En İyi Makyaj Youtuber'ı

Sıralama
Yorumlar
Oylama Geçmişi
SEÇENEK 15
OYLAMA 24
En İyi Makyaj Youtuber'ı listesinde 13 seçeneğe toplam 10 oy verildi. Sıralamayı değiştirmek için oy ver, arkadaşlarınla paylaş. Bu liste Elif Ç. tarafından 18.06.2015 tarihinde oluşturuldu
  • #01
    Duygu Özaslan Fotoğraflar Videolar
    Elif Ç. ekledi, 4 kişi 39 puan verdi.
    OY VER

    sadikguzelyurt :RT beynifakir: günün 17 saatini youtube'da duygu özaslan ve türevlerini izleyerek geçiren 10 yasindaki kiz mutlulugunu çok kiskaniyorum
    MeMyselfAudrey :Gözalti morluklarimi Duygu Özaslan gelse kapatamaz! Bunca yildir yasiyorum, bööle bi göçük görmedim!
    biubiubiublues :Duygu Özaslan kat kat farkli ürün sürüyor ya çok saskinim. Ben fondotenin üstüne pudra sürünce kendimi sahtekar gibi hissediyorum.
    gonluzengin_ :Hastalik gibi duygu özaslan makyaj videolari izliyorum su an iq seviyem 5 falan
    merveakssu :Sabah aceleyle makyaj yapmaya çalisirken alligi gözümün altina sürdüm duygu özaslan görse aglardi....
    snurmelekoglu :Duygu özaslan-susi yerken nasil ögk oldum makyaji
    lethekilledme :sinav için video izlemeye geldim kendimi duygu özaslan'in kanalinda buldum
    MelisaBGuney :TLC - Creep izleyip geldim aklima Duygu Özaslan geldi çünkü saten gömlek ve gecelik vardi ??
    ozoztrk :vasifsiz oldugu halde bir anda ünlü ve zengin olan sevmedigim insanlar listesi: 1-seyma subasi 2-duygu özaslan 3 aklima gelmedi su an
    #02
    Ayşegül Kaplan Fotoğraflar Videolar
    Elif Ç. ekledi, 2 kişi 19 puan verdi.
    OY VER

    #03
    Meryem Can Fotoğraflar Videolar
    Elif Ç. ekledi, 2 kişi 16 puan verdi.
    OY VER

    ziamsgirl :Youtuberlardan en çok Meryem Can'i seviyorum. O da bizim gibi fangirl shjsjsj
    OhCoolPaynex :Kedi Mari ve Meryem Can Tweetlerimi begenmislerdi ve Atakan snapimi açmisti tek basarilarim onlar sanirim
    HotBatuj :meryem can yeni video atmis izlensin ?
    ManyakParanoYak :Meryem Can'a asik oldum galiba
    #04
    Aslı Özdel Fotoğraflar Videolar
    Elif Ç. ekledi, 2 kişi 13 puan verdi.
    OY VER

    #05
    Sebile Ölmez Fotoğraflar Videolar
    Elif Ç. ekledi, 2 kişi 13 puan verdi.
    OY VER

    #06
    Melisa Beleli Fotoğraflar Videolar
    Elif Ç. ekledi, 2 kişi 13 puan verdi.
    OY VER

    aysacmalik :Melisa Beleli istedigim hayati yasiyorsun. Ne diyim helal olsun. Yolun açik olsun pasam
    #07
    Merve Özkaynak Fotoğraflar Videolar
    Elif Ç. ekledi, 2 kişi 12 puan verdi.
    OY VER

    fulyacukur :"Chanelin böyle bi modeli yok" hahahahaha merve özkaynak adamdir
    morvoloji :Bakin Merve Özkaynak'a benzetiliyorum ,çok havali arkadaslar ???? https://t.co/TcCJW5x6lP
    mellamobeyza :Sinavlar biter bitmez Merve Özkaynak'in videolarini izlemek...
    mgreisiniz :Merve Özkaynak'in yutubir oldugu bi dünyada ben doktor olarak ölmek istemiyorum.
    kendalIfect :Duru ve Orkun disindaki tüm YouTubers samimiyetsiz geliyor bir de Merve Özkaynak onu da seviyorum
    minsugabts7 :Ablam sürekli merve özkaynagin kanalini izliyo merhaba arkadaslar ben merve özkaynak lafindan gina geldi
    #08
    Buket Sena Ozdemir Fotoğraflar Videolar
    Fidan M. ekledi, 1 kişi 10 puan verdi.
    OY VER

    #09
    Ilgın Özgan Fotoğraflar Videolar
    Elif Ç. ekledi, 1 kişi 8 puan verdi.
    OY VER

    #10
    Melis Limes Fotoğraflar Videolar
    Elif Ç. ekledi, 1 kişi 6 puan verdi.
    OY VER

    #11
    Görkem Karman Fotoğraflar Videolar
    Elif Ç. ekledi, 2 kişi 6 puan verdi.
    OY VER

    elifnazerdogn :Görkem karman sayesinde tedavülden kalkacak ruj: mac really me
    burcin_altinbas :Snapchat güncel fav listem: pelin kaya, selin cigerci , görkem karman??
    selaurinah :Görkem karman son günlerde çok gicik gelmeye basladi zaten makyaj teknigi desen bi ayricaligi yok üzgünüm canim kara listeme aliyorim seni
    #12
    Denizin Paylaştıkları Fotoğraflar Videolar
    Elif Ç. ekledi, 1 kişi 4 puan verdi.
    OY VER

    #13
    Melodi Elbirliler Fotoğraflar Videolar
    Elif Ç. ekledi, 2 kişi 3 puan verdi.
    OY VER

    tmmkubra :Melodi elbirliler girdigi her ortamda çok egreti durmuyo mu bi de altin kelebege gitmis,elbisesiyle pozlar veriyo falan ben burda utaniyorum
    phantomhead :melodi elbirliler midir nedir altinkelebekte giydigi elbise gordugun en igrenc seydi.resmen turbanli abiyesi. icine de atlet giymis cidden
    #14
    Ece İçen Fotoğraflar Videolar
    Elif Ç. ekledi, 0 kişi 0 puan verdi.
    OY VER

    #15
    Şule Karaok Fotoğraflar Videolar
    Elif Ç. ekledi, 0 kişi 0 puan verdi.
    OY VER

    #16

%Senin Seçimlerin

?Kimler Katıldı

!Liste Sahipleri (İlk 5)

  • Elif Ç.

    Elif Ç.

    14 seçenek

  • Fidan M.

    Fidan M.

    1 seçenek

?Son Gelişmeler

  • Yükleniyor

:)İlginizi Çekebilecekler

  • Yükleniyor

!Bakmadan Geçmeyin!

Kapat
    Yükleniyor...