Dünyanın En Seksi Kadını

Sıralama
Yorumlar
Oylama Geçmişi
SEÇENEK 17
OYLAMA 30
dünyanın en seksi kadını burda listeleniyor oy ver seçenek ekle listeye katıl Bu liste gamze v. tarafından 26.12.2014 tarihinde oluşturuldu
  • #01
    Adriana Lima Fotoğraflar Videolar
    gamze v. ekledi, 3 kişi 31 puan verdi.
    OY VER

    tugcegiray :Hatunun disi Adriana Lima, içi Ümraniye çöplügü! Evlerden irak yarabbim!
    nightandbluee :Kötü Çocuga eser denilen bu dünyada bana da Adriana Lima denilsin
    marshnelo :Adriana Lima, Megan Fox denince agzi suyu akan abazalardan olusmus Rus kizlari, Ronaldo, Messi hayrani kitle yabanci hayrani degil biziz tm
    bercoberc :Bütün renkli gözlü kizlarin victoria secret havalarinda takilmalari biraz Ne biliyim ????ulan adriana lima o kadar hava atmaz
    SltnGlsvn :Annem istedigi damat adayini anlatinca kendimi Adriana Lima saniyorum. Sarisin, uzun boylu, mülayim sempatik... Hayir benim kiz ne ki demez
    seydadelibasi :Su faturamiz ve apartman aidatimiz da geldi. Sanirsin çamasirlari viskiyle yikiyoruz, apartman temizligine de Adriana Lima geliyor.
    Merveasikk :Kiz Adriana Lima erkek Johnny Depp görünümlü ama kiz kezban erkek kiro zihniyete sahip
    yigitarliel24 :Adriana Lima'nin bile o cirkin kocasi tarafindan aldatildigi bu dunyada senin ask mesk meselelerine sadece gulunur guzelim
    mani_acun :KAÇ PARA ULAN BIR ADRIANA LIMA
    #02
    Rihanna Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 3 kişi 19 puan verdi.
    OY VER

    GGuldem :Knk dur döncem ben sana rihanna geçiyo https://t.co/PQdXZQAgOS
    bieberisgoal :rihanna sen muhtesem bi detaysin
    dmlayildizz :Acaba Rihanna da regl olunca sicak su torbasini bögürüne kadar sokup yatiyor mudur?
    saksmaviisii :Seni kiskanmam için Rihanna falan olman lazim yoksa zerre güzel degilsin amina kodumun musmula suratli mutanti
    gamzekrstt :Rihanna'nin da dedigi gibi, çalis çalis çalis çalis
    AyseAysenbbyva :Rihanna seni seviyorum Askimsin ??????
    omer_hamit :Mükemmel kadin yoktur. Rihanna vardir????
    Gladiatorr_ :hahahah all star için joel embiid e oy verin derken rihanna work work çaliyor phidelpia salonunda :))))
    denizmorgul :Bu rihanna alinda bok gibi giyiniyo. Ne bulursa üstüne geçirio öyle sokaga çikiyo. Baska açiklamasi yok.
    #03
    Miley Cyrus Fotoğraflar Videolar
    Yusuf Alihan Smiler I. ekledi, 2 kişi 17 puan verdi.
    OY VER

