En Iyi Cep Telefonu Markasi

Sıralama
Yorumlar
Oylama Geçmişi
SEÇENEK 11
OYLAMA 358
En Iyi Cep Telefonu Markasi bu sayfada listeleniyor. Oy ver, listeye sen de katil. Bu liste Mert ö. tarafından 09.10.2012 tarihinde oluşturuldu
  • #01
    Samsung Fotoğraflar Videolar
    Mert ö. ekledi, 52 kişi 528 puan verdi.
    OY VER

    smhsrdj :Samsung'u cezbedip ismini söyletebiliyorsan. Say my name! https://t.co/KusSFQAtTO
    BrkyBudak :Samsung emojileri gibisin tum enerjimi cekiyorsun hayat.
    PEbCiN :Samsung telefonlarda(hesabinizin sifresini bildiginiz halde)bu cihazin sahibinin hesaplarindan birini kullanarak.. hata varsa çözelim hemen??
    Ad_VentureTR :Samsung, dokunmatik ekrana sahip yeni kapakli modeli 'Galaxy Folder 2'yi Agustos ayinda tanitacak. https://t.co/1z193CqnsE
    larun08 :Samsung s5 foto cekmiyor galeriye giremiyorum napmam lazim
    #02
    Apple Fotoğraflar Videolar
    Mert ö. ekledi, 52 kişi 522 puan verdi.
    OY VER

    recepprl :Ananiz su çöpü at dese çemkirirsiniz kalkip sokak sokak pokemon ariyorsunuz... -apple kullanicilari :)
    ilbeyBesir :Apple music seninde ak. Bi oyun indirelim dedik tüm listeler gitmis lann.
    pinarakinci :Apple beni mutlu ettigin icin tesekkur ediyorum ??????
    hatunnkisisii :HGS'ye para yükle mesaji alinca hofflayip pofflamistim.Baktim adamlar Apple'la program yapmis.Çok kolay oldu güneslenirken.Aferin sevdim ????
    tuceniss :"Life was much easier when Apple and Blackberry were just fruits" çok hosuma gitti bu yazi.
    AdidasslerIII :Apple ve Android applicationlarinda hiç bahis tahminleri app'leri arayisinda bulundunuzmu
    korayalttantire :Çok sükür ios10'da apple music'te listenin en son ne zaman güncellendigi gösteriyor. Yalniz kendi listelerinizi filtreleme seçenegi yok :-o
    KIRATLIOGLUAYCA :Platin saçli , hatun iticiligi gibi birde apple telefonlu ,Bmv'li bey iticiligi var, bu ikisi kimin basini yakacak ilerde, bilmiyorum ??
    #03
    Nokia Fotoğraflar Videolar
    Mert ö. ekledi, 48 kişi 379 puan verdi.
    OY VER

    dianerexi :Selaminaleyküm ananemin nokia 3310dan sonra alinan iphone 5si gibiyim
    aysendurak123 :Efsane telefonlarla büyük degisimler oldugunu asla unutmamak gerek diyenler için iste Nokia 3110 ile Apple . https://t.co/CNbcrMAK9v
    umitcanuzun :Gittigim yerleri 'burda da iyi pokemon vardir ha' diye inceler oldum. Benim nokia'ya söylemeyin.
    FeryatBen :Nokia ve Samsung, patent lisanslamalari konusunda yeni bir anlasmaya vardiklarini duyurdu.
    duygsalmaganda :Nokia 3310'u düsürüp kirmisligim var, ama su telefon günde zibilyon kere düsüp kirilmiyo, thank you tim cook.
    huysuzbirisiyim :dizi izliyodum ayfondan nokia 3310 sesi geldi falan soka girdim qgshahshs
    vosfiyee :Acilen yeni telefon almam lazim suan size nokia c6 dan sesleniyorum
    havucmuscasina :Only nokia ince uçlu sarj aleti can judge me
    kouchara1 :eskiden nokia 3230da agent v oynardik ey gidi. sene bilmemkac. sonra 2 ayligina bi samsung u800 macerasi yasamistim. sonra da bitti
    #04
    HTC Corporation Fotoğraflar Videolar
    Mert ö. ekledi, 38 kişi 298 puan verdi.
    OY VER

