En Lezzetli Kuruyemis

Sıralama
Yorumlar
Oylama Geçmişi
SEÇENEK 12
OYLAMA 278
Keyifle yenen, en lezzetli, atistirirken en çok tüketilen, en çok sevilen kuruyemis çesitleri Bu liste Gökhan E. tarafından 19.01.2013 tarihinde oluşturuldu
  • #01
    Badem Fotoğraflar Videolar
    Gökhan E. ekledi, 28 kişi 262 puan verdi.
    OY VER

    _____Imyeh_____ :Kartvizit olan badem biyiklariniza kiran girsin.. sahdiniz, sahbaz oluyorsunuz.
    tos_vos :Burak Özçivit çikardigi biyik modasiyla badem dagi satislarini arttirdi.
    Sahin45673 :Badem yagi lazim bana, sakalima sürmek için.
    esmaktas6 :Badem biyikli erkekler için hilal biyikli erkekleri üzüyonuz kizlar
    cafeinnnn :Bal badem de guzelmis ????
    ZeyneppEr :Badem krizine giriyorum sanirim. Bide kayisi
    toprakkd :Badem -Geceyedir küsmelerim ??
    NihatWolf :badem biyik günümüz türkiyesinde bir tür kartvizit.
    gokcearikk :Yerden bitme boylarina tukurdugumun badem biyiklilari sokak basina çöp kovasi diye koymam ben sizi, bulundugunuz mevkiler beni delirtiyo.
    #02
    Soslu Fıstık Fotoğraflar Videolar
    Gökhan E. ekledi, 31 kişi 232 puan verdi.
    OY VER

    bk26cegg :Canim soslu fistik çekti ama üseniyom bakkala gitmek için
    burcu_4bulbul :Benim canim yine soslu fistik istiyor :(
    kusinsan ::( yarim külo soslu fistik yedim https://t.co/kABke0KIbk
    sergn :Günah dolu bir gece yasiyorum! Siveps+simbo soslu fistik!
    EO_5802 :Evet yeni takintimiz;soslu fistik ??
    SelametFurkan :Idealist olmanin simdiye soslu fistik kadar fayda sagladigini görmedim.
    yusacinn :Gençler napiyonuz ben ask filmi açtim soslu fistik yiyom
    UygarSakaliii :Müzeyyen Senar,soslu fistik ve manifesto ile dünyanin en sayko kombinini olusturdum.
    sinyorfaruk :Herkese iyi geceler sana soslu fistik.
    #03
    Fındık Fotoğraflar Videolar
    Gökhan E. ekledi, 29 kişi 230 puan verdi.
    OY VER

    mervekufaci :Ya su okullar bi tatil olsun yaz gelsin on ton findik bile toplamaya raziyim yeter ki su okul tatil olsun
    gneraktrk :Yeni favori tatlim findik ezmeli kadayif enfes bir tatli tavsiye ederim
    sareanonimoldu :Ya sen ufacik bir kafasin, sen findik kadar beyinsin. Sen, bu kadar agriyamazsin, sen.
    oguzbenturk :Bu otobüs son duraga gidiyormu diye soran findik beynini yerim senin sinavi geçen kardesim
    komoloba :Kafasinda bereti böyle sarisin no make up iri gözlü findik burunlu 20li yaslarinin sonlarinda bi kadindi. bakmaya utandim ya o kadar güzeldi
    EthemKelmendi :Su an findik aromali lattemi yudumlayarak sonuçlari yorumluyorum.
    Pofurt :Hay gayz bugün yine findik bahçelerindeyim
    brkyldz_07 :bir kere bile girgir okumamis denyolar findik beyinleri ile "Girgir Dergisi" kapatilsin diyor
    Vandimerii :Findik kiracagima parmagimi kirdim
    #04
    Soslu Mısır Fotoğraflar Videolar
    Gökhan E. ekledi, 31 kişi 227 puan verdi.
    OY VER

    _royal_hippo_ :Bi de soslu misir keyfimiz vardi, ona da gdo kattilar.
    MeriiYldz :Barbekü soslu misir asktir ??
    Busekilincc :Seni seviyorum soslu misir
    aci_ketcap :Ordan beyfendiye bi soslu misir banada kaju verebilir misin ????
    ozgegurelmy :soslu misir sen harika bir detaysin
    senazliii :Biraz soslu misir yiyip hayati sorgulayacagim
    limoncua :Kavrulmus soslu misir can'dir, yaninda içilen soda canan'dir.
    erstarb :Soslu misir çekti canim dügünde dagitilan sefaf çitçitli posettekilerden ama
    yk1903yk :Maça kadar Redbul & barbekü soslu misir esliginde Muhtesem Yüzyil iyi gider heralde :) https://t.co/T3WJVzDSRb
    #05
    Kaju Fotoğraflar Videolar
    Gökhan E. ekledi, 26 kişi 219 puan verdi.
    OY VER