    bangedherbox :selena gomez mileyden önce açsaymissin keske o zaman miley cyrus simdiki miley olamazdi
    serinsesler :David Beckham'a benzemek için 20.000 Euro harcayan gencin, Miley Cyrus'a benzemesi. :( https://t.co/pZalg6iKOr
    9GAG__TR :David Beckham'a benzemek için 20.000 Euro harcayan gencin, Miley Cyrus'a benzemesi https://t.co/3iZn29d3SR
    hanzala32 :Eli elime degdi de hem ben yandim hem kendi. (miley cyrus)
    pzlanuk :21. yüzyil sanat eserleri listesi the killers - hot fuss miley cyrus - the backyard sessions coverlari bowie - lazarus emma stone
    Herifin_teki :aksine ben bu miley cyrus hatun kisisini niyeyse çok begeniyorum yav. gel al beni dese 4 tepsi koçakla kapilarina dayanirik. bir tarzi var.
    melisaxturan :Miley Cyrus sana dicek sozum yok anca evde yoga yap 9 senemi verdim sana yaptigina bak nerde bu album
    pasoliniisme :Neyse töbest aklima Miley Cyrus'un There's A Light That Never Goes Out coveri geldi, onun kadar korkunç degil en azindan
    wizardofsongs :Asik olup Vega dinleyen kadinlar yerine Miley Cyrus dinleyen kizlari tercih ettiginizde kaybettiniz beyler.
    #04
    Beyonce Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 3 kişi 15 puan verdi.
    OY VER

    venuslucifera :Beyonce-Freedom u zil sesi yaptim. Agliyorum.
    likebrapbrap :B'Day sen bugüne kadar Beyonce'nin yaptigi en en en güzel seysin
    helenarosaw :Oturduk Beyonce dinleyip sampanya içiyoruz diowodowsowosk sen gittikçe daha güzel bi aksam oluyorsun :')
    uysalugur :Beyonce'un bacisi bi sarki yapmis nefis bagimlilik yapiyor https://t.co/ZWclPYWmYH
    shadykingdom :beyonce ve jay-z aski harika ya kimse onlar kadar mükemmel bi çift olamaz
    acitmadan :Ne kadar sikistirsan da, push up li kullansan da 1- sen beyonce degilsin 2- o memeler sarkik 3- küçük ??
    IshakBudak :Cok takipcinizin olmasi basarilisiniz manasina gelmiyor Beyonce nin twitterda 15M takipcisi var DunyaDivasi 100M KatyPerry degil Beyoncedir
    gizemkahyaa_ :Beynimi doldurdugum bilgiler kim kardashian beyonce yi unfollow etmis..
    hakanyagcii :I Love Rock n Roll'da 1.olamayip bunda olmak üzdü, dagiilmiiiyor içimdeki Beyonce.... https://t.co/frWYElRa16
    #05
    Demi Lovato Fotoğraflar Videolar
    Yusuf Alihan Smiler I. ekledi, 2 kişi 14 puan verdi.
    OY VER

    PASSWORDPRAIRIE :sene olmus 2017 demi lovato aniriyor demekten yorulmadiniz o vokalleri anneniz yapiyor zaten evet
    girlofselly :gidip tweetlerimin %99.9999'unu demi lovato'yla ilgili yapacagim.
    godsillyheros :Demi lovato-stone cold Anlatmis.
    THELUPlN :Seni seviyorum demi lovato
    taylorandcara :ben de gidip demi'den pek hazettigimi söylemiyorum ama her sikildiginda demi lovato ve lovatics fandom'ini elestiren swifties'in yaptigi +
    #06
    Emily Osment Fotoğraflar Videolar
    Yusuf Alihan Smiler I. ekledi, 2 kişi 14 puan verdi.
    OY VER

    #07
    Gözlüklü Selena Gomez Fotoğraflar Videolar
    Yusuf Alihan Smiler I. ekledi, 2 kişi 12 puan verdi.
    OY VER

    #08
    Miranda Kerr Fotoğraflar Videolar
    gamze v. ekledi, 2 kişi 10 puan verdi.
    OY VER

