Hangi Çizgi Film Karakteri Favorin.

Sıralama
Yorumlar
Oylama Geçmişi
SEÇENEK 19
OYLAMA 27
hangi çizgi film karakteri favorin. Bu liste Yasar T. tarafından 07.01.2015 tarihinde oluşturuldu
  • #01
    Pikachu Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 3 kişi 28 puan verdi.
    OY VER

    merttungaer :Pikachu yasiyor mu halen
    hkngsu :Evlilik programina koyacaksin Pikachu'yu verecek elektrigi. Taktik maktik yok, PIKA PIKA PIKA!
    furkan_gunayli :Ulan su pikachu bile benden mutlu ama isin güzeli bende siyirdim galiba ?? https://t.co/qyIbum0fjJ
    zeynapsiss :Hayir niye yani? Pikachu muyum ben? Onlarca kisi arasindan neden ben? Tedas miyim? Anlatsana biraz?
    GencMert54 :Yok ya evde kesin Pikachu besliyorum ben yok yani olmasa bile olmasi lazim yoksa 148tl elektrik faturasi nasil açiklanir ??
    ZforZekiMuren :Içimde poke topuna girmeyen Pikachu bunalimi var.
    BerkayDerinz :Bu tiviti rtleyen bi sansli kisiye de bu pikachu pelus bebegi hediye ediyorum :d https://t.co/jKNxgl9Cxe
    BelinayRl :Seni tuttum pikachu ????
    cilgindevekusu :Kendimi elektrik soku vermeye hazir Pikachu gibi hissediyorum
    #02
    Tom ve Jerry Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 2 kişi 20 puan verdi.
    OY VER

    bbusra1903 :Ileride kendimi üçlü koltuga yayilmis bi sekilde tom ve jerry izlerken görüyorum ya hayattan tek beklentim bu müsait bi yerde inicem ben
    bygulencc :Çocukken sabahin köründe kalkip tom ve jerry izledigim günleri özledim
    nayscop :Sabah kalkip tom ve jerry izledigim günleri özledim
    huseyiiinguner :Ben hala kahvalti yaparken tom ve Jerry açip izliyorum
    OguzhanIhlamur :Simdiki çizgi filmlerin bile tadi yok ah ah Tom ve Jerry izlemek için az mi erken kalktik
    dortmundcocugu :Tom ve jerry izlerken kalles jerry'yi tutan çocuklar büyüdü, gelmis burda kedi duyari yapiyor.
    mynameis_Zuzuu :'Tom ve jerry'i bastan baslayip izlicem tatilimi en verimli sekilde geçirmeliyim sonuçta
    emreniiiiZz :Bak simdi tom ve jerry nin finalini anlaticam size
    exlanceloth :Suan da Winnie The Pooh, Scooby Doo ve Tom ve Jerry izleyebiliriz
    #03
    Şirin Baba Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 2 kişi 20 puan verdi.
    OY VER

    mavicizade :Sirin baba üzdü ..
    kapoooo10 :Evin içinde sirin baba gibi dolasicam aklima geldikçe çildiriyorum ????
    dildilikk :Önderimiz serok sirin baba
    bito9488 :Sirinler nasil türedi (yoksa sirin baba sirineyimi sikti)???? https://t.co/qYzlcUE93J
    91amkk :Barni fred vilma sirin baba noel baba truva kardes iyi geceler
    sipidigonzale :Sirin baba gibiyim herkese faydaliyim kendime zarar
    kanitlarimvar :Sirinlerin koltuk alti killari yoktu sirin baba aslinda feminist kiz sirindi linç yiyince kamyoncu oldu onu da gizledi büyüye verdi kendini
    HadiDagdelen :Sahsen ben bana hersey yakisir diyemem çocuklar sirin baba sapkasi yakismiyor çünkü
    caremtunclar :Sirin baba gibi dolandigimiz bir pazar... https://t.co/FLZnlrfV8R
    #04
    Gumball Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 2 kişi 18 puan verdi.
    OY VER

    Fatmanurgne13 :Gumball izliyom çok hoj
    borninjupiter :Gumball baslamis dünyayla baglantimi kesebilirim
    kaybolmaynsilgi :Gumball'un baslicagi saatte bozulan tvmi yapan Ahmetcigim vardi. Simdi hatirlattik birbirimize mutlu oldum.
    sanmakigecer :cartoon networku açtigim gibi gumball'in sonuna denk geldim HAYAT BENIMLE DERDIN NE
    ozturksinem :Son 1 haftam cartoon network'te sirasiyla; -sürekli dizi -gumball -kafadar ayilar
    imironwoman :Dizi izlicektim ama gumball izliyorum
    leylaxesra :Gumball var gumball kosun
    yezdayezda :Bu saatte tabi ki Gumball izliyorum ?
    akbaba_glay :En güzeli gumball izlemek??
    #05
    Sürekli Dizi Kas Adam Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 2 kişi 15 puan verdi.
    OY VER