    3_aylar :Kaju yiyorum gözlerim kapali
    1ilerihepgeri :Isin tuhaf yani benden aldiklari tek cevap " Cikkk, istemiyorum. " oluyor. En son babam zorla kaju yedirmeye çalisti jdxhsxkhsk
    selinnkeserr :Kaju harika bisey degil mi ya?
    Selenbenerr :Kaju severken Beyaz leblebiye mecbur kaliyormussun gibi bi hayat
    1907_omar :O degilde TRT spikeri kjaer'e Kaju falan derse sasirmam böle adamlar ekmek kazaniyor devlet kanalinda...
    nazliendoff :Nenem bana ceviz içisin sen benim canim dedi güzel bisey oluyor glb nene ceviz seviyom da bidaha gelirken kaju al bnc dedim snsksnebdjekbe
    aslivaran :Kaju muhtesem bisey degil mi
    Zukaaal :Kaju olarak bilinen kuru yemis aslinda kaju elmasinin sapidir..
    saitagonul :Evde bulundugum günler çerez ritüelimde siralama degismez; findik, badem, antep fistigi en son kaju. Psikolojiler felçse demek ki
    #06
    Antep fıstığı Fotoğraflar Videolar
    Elif A. ekledi, 22 kişi 206 puan verdi.
    OY VER

    AiseSenaa :annemin Antep fistigi çikarmasi kadar sevdigim baska bi sey yok
    gibisifazla :Bu saatte yemek yersem kilo alirim dedikten sonra bi poset antep fistigi yemek de diyete dahil mi? Ben de öyle düsünmüstüm
    dorexo12 :Üzmedin, sadece avuç avuç aglayasim var.. Neyse antep fistigi yiyeyim geçer
    dhnprofile :Yanimda biri "antep fistigi" dedigi zaman çildiriyorum. Laa o urfa fistigi urfaa.
    dracomilffoy :Gece gece antep fistigi ve badem yiyorum zenginlikkkkkkk
    gagaseksuel :antep fistigi renginde faber castell üçgen kalemimin selami var
    endoPlazmikMavi :tarifte "toz antep fistigi" eklenmesi gerektigini gören annemden muhtesem yorum: baska fistik mi var?
    Tekdendenizlih :Günde 10-12 adet yenilen Antep fistigi, vücudun günlük yag ihtiyacini karsilamaktadir. https://t.co/5deJpFCIus
    tekdenkayserih :Günde 10-12 adet yenilen Antep fistigi, vücudun günlük yag ihtiyacini karsilamaktadir. https://t.co/68yKW4q0ds
    #07
    Ceviz Fotoğraflar Videolar
    Gökhan E. ekledi, 25 kişi 158 puan verdi.
    OY VER

    kamilgwcrgl :benim dogdugum köylerde ceviz agaçlari yoktu ben bu yüzden serinlige hasretim oksa biraz
    ismett9budak :benim dogdugum köylerde ceviz agaçlari yoktu ben bu yüzden serinlige hasretim oksa biraz
    nurizukaya :benim dogdugum köylerde ceviz agaçlari yoktu ben bu yüzden serinlige hasretim oksa biraz
    TarkanKozan2 :Simdi fidan dikme zamani zengin olmak icin Kaman cevizi dikin orjinal asisiz kaman ceviz fidani tane 15 Tl 5323710621
    Ofcay :Kayisi ve ceviz bir arada nasil olur diye hiç düsündünüz mü? Tarifi verdik çaylar demlensin :) https://t.co/yozLK2aqtJ
    sidoniaborke :Cem Karaca, Nazim Hikmet ve ceviz agaci ile Gülhane Parki'ndayiz. Polise dil çikariyoruz.
    brnshyldrm :Bir tek siz zekisiniz zaten bizim kafamizin içi ceviz dolu.
    agresifbodur :Izninizle elmali tarçinli Muffin yapacagim ceviz yok ceviz olsaydi ceviz de koyardim..
    ezgiyee :her sabah ceviz yedigimden hafizam çok güçlendigi için aksamlari bi kismini unutmak için içiyorum. güzel bahane.
    #08
    Tuzlu Fıstık Fotoğraflar Videolar
    Gökhan E. ekledi, 24 kişi 130 puan verdi.
    OY VER

    kirlibotlarr :Siyah poset dolusu bira ve tuzlu fistik esliginde gecemi taçlandiriyorum sokarim valentine day klisenize!
    Johnabc_ :tuzlu fistik tanidigim birçok insandan bildigim birçok seyden daha iyi ya helal olsun kim yarattiysa
    Zundafi :2 bira alinca yaninda direk tuzlu fistik veriyorlar
    bakcokkuserim :Yillar sonra farkettim ki ben tuzlu fistik kesinlikle sevmiyorum
    omerzmr26 :Tuzlu fistik ne kadar güzel ya
    melisasayrss :O kadar çok tuzlu fistik yedimki dudaklarim sisti artik bir Kylie Jenner im
    sarperozmutaf :i enjoy eating tuzlu fistik
    ipamik :Ultra lüks karisik çerez aldim içinden tuzlu fistik çikiyor.
    1talitas1 :Tuzlu fistik alip tuzunu soymak kadar saçma hayat
    #09
    Kabak Çekirdeği Fotoğraflar Videolar
    Gökhan E. ekledi, 20 kişi 87 puan verdi.
    OY VER