    banabirsyhler :Dünyanin en güzel gülen kadini Miranda Kerr ??
    jeonsseomi :O9. Miranda Kerr https://t.co/MflYOHDbaR
    hoshitted :2O. Miranda Kerr https://t.co/j5KKxJTp7I
    RVPFB1907 :Adriana lima miranda kerr aldatildi a.q birce akalay kim ?
    krtssemre :Benim için tartismaya kapali tek konu Miranda Kerr inin güzelligi ????
    sulowashere :Bundan sonra favorilerim Miranda Kerr ve Sahika Ercümen ??
    cennet_dunya :--- yolla o zaman miranda kerr alo desin 1 bana - samet
    JargonuArgo :Miranda Kerr gibi kizdi instagram da megersem Kazim abiymis.Yedik içtik tavla oynadik.Haftaya da hali saha maçimiz var.Dünya ahiret abim.
    mrvnr1905 :Miranda Kerr ve J. Bieber mi? ?? Yapma Miranda! Gel bizim Pinhani ile takil.Sana sarki yazmis: "Uzaklar çogaldi Miranda! Miranda Miranda" ????
    #09
    Alessandra Ambrosio Fotoğraflar Videolar
    gamze v. ekledi, 1 kişi 10 puan verdi.
    OY VER

    rumeysa_ankara :Brezilya plajlarinda bir melek: Brezilyali Victoria's Secret melegi Alessandra Ambrosio, ülkesinde tatil yapmanin tadini çikariyor.
    women_tr :Alessandra Ambrosio Brezilya tatiline devam ediyor. Bikinileri tabi ki kendi markasi olan Ale by Alessandra'dan. https://t.co/k4YfywEAkr
    #10
    Jeniffer Lopez Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 3 kişi 9 puan verdi.
    OY VER

    FCavdar95_ :Kardesim Jeniffer Lopez dinliyor ben hala Elif Ömür Uyar, Tolga Candar falan. Örnek abi olmaktan vazgecmeliyim.
    #11
    Rosie Huntington-Whiteley Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 1 kişi 7 puan verdi.
    OY VER

    nurcan_onw :‘Rosie hamile’ iddiasi: Ingiliz top model Rosie Huntington-Whiteley'nin Instagram'da paylastigi fotograf, hamilelik dedikodularina yol açti…
    nurcan_onw :Rosie Huntington anne mi oluyor?: Rosie Huntington-Whiteley’nin Instagram’da paylastigi fotograf, hamilelik dedikodularina yol açti.Devami…
    whitepeIe :Rosie Huntington-Whiteley sen inanilmaz bir kadinsin.
    #12
    Keira Knightkey Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 1 kişi 6 puan verdi.
    OY VER

    #13
    Charlize Theron Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 1 kişi 5 puan verdi.
    OY VER

    bevatansever :Bu Charlize Theron ne kadar basarili bir oyuncu yahu
    rejectedlynches :Kutsallarim: Joel Embiid Ben Simmons Emma Stone Charlize Theron Selin Sayek-Böke Hasan Mezarci Isaiah Thomas Aleyna Tilki Eva Green
    papasixtus :Gönlümün bebislerinde top 3 3- Liv Tyler 2- Charlize Theron 1- Scarlett Johansson
    yaseminayvaz :Annemle aeon flux izliyoruz charlize theron yorumlari duysa meslegi birakir organik tarim yapmaya baslar.
    #14
    Cobie Smulders Fotoğraflar Videolar
    Yusuf Alihan Smiler I. ekledi, 1 kişi 2 puan verdi.
    OY VER

    #15
    Kristen Steward Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 2 kişi 2 puan verdi.
    OY VER

    #16
    Dolores O`riordan Fotoğraflar Videolar
    Yusuf Alihan Smiler I. ekledi, 1 kişi 1 puan verdi.
    OY VER

    #17
    Lindsay Ellingson Fotoğraflar Videolar
    gamze v. ekledi, 0 kişi 0 puan verdi.
    OY VER

    #18

%Senin Seçimlerin

?Kimler Katıldı

!Liste Sahipleri (İlk 5)

  • Yasar T.

    Yasar T.

    7 seçenek

  • Yusuf Alihan Smiler I.

    Yusuf Alihan Smiler I.

    6 seçenek

  • gamze v.

    gamze v.

    4 seçenek

?Son Gelişmeler

  • Yükleniyor

:)İlginizi Çekebilecekler

  • Yükleniyor

!Bakmadan Geçmeyin!

Kapat
    Yükleniyor...