SEÇENEK 12
OYLAMA 73
Animasyon film kategorisinde hazirlanan ve anime olarak bilinen filmler içerisinden yayinlanmis en iyi animelerin listelendigi sayfamizdaki en iyi animelere oy verip siralamanizi yapabilir ve arkadaslarinizla paylasabilirsiniz. Bu liste Zeynep A. tarafından 24.06.2013 tarihinde oluşturuldu
  • #01
    Naruto Fotoğraflar Videolar
    Zeynep A. ekledi, 11 kişi 106 puan verdi.
    OY VER

    balthvader :NARUTO NOLUR BENIM ARKADASIM OLSUN
    laholiveira :A FOTO DO NARUTO TO ROLANDOOOOOOOOOOOOOOOPASKDASDKASLDASJDKLASDJASLKAJSDKJADKLAJD
    BraveHaerin :Naruto bile bittiyse su dünyada hiçbir seye baglanmayacaksin. Her sey fani........
    Cimorelli_3 :Naruto hadi gidelim dio sakura onaylio sasuke onaylio o sirada 1. Durun die bagrio naruto nun tipi kayio o kadar havalara girmisti çocuk
    dogafilozofu :Biri beni bu dünyadan alip Naruto'nun içine hapsedebilir mi lütfen?
    AyberkA2 :Naruto'nun yeni bölümü kadar mutlu edersen, neden olmasin ?
    aydinhalfon :Naruto Shippuuden bölüm 372 kesinlikle gelmis geçmis en iyi bölümüydü serinin. En azindan simdilik. Izlerken siritmayi kesemedim sevinçten
    BurakAltnyaprak :Vize mi ? Biz daha o konuya gelmedik. Biz daha One Piece,LOL,CS:GO,Naruto,Sherlock falan o tarz konulardayiz...
    GunayOzan :Güvendigin dostlarin etrafini sardikça , umut da vücuda bürünüp gözle görünür bi hal alir. - Naruto Shippuuden
    #02
    One Piece Fotoğraflar Videolar
    Zeynep A. ekledi, 9 kişi 71 puan verdi.
    OY VER

    animecikimse :One piece in birikmis Chapterlarini okuyana kadar uygulamayi kaldiriyorum janaaayyyy :'/
    CilginProfil :"Sana asik olmak basima gelen en güzel ikinci seydi, birincisi ise seni bulmam." One Piece
    filmmotoru :Sitemize "One Piece 6. Bölüm Tek Parça izle" konusu eklenmistir.
    MrsDiorama :olm sevim one piece çikti diye sevinirken videoya çekti beni, tabi 11 sn sonra kapattirdim da, çok tatliyim lan elli kez izledim ajsjsjslsl
    fatima_betul :7.sinifa giden One Piece hayrani bi tanidigim var.Yanaklari falan esniyo tam 1 Gomu Ningen
    meecnun1d :"Sana asik olmak basima gelen en güzel ikinci seydi, birincisi ise seni bulmam." *One Piece*
    LYusufkarakaya :Her hata eninde sonunda bir trajedi getirir. /One Piece 769/
    F0Esranur1 :"Sana asik olmak basima gelen en güzel ikinci seydi, birincisi ise seni bulmam." *One Piece*
    BurakAltnyaprak :Vize mi ? Biz daha o konuya gelmedik. Biz daha One Piece,LOL,CS:GO,Naruto,Sherlock falan o tarz konulardayiz...
    #03
    Death Note Fotoğraflar Videolar
    Zeynep A. ekledi, 8 kişi 64 puan verdi.
    OY VER

    EDemircivi :ryuzaki öldükten sonra death note izleyesim kaçti lan
    8703Cml :Canimi çok yakmasina ragmen umursamiyormus gibi yapmak zorunda oldugum anlardan nefret ediyorum. |Death Note|
    Razielepic :Death note'ta son 4 bölüm. :)
    lafdunyasi :"Canimi çok yakmasina ragmen umursamiyormus gibi yapmak zorunda oldugum anlardan nefret ediyorum." /Death Note/
    40bfd60ec4bc4a5 :"Canimi çok yakmasina ragmen umursamiyormus gibi yapmak zorunda oldugum anlardan nefret ediyorum." /Death Note/
    dilbernazan :"Canimi çok yakmasina ragmen umursamiyormus gibi yapmak zorunda oldugum anlardan nefret ediyorum." /Death Note/ (iyi anime izleyin gencler )
    apdirons :Gece gece death note müziklerini dinleyesim tuttu. :3
    hetalama :"Canimi çok yakmasina ragmen umursamiyormus gibi yapmak zorunda oldugum anlardan nefret ediyorum." /Death Note/
    laurenceplatt1 :"Canimi çok yakmasina ragmen umursamiyormus gibi yapmak zorunda oldugum anlardan nefret ediyorum." /Death Note/
    #04
    Bleach Fotoğraflar Videolar
    Zeynep A. ekledi, 9 kişi 59 puan verdi.
    OY VER

