Kanal D'de Yayinlanan En Güzel TV Programi

Sıralama
Yorumlar
Oylama Geçmişi
SEÇENEK 34
OYLAMA 158
Kanal D'de Oynayan En Güze Dizi - Program listesindeki tüm seçenekler seni bekliyor. Sen de oy ver, siralamani yap. Bu liste Nzm Ç. tarafından 03.06.2013 tarihinde oluşturuldu
  • #01
    Beyaz Show Fotoğraflar Videolar
    Nzm Ç. ekledi, 22 kişi 236 puan verdi.
    OY VER

    gizeminunal :Ya benim üniversite hayalim Beyaz Show'a gidip üniversitemin adini duyunca çildirmakti nerede yanlis yaptim acaba
    laleowski :beyaz show gelmis beyaz umrumda degil ama murat cemcirle ahmet kurali muhabbetin sarkisini söylemis sirf onun icin bile gidilirmis
    sbsevdee :Beyaz Show'un malum bölümünü izliyorum gözler yasli ...
    flockworkorange :beyaz show'a baglanip zülfü livaneli'ye birkaç bir sey söyleyecegim diyen kadin hep aglatiyor beni ya
    PattieDesbiens :Beyaz Show
    WaffleEda :Cuma Almanya'da Görümce ekibi vee Beyaz Show'da??
    GS_kpln :Arda'nin onumuzdeki hafta yapacaklari: 1.Erhan Celik'le TRT Haber. 1.Acun'un kanalda magazin programi 3.Ntv'de Ridvan 4.Beyaz Show
    berkingham :beyaz show mu lan benim dm kutum bu ne https://t.co/LFqjfKrY3s
    #02
    Ben Bilmem Eşim Bilir Fotoğraflar Videolar
    Nzm Ç. ekledi, 16 kişi 117 puan verdi.
    OY VER

    buradagiybetvar :Merhaba arkadaslar pazartesi günü ben bilmem esim bilir programinin cekimi olucaktir seyirci olarak katilmak isteyen arkadaslar msj atabilir
    sistembeydiyor :Merhaba arkadaslar pazartesi günü ben bilmem esim bilir programinin cekimi olucaktir seyirci olarak katilmak isteyen arkadaslar msj atabilir
    81MEMMED_ :Basvuru yapmadigim yarisma programi kalmadi sörvayvir ütopya ben bilmem esim bilir gelinim olurmusun aha bunu alirmisin falan hiçbiri olmadi
    k_azyeb :Ben bilmem esim bilir
    brutal_seks :Basvuru yapmadigim yarisma programi kalmadi sörvayvir ütopya ben bilmem esim bilir gelinim olurmusun aha bunu alirmisin falan hiçbiri olmadi
    mesutoktar1 :Basvuru yapmadigim yarisma programi kalmadi sörvayvir,ütopya,ben bilmem esim bilir,gelinim olurmusun,aha bunu alirmisin falan hiçbiri olmadi
    81memmed__ :Basvuru yapmadigim yarisma programi kalmadi sörvayvir ütopya ben bilmem esim bilir gelinim olurmusun aha bunu alirmisin falan hiçbiri olmadi
    ilkyazgncdl :Berat ile Esra'nin ben bilmem esim bilir yarismasina katilmasini isteyenler?
    Nsakrul :Ben bilmem esim bilir ama esim olmadigina göre ben bilirim
    #03
    İntikam Fotoğraflar Videolar
    Nzm Ç. ekledi, 12 kişi 93 puan verdi.
    OY VER

    bukowski_barfly :Kadinlarin istedigi asla duyarlilik degildir, tek istedikleri önemsedikleri birinden duygusal intikam almaktir.
    Talipcany :Intikam istiyor mu yegennn https://t.co/TjIr0pKoUq
    salargokhan :ÖYLE BIR INTIKAM ALICAGIZKI, DÜNYA DÖNDÜKCE DILDEN DILE DOLANICAK
    umutsuer7 :Intikam almaya Kiev'e yola çiktigimi belirtmek isterim.Semti topladim uyandiriyim!
    atabeyadmisdlr8 :Yeme içme orucu tutmak kolay, fakat hased, kin, nefret, intikam, öfke, siddet orucu tutmak çok zor. Dücane Cündioglu
    _CanYilmaz :Türkiyeden bütün bati nefret ediyor ve Türklerden intikam almak için Türk takimlarinin avrupa maçlarini kötü yönettiriyor.
    CanikSeyma :En buyuk intikam affetmekmis ama ben intikam almayi beceremem ki... 8218
    NurHorus :Sabahin körüne ders koyarak intikam alan bir egitim sistemi istemiyorum.
    zeynepuzuner17 :Intikam Tugayi, Hunharca isledigi Cinayetle Sabaha dogru isini bitirdi. Selayi okuttu. Belasini da... AngelO
    #04
    Galip Derviş Fotoğraflar Videolar
    Nzm Ç. ekledi, 12 kişi 90 puan verdi.
    OY VER

