Beren Saat'in Oynadigi En Iyi Dizi & Film

Sıralama
Yorumlar
Oylama Geçmişi
SEÇENEK 11
OYLAMA 259
Beren Saat'in Oynadigi En Iyi Dizi & Film Sizcene.com üyeleri tarafindan bu listede belirleniyor. Oy ver, sen de seçimini yap! Bu liste Elif Ç. tarafından 11.02.2013 tarihinde oluşturuldu
  • #01
    Aşk-ı Memnu Fotoğraflar Videolar
    Elif Ç. ekledi, 41 kişi 461 puan verdi.
    OY VER

    tambirleydi :a2 pazar günleri de asmali konak'i verecekmis... iste bu ask-i memnu etkisi yaratabilir çünkü çok uzun zamandir tekrari dönmüyordu sanirim
    hmagalar :Hayir hemen pes etmeyecegim. Kahve varsa umut da vardir. Hemen bi köy kahvesine gideyim de dayilarla Ask-i Memnu falan izleyeyim
    g_Savaas :Su hayatta bikmadan usanmadan dinledigim 3 sey var 1)Ask-i Memnu jenerik 2)Medcezir jenerik 3)Bülent Hoca
    ipk_ayse :Konusurken dag filmindeki kemal onbasiyla,yasarken ask-i memnu dizisindeki behlülle yarisanlara Turan elbet hayaldir ?
    aylin__ok :Bi zamanlar persembe sabahi uyandigimizda Lost'un yeni bölümü aksamina da Ask-i Memnu'nun yeni bölümü olurdu. Iste o günler cennetmis..
    gzemtncc :benim sonumda ask-i memnu besir gibi olucak galiba ya sürekli içime ata ata bi kenarda sessizce gebericem
    rakitanrisi :ask-i memnu dizisinde ki besir gibiyim yanlis kararlar verip yanlis seçimler yapip yataklara düsmek benim için bir yasam stili
    panikyapan :ask-i memnu dizi çözümlemesine basliyorum, "bos bos isler" mi dersiniz bilmem ama benim de kafami dagitmam gerekebiliyor tahmin edersiniz ki
    selfieboylunuz :Offfff canim ask-i memnu cekti izlemek yani
    #02
    İntikam Fotoğraflar Videolar
    Elif Ç. ekledi, 34 kişi 326 puan verdi.
    OY VER

    HiImExe1 :Eger birsinden intikam almak istiyorsan geç karsisina ve gözlerinin içine bak ama sakin konusma.. Zaten o kadar beyni varsa anlar ne oldugnu
    since1907gokhan :Intikam için birilerini kullanip,siktir yediklerinize dönecek kadar midesiz olmayin!!
    smyr_kcr :Alinacak O kadar intikam dururken Ülkücü -Türkçü Birbirine Düserse BUNUN KAZANANI OLMAZ ?? ÖNERKARDESLER ONURUMUZDUR
    Harun_Sumen :Allah katinda en aziz kisi intikam almaya gücü yettigi halde affedendir. " Hayirli Cumalar "
    AvniCanKartal :"Büyük devletler, kendisine yapilan her hareketi not eder. Intikam için uygun zamani kollar. Firsatini bulunca da affetmez, cezayi keser."
    l5r1njpzjk31sn1 :Unutmayin ki, intikam gecikir ama asla yaslanmaz! IV. Murat
    rumeysa_ankara :Cesur, intikam planlarina basliyor: Star TV'de yayinlanan Cesur ve Güzel dizisi 4. bölümüyle ekranlara geldi. Yeni bölüm fragmani…
    99seroo :Bir intikam gibi çildirmis bu sevdalar..
    sHyZoPhREnNn :Intikam kötüdür, Kötüye hariç!!!
    #03
    Fatmagül'ün Suçu Ne? Fotoğraflar Videolar
    Elif Ç. ekledi, 29 kişi 217 puan verdi.
    OY VER