    #06
    Rigby Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 2 kişi 15 puan verdi.
    OY VER

    miyavladim :Iyi geceler rigby nin yatagindan istiyorum iyi geceler
    sencerozdemir :Bu arada Regular Show final yapti. Özleyecegiz sizi Mordecai ve Rigby. Ooooooooooooooooooooo https://t.co/jxWmjJSDNB
    dolmusradyo :kalbim mezarlik oldu gercekten, sizleri cok ozlicem rigby, mordekay, skips, pops...........................................................
    kadircanisbilen :Rigby özleniyosun karsim
    Laylady1ay :Eleanor Rigby ritminde sevismek istiyorum
    malatyalionur :Regular Show final yapmis..özlücem seni çilgin çocuk rigby
    Elenajhant :Ragular Show final yapti simdi ben nasil mutlu olacagim? Elveda Rigby&Mordecai https://t.co/4KSY7cReBF
    #07
    Gumball Richard Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 2 kişi 11 puan verdi.
    OY VER

    #08
    Mordekay Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 2 kişi 8 puan verdi.
    OY VER

    dontmeysin :aptal mordekay sabah sabah canimi sikti cartoon network kapatilsin
    gregorsalsa :En sevdigim pelus ayimin adini mordekay koydum asla unutulmayacaksin Regular Show çok duygusal oldum neden böyle
    dolmusradyo :kalbim mezarlik oldu gercekten, sizleri cok ozlicem rigby, mordekay, skips, pops...........................................................
    #09
    Mars Savasçisi Rei Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 1 kişi 8 puan verdi.
    OY VER

    #10
    Gargamelle Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 1 kişi 8 puan verdi.
    OY VER

    gamzecaliskannn :6 yasindaki kuzenim beni gargamelle evliyim saniyor ve bergamaya geldigimde aslinda gargamelin yanina geldigimi düsünüyor...
    obrienftevans :BU SIRINLERDE BIR TANE SIRIN KIZ VARDI AMA HIÇ BI SIRIN ERKEK ONA ASIK DEGILDI BENDE GARGAMELLE SHIPLEMISTIM
    #11
    Balık Darvin Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 2 kişi 8 puan verdi.
    OY VER

    #12
    Şirine Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 1 kişi 7 puan verdi.
    OY VER

    Delale_Kobane :oy Kürdistan Kürdistan nave te çi sirine
    ccxburakccx :evlendikten sonra sen sirin ben sirine muhtaciz artik birbirimize yapmis bi miktar üzdü
    EsmaErkanat :Galiba gözlerim bozuluyor. Gözlüklü sirine is coming
    sensinoptimist :Leyla Mecnuna, Ferhat Sirine, Tahir Zühreye, Kerem Asliya kavusamamis demek ki askin ham maddesi ayrilik, agliyorum.
    feerda_kara :Simdi sen bana tavir yapiyorsun da ben sebebini anlamayinca bir halta yaramiyor bil istedim sirine kilikli gargamel
    Hannimoonbaby :Sirine diye seni mi çagirdilar güzellik https://t.co/KV9ALZw57F
    cagrisever :Sirin için daglari delen Ferhat kimbilir Sirine neler yapmistir
    xslapyr :simdi sirine seri fava geçcem
    silentauloin :önce nisa grubun adini berk bize sirine dedigi için sirine sonra can'lar i görüp canlar yapti??
    #13
    Doremon Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 1 kişi 6 puan verdi.
    OY VER

    #14
    Gumball Anis Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 2 kişi 5 puan verdi.
    OY VER

    #15
    Ay Savaşçısı Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 1 kişi 4 puan verdi.
    OY VER

    ahsaena_ :Ya allah bismillah allahu ekber, su an rastgele zapladigim bi kanalda AY SAVASÇISI'NA rastladim. Aman tanrim bu ne güzel bir gece
    Vahident :Ay savasçisi saçi da yapmistim ama hala sihirli güçlerim yok. Kahpe dünya yine adaletsiz??
    siviitdriimzz :Eneem ay savasçisi ?? https://t.co/HUpl5e2fA0
    mervemervemervm :Ben sevgi ve adalet için mücadele eden Ay Savasçisi'yim . Seni cezalandiracagim !
    son_uyku_bukucu :ay savasçisi soru cevap ivent https://t.co/4RrQluTSyM
    detefabella :merkürüm balik venüsüm koç haritam ay savasçisi casti gibi
    #16
    Steven Universe Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 1 kişi 2 puan verdi.
    OY VER

    Finora12 :Ve önümüzde Adventure Time,Steven Universe,Gumball finalleri var.Ya abi dayanamicam ya
    candybutcherr :Minnos bi prenses gibi steven universe izliyorum allam oleeeey
    #17
    Jupiter Savasçisi Mako Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 0 kişi 0 puan verdi.
    OY VER

    #18
    Venüs Savasçisi Minako Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 0 kişi 0 puan verdi.
    OY VER

    #19
    Merkür Savasçisi Ami Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 0 kişi 0 puan verdi.
    OY VER

    #20

%Senin Seçimlerin

?Kimler Katıldı

!Liste Sahipleri (İlk 5)

  • Yasar T.

    Yasar T.

    19 seçenek

?Son Gelişmeler

  • Yükleniyor

:)İlginizi Çekebilecekler

  • Yükleniyor

!Bakmadan Geçmeyin!

Kapat
    Yükleniyor...