    kirbacgillerden :Galip dervis ...
    ececeoley :Galip dervis dizisini Yusuf Pirhasan ve Çagri Bayrak dönüsümlü yönetmisler demek hmm????????
    #05
    Güneşi Beklerken Fotoğraflar Videolar
    Siyar Ö. ekledi, 8 kişi 88 puan verdi.
    OY VER

    DennisAynur :"Bir insana aci çektirmenin en iyi yolu, hayalleriyle oynamak." (Günesi Beklerken)
    YerkMelda :"Aci zamanla hafifler mi? Fotograflar teselli olur mu özleme?" (Günesi Beklerken)
    yasamunitesi :"Asik oldugun kisiyi aklindan çikarmak ne zor seymis. Vücudunu terk etmeyen kronik hastalik gibi." Günesi Beklerken
    medyafotolar :Günesi Beklerken
    gizemmbag :Yolunu bilmezsin günesi beklerken..
    ReyhanStudded :"Aci zamanla hafifler mi? Fotograflar teselli olur mu özleme?" (Günesi Beklerken)
    07Tevfikarslan :Içimde gök gürler sen günesi beklerken
    Hazelozz :Günesi beklerken yagmura yenildim
    AyselylmazYlmaz :Günesi beklerken dizisinden sonra hiçbir diziye partnere bulasmam dedim büyük konusmusum ?? yine sinir ol dur
    #06
    Yalan Dünya Fotoğraflar Videolar
    Nzm Ç. ekledi, 10 kişi 83 puan verdi.
    OY VER

    Dedektif404 :Yalan dünya neyledim sana Her kötülügü eyledin bana gönül dünyami zehir ettin bana seninde defterin dürülür birgün https://t.co/MUOvhiG1En
    bttmerve :Anlamadim ben bu ne yalan dünya
    HalideZg :Hayatinda bir kere"Yalan Dünya"yi"Evellim Sen Oldun"u"Neredesin Sen"i dinlemediysen eksiksin arkadasim çok eksiksin..
    AysunPamuk_ :Yalan Dünya Hersey Bombos
    cihaddkaya :Neyine güveneyim de get yalan dünya..
    bitterciyim :Yalan dünya.
    efekayhan7 :Dünya dünya yalan dünya Karmasi essah gerisi yalan dünya
    mehmed_53 :Gece saat 03:20 Uykum kaçti "YALAN DÜNYA" — hüzünlü hissediyor
    Meertsahn :AH YALAN DÜNYA
    #07
    Magazin D Fotoğraflar Videolar
    Nzm Ç. ekledi, 11 kişi 61 puan verdi.
    OY VER

    oemreozturk :magazin d izliyorum ne tarafa ölmeliyim
    cercle_vicieux :Magazin d sunucusu kadin magazini sunmak bir yana konusamiyor bile. Torpili nerden acaba
    emlylz1 :Hande dogandemir serenay çok basarili o konuda diye övgüler yagdirdi magazin d
    OzgeeVural :Allah için su magazin d programini sunan kiza bir sunuculuk egitimi verin ??
    ccansudonmez :Magazin D sunucuyu çok aradiniz mi ?
    kereminhuzuru :handenin avm rop tv8 magazin vermisti ama orda ss ilgilii bi kisim yoktu magazin d olmasi ne garip ama dimi ??????
    kereminhuzuru :olayi bu kadar buyutmeye gerek yok magazin d nasl bi magazin oldugunu biliyoruz sormuslar oda cvp vermis bitti gulup gecineleck bi konu ????
    kelebektoka :Magazin d programini sunan kizin laubaliligi, iticiligi, yilisikligi ve hiç sunum bilmeyen tavirlarinin dayanilmazligi.
    KeremmPasha :Zamaninda Handeyle Keremi magazin d yakalamis ama sadece Keremle rop yapmislardi.. Bunuda hic unutmam
    #08
    Evim Şahane Fotoğraflar Videolar
    Nzm Ç. ekledi, 12 kişi 59 puan verdi.
    OY VER

