En Sürtük Kadınlar

Sıralama
Yorumlar
Oylama Geçmişi
SEÇENEK 14
OYLAMA 75
En Sürtük Kadınlar listesindeki tüm seçenekler seni bekliyor. Sen de oy ver, sıralamanı yap. Bu liste Hayri G. tarafından 30.05.2015 tarihinde oluşturuldu
  • #01
    Miley Cyrus Fotoğraflar Videolar
    Hayri G. ekledi, 9 kişi 98 puan verdi.
    OY VER

    Unicornyelesi :Miley Cyrus'un gotunu memesine cekmeye benzemez bu iki tarih kitabi karistirsaydin
    godhatesusbabe :Miley cyrus albüm çikarttiginda umarim daha yasiyor olurum
    ohmypadaleckii :Bana slow Miley Cyrus sarkilari önerecek insanlar aranir
    kasabakasabi :Miley Cyrus seni özledim nerelerdesin
    orgasmwithcyrus :geçen o sese bi adam çikti nashville dogumlu mu neymis nashvikle müzikte iyi miley cyrus pop yapiyo falan gibimsi seyler dedi
    orgasmwithcyrus :neyse dedigini pek anlamadim ama miley cyrus dedi yani onu anladim
    lildreamydrew :5) Miley Cyrus, Donald Trump baskan seçildiginde agladiysa bundan sizene?
    cyrusorcyrus :miley cyrus sen hayatima girmis en güzel detaysin
    pilot_mia :Sene 2012 facebook'ta bir sayfa ''anti allah team miley cyrus''
    #02
    Kim Kardashian Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 9 kişi 84 puan verdi.
    OY VER

    ayemfromgs :Arda Kardesler i Kim Kardashian anlayan tek ben miyim ?
    gryzmarchewke :??Kim Kardashian ?? https://t.co/Tc7Jhie0EN
    stupidworlx :Kim Kardashian https://t.co/2b581HTxSM
    tuzifugaviq :Can Kim Kardashian Save Twitter?
    MervErturk :Geçenlerde Kim Kardashian oyununu oynayn kisilerle tanisacagini soylemsti yaplmasi gerekenleri okuyodm Mel o tarihte okulun var? dedi...????
    #03
    Rihanna Fotoğraflar Videolar
    Hayri G. ekledi, 7 kişi 52 puan verdi.
    OY VER

    srdrsvnc83 :Kulakla muzik dinlemeyi ozlemisim ozellikle rihanna ??
    sectegrna :rihanna sen muhtesem bi detaysin
    avnigayurmus741 :Dogaçlama takil. Planlar asla ise yaramaz. Rihanna
    semaanurmx :Ne demis ünlü düsünür rihanna Wörk wörk wörk wörk
    mltmens :Rihanna o kiyafet ne bacim yaaa
    mmcizzet :Sen Rihanna sin ne bu cingan ayaklari https://t.co/yXz0qF62dF
    lgndbfsshv60jb1 :Dogaçlama takil. Planlar asla ise yaramaz. Rihanna
    mbcrunchh :Köpegimizin adini "rihanna puma terligi" koyduk.
    asyatuncc :En yakin arkadaslarim david ve rihanna https://t.co/GI2UyJCPmZ
    #04
    Selena Gomez Fotoğraflar Videolar
    Hayri G. ekledi, 5 kişi 44 puan verdi.
    OY VER

    BNI_USA :Selena Gomez... https://t.co/KJoFoI0DDs
    young_da_Talent :Selena Gomez... https://t.co/ABWbZvL9sm
    svtsamir :Selena Gomez... https://t.co/QWEPFUaYgN
    JusteHeureux :Selena Gomez... https://t.co/6sjOE8LzCT
    Wldsid :Selena Gomez... https://t.co/xBYhcZ5b2s
    barackolyte :Selena Gomez... https://t.co/gDTmQDRvOH
    SummerhallArts :Selena Gomez... https://t.co/WKQE661u8O
    HTrueNorth :Selena Gomez... https://t.co/AphHeEYC0T
    suwch :Selena Gomez... https://t.co/aTDSnEy59e
    #05
    Niki Minaj Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 7 kişi 39 puan verdi.
    OY VER

    kagaanari :Bu gecede niki minaj ablamizla takilmacalar https://t.co/fEWd0lRfUj
    sinopsiis :Side to side dinlerken aklima niki minaj gotu geliyo ve herseyden tiksiniyorum. Dinlemicem öf
    tubarosee :niki minaj güzel bi detay
    kartalizmaa1903 :Niki minaj bu hale gelmek için 20.000$ harcamis ?????????? ulan millet beynini yemis yaaa.
    #06
    Paris Hilton Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 6 kişi 37 puan verdi.
    OY VER

    ctKerem67 :Abazalar yüzünden piyasadaki bütün maymunlar kendilerini Paris Hilton zannediyor ;) :p
    jetgilindami :twitter a da koyayim zamanini bunlarla harcayan salaklara da koyayim kim kardashian ne malsin paris hilton cristiano ronaldo
    Chloey001 :Bu 10 kisinin içinde Jennifer Lopez, Donal Trump, Paris Hilton, Richard Branson gibi isimleri geride birakmis bir Türk var.
    xstyleslive :38-Paris Hilton GD fani bunu biliyormuydun ?
    itsmewinehouse :kim kardashian ne malsin paris hilton cristiano ronaldo
    #07
    Iggy Azalea Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 5 kişi 30 puan verdi.
    OY VER