    #05
    BlackBerry Fotoğraflar Videolar
    Gökhan Ö. ekledi, 37 kişi 273 puan verdi.
    OY VER

    Meliksah_Cengiz :Benden baska Dünya üzerinde BlackBerry kullanan kaldi mi acaba
    enginenginer :BlackBerry, "tam klavye ve kare ekran" tasarimindan vazgeçerek, BlackBerry Classic modelinin üretimini durdurdu. https://t.co/g8xnOjBRoz
    DAYWALKERESES26 :Blackberry modayken bbmine "YAZMA " yazip yaz bana ilgilen benimle süsü verip dikkat cekmek isteyen kizlar vardi ne yapiyo acaba onlar simdi
    anzolotsenpai :Blackberry marka telefonlar acaba su an ne yapiyordur?
    Doruukay :Blackberry cumhuriyeti vardi o zamanlar
    angeellofdeathh :Senin blackberry kullandigin zamanlari ve sürekli bundan sikayet etmeni hatirliyorum eski hesapta da takiplesiyoduk baya oldu ya dndmdkkaka
    mehmetveesra :Blackberry priv 32gb(Android). 2 aylik yurtdisi kayitsiz fiyati 1900 tl
    tuceniss :"Life was much easier when Apple and Blackberry were just fruits" çok hosuma gitti bu yazi.
    uAuni38 :Blackberry telefonum artik sizlere ömür ??
    #06
    Sony Ericsson Fotoğraflar Videolar
    Kutay K. ekledi, 32 kişi 202 puan verdi.
    OY VER

    cagatay_ala :rüyamdaki uykumun rüyasinda sony ericsson un tuslu bi telefonunu kullaniyordum bi numaradan sürekli mesajlar geliyordu
    #07
    Lg Fotoğraflar Videolar
    A Kadir T. ekledi, 31 kişi 186 puan verdi.
    OY VER

    batu54321 :1. LG G2 Dokunmatik ekran paneli Çin'den getirirsen 80 tl. Tr de satin alirsan 150 tl. Servise verip onlarin degistirmesini istersen 200 tl
    batu54321 :2.Telefonu buzlukta 30 dakika bekletip düzeltmek ise ücretsiz. Lg G2 nin dokunmatik sorunu telefonu dondurunca çözülüyor.En azindan simdilik
    MKacomeback :Biliyorum sende seviyordun beni Neden gittin aglattin bizi Seni seviyom ask çiçegim Dön artik benim ol LG G5'im?????? https://t.co/93jIpdJvAN
    LiarDewil :Suan size Lg G3 ten yaziyor olabilirim fakat 1 saat sonra G5 den yazicam fakirler bilmezzzz
    istisnaesmer :Lg telefonunun bu kadar asiri derecede isindigini ve donacagini bilmiyordum
    cpt_magaraadami :Ya abi sen luminosity sin ya solomid kim ulan ezmen lazim sunlari. Lg de bi tek fer oynuyor gerisi vasat
    seoncu :Instagram'da karsima video cikacak diye korkuyorum. Emektar (LG G2) cogu konuda kusursuz ama nedense Insta'da videolari acarken donuyor.
    metalinkinpark :Laaaaaan LG ye SONY pil takmislar jskdjslsjlwjsld böyle reklaminininindjldjelejldjdldj https://t.co/5gs3PXXBvx
    FatmaBenliii :Lg nin kaderi heralde bozulmak deli olucam
    #08
    Motorola Fotoğraflar Videolar
    Gökhan Ö. ekledi, 25 kişi 124 puan verdi.
    OY VER