    Mrt_Degirmenci :Çekilis galip Çikti evim sahane Sorular Sgk cevaplar Hakem heyetine ek Bugün din yarin zaide ve iyi fikir Nöbete bimere cevaplar Mhrs
    gozdeuygun57 :Acun bey evim sahane ve Selim beyi de satin almis ??
    ByCaPRISs :Evim Sahane Sponsoru Olan Sahane Evim Koltuk Döseme Atölyesi Sinan Reis e Yapmis Oldugu Çalismalari Için Tesekkür Ederim...
    jeonksia :Evim Sahane'ye katilip yurt odasini bastan yaptirmak
    Organogenez :Evim sahane. https://t.co/ka5HIsdgFj
    #09
    Merhamet (dizi) Fotoğraflar Videolar
    Nzm Ç. ekledi, 9 kişi 56 puan verdi.
    OY VER

    #10
    Kuzey Güney Fotoğraflar Videolar
    Nzm Ç. ekledi, 8 kişi 47 puan verdi.
    OY VER

    iremkabak15 :Ne zaman bir adim atmaya kalksam mutlaka biri çelme takiyor bana. Artik iyi bi sey olsun ya benim hayatimda. Güzel bi sey. /Kuzey Güney/
    seliinyaroglu :kuzey güney seni seviyorum
    baymuzikadam :"Insan duygularini saklayinca; karsisindakine dürüst olmuyor gibi geliyor bana." /Kuzey Güney/
    nevaryyu :kuzey güney izleyen bilir;)
    zleyhacoskun1 :Ne zaman bir adim atmaya kalksam mutlaka biri çelme takiyor bana. Artik iyi bi sey olsun ya benim hayatimda. Güzel bi sey. /Kuzey Güney/
    AsivBlue :Neyse en iyisi Kuzey Güney izlemek hepinize iyi geceler demek isterdim ama banane sizden
    AleynaAyvaz2 :"Insan duygularini saklayinca; karsisindakine dürüst olmuyor gibi geliyor bana." /Kuzey Güney/
    tank1tk :Cin amerikan savasi kuzey güney kore??
    NurKurugollu :o kadar çok kuzey güney izledim ki racon misali yaklasiyorum abv
    #11
    Bana Herşey Yakışır Fotoğraflar Videolar
    Nzm Ç. ekledi, 8 kişi 46 puan verdi.
    OY VER

    ceydaaoozturk :Lisede 'bana hersey yakisir'i izleyebilmek için paso okulu ektigimiz bi dönem vardi..komple iyi yerlerdeyiz suan kimseyi küçümsemeyinashsjah
    nazliyalciinn :Biliyorum bana hersey yakisir ama bu güzel mi emin olamadim dolusun fanlarim https://t.co/1kWPWfDQCZ
    #12
    Şans Kapıda Fotoğraflar Videolar
    Nzm Ç. ekledi, 7 kişi 41 puan verdi.
    OY VER

    #13
    Arka Sokaklar Fotoğraflar Videolar
    Nzm Ç. ekledi, 5 kişi 33 puan verdi.
    OY VER

    drunalkadir :Hayir, yarin öbür gün süper güç oldugumuzda dünya insanlari bizim TV programlarini izleyecek. Akasya Duragi, Arka Sokaklar'i +
    ManyakParanoYak :Can abide Arka Sokaklar'dan yürüdü be ??
    bendekalanlar :Westworld(hayaller) arka sokaklar (hayatlar)
    Derneuegott :Simdi size Arka Sokaklar ile ilgili bir animi anlatacagim
    Derneuegott :Normalinde arka sokaklar'i öldürseler izlemem ama bir gün misafirler gelmis küçük kiz da arka sokaklar izliyormus o gün de yeni bölüm var
    Derneuegott :Ben kanal'i degistirdim kiz agladi annem bana kizdi falan arka sokaklar izliyoz(bilgisayara izin vermiyor bir de annem)
    chhpzd7o70htll1 :Kanald de arka sokaklar diye yeni bi dizi baslamis uzun sürer gibi duruyor baya saglam konusu var
    skylerisabitch :arka sokaklar besir
    zzky0xjuy6nsu01 :Kanald de arka sokaklar diye yeni bi dizi baslamis uzun sürer gibi duruyor baya saglam konusu var
    #14
    Öyle Bir Geçer Zaman ki Fotoğraflar Videolar
    Nzm Ç. ekledi, 4 kişi 29 puan verdi.
    OY VER

