Yılın En Çok Güldüren Yerli Yapımı

Sıralama
Yorumlar
Oylama Geçmişi
SEÇENEK 21
OYLAMA 483
2014 yılında Tükiye'yi en çok güldüren yerli yapımlarını sizlerin oylarıyla belirliyoruz. Bu liste Bi'renk tarafından 14.12.2014 tarihinde oluşturuldu
  • #01
    Leyla ile Mecnun Fotoğraflar Videolar
    Yunus A. ekledi, 63 kişi 704 puan verdi.
    OY VER

    #02
    Kardes Payı Fotoğraflar Videolar
    Bi'renk ekledi, 55 kişi 524 puan verdi.
    OY VER

    #03
    Düğün Dernek Fotoğraflar Videolar
    Bi'renk ekledi, 50 kişi 461 puan verdi.
    OY VER

    edanurny :Oynamaya geldik oynamaya dügün dernek göbek atmaya
    Tugce_gulmezki :Dügün dernek:) https://t.co/FhY3sjTl5H
    nottebooks :az önce metroda tabletten dügün dernek izleyen bi kadin vardi, o enerjiyi kiskandim ----saat 07.52----
    tubakarakelle :Onca hayalim bosa gidiyor, sabah uykumu alamiyorum, basimda resmen dügün dernek gürültüsü var ??
    onur_goksen :Illa Recep Ivedik serisi olarak düsünmeyin, Dügün Dernek serisi çok mu komikti, ya da Çalgi Çengi'nin ikincisi?
    EmreAynaci :Türk sinemasinin en çok izlenen 5 filmi: 1 Recep Ivedik 4 2 Dügün Dernek 2 3 Recep Ivedik 2 4 Fetih1453 5 Recep Ivedik 3 Ibretlik!
    arifturkmenogl1 :Bayraminiz bayram ola Dügün dernek sen ola Adi Bahtiyaar, bahti hayirli ola..!
    alevcetinguc :Basima bir is gelmeyecekse; Dügün Dernek izleyicileri neden hosgörülüyor da Recep Ivedik izleyicileri cahil ilan ediliyor?
    yarentfkci :Dügün dernek ?? https://t.co/um94YlKKoJ
    #04
    İşler Güçler Fotoğraflar Videolar
    Cemal T. ekledi, 41 kişi 350 puan verdi.
    OY VER

    filizseymasmsk :Isler güçler halledildi sayilir, disarda bahardan kalma bi gün ve henüz gün bitmedinin nesesi ??
    tugba7777 :Isler güçler?? https://t.co/kObqiF8aMV
    selencoskun8 :Isler güçler yollar....Rabbim her iyi niyetli olan insanlara yardim et...güzel günlere niyet ediyorum...sevgiler https://t.co/w3nEF2ucva
    Sevalkara13Sk :Isler güçler ... https://t.co/AFkULMZlym
    sarahlittaa :Isler güçler ???? https://t.co/V64XFqaxvY
    akincilarAzmi :Su hayatta bir kere de benim istedigim olsa ne olur lan! (Isler Güçler)
    #05
    Komedi Dükkani Fotoğraflar Videolar
    Okan B. ekledi, 42 kişi 348 puan verdi.
    OY VER

    #06
    Yusuf Yusuf (film) Fotoğraflar Videolar
    Cemal T. ekledi, 36 kişi 306 puan verdi.
    OY VER

    #07
    Güldür Güldür Fotoğraflar Videolar
    Mert Ö. ekledi, 38 kişi 279 puan verdi.
    OY VER

    #08
    Ulan İstanbul Fotoğraflar Videolar
    Bi'renk ekledi, 26 kişi 157 puan verdi.
    OY VER

    Ercan__OZEL :Bayburtlu Istanbul un bir tepesinden Istanbul u seyrediyormus kendi kendine; " ulan Istanbul git Gide Bayburt'a benzemeye basladin":))
    celik_diclehan :Ulan Istanbul! Sen ne güzelsin.
    Twihitler :Ulan Istanbul havan bile bok gibi.
    livayrtmn :Geceleri soguk anlarimda.. Gündüzleride soguk. Ulan Istanbul grip ettin beni grip
    hariciyelii :" Ulan Istanbul! Her sey senin yüzünden. " https://t.co/ZQ1RAb5MRJ
    byrmmsb :ulan Istanbul sen misin senin ellerin mi bu eller bu gemiler senin gemilerin mi..
    goodlifedesire :Ulan Istanbul ne tiryakisin be!!Besyüz paket sigara içmis gibi pis kokuyor hava; off!!!
    yaralibilinc :Ulan Istanbul Üniversitesi yeter ne briç ne de bilardo oynamak istemiyorum
    silverman19 :Ah ulan Istanbul... https://t.co/oL3xD80vRv
    #09
    Eyyvah Eyvah 3 Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 24 kişi 145 puan verdi.
    OY VER

