Dünyanın En Güzel Gülen Ünlüsü

Sıralama
Yorumlar
Oylama Geçmişi
SEÇENEK 15
OYLAMA 17
dünyadaki en güzel gülen ünlü kim kadın erkek ayırt etmeksizin Bu liste Gamze V. tarafından 07.04.2015 tarihinde oluşturuldu
  • #01
    Asin Thottumkal Fotoğraflar Videolar
    Zeynep Ökten S. ekledi, 3 kişi 36 puan verdi.
    OY VER

    #02
    Melis Babadağ Fotoğraflar Videolar
    Hayri G. ekledi, 3 kişi 34 puan verdi.
    OY VER

    tuubaozyurt :Örnegin; Melisa Sözen, Ayse Tolga, Begüm Birgören üçlüsü ?? Örnegin; Sevinç Erbulak, Özge Özberk, Melis Babadag üçlüsü ??
    _Enestezi :Melis babadag fisek kizsin hee
    ftugayoglu :Melis babadag çok güzel degil mi lan
    #03
    Binnur Kaya Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 2 kişi 20 puan verdi.
    OY VER

    #04
    Bernardo Velasco Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 1 kişi 12 puan verdi.
    OY VER

    #05
    Paul Walker Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 1 kişi 10 puan verdi.
    OY VER

    njgm80snhzcvux1 :Her an gitmeye hazirim. Gittigim zaman ne için gittigimi bilmeyecegim. Paul Walker
    mehmetramos :Tayfa bela... Hizli ve öfkelinin film fotosu gibi vin diesel ve paul walker in kardesi... https://t.co/Kr2y3AgOat
    tuyguun :paul walker sen muhtesem bir detaydin..
    haticeadnaan :Her an gitmeye hazirim. Gittigim zaman ne için gittigimi bilmeyecegim. Paul Walker
    c52tmhrjk3lt8y1 :Her an gitmeye hazirim. Gittigim zaman ne için gittigimi bilmeyecegim. Paul Walker
    meryem_alp1 :Her an gitmeye hazirim. Gittigim zaman ne için gittigimi bilmeyecegim. Paul Walker
    mertgurlu01 :Her an gitmeye hazirim. Gittigim zaman ne için gittigimi bilmeyecegim. Paul Walker
    gn2yya8f2ugsmp1 :Her an gitmeye hazirim. Gittigim zaman ne için gittigimi bilmeyecegim. Paul Walker
    koc_aysunar :Her an gitmeye hazirim. Gittigim zaman ne için gittigimi bilmeyecegim. Paul Walker
    #06
    Nurgül Yesilçay Yesil Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 1 kişi 7 puan verdi.
    OY VER

    #07
    Ezgi Mola Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 1 kişi 6 puan verdi.
    OY VER

    mrrarity5 :Sevmiyorsan oyalama kardesim dkdkdj Ezgi mola- gop çocugu dinleyin dinlettirin
    rumeysayagciii :Bugün arka fonumda Ezgi Mola gop çocugu sahnesi çekiliyo gibi bi gün.
    arkdaslar :Ezgi mola vermelisin artik https://t.co/zEefnVrjSi
    begumtaaas :Ezgi mola'ya bir yorum yaptim dediki kiz begüm tas agzini öpeyim helal olsun vallahi hee dedi ben sok jslxksksla
    hilalsukutt :Beni Ezgi Mola'ya benzeten bir kesim var.Bir yerde görünce mesaj falan atiyorlar. O kesim çok iyi niyetli ya. O kesimin gözlerinden öperim.
    peaceharabe :Allah herkese Ezgi Mola nasip eylesin yaa notarif bir kadin yanii
    umitdogru06 :Ezgi mola nerede ya sevmiyorsaaaan oyalamaaaa qqaRdesiiim desin
    Ahsen_Uzun :Bugün sok üstüne sok yasiyorum ezgi mola bizim köye gelmis üstüne üstlük babannemi insta snapine atmis hskahs https://t.co/sv6me94cMX
    lanjaleJK :ezgi mola su anda özendigim hayati yasamakta
    #08
    Zendeya Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 1 kişi 5 puan verdi.
    OY VER

    #09
    Nursel Köse Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 1 kişi 4 puan verdi.
    OY VER