    EnsarGyb :Öyle bir geçer zaman ki
    mxrdni :Öyle bir geçer zaman ki was probs the best Turkish series I've watched
    PERHANZTRK1 :Ve öyle bir geçer zaman ki! https://t.co/ZNyP5pzQ3c
    betulmavioglu2 :Öyle bir geçer zaman ki den belliydi...Aras Bulut Iynemli????
    ElkaWilliamss :öyle bir geçer zaman ki fans
    ElkaWilliamss :öyle bir geçer zaman ki sevmeyen benimle muhatap olamaz
    ismailhazarbey :Öyle bir geçer zaman ki...?????? https://t.co/m10SLBaasm
    ElkaWilliamss :iyi geceler son bisey söylemek istiyorum öyle bir geçer zaman ki izlemeyi çok seviyorum, beni mutlu eden tek sey.
    emrhsntrk :Öyle bir geçer zaman ki... https://t.co/KxqIqYUQ2u
    #15
    Kavak Yelleri Fotoğraflar Videolar
    Leyla E. ekledi, 3 kişi 29 puan verdi.
    OY VER

    berfingemici :Içimde yilgin rüzgârlarin ayak sesleri. Sende daha yeni yeni kavak yelleri.
    turuncuradyo :matrix bok gibi film ilk bes dakikasindan bu kaniya vardim zaten sonrasini izlemedim kimin eli kimin cebinde belli degil kavak yelleri gibi
    tekiladalemon :Çilginlar gibi Kavak Yelleri izleyip, Pinhani dinleyesim var.
    #16
    Çalıkuşu (dizi, 2013) Fotoğraflar Videolar
    Ayse Nur K. ekledi, 2 kişi 18 puan verdi.
    OY VER

    #17
    Doktorum Fotoğraflar Videolar
    Nzm Ç. ekledi, 2 kişi 11 puan verdi.
    OY VER

    humy2709 :Ne kadar deger varsa 1 adet ölüyle ayni üstün zekali doktorum bunu sadece yüzümdeki sarimsi beyazimsi renkten bile belli oldugunu söylüyo
    Reusovski1128 :Sen benim doktorum ol, ben her gün hasta olmaya raziyim
    isadede0 :Chelsea nin stajyer saglikçisi gibi doktorum olsun hergün bayilirim
    esir0806 :Sanirim iyilesmeyecek bir hastayim doktorum bir türlü gelmiyor kendi halimde ölücem ??
    nenikogogo :Ben kendimi yarina hazirlamisken canim doktorum beni öldürmeyi 13 aralik a ertelemis ne kadar da HA RI KA ????
    tuanacakir61 :Ders çalismami ve kitap okumami artik istemeyen doktorum ve ailem var ??
    yasemmminnn :Yine ceplerde kuruyemislerle gezicem sanirim mutlaka et ve makarna yandik ki ne yandik yine siki diyetteyim yeme diyeti ye dio doktorum??????????
    kupakiiizi :Psikolojim bozuk doktorum nerdeeee
    yunusdogru16 :Doktorum Ben bu kalbimi sarinir örtünürüm Kis gecelerinde o’nu yakar isinirim Üsürsem helak olacagimdan korkarim.
    #18
    Aşk-ı Memnu Fotoğraflar Videolar
    Elif Ü. ekledi, 1 kişi 10 puan verdi.
    OY VER