    #08
    Esra Ceyda Kardeşler Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 6 kişi 30 puan verdi.
    OY VER

    Mehmet__Ylmzz :Esra Ceyda kardesler. https://t.co/hYukdNokTV
    #09
    Amber Ross Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 5 kişi 28 puan verdi.
    OY VER

    #10
    Katy Perry Fotoğraflar Videolar
    Hayri G. ekledi, 4 kişi 23 puan verdi.
    OY VER

    katycatmommycat :Bizim sayfanin Katy Perry Türkiye platformlarinda tek kalmasi
    LOVEWRIH :ama ben bugünün öcünü haftasonu alacam aminakoyim katy perry gibi 1 hafta dogum günü kutlamasi yapacam yemin ederim
    draezy :Katy Perry keske biraz önüne gelenle düet yapan bi sanatçilardan olsaydin o tipleri hiç sevmem ama senin gibileride hiç sevmiyorum
    Bora__Bayk :Çok ergen bi tweet olcak belki ama ölürse üzüntüden kahrolup aglayacagim uc ünlü var;Lady Gaga, Rihanna ve Katy Perry
    draezy :5 dakikaya geliyorum yataga geç, gönder, Katy Perry https://t.co/cVYEhReN73
    sigalasidim :sex-tape si çikmasini istedigim ünlülerin basinda Katy Perry gelipyr.
    thisisvedo :Dün rüyamda önce Katy Perry sonra Selena Gomez'i görüyordum çok güzeldi gelmis geçmis en güzel rüyam olabilir zaten anca rüyamda görürüm ??
    sigalasidim :Katy Perry'nin poposu neden trend olmadi Türkiye'de ya? https://t.co/Uw5TnkPKXo
    olurpeki :Hisler disa vurmak içindir. Gizlenmek için degil. &Katy Perry
    #11
    Tuğba Ekinci Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 4 kişi 20 puan verdi.
    OY VER

    Tylinodabas :"Delikanlim" sarkisini söylemek, cesaret, özgüven ve en önemlisi SES ister... Tugba Ekinci ve Hadise az uzak durun ya...
    damlakarataas :Anlamsizca her sabah kalkar kalkmaz Tugba Ekinci O Simdi Asker dinliyorum
    aysecnrnur :Aglamamak için 45 dakikadir Tugba Ekinci dinliyorum .
    bardaal :Gizli oturumda degilmisim ve tugba ekinci çaliyordu her sey buraya kadarmis sipotifay
    nurcinnk :Tugba ekinci bu görgüsüzlükle senle çok iyi kanka olabilirdik Aslan parçasi ???? https://t.co/miBJXxugMn
    pmzhr :Biri beni bos beles gerizekali bulunca inadina bu savini guclendiresim geliyor mesela en sevdigim sanatçi tugba ekinci diyesim geliyor
    pmzhr :Bu arada en sevdigim sanatçi tugba ekinci ve üstteki duygularim çok dolu bilgili ileri zekali oldugumdan yaptigim seyler degil haha
    MoZaaaN :Is yerimde Sezen Aksu sarkisi üzerine Tugba Ekinci sarkisi dinleyecek ne yasadim ben
    Evren_ALEM :Tugba ekinci' nin dedigi sanki yakin zamanda yapilmadida tepki çekti. Piyona degil saha gücümüz yetsin yoksa tatminden öteye geçmez tepkiler
    #12
    Avril Lavigne Fotoğraflar Videolar
    Hayri G. ekledi, 4 kişi 17 puan verdi.
    OY VER

    runawaylukegirl :avril lavigne,5sos ve Athena seviyorum,sizce de rock sever degilmiyim?
    runawaylukegirl :Avril Lavigne,iyi ki varsin
    runawaylukegirl :hepimiz biliyoruz ki Avril Lavigne bu dünyaya gelen efsanelerden birisi,aksi iddia edilemez
    riddleguncesi :deryck whibley ve avril lavigne aski:'(
    g_hilalll :Durup dururken ergenlikten kalma Avril Lavigne dinleme istegi özellikle I'm with you
    liberbey :avril lavigne girlfriend dinliyorum genclik yillarim gozlerimin onunden geciyor su anda
    TuceeBerber :Sabah Avril Lavigne, Evanescence dinlerken triplere girdigim ergenlik odamda açtigim gözümü, gençligimi çürüten ögrenci evimde kapatiyorum.
    iamgamzegur :Bu arada icondaki kiz avril lavigne
    kaandyshop :avril lavigne ve britney spears a 93-96 jenarasyonu kizlarini fuhusa sürekledigi için hakkimi helal etmiyorum
    #13
    Linsay Lohan Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 3 kişi 15 puan verdi.
    OY VER

    #14
    Demi Lavato Fotoğraflar Videolar
    Hayri G. ekledi, 1 kişi 6 puan verdi.
    OY VER

    oguzhanboyaci :+Demi Lavato -Haklisin abi. https://t.co/uscp0M6sMF
    #15

%Senin Seçimlerin

?Kimler Katıldı

!Liste Sahipleri (İlk 5)

  • Yasar T.

    Yasar T.

    8 seçenek

  • Hayri G.

    Hayri G.

    6 seçenek

?Son Gelişmeler

  • Yükleniyor

:)İlginizi Çekebilecekler

  • Yükleniyor

!Bakmadan Geçmeyin!

Kapat
    Yükleniyor...