Makyajsiz En Güzel Yabanci Ünlü

Sıralama
Yorumlar
Oylama Geçmişi
SEÇENEK 19
OYLAMA 428
Makyajsiz En Güzel Yabanci Ünlü hakkinda pek çok farkli seçenek bu sayfada degerlendiriliyor. Herkes oylariyla fikrini belirtiyor. Oy ver, sen de bu listeye katkida bulun! Bu liste Selcan Y. tarafından 07.06.2013 tarihinde oluşturuldu
  • #01
    Selena Gomez Fotoğraflar Videolar
    Sare D. ekledi, 57 kişi 564 puan verdi.
    OY VER

    tattoominded :Selena Gomez https://t.co/xEv98zKwpI
    louiist96 :Selena Gomez ?? https://t.co/Gl7fQTHLcS
    melparkerpls :11:11 SELENA GOMEZ
    CeIebritease :Selena Gomez https://t.co/ToPkuLp1pa
    tylerstiIinski :4- Selena Gomez https://t.co/0NHVQkJNjk
    hollywood_bites :Selena Gomez https://t.co/eOtNirffsv
    survivsg :amem selena gomez https://t.co/N5jjHuGE0n
    surearianas :Selena Gomez https://t.co/Ft0AOryVFf
    SorrenPilu :00:00 Selena Gomez??
    #02
    Demi Lovato Makyajsız Fotoğraflar Videolar
    Selcan Y. ekledi, 51 kişi 471 puan verdi.
    OY VER

    #03
    Miley Cyrus Fotoğraflar Videolar
    Sare D. ekledi, 38 kişi 335 puan verdi.
    OY VER

    bieberrftme :Bu dünyada iki tane Allahuekberlik kadin var biri Hailey Baldwin digeri Miley Cyrus
    uykuaskina :Rüyamda Miley Cyrus ve David Beckham üç adam'a konuk olmustu qkcqkcqk neyin kafasi bu
    808swEst :Miley Cyrus; >Demi ve Miley'nin sesleri zaten basli basina mücize >Demi kadar olmasa da flop oldugunu düsünüyorum >Müzigine asigim
    nycdreamed :Miley Cyrus • oyuncu olarak görmeyi özledim • eski dönemlerini de özledim:(
    lordslovato :Miley Cyrus - Idol alinabilecek sayili kisiler arasinda - Bana ilham veren sayili kisiler arasinda - Ve bunu yazarken de miley dinliyorum
    fentysexual :Miley Cyrus -Harika bi kalbi var -Örnek olucak biri -Artik geri dönmeli -hem oyunculugu hemde sesi mükemmel yani çok yetenekli
    goaIkylie :Miley Cyrus Mommy Herkes eski halini istiyo ben suanki halini daha çok begeniyorum Her seyiyle kusursuz Mükemmel bir varlik
    Burakistann :olm bu miley cyrus ne çirkin bi kadin lan iykk
    ibodirector :Crisis in Six Scenes'in politik tarafi duvara Che bayragi asip devrim demekten ibaret. Woody Allen kafami sisirdi, Miley Cyrus çok iticiydi.
    #04
    Taylor Swift Fotoğraflar Videolar
    HS Aleyna T. ekledi, 34 kişi 291 puan verdi.
    OY VER

    hemelifhemkuru :Ben ergenken taylor swift yoktu hillary duff vardi
    Cerenaydiin :Hava 25 derece olsun arabada taylor swift dinleyerek piknige gidelim istiyorum ama hava 3 derece ve yarin 2 vizem var
    marjinal_ozge :Taylor Swift, Instagramda 94 milyon takipçiye ulasti https://t.co/kXsYjYKTdw
    worriedeyess :Tipik Taylor Swift sarki sözü: ben masum bir kizdim sen hayatimi mahvettin oohhh su anki sevgilin berbat ben basina gelen en iyi seyim yeaah
    pluviophile28 :Bengü'nün son klibi çalinti arkadaslar. (Bkz. Taylor Swift-22)
    betulnural11 :Taylor Swift in dogum gunu iicn cok guzel seyler planliyuoruuuumm ????
    ilhansesen :az önce geldim. taylor swift - style ^^
    ultvader :"taeyeon is like a quieter taylor swift" HAVDHDKDKSN
    gkc_atc :Taylor Swift kadar kazansak yeter be diyicemde olum o kadar kazansak zatennnn birazzzz....
    #05
    Taylor Swift Makyajsız Fotoğraflar Videolar
    lovatic ekledi, 35 kişi 266 puan verdi.
    OY VER

    #07
    Bella Thorne Makyajsız Fotoğraflar Videolar
    Rozerin Ö. ekledi, 25 kişi 194 puan verdi.
    OY VER

    #08
    Katty Perry - Taylor Swift Fotoğraflar Videolar
    Sinem Yağmur Y. ekledi, 27 kişi 172 puan verdi.
    OY VER

    #09
    Kristen Stewart Makyajsız Fotoğraflar Videolar
    Nzm Ç. ekledi, 27 kişi 164 puan verdi.
    OY VER