    KaanEfil :ya allah deyip bleach izlemeye basliyorum
    mete_ertunc :Bleach ve One Piece gibi uzun olmayacak, Death Note ve Elfen Lied gibi kisa ve sürükleyebilecek Anime önerisi olan var midir?
    YazarDegisik :Ya 4 büyükler git gide bitiyor abi. Fairy Tail esikten döndü Bleach gitti. One Piece'e sira gelmez insallah. Hunter x Hunter'i saymiyorum
    GokhanCetinbay :Su sahnedeki heyecani hic biyerde bulamadim daha.. Ichigo-Mugetsu -Bleach http://t.co/Hun4uUDwOF
    akihidesamaa :Adamin hayati OP - Bleach - Naruto üçgeninde geçmis, gelmis bana ama sen 3 büyükleri izlememissin diyor :D Ya sen ne izledin cidden :D
    franceiplay :Millet Teog sonrasi arkadaslariyla Forum'a gider, ben tek basima tursu yiyip Bleach'in en heyecanli bölümlerini izlerim ._.
    onikincidoktor :BLEACH GEÇEN YINE FENA.
    aselinyanar :Facebookta Bleach adli bir sayfam var artik. Begenirswniz seviniriz cunku daha 4 begeni var
    Bankaisiolmayan :dün Bleach animesinden Hitsugaya'yi ezbere çizdim bi kaç güne atarim fotosunu
    #05
    Fullmetal Alchemist Brotherhood Fotoğraflar Videolar
    Zeynep A. ekledi, 7 kişi 41 puan verdi.
    OY VER

    #06
    Kuroshitsuji (black Butler) Fotoğraflar Videolar
    Zeynep A. ekledi, 6 kişi 32 puan verdi.
    OY VER

    #07
    Rurouni Kenshin Fotoğraflar Videolar
    Zeynep A. ekledi, 6 kişi 29 puan verdi.
    OY VER

    #08
    Elfen Lied Fotoğraflar Videolar
    Zeynep A. ekledi, 5 kişi 29 puan verdi.
    OY VER

    cokbiliyonsen_ :Elfen lied- lillum ilen yapilan yemekler daha güzel ??
    ledzeppelinsu :Olm elfen lied bitecek simdi son bölümü izleyecegim su an mood http://t.co/2HB8j4ls9Y
    mete_ertunc :Bleach ve One Piece gibi uzun olmayacak, Death Note ve Elfen Lied gibi kisa ve sürükleyebilecek Anime önerisi olan var midir?
    Uurdemirkaya :.."tokyo ghoul" bitti simdi "elfen lied"
    #09
    Hellsing Fotoğraflar Videolar
    Zeynep A. ekledi, 5 kişi 25 puan verdi.
    OY VER

    cansurucu94 :Insanlar kendi kendilerini anlasilmaz bir kafese koymaya zorluyorlar.-hellsing
    ozgesenguler :Hellsing'i neden seviyorum: 1)Çünkü Alucard 2)Çünkü Avrupada Japonca konusuyolar 3)Çünkü müzikleri 4)Çünkü vampirler...
    ozgesenguler :Mustafacan'in oyununda su an bi kiz var ve salak salak sesler çikariyo. Hellsing'i falan biraktim oyun bitene kadar konusmasin diye beklicem
    ozgesenguler :Hellsing'i neden seviyorum: 5) Çünkü Sir Integra Fairbrook Wintages Hellsing.
    lilihurts :o hellsing deyince çikolata markasi mi diye soruyo bizimle ayni masaya oturamaz.
    #10
    Code Geass: Lelouch of the Rebellion R2 Fotoğraflar Videolar
    Zeynep A. ekledi, 5 kişi 21 puan verdi.
    OY VER

    #11
    Tokyo Ghoul Fotoğraflar Videolar
    Güzide K. ekledi, 1 kişi 10 puan verdi.
    OY VER

    aysezll :Anneme Tokyo Ghoul anlatayim dedim o ne ya dedi kanli kanli manyak misin?
    feelsbuffet :KANEKI NISHIKI KANEKI NBISHLKSDFHDSLKFHDSLKGFLKDSGVHKLFDLKHGFLKHFDKLHGFLKHFDGHLKBGFLKHFDKLHGHLKGFLKHGRDHLKGR THAT TOKYO GHOUL SPOILER SDLKH
    bakasawako :Bu gece Tokyo Ghoul bitecek eminim. *-*
    nightsthunder :boyle internet olmaz olsun tokyo ghoul izleyemiyorum lanet olsun
    ejdergilici :lan blu-ray'de tokyo ghoul'un sansürünü kaldirip animasyonunu düzeltirler mi acaba tv versiyonu löp gibi
    bakasawako :Tokyo Ghoul'dan spoiler vereceklere böyleydim.Sonunda hiç spoiler almadan animeyi bitirdim, yey! http://t.co/M828a718Dz
    Rockmenorm :Ahmet ile Tokyo Ghoul izlemenin verdigi mutlulugu veremeyenler de var
    aysezll :Tokyo Ghoul izlerken acikmak et et istiyorum ??????
    emrecanyildizzz :Tokyo Ghoul opening sarkisi dinleyerek sigara icme keyf
    #12
    Karneval Fotoğraflar Videolar
    Güzide K. ekledi, 1 kişi 8 puan verdi.
    OY VER

    #13

%Senin Seçimlerin

?Kimler Katıldı

!Liste Sahipleri (İlk 5)

  • Zeynep A.

    Zeynep A.

    10 seçenek

  • Güzide K.

    Güzide K.

    2 seçenek

?Son Gelişmeler

  • Yükleniyor

:)İlginizi Çekebilecekler

  • Yükleniyor

!Bakmadan Geçmeyin!

Kapat
    Yükleniyor...