    IKukrer :Rica ediyorum su ortamda ona buna laf atip her tarafi Ask-i Memnu entrikalarina bürümeyin. Yildim arkadaslar. Yeter gençler. Susun çocuklar.
    smokehashish :Ask-i memnu müzikleriyle ask acisi çekiyorum suan
    Hypatiacnm :ask-i memnu dan hallice hayatima son verdim artik kültür sanat ekonomi finans konusucam muahhh????????puhahdsss
    SylvioSarkis :Ask-i Memnu.
    JembaFx :Ask-i Memnu Ortaçag Edition https://t.co/za7peSJKoS
    greennclouds :Edebiyatta Halid Ziya'ya çalisirken bir anda kendimi ask-i memnu izlerken buldum tesekkürler hayat
    narrtanesii :Ülke degil ask-i memnu seti
    hzbeyzz :ask-i memnu https://t.co/1ys0gGpGJf
    Damlaokkali :Ask-i Memnu'daki Cemile olmaya raziyim. Beni buradan kurtarin.
    #19
    32. Gün Fotoğraflar Videolar
    Nzm Ç. ekledi, 1 kişi 8 puan verdi.
    OY VER

    #20
    Ana Haber Blteni Kanal D Fotoğraflar Videolar
    Nzm Ç. ekledi, 3 kişi 7 puan verdi.
    OY VER

    #21
    Mutfağım Fotoğraflar Videolar
    Nzm Ç. ekledi, 2 kişi 3 puan verdi.
    OY VER

    melisakansoy :1.5 aydir mutfagim gelcek ve adam yine yarin sabah getircez diyo inaniyomuyuz hayir tabiki ??
    feryadisukut :Evimde ki siginagim mutfagim,isler biter yakarim sigarami ben söyler ben yazarim ,sonrasinda sessizce uzaklasirim.. Kendimden.. Herseyden..
    #22
    Güneşin Kızları Fotoğraflar Videolar
    Elif Ü. ekledi, 0 kişi 0 puan verdi.
    OY VER

    handelikk1 :siniftada arkada oturan bi çocuk Günesin kizlari diye bagirdi yine içimde birseyler koptu dramm
    iyikivarsindiye :aklima full gk zamanlari geldi suan. o attigimiz milyonlarca tweet, tek gündem günesin kizlari ve dahasi... neler yapmistik.
    yasendelimisin :Günesin Kizlari gibi bir efsane bile bittiyse kiralik askin bitecek olmasina sasirmamak gerek.
    karanlikvemavi :Bir daha bir diziye bu kadar çok baglanmak istemiyorum Günesin Kizlari zaten çok üzmüstü beni Kiralik Asktan sonra bir daha hiçbir diziye
    ElfEs6 :Kütüphaneden Günesin Kizlari kitabini getirmeleri için istekte bulundum ismi yeter ???
    TolgaHande4 :Geçen sene su siralar Günesin Kizlari'nda okul bölümleri çekiliyordu Ve bana yakin olmasina ragmen ben sete gitmemistim. Peki buna kaç puan?
    #23
    Poyraz Karayel Fotoğraflar Videolar
    Elif Ü. ekledi, 0 kişi 0 puan verdi.
    OY VER

    Aytenzek :Dünya nimetlerine aldirmayin Poyraz karayel ve Icerde izleyin bir daha gelmezler zira ??
    mavikapaklar :Poyraz Karayel'in dedigi gibi; "Birgün bende mutlu olucam."
    knt_Tuba :"Sen bilmezsin. Senin beni sevmen ne demek sen bilmezsin." (Poyraz Karayel) https://t.co/Rbfg4aVbE3
    esran_97 :"Ay demek gece demekti, gece sen demek." (Poyraz Karayel)
    #24
    Güllerin Savaşı Fotoğraflar Videolar
    Elif Ü. ekledi, 0 kişi 0 puan verdi.
    OY VER

    simyasu :güLleRin SavAsI
    #25
    Alın Yazım Fotoğraflar Videolar
    Elif Ü. ekledi, 0 kişi 0 puan verdi.
    OY VER

    Memmedsiz :Qaqa ordan bir bax gör m?nim alin yazim yaponcadi?
    _aereis_ :Su iner yokuslardan, hep basamak basamak;  Benimse alin yazim, yokuslarda susamak.
    kaptankanca8 :Alin yazim italik yazilmis benim ... ne devriliyorum ne tam ayaktayim
    pinardzdroglu :Alin yazim asetatlami yazildi da klorakla sileyim
    anlayamadilar :Ben seni yazarim alin yazim olursun, onlar seni yazar anca altyazi olursun...
    sevgim5256 :KAFANIZA GÖRE NASIB ÇIZMEYIN..KADERIM VE ALIN YAZIM BANA YETER
    sumeyye_seen :Alin yazim tükenmis tükenmez kalemle falan yazilmis olmali zira bu yolsuzlugun baska açiklamasi varsa söyleyin shdhjdkd
    Mavii_Lacivertt :Çatladi yüregim çatladi kirik sazim demekki böyleymis alin yazim
    sosyologhk :Ruh hastasi çekerlik falan mi benim alin yazim ?!?!?!?!?!?!?!?
    #26
    Şeref Meselesi Fotoğraflar Videolar
    Elif Ü. ekledi, 0 kişi 0 puan verdi.
    OY VER