    bingellerx :era motorola ajsjkah
    naimsalman :O zamanlar cep telefonum Motorola'nin popüler bir modeli. Renkli kamerasi bile vardi. Keske hotmail adresini telefona yazsaydim.
    EraySayoglu :Hayrola motorola
    eraay10combr :Tam cem uzan twitini favlamisken, akraba ortaminda cem uzan, yimpas, motorola muhabbeti açildi. Akrabalar kesin stalkliyo beni
    Civcivhoca :Hâlâ Motorola cep telefonu kullaniyorum
    benpersona :Keske külüstür Motorola telefonum kadar dayanikli olsam.. Ilkokulda 3. kattan atmistim, arkadaslarim futbol oynamislardi. Hiç zarar gelmedi.
    nuzeravehhac :du bakalim abi motorola hayrola
    PorterBradshaw2 :Motorola pebl sensational play: oYv
    YusufUgurYU :"Seneye yenisi çikiyo onu alirim." diye diye 2004 yilindan beri telefon almiyorum hala kapakli motorola var, atiyosun döne döne geri geliyo.
    #09
    General Mobile Fotoğraflar Videolar
    A Kadir T. ekledi, 22 kişi 87 puan verdi.
    OY VER

    bedir_fly :General Mobile marka kizlar çikmis meydana bu nedir ya :D
    Sinerji88 :General mobile telefon kutusundan Promosyonlar geldi ???????? allahtan poh çikmadi https://t.co/hOmVG9IYYR
    busurumavm :GENERAL MOBILE DISCOVERY AIR SIYAH CEP TELEFONU (TELPA GARANTILI) Fiyat : 532.90 TL KDV DAHIL https://t.co/pcX164we4W
    doganalperesen :Allah General Mobile i alsin yanina ??????
    sevketkaradayi :General Mobile simdi de Gürcistan'da.. https://t.co/RYlWgoINZS
    bediayaman :Bana general mobile gm 5 plus alsaniza. Bakin iphone falan istemiyorum s7 edge den de ümidimi kestim :( çok bi sey istemiyorum bence ya.
    babacan56_33 :HaNGiSiNe TeLeFoNu KuLLaNiYoRSuN? *SaMSuNG *iPHoNe * GeNeRal MoBiLe * leNoVo *CaSPeR *LG eDiT==>SaMSuNG
    birazuykusuz2 :General Mobile telefon kullanan arkadaslar bisey sorucam DM atabilir misiniz ?
    Grandehamzaoglu :htc ve general mobile kullanan çomardir
    #10
    Huawei Fotoğraflar Videolar
    A Kadir T. ekledi, 21 kişi 83 puan verdi.
    OY VER

    feim_f :Abi benim telefon almak istiyom kedime ama sadeje iki marka var aklimda huawei mat s yada huawei G8 hangisini dersen onu alirim abi..
    serotoninhazzi :Huawei'nin reklaminda Henry Cavill'i görmek ????
    feim_f :Abi ben kedime telefon almak istiyom ama sadeje 2 marka var aklimda huawei mat s ve huawei G8 hangisini sen dersen bana onu aljam abi.!
    Byesiil :Huawei reklamindaki hatun iphone kullanmiyorsa bende bi bok bilmiyorum.
    drewdicaptian :Scarlett ve henry'nin huawei reklami televizyonda çikti??
    Ozgursrcu :Scarlett Johansson huawei ne la baska reklam filmi mi kalmadi
    magnaviersspy :huawei reklaminin müziginden taniyip odalar arasi yerden ates çikararak kosmak, hatta reklamin bitmek üzere oldugunu anlarsam uçmak
    cirenncik :Yillarin Suffolk Dükü Huawei'nin yüzü oldu.
    huorelensar :Huawei reklamindaki Gülsen'in Scarlett Johansson'a benzemesi fena tadimi kaçiriyor.
    #11
    Alcatel Fotoğraflar Videolar
    Gökhan G. ekledi, 3 kişi 19 puan verdi.
    OY VER

    halitsari07 :dikkatimi çeken hisse: ALCATEL(Kisa görünüm)... 5,88...6,10...6,44... STOP. 5,36
    #12

%Senin Seçimlerin

?Kimler Katıldı

!Liste Sahipleri (İlk 5)

  • Mert ö.

    Mert ö.

    4 seçenek

  • A Kadir T.

    A Kadir T.

    3 seçenek

  • Gökhan Ö.

    Gökhan Ö.

    2 seçenek

  • Kutay K.

    Kutay K.

    1 seçenek

  • Gökhan G.

    Gökhan G.

    1 seçenek

?Son Gelişmeler

  • Yükleniyor

:)İlginizi Çekebilecekler

  • Yükleniyor

!Bakmadan Geçmeyin!

Kapat
    Yükleniyor...