    #10
    Avril Lavigne Fotoğraflar Videolar
    HS Aleyna T. ekledi, 23 kişi 159 puan verdi.
    OY VER

    iamgamzegur :Bu arada icondaki kiz avril lavigne
    kaandyshop :avril lavigne ve britney spears a 93-96 jenarasyonu kizlarini fuhusa sürekledigi için hakkimi helal etmiyorum
    haroldswoman :avril lavigne dinleyerek millete unf aticam
    Simaayyx :Avril Lavigne dinleyen erkeklere ne demeli peki ?
    _okuyoor :Yan odadan müzik sesi geliyo sey çaliyo avril lavigne ay vis yu ve hir bu 5 yil önce bitmedi mi ya
    efehanimefendi :Hiç avril lavigne dinlememis gibi mutlusunuz
    busylmzx :Yillar önce alarm sesi yaptigim bir Avril Lavigne sarkisi vardi simdi dinledim hala nefret ediyorum
    dildomemet :Avril Lavigne Lazca sarki süper bi parça izle youtube https://t.co/QbRs028LUZ
    berkaytalgar :bilingual oldugum için avril lavigne sevemedim hiç çocuk olmadim bu üzücü degilse ne ?
    #11
    Perrie Edwars Makyajsız Fotoğraflar Videolar
    Selcan Y. ekledi, 16 kişi 120 puan verdi.
    OY VER

    #12
    Rihanna Makyajsız Fotoğraflar Videolar
    Selcan Y. ekledi, 16 kişi 103 puan verdi.
    OY VER

    #13
    Carly Rae Jepsen Fotoğraflar Videolar
    HS Aleyna T. ekledi, 16 kişi 94 puan verdi.
    OY VER

    mr_zekowski :Carly Rae Jepsen da salak ama basarili
    gunesefsanesi :Carly Rae Jepsen kliplerinde degisik hareketler sergiliyosun akrepimsi bi ikizlersin anladigim kadariyla hayatta basarlar
    McrofonistVocal :Hayatimda carly rae jepsen gibi tatli kadin görmedim yaa
    #14
    Avril Lavigne Makyajsız Fotoğraflar Videolar
    HS Aleyna T. ekledi, 15 kişi 81 puan verdi.
    OY VER

    #15
    Katy Perry Fotoğraflar Videolar
    Ferhad A. ekledi, 8 kişi 56 puan verdi.
    OY VER

    katycatmommycat :Bizim sayfanin Katy Perry Türkiye platformlarinda tek kalmasi
    LOVEWRIH :ama ben bugünün öcünü haftasonu alacam aminakoyim katy perry gibi 1 hafta dogum günü kutlamasi yapacam yemin ederim
    Lafrodizyak :Çünkü ben senin için aglarken, sen baska birinin gülüsünü izledin. &Katy Perry
    draezy :Katy Perry keske biraz önüne gelenle düet yapan bi sanatçilardan olsaydin o tipleri hiç sevmem ama senin gibileride hiç sevmiyorum
    Bora__Bayk :Çok ergen bi tweet olcak belki ama ölürse üzüntüden kahrolup aglayacagim uc ünlü var;Lady Gaga, Rihanna ve Katy Perry
    draezy :5 dakikaya geliyorum yataga geç, gönder, Katy Perry https://t.co/cVYEhReN73
    sigalasidim :sex-tape si çikmasini istedigim ünlülerin basinda Katy Perry gelipyr.
    thisisvedo :Dün rüyamda önce Katy Perry sonra Selena Gomez'i görüyordum çok güzeldi gelmis geçmis en güzel rüyam olabilir zaten anca rüyamda görürüm ??
    sigalasidim :Katy Perry'nin poposu neden trend olmadi Türkiye'de ya? https://t.co/Uw5TnkPKXo
    #16
    Fahriye Evcen Fotoğraflar Videolar
    Ayse Nur K. ekledi, 6 kişi 38 puan verdi.
    OY VER

    kivigen :Koton reklamindan sonra herkesin fahriye evcen edasiyla yollarda olmasi... ????
    vshiybyns2tcvk1 :Kerem Bürsin - Serenay Sarikaya Murat Boz - Asli Enver Burak Özçivit - Fahriye Evcen Ben - Telefon
    #17
    Hadise Makyajsiz Fotoğraflar Videolar
    Büsra Ö. ekledi, 4 kişi 30 puan verdi.
    OY VER

    #18
    Adriana Lıma Fotoğraflar Videolar
    Altan Ö. ekledi, 3 kişi 30 puan verdi.
    OY VER

    #19
    Mariya Şarapova Fotoğraflar Videolar
    Leyla E. ekledi, 2 kişi 19 puan verdi.
    OY VER

    #20

%Senin Seçimlerin

?Kimler Katıldı

!Liste Sahipleri (İlk 5)

  • HS Aleyna T.

    HS Aleyna T.

    4 seçenek

  • Selcan Y.

    Selcan Y.

    3 seçenek

  • Sare D.

    Sare D.

    2 seçenek

  • Büsra Ö.

    Büsra Ö.

    1 seçenek

  • Sinem Yağmur Y.

    Sinem Yağmur Y.

    1 seçenek

?Son Gelişmeler

  • Yükleniyor

:)İlginizi Çekebilecekler

  • Yükleniyor

!Bakmadan Geçmeyin!

Kapat
    Yükleniyor...