    AlicaanKurt :Seref meselesi https://t.co/b4SIHTfkrV
    Hakantoteles :Lan 25 oran tutturdum 1.40 tan yatiyorum artik seref meselesi oldu atin lan artik gölleri
    ilkeryasin5454 :Seref meselesi gece gece takti beni kendine oturdum son bolumu izliyorum
    Velidoru6 :fener taraftari cbindeki parayi shte paraya çevrip sahaya atr BBESIKTAS taraftari atkisni beresini sahaya atp Vana gönderir Seref meselesi
    Sdchyrn :Seref Meselesi zamaninda Burcu Bircigin oyunculuguna bile laf eden sahslardi bugün herkes onu konusuyor. ducjvkfhnn
    muhsinefe :anakuzusu diye yarisma varmis laannn gerdek gecesi yarismasi olmazsa bu is seref meselesi olur :)))
    Luppidik :Ne diyelim haysiyet seref meselesi
    wideeyedlovers :bir anda gelen seref meselesi'ni izleme istedigi, aradindan yigitin ölüm sahnesini izleyip salya sümük olmam.. OF!????
    ArikerGamze :Sen kardesim dedigin insanin eski sevgilisine yavsicak birisin, seref meselesi bu
    #27
    Ulan İstanbul Fotoğraflar Videolar
    Elif Ü. ekledi, 0 kişi 0 puan verdi.
    OY VER

    hayvansevgisi2 :adini kalbine yazdim,arkadaslar iyidir,karagül,ulan istanbul yeni,eski diziler benden sorulur https://t.co/9LxnVSqiq0
    fmehmetsahin42 :Ulan istanbul.. https://t.co/LIbQ2gMwCq
    2yaraligibi :Bugün ulan istanbul fandom temsili: https://t.co/YmnOxRDvvd
    naif_sahin :"Ah ulan Istanbul" https://t.co/Vr5OIfG7Fi
    zeynep_afacan :Oda arkadasim beni bu saatte depresyona soktu yaaaa hadsiiizzzzzz???? YANSIN ULAN ISTANBUL BU GECE????
    34Irembalta :Ulan Istanbul'dan soguttunuz ???? https://t.co/weIbY4XUzH
    birbenmisim :ulan Istanbul sen mi büyüksün ben mi? https://t.co/VkwKWXvTQp
    symcakr :Ulan Istanbul bee.
    fatihkplnn :Ulan Istanbul büyüdükçe Kastamonu'ya benziyorsun.
    #28
    Kalbim Ege`de Kaldi Fotoğraflar Videolar
    Elif Ü. ekledi, 0 kişi 0 puan verdi.
    OY VER

    #29
    Hanımın Çiftliği Fotoğraflar Videolar
    Elif Ü. ekledi, 0 kişi 0 puan verdi.
    OY VER

    the_sigaraa :Edebiyatta Hanimin Çiftligi kimindir sorusuna Hanimindir cevabi verdigimden beri edebiyat kasmayi biraktim 56 da 85 yaparim heralde
    UsanmazCanan :Sanatçi Ebru Özkani Hanimin Çiftligi dizisinde sadece giydigi elbiseden dolayi izledigim aklima geldi, aci aci gülümsedim.
    itopac :Taklitlerimizden sakinin Onlar "Hanimin Çiftligi" ise bizde "Hanimin Tatili" ?? https://t.co/rsLg38OyKk
    kartalokay7 :Bu sezon hiç yenilmemis bir Besiktas. Gelip sizmi yenecektiniz soktumun sari laciverti. Kadiköy bizim hanimin Çiftligi :) :)
    #30
    Kurtlar Vadisi Fotoğraflar Videolar
    Elif Ü. ekledi, 0 kişi 0 puan verdi.
    OY VER

