En Zor Açikögretim Dersleri

Sıralama
Yorumlar
Oylama Geçmişi
SEÇENEK 11
OYLAMA 61
En Zor Açikögretim Dersleri Sizce Hangileri? Bu liste Huseyin D. tarafından 19.01.2013 tarihinde oluşturuldu
  • #01
    Vergi hukuku Fotoğraflar Videolar
    Huseyin D. ekledi, 7 kişi 80 puan verdi.
    OY VER

    4Tyayinevi :Vergi Hukuku ve Türk Vergi Sistemi kitabimiz çikti https://t.co/anFkHmRYFK
    gamzeeeotrmzr :Oturup vergi hukuku çalismak çok isterdim ama bende insanim beee ??
    lionita35 :Vergi hukuku diye bir dersin az önce 4 ünitesini de bitirdim gerçekten ani boyun hareketi yapmiyorm ki ezberlediklerim düsmesin ??????????????????
    ilkaycalikk :Sinav sonrasi bosluga düsüp vergi hukuku çalistim https://t.co/lmymMoWj2I
    Bayuniitiraf69 :Arakadaslar maliye 2. Sinif e ticaret borclar hukuki vergi hukuku notlari olan warmi
    deryauygurtas :Esra Erol izlerken aklim Iste Benim Stilim'de kaliyor.Ibs izlesem Esra Erol kaliyor.Bu derdin üstüne vergi hukuku çalisacagim.Ölesim geldi ??
    tugcegokce_ :Daha hangi not hangi dersin ayrimi yapamiyorken kamu maliyesi ve vergi hukuku sinavina ayni gün nasil giricem :( https://t.co/YLaEeZwJRk
    Asistnbl :Vergi Hukuku çalisirken oryantal müzik dinlemem üstelik daha iyi anlamam normal mi ya?? ( bknz: Te Ma Etmaje)
    soruyor :Vergi hukuku çalisirken beyit mirildandigim dogrudur. ????
    #02
    Medeni hukuk Fotoğraflar Videolar
    Huseyin D. ekledi, 6 kişi 38 puan verdi.
    OY VER

    Benokurken :Medeni hukuk sinavi var umarim geçerim ve medeni bir sekilde yasar giderim...........
    mtnrzgrsn :Her medeni hukuk dersinden sonra kullandigim tek kelime "Siçtik"..
    DuruBuse06 :Ya ya ya ya!Ben en özel  Ya ya ya ya!Ben en güzel  Ya ya ya ya!Ben her seyindim ya?? diyerek medeni hukuk çalisiyorum çünkü normal degilim ??
    sezin5825 :Uykumu medeni hukuk ve muhasebeyle cezalandiriyorum bi 6 ay daha bu mod??????
    genguratee :Medeni hukuk esyanin tanimi https://t.co/5u1MCPKCFi
    alismakzorunda :Kursunlarin üstüne senin adini yazdim medeni hukuk
    berxwedaan :Moonlight sonata esliginde medeni hukuk çalismak
    YongBtl :Ben not tutarak çalisan bir insan miydim ?? Medeni Hukuk sen beni ne hallere getirdin ???? ANLAMIYORUMMMM ???????????? https://t.co/Rbe0aeSG1P
    aristokratat :Herkese iyi geceler sana siyah çelenk medeni hukuk.....
    #03
    Ticaret hukuku Fotoğraflar Videolar
    Huseyin D. ekledi, 6 kişi 37 puan verdi.
    OY VER