    #10
    Recep İvedik 4 Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 21 kişi 113 puan verdi.
    OY VER

    fevzibatuk :Manchester by the sea hayatimin yaninda recep ivedik 4 kalir. nereye kadar sürecek bu drama
    by_caiz :survivor bernanin elenecegi recep ivedik 4 te gösterilmis https://t.co/TuOJ40Pa2n
    #11
    BKM Mutfak Fotoğraflar Videolar
    Ezgi K. ekledi, 19 kişi 109 puan verdi.
    OY VER

    CemNurdag :Bkm Mutfak'in elinden çikan Aduket meger Haybeden Gerçek üstü Ask oyununun müzigiyle yapilmis anca farkettim
    notheavenly :Vapurdaki herkes de bkm mutfak tiplemelerine benziyo bugün ersin hiyarli baba filan hepsi var
    Ayibedenler :Sevgililer günü ile ilgili en yaratici buldugumuz soruya 17 Subatta Bkm Mutfak Sahnedeki Dem konserine 2 kisilik davetiye veriyoruz.
    FerhatAL :BKM Mutfak'ta bu gece anladik ki bir sevgiliye sevgililer gününde kese kagidi alinmamali asdfk
    ciddimisinlan :Önceden bkm mutfak vardi güldür güldürde neymis
    Acacalliis :Bu kelime oyunlari bkm mutfak metin isik'la bitmemis miydi? https://t.co/ZQP8drBN5Z
    prevetire :Ama bkm mutfak tayfasi bi is olacaksa kendimi biçaklarim
    #12
    Hükümet Kadın 2 Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 14 kişi 77 puan verdi.
    OY VER

    Halil__Ay :Biraz sarap, peynir ve Hükümet Kadin 2 bu çocuk kaçar
    muskulpesentsu :Adalet dedigin senin yüregindekidir, kitaplardaki degil. (Hükümet Kadin 2)
    #13
    Deliha Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 13 kişi 66 puan verdi.
    OY VER

    siyahvisnee :Deliha gibi oha oha cok yakisikli diye dolasiyorum, hayirlisi...
    CeydaGumus3 :Ya normal bir anne evladini kizim der yada ismiyle çagirir benim annem bana bise diyecegi yada sinirlendigi zaman deliha diyorr
    IfntDizzy :Yoruldum ilismeyin bana simdi aticam kendimi deliha gibi koltuktan koltuga .. ??
    zynppkzgnn :Geçen yine kendimi Deliha gibi hissediyorum.
    _melikesezer_ :Deliha gibi ortalikta 'asik oldum be' diye bagirasim var
    kizilhatun34 :Bir yanim deliha bir yanim kontes ??
    sevmet85 :Evde deliha gibi dolaniyorum sjsjjs
    #14
    Arka Sokaklar Fotoğraflar Videolar
    Ibrahim K. ekledi, 6 kişi 60 puan verdi.
    OY VER

    durtmetikimvarr :Türkiye'nin sadece ?1 nin hatirlayacagi; Arka sokaklar ilk bölüm https://t.co/O8mTKi1cjZ
    fallinlovewhim :AGA BANANE BITMEZ O DIZI BITMESIN ARKA SOKAKLAR GIBI DE OLABILIR RAZIYIM BEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN
    ArnoldHamadeh :Arka Sokaklar son bölümünde hocam dedikleri doktor bozmasi hastaya elbise üzerinden elektrik sok uyguluyor. Yutulursa yutulur. ??
    CapaMagMagazin :'Arka Sokaklar' dizisinde sarkisi çalinan Emre Altug, sosyal medyadan yaptigi paylasim ile duydugu sevinci anlatti. https://t.co/5nBSAanjFL
    SevmeVe :Arka sokaklar dan mesaj var!! Biz de hayir diyoruz bizi de kovun. Hiç bir sey yapamazsak; Simit satariz taksim meydn https://t.co/5BnQ1nnNxK
    vakkassandal :Arka sokaklar basladiginda ben var miydim acaba?
    CharmieOfc :iphoneda istedigimiz muzigi nasil zil sesi yapiyoruz? cunku arka sokaklar muzigini zil sesi yapacagim.
    bakincagorule :Hayir diyeceklerini açiklayan "Arka sokaklar" ekibinin hepsinin tayini çikmis.
    tanseldayi :O kadar boktan bir gün ki acilen aksam eve gidip Arka Sokaklar izlerken ses yapan çocuklari azarlayip hanima patlamam lazim
    #15
    Çakallarla Dans 3: Sıfır Sıkıntı Fotoğraflar Videolar
    Efdal T. ekledi, 9 kişi 47 puan verdi.
    OY VER