    BBG1903 :Havalarin sogumasiyla birlikte aniden gelen Kurtlar Vadisi'nin ilk bölümlerini izleme istegi
    gguldali :Içerde'nin aminakoyarim birader, biz Kurtlar Vadisi Pusu'yu özledik.
    GocluSimge :Persembe aksamlari çit çikmazdi kurtlar vadisi izlenirdi yine bir persembe aksami sustuk hepimiz ..
    ssinyorr_ :O degilde kurtlar vadisi arada gitti yav...
    euroset36955499 :Kurtlar vadisi darbe
    RezistansKahpe :Ne zaman basim sikissa kurtlar vadisi ilk 97 bölüm
    SeyyarSerotonin :Canim çok pis Kurtlar Vadisi eski bölümler izlemek çekti bir batak bu bin defa da izleseniz her defasinda daha çok tad veriyor kesinlikle
    irmaksenturk :Sarptan cacik olmaz aslan akbey polatin yüzünü degistirtip öldü gibi göstermisti polat görevini yapmisti iste bu yüzden kurtlar vadisi wins
    aligulluda :Ilk kurtlar vadisi yayinlansin buradan devlet büyüklerimize sesleniyorum ihtiyacimiz var buna
    #31
    Sihirli Annem Fotoğraflar Videolar
    Elif Ü. ekledi, 0 kişi 0 puan verdi.
    OY VER

    BirsenGrmyn :Az önce Sihirli Annem Ece'nin fan sayfasi beni takip etti. Niye?
    zngzwang :keske sihirli annem dudu gelse de zamani durdursa su an çok ihtiyacim var buna
    erva_karashn :sanada iyi geceler sihirli annem çilek https://t.co/5GGuJP6qJo
    kivrim_kafa :Sihirli annem izledigim günleri özledim
    _meryemce__ :Biz özümüzde iyi çocuklardik . Ta ki daha birinci sinifa giden Çilek sevgili yapana kadar bir gençlik heba oldu saygilar sihirli annem
    zeynolix :milletin ailesi çocuklarina kötü etkilenmesin, gerçek sanmasin diye sihirli annem'i izletmezdi. benim babamda KÖPEGE BABA DIYOLAR KAPA SUNU
    Nykssvodka :sihirli annem tacinin insana dönüstügü bölüm izle
    dryadgibi :Galiba dizi söylemiycek kimse ben de sihirli annem izlerim
    umutnotfound :Sihirli annem çilek beni bul
    #32
    Akasya Durağı Fotoğraflar Videolar
    Elif Ü. ekledi, 0 kişi 0 puan verdi.
    OY VER

    didilidiledula :Sabah 7 bucukta uyanip akasya duragi izlemek için harika bir gün
    AslihanElif :ders akasya duragi kadar sikici
    zeyneppiniiizz :ders akasya duragi kadar sikici
    sedagulerr6 :ders akasya duragi kadar sikici
    faruk01_01 :Ders akasya duragi kadar sikici.
    seda__aktaas :Ders akasya duragi kadar sikici
    dndzkk :Akasya Duragi bile benim hayatimdan daha aksiyonlu,evlere sigamiyorum ama bir battaniyeye ye-nil-dim
    regulusregulus_ :Kafama sikmak isteyeyim istedigimde akasya duragi izlerim.
    GevelerinEzgisi :Ülkeya bak. Döne döne Akasya Duragina döndü. Narcos varken, walking dead varken neden Akasya duragi? Çildiriyorum.
    #33
    Fatmagül Ün Suçu Ne Fotoğraflar Videolar
    Elif Ü. ekledi, 0 kişi 0 puan verdi.
    OY VER

    #34
    Çarkıfelek (yarışma) Fotoğraflar Videolar
    Elif Ü. ekledi, 0 kişi 0 puan verdi.
    OY VER

    #35

%Senin Seçimlerin

?Kimler Katıldı

!Liste Sahipleri (İlk 5)

  • Nzm Ç.

    Nzm Ç.

    17 seçenek

  • Elif Ü.

    Elif Ü.

    14 seçenek

  • Siyar Ö.

    Siyar Ö.

    1 seçenek

  • Leyla E.

    Leyla E.

    1 seçenek

  • Ayse Nur K.

    Ayse Nur K.

    1 seçenek

?Son Gelişmeler

  • Yükleniyor

:)İlginizi Çekebilecekler

  • Yükleniyor

!Bakmadan Geçmeyin!

Kapat
    Yükleniyor...