    #10
    Kıvanç Tatlıtuğ Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 1 kişi 3 puan verdi.
    OY VER

    azizbck :Su ülkede Kivanç Tatlitug'un yakisikliligi kadar abartilan bir sey daha yok.
    melihgunel :Arkadaslar Kivanç Tatlitug'un karisinin fotografini görmeden Twitter'da vakit geçirmek istiyorum, nasil yapabilirim?
    birkadehdeli :Kivanç Tatlitug https://t.co/b9v1oV4JXd
    newman1908 :Ciddi anket: Hangimiz daha yakisikli, Kivanç Tatlitug mu , ben mi?
    aysorgad :Su an Kivanç Tatlitug faniyimmm yani adam olayy karsimda su an ama olayyyy yaa cok iyii olayyy
    Meryem_Kilinc :Bu zamana kadar duydugum en güzel Kivanç Tatlitug iltifati; Adam Yerli Brad Pitt djsmjsjsjsj
    hvzonur :Yasalar önündeymis falan insanin aklini karistirmayin abi ben nasil Burak Özçivit yada Kivanç Tatlitug'la esit olabilirim. Dalga geçme bari
    ebyndr :Kivanç Tatlitug hem Cesuru hem Güzeli oynuyor, helal ??
    sneijder_gulsun :GQ Men Of The Year 2016 Kivanç Tatlitug Yolanthe cabau Wesley Sneijder https://t.co/2EBZcIBE8Y
    #11
    Mert Günok Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 1 kişi 2 puan verdi.
    OY VER

    giresse_alain :sezon sonu Mert Günok sepet,Okan Kocuk kulübeye.Oturdugum yerden en az 800 000 euro kazandirdim kulübe yani baskandan daha faydaliyim :d :d
    ZaferKurtulan :Büyük olan hayattir,bizler degil.Bizim hal-i pürmelalimiz messi'yle karsi karsiya kalmis mert günok'un durumuna benzer.
    1907just :Illa bi futbolcuya hayran olucaksam bu kesinlikle ama kesinlikle mert günok
    serkanyetis :BS Yedekler: Mert Günok, Mert Örnek, Rüstü Hanli, Merter Yüce, Kubilay Kanatsizkus, Sercan Yildirim, Cristobal Jorquera.
    greencrocodile0 :Mert Günok Erdem Sivok Samil Faty Bilal Deniz Sinan John Sercan bu ne be kardesim say say bitmiyor...
    #12
    Selen Seyven Fotoğraflar Videolar
    Gamze V. ekledi, 1 kişi 1 puan verdi.
    OY VER

    #13
    Barış Manço Fotoğraflar Videolar
    Gamze V. ekledi, 0 kişi 0 puan verdi.
    OY VER

    thecevans :Ben burada Taylor Swift dinliyordum hüzünlü havama girmistim karistirmadan Baris Manço çikti tamam üzülmeyecegim Allah'im
    _atanesli :Ne demis güzel abimiz Baris Manço? Insanin ögrenmesi gereken ilk dil, tatli dil.
    cyclist_writer :Ne güzel demis Baris Manço: "Ben nasil unuturum seni can bedenden çikmadikça..."
    peace_freedom27 :Baris manço ne komik adamsin
    reddheaddddd :Baris manço gülpembe dinlerken aglarsin halbuki ne kadar komik ama sanki sen sarkiya mi agladin o da bahane
    ohsoulja :Baris Manço - Anliyorsun degil mi??
    cansuuaksoyy :kendime de kizmiyor degilim. Baris Manço gibi "kol dügmeleri"nden sarki yazmisim.
    KoleogluKubra :Keske Baris Manço ölmeseydi dedim bu gece...
    onyximt :Hiç tanimadigim Baris Manço'yu ve Cem Karaca'yi ciddi anlamda çok özlüyorum
    #15
    Mehmet Ali Nuroğlu Fotoğraflar Videolar
    Gamze V. ekledi, 0 kişi 0 puan verdi.
    OY VER

    #16

%Senin Seçimlerin

?Kimler Katıldı

!Liste Sahipleri (İlk 5)

  • Yasar T.

    Yasar T.

    9 seçenek

  • Gamze V.

    Gamze V.

    4 seçenek

  • Zeynep Ökten S.

    Zeynep Ökten S.

    1 seçenek

  • Hayri G.

    Hayri G.

    1 seçenek

?Son Gelişmeler

  • Yükleniyor

:)İlginizi Çekebilecekler

  • Yükleniyor

!Bakmadan Geçmeyin!

Kapat
    Yükleniyor...