    #16
    Pek Yakında Fotoğraflar Videolar
    Akın Ç. ekledi, 7 kişi 46 puan verdi.
    OY VER

    zlemkalender4 :Pek yakinda
    GNuurr :Sizin olsun 14 Subat diger tüm günler benim zaten ?? Mutluluk pek yakinda ??
    karakalemkara :Bir hafta kaldi, pek yakinda çiçekler kalbinizde açacak, kisin yorgunlugu agirligi bir tül gibi uçup gidecek.
    UnityProgress :türk milleti susmus görünüyor fakat pek yakinda ayaga kalkacak, silkinecek ve istiklâline kavusacaktir!
    alobibilet :Alo Bi' Bilet, Türkiye'nin en uygun online uçak bileti sitesi pek yakinda yayinda olacak. https://t.co/N4kTzZGhtE
    hicolmayanlara :Pek yakinda öldüm ask yanimda gömülü
    KALPSEVAL :Ilaç kullanimi, hastalardaki etkinligi ve takibi pek yakinda. Bütçede ciddi katkilari olacak proje.
    ilkeryx_1905 :Pek yakinda instagram da....
    slaughhter :Evimin elektrigini internetini kesmis olabilirler,pek yakinda su da kapanir, ama yine de bunlar o 90liralik rimeli almama engel degil
    #17
    Hadi İnşallah Fotoğraflar Videolar
    Özlem T. ekledi, 8 kişi 44 puan verdi.
    OY VER

    tugbakaraqoz :Suraya umutlu iki kelime yazalim: Hadi Insallah.
    trrinkk :Damak çikolatanin Mini Cooper çekilisine katildim. Ay hadi Insallah. ?? söz hepinizi gezdirecem.
    Cimbomlunuz_27 :Whatsapp son güncelleme sonrasi gelen sikayetler üzerine geri adim atacak diyolar. Hadi Insallah diyelim ??
    HasretGUMUS :Fenere ne zaman iddaa oynadiysam hep yenildi iddaam da yatti. Bugün de oynadim. Hadi Insallah :)
    abbasinoglu :Mehmet Topal arka adalesini tutuyomus. Hadi Insallah??
    cancanffm :Hadi INSALLAH https://t.co/zrr5q1Ac7X
    MurooMuratt :Hadi INSALLAH. https://t.co/4RLVcVFUq5
    #18
    Küçük Ağa Fotoğraflar Videolar
    Bi'renk ekledi, 6 kişi 28 puan verdi.
    OY VER

    yicillee :Küçük Aga> O dönemi anlatam bütün yapimlar.
    AliOruc30 :Küçük aga rütbesini almamiza az kalmis ??
    Akalayworld :Tv2'de Küçük Aga var
    EmineAkguller :Bu Erdinin yürüyüsü nasil böyle küçük aga.
    tlg_ync :Tek karede bir büyük bir de küçük Aga. https://t.co/XL3e8ggw6X
    FatihOzcan_GS :"Küçük Aga" yine bir milletin kolay olmayan zamanlarinda "Sen, Ben" tartismalari döneminde basina gelenleri güzel anlattigi bir romandir
    #19
    Arabesk (film) Fotoğraflar Videolar
    Osman D. ekledi, 2 kişi 17 puan verdi.
    OY VER

    #20
    Yesil Deniz Fotoğraflar Videolar
    Hayri G. ekledi, 1 kişi 10 puan verdi.
    OY VER

    #21
    Yalan Dunya Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 2 kişi 4 puan verdi.
    OY VER

    #22

%Senin Seçimlerin

?Kimler Katıldı

!Liste Sahipleri (İlk 5)

  • Yasar T.

    Yasar T.

    5 seçenek

  • Bi'renk

    Bi'renk

    4 seçenek

  • Cemal T.

    Cemal T.

    2 seçenek

  • Okan B.

    Okan B.

    1 seçenek

  • Hayri G.

    Hayri G.

    1 seçenek

?Son Gelişmeler

  • Yükleniyor

:)İlginizi Çekebilecekler

  • Yükleniyor

!Bakmadan Geçmeyin!

Kapat
    Yükleniyor...