    OksuzBurak :ticaret hukuku dersi alan var mi acil ?
    zeynep_salii :Bir ticaret hukuku dersi düsünün bütün fakülteyi birbirine düsürdü ve bütün fakülte bu dersten kaldi......
    t_lenfositt :Ticaret hukuku calisirken aniden gelen 'ticarette cok para var banane ticari is karinesinden surumden kazanirim dusuncesi ve kapatilan kitap
    didarcuhadar :simdi biz medeni borçlar anayasa idare icra iflas ceza ticaret hukuku görüyoz ya kurallari bildigimden herkese atar gider yapiyom
    blackIceCoffe :Aöf de her derse adapte oluyorum eyvallahta ticaret hukuku nedir arkadas ??
    PelinSenli :Ticaret hukukunu asla sevemeyip 3 tane ticaret hukuku kitabi almam beni ve bütçemi derinden yaraliyor ..
    msmudur :Ticaret hukuku derslerinde gelen ev hanimi olma istegi...
    1345607 :Sermaye Nato semsiyesi altinda ve küresel ticaret hukuku ile güvence altinda iken nasil olacak SIO ?
    ygmrracr :Dönem sonuna bugün çalistim, isletme finansini yarina aliyim ticaret hukuku? Uykumda bakarim ya (DEU????)
    #04
    Kalite yönetim sistemleri Fotoğraflar Videolar
    Huseyin D. ekledi, 6 kişi 32 puan verdi.
    OY VER

    #05
    Kamu Yönetimi Fotoğraflar Videolar
    Huseyin D. ekledi, 6 kişi 27 puan verdi.
    OY VER

    akcyhn13 :Tüm ögretmenlerimizin "Ögretmenler Günü" kutlu olsun. Abdulkadir CEYHAN Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi 3/3
    real_meykB :Yarin kamu yönetimi sinavim var fakat yüzüme siyah maske yaptim. Amann sinav bu gelir geçer ben güzelim yahuuu
    real_meykB :Yarin Kamu yönetimi sinavin var Melike derse girmedin kitabin kapagini açmadin bakalim napacaksin: https://t.co/m0orIFJwan
    fatihc4040 :Aöf siteyi bozdu.kamu yönetimi okuyan 3 milyon memur olarak magduruz ders çalisamiyom :( su an nolur geri gel açf.
    bisse_caki1907 :Taban puani 310 olan Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi 370 olmus intihara meyilliyim
    mysellarry :babamin sözünü dinleyip kamu yönetimi okuyabilirim çünkü tip kazanmam imkansiz
    farukcanural :Kamu Yönetimi, Kari-Koca Kavgasi ve Insan Kazanmak... Haftasonuna Feto'nun sohbetleri gibi bir baslikla giriyorum. Sabah AÖF vizesi var??
    birdelizirvasi :Bugün Kamu Yönetimi ve Isletme okumadigima bir kere daha sevindim.
    ertem_aysegul :Kamu yönetimi okuyan bir arkadasim Fidel Castro'yu tanimadigini söyledi beynimin %88'lik kismi hasar su an
    #06
    Kambiyo Mevzuatı Fotoğraflar Videolar
    Huseyin D. ekledi, 5 kişi 27 puan verdi.
    OY VER

    #07
    İngilizce Fotoğraflar Videolar
    Huseyin D. ekledi, 4 kişi 26 puan verdi.
    OY VER

    pestenkeranni :dedem boks maçi izliyo adam ingilizce sunuyo diye beni çagirdi bu saatte boks maçi sunuyorum evde enteresan seyler yani
    nazcdy_nxx :Ama yol ingilizce ogretmeniligine gidiyor
    oguzcandemir34 :Zamaninda çok Ingilizce konusmaktan Türkçe yazarken zorlandigim oluyor su kelime nasildi lan bi Googledan bakayim diye
    hattatfaraza :Ingilizce tivit rtlemeyin anlamiyorum amina koyim
    demigodfpj :Fransizca Almanca Ingilizce bilip temel liseye geçince hepsinin körelmesi neye dahil? ??
    byefendim :Ulan bi siz ulkeyi yonetmeyin bide fatih terim ingilizce konusmasin!!
    aleynasahiiin :Ingilizce paylasim yaptiginizda sizi çok havali buluyorum
    semihkaraca :Artik cümleleri kafanda Ingilizce kurup Türkçe'ye çevirerek konusuyorsan devreler yanmaya baslamis demektir. Siz nasil diyor?!?!?!
    emrhtass :Acilen ingilizce bilen Arkadaslar edinmem lazim ????
    #08
    Genel Muhasebe Fotoğraflar Videolar
    Huseyin D. ekledi, 6 kişi 26 puan verdi.
    OY VER