    dilanbilginnn :Kabak çekirdegi, Zuhal Topal, bira ??
    NazlicaanAvci :Kabak Çekirdegi mi? Ay Çekirdegi mi?
    Memurgibimemur :Kabak çekirdegi yiyonuz mu?
    ozlemunaall :Bundan sonra kabak çekirdegi yiycem daha güzel
    buseceseyler :Papagan gibi günlerdir kabak çekirdegi yiyorum
    anilsiriin :Tramvayda yanimda oturan dayi kabak çekirdegi yiyip çöpleri posete atiyo. Hayatin bugunu bulmus herif dünyanin en keyifli adami olabilir
    chn1grkn :kabak çekirdegi > ay çekirdegi
    dincmusa1 :Kabak çekirdegi gibisiniz güzel güzel çitlerken birden aci geliyosunuz . Görünce yüzüm burusuyo ??????
    cerenaydogus :O kabak çekirdegi yiyen üstelik saplatan agzini neyse otobüs les gibi köy koktu
    #10
    Leblebi Fotoğraflar Videolar
    Gökhan E. ekledi, 18 kişi 83 puan verdi.
    OY VER

    bilmeyenkizayse :fakir denilince bana leblebi bilir susarim
    pamuktrls :Leb demeden leblebi'yi anlayanlar, konu ben olunca anlamiyorlar.
    busmerella :Leblebi tozunu posette satarlardi içine su koyup katilastirirdik. Krema gibi sikip yerdim?
    Hurunuzz :Sabah sabah beyaz leblebi yiyorum arkidisler. Tavsiye de ederim ha guzel oluyomus
    AysenMsrl :Bavulum Yunan kahvesi ve Bulgar salçalariyla dolu. Iyiki muhaciriz, ya Çorumlu olsaydik...Salt leblebi. Baska bisi yok. Allah korumus .d
    BurakAtakoyuncu :Kafa ayni oldukça, viski/çikolata ya da sarap/leblebi arasinda fark yoktur
    cemilemre20 :Serinhisar tt olunca yine Çorumlularla leblebi kavgasi çikti sandim, degilmis
    tugbagor :Oha leblebi nohuttan yapiliyormus ne kadar cahilim
    #11
    Kavrulmuş Antep Fıstığı Fotoğraflar Videolar
    Sibel M. ekledi, 11 kişi 65 puan verdi.
    OY VER

    doganakkor :Kavrulmus Antep fistigi. https://t.co/qOQ2I6PzCK
    #12
    Kuru Üzüm Fotoğraflar Videolar
    Gökhan E. ekledi, 13 kişi 42 puan verdi.
    OY VER

    muvahhid1_ :Açliktan simit arasi kuru üzüm yiyom fakirlikten de olabilir onu pek kestiremedim
    elifhelinguven :Cebimde kuru üzüm tasiyorum. Beni üzmeyin. ??
    dogaulger :üzüntüden cigerlerim kuru üzüm kadar kaldi sanirim
    buzlukedi :yogurt tüketimliyorum. üstüne biraz küçük kuru üzüm koydum
    yuruyenegooo :Saat 06.37 arkada fon müzigim bir elimde kuru üzüm bir bardak oraletle birlikte kafam yine çok güzel
    otsuzcorek :kuru üzüm habbesi dagitimi gerçeklestirildi müdürüm ??
    mutluunogay :en sevdigim kuru yemis üçlüsünü tüketiyor olmanin mutlulugunu yasiyorum suanda... kuru üzüm, findik, badem. ??
    NazliAkcy :Nesfit'in bi gevregini yiyorum üstünde tropikal meyveli yaziyor içinde kuru üzüm var. kuru üzüm lan kuru üzüm tropik mi bu
    montepasa :Mikrodalganin kanser yapmadigi yönünde söylenen seyler tamamen aldatmaca. Isin verilerek yenilen hersey kanser riski tasir. Kuru üzüm bile
    #13

%Senin Seçimlerin

?Kimler Katıldı

!Liste Sahipleri (İlk 5)

  • Gökhan E.

    Gökhan E.

    10 seçenek

  • Elif A.

    Elif A.

    1 seçenek

  • Sibel M.

    Sibel M.

    1 seçenek

?Son Gelişmeler

  • Yükleniyor

:)İlginizi Çekebilecekler

  • Yükleniyor

!Bakmadan Geçmeyin!

Kapat
    Yükleniyor...