    Arzuca_Ahval :"Fatmagül'ün Suçu Ne?" gibi dizi konusu, gerçek hayatta yok mu saniyorsunuz? VAR; ayni durum basina gelen bir kadindan birebir dinlemistim.
    #04
    Hatırla Sevgili Fotoğraflar Videolar
    Elif Ç. ekledi, 23 kişi 152 puan verdi.
    OY VER

    Ugur_Can_Grp :Hatirla sevgili o eski günleri çocuklar gibi
    Efslucy :Bi sabah yanimda sen, sokakta akordiyon hatirla sevgili
    areureadyyyyy :Kimse Bilmez Hatirla Sevgili'nin sarkisi yaa bananeee her nönüne gelen bok dizi kullanmasin.
    #05
    Oyuncak Hikâyesi 3 Fotoğraflar Videolar
    Elif Ç. ekledi, 23 kişi 144 puan verdi.
    OY VER

    #06
    Güz Sancısı Fotoğraflar Videolar
    Elif Ç. ekledi, 22 kişi 119 puan verdi.
    OY VER

    darkpassing :Bitse artik su güz sancisi. Tüm belirsizliklerini de toplayip gitse. Yerini net sinirlari olan kisa biraksa. Sonra bahar da gelir belki...
    okansahin80 :HATIRLA sevgiliden sonra tomris giritlioglundan muhtesem bi film daha "güz sancisi" harika yaaa helal olsun.
    #07
    Aşka Sürgün Fotoğraflar Videolar
    Elif Ç. ekledi, 21 kişi 115 puan verdi.
    OY VER

    enesderki :avrupa yakasi, aska sürgün ve ezel gibi diziler yayinlanacak.
    tanerbilge :a2'nin yayin akisinda Cumartesi aksamlari Aska Sürgün, Pazar aksamlari da Asmali Konak var. Su an ilkokulda hissediyorum kendimi.
    #08
    Benim Dünyam Fotoğraflar Videolar
    Elif Ç. ekledi, 10 kişi 92 puan verdi.
    OY VER

    simgegundagg :O benim dünyam Onunla nefes alan ve onunla yok olaaan Öylesine güçlü öylesine güzel Öylesine benim olan
    68Talha :Benim dünyam HDP'liler cezaevine girince aydinlandi,Günaydin bana degil sizlere olsun ??????
    pistanthropbia :benim dünyam uyustu bak seninki dönüyor mu?
    fusuyyy :Benim Odam,Benim Dünyam ???? https://t.co/FsC2xu5Mkc
    sonattocak :Sen hayirdir ?? benim dünyam senden ibaret degil o devir çoktan kapandi ?? yol al
    sadist1marjinal :benim dünyam uyustu bak seninki dönüyor mu?
    sutlubitter :Benim dünyam zifiri karanlik
    01curlyy :benim dünyam küçük, odamdan çikinca yabancilik basliyor bende.
    mucurluyk :bu benim dünyam
    #09
    Gecenin Kanatları Fotoğraflar Videolar
    Elif Ç. ekledi, 20 kişi 63 puan verdi.
    OY VER

    zaferturan_28 :Gecenin kanatlari üzerinde yildizlar dökülsün üzerinden ayyüzlüm... ????????????????????????????????
    canbulaismail :Gecenin kanatlari vardir.
    #10
    Gergedan Mevsimi Fotoğraflar Videolar
    Elif Ç. ekledi, 19 kişi 63 puan verdi.
    OY VER

    #11
    Aşkımızda Ölüm Var Fotoğraflar Videolar
    Elif Ç. ekledi, 17 kişi 45 puan verdi.
    OY VER

    #12

%Senin Seçimlerin

?Kimler Katıldı

!Liste Sahipleri (İlk 5)

  • Elif Ç.

    Elif Ç.

    11 seçenek

?Son Gelişmeler

  • Yükleniyor

:)İlginizi Çekebilecekler

  • Yükleniyor

!Bakmadan Geçmeyin!

Kapat
    Yükleniyor...