    tembelteletabi :Allah'im iyi ki IIBF bölümü tercih etmemisim bi de düsünüyodum biraz Genel Muhasebe çalisayim dedim hemen bastilar. ??
    nananakamoon :Yarin annemle birlikte genel muhasebe sinavina giriyoruz ama o disari cikmis hahahaha rakip eledim https://t.co/KczWmrpLjT
    HandeAkdas :Konusamam, yalnizca genel muhasebe https://t.co/64Wu4JaPi7
    piinotellii :Aminakoyarim senin genel muhasebe gibi, siktigimin dersine bak yaa??
    buketmiyim :babam 16 yasindan beri ticaretle ugrasiyo ve muhasebeci, genel muhasebe sorularini okuyorum adamin bile beyni yandi BEN NAPACAM
    yildirimbuse23 :Yarin genel muhasebe sinavim var simdiden iki dogru bekliyorum o da Allah yardim ederse......... https://t.co/COt4DmFBgK
    Duyguur :Genel Muhasebe ? Mat falan ulan tüm ülke matematigimin ne halde oldugunu biliyor ????????
    Getsugga :Maliyet muhasebesinin mina koyim genel muhasebe candir
    mtkaraoglu :Genel Muhasebe dersine hiç çalismadim esnaf adamim dedim 60 aldim gururluyum
    #09
    Elektrik Makinaları Fotoğraflar Videolar
    Huseyin D. ekledi, 5 kişi 25 puan verdi.
    OY VER

    brnfurkan :Arkadas yüzünden Elektrik makinalari dersinden tüm bölüm FF ile kaldi. https://t.co/5LNecPCXkI
    SmyrYurt :Mikrodenetleyicilerden sonra bölüm degistirmeyi düsünüyodum elektrik makinalari vizesinden sonra farz oldu artik ??
    SmyrYurt :Resmen elektrik makinalari gibi sayisal bi dersin vizesini hislerime dayanarak yaptim ya sallamasyon usulü ??
    #10
    Tedarik zinciri yönetimi Fotoğraflar Videolar
    Huseyin D. ekledi, 5 kişi 21 puan verdi.
    OY VER

    #11
    Borçlar hukuku Fotoğraflar Videolar
    Huseyin D. ekledi, 5 kişi 21 puan verdi.
    OY VER

    sevvalaras97 :Üst üste iki tane borçlar hukuku notu okuyunca ben... https://t.co/YX4yLgRyxR
    biroykuuu :Borçlar hukuku bir beni mi kasiyor zavalli ögrenci arkadaslarim
    sineyalcinkaya :Borçlar hukuku konusunda örnek olaylarin hepsinin 'At' üzerinden verilmesi karsisinda saskinligimi gizleyemiyorum
    mirayaksuu :700sayfalik Borçlar Hukuku kitabinda 2ayda 30.sayfaya gelebildim,bu gurur hepimizin
    kbrekm :Oguzman/Borçlar Hukuku yükleniyor...
    lk_gnmz :Lanet olasi borçlar hukuku bitmek bilmiyor
    soradan1i2 :Borçlar hukuku diye bi ders var ben hukuk kisminda degilim genelde borçlarla ugrasiyorum...
    cagri_ckr :Borçlar hukuku çalistigimi ögrenen dedem "evlilik sözlesmesi nasil oluyor de hele" diyerek niyetini belli etti.??
    feliiisss :Bir yandan ceza hukuku bir yandan borçlar hukuku çalisirsam pratikte alacakliya fail yazacagimi kimse söylememisti??
    #12

%Senin Seçimlerin

?Kimler Katıldı

!Liste Sahipleri (İlk 5)

  • Huseyin D.

    Huseyin D.

    11 seçenek

?Son Gelişmeler

  • Yükleniyor

:)İlginizi Çekebilecekler

  • Yükleniyor

!Bakmadan Geçmeyin!

Kapat
    Yükleniyor...