Yılın En Yardımsever Markası

Sıralama
Yorumlar
Oylama Geçmişi
SEÇENEK 9
OYLAMA 222
2014 yılında Türkiye'nin en yardımsever markasını sizlerin oylarıyla belirliyoruz. Bu liste Bi'renk tarafından 14.12.2014 tarihinde oluşturuldu
  • #01
    Turkcell Fotoğraflar Videolar
    Bi'renk ekledi, 50 kişi 573 puan verdi.
    OY VER

    muharremtuncer7 :Turkcell=Sahan GökbakarAvea=Ata Demirer Vodafone=Safak Sezer Türk Telekom=Cem Yilmaz ama faturalar gelince biz hiç gülmüyoruz o nasil olacak
    0diyosun :canim o kadar yerin dibindesin ki her yerde dort ceken turkcell bile orada cekmiyor be ?? IyikiSen MeriçAcemi ??
    meltemkocada1 :Hatti turkcell olanlar mesaj atsin arayacam!!!!
    mekpxhztbjfrn01 :- kanka hattin ne? + iphone 6 - onu demiyorum kardesim hattin ne? + 3000 tl - turkcell vodafone avea? + amerikadan geldi
    yusuf102854 :Arada Turkcell den msj geliyodu su var bu var diye kampanya felen filen onlarda yanliz birakti artik beni ??????
    SelahedineKurdi :Demirtas'i andirdigi için Cellocan isimli reklamlari kaldirip Emocanlar adiyla reklamlara baslayan Turkcell'in yeni ismi Tayyipcan olacak..!
    caglarsevinc :360p yi bile oynatamayan turkcell superonline la yine gece gece delirmeceler.
    bornthisladyy :Turkcell gecenin bu saattinde mesaj atiyor....
    tahsnselck :3 ayda eve internet baglayamayan Turkcell Superonline'a sevgiler..
    #02
    Coca-Cola Fotoğraflar Videolar
    Ozan E. ekledi, 29 kişi 261 puan verdi.
    OY VER

    patsycurry17671 :Coca-Cola o Pepsi? PEPSI!
    anil_rst :Narkoz dizisini izleyince Amerikan düsmanligim tavan yapti. Bunu bastirmak için coca-cola içip burger kingten birseyler yemeliyim
    habibeonline :Coca-Cola yi ters çevirip okudum kola döküldü wat is di pirablim
    sosyalrmark :Iran'a giren ilk patentli firmanin/ürünün Coca-Cola oldugunu biliyor musunuz? RMARK https://t.co/I3sTKH4JnU
    #03
    Eti Fotoğraflar Videolar
    Bi'renk ekledi, 29 kişi 254 puan verdi.
    OY VER

    fatmagkmenkesi4 :DERS: genel beslenme KONU: et kurutma SORU: et nasil kurutulur? RABISIMN CEVABI: eti atiyosun kuruyoo <3 :D SONUÇ: aglamakkk ist
    yerelmasii :Hindistancevizli eti hosbes yesem mi acaba? (Özgür: bok ye)
    privatemimister :eti karam yiyorum agzim seyoldu
    ceydaatalay2 :Bu saatte eti karam veren annem seni cok seviyorum
    olcaytofisek :kurabiye yerine kuru erik yiyorum kusucam yaa canavar eti gibi https://t.co/hnHF61pARb
    fdkocc :karganin biri gözüme takilmisti geçenlerde. çöpten et gibi bir sey buldu uçtu sokak lambasinin üstüne. arkali önlü isitti eti lambada
    dasabysm :Eti Çin yiyorum size ne
    XBlentX :interneti eti benzin sigarasi x6 pahali olan 1 ülke olsa olsa esir 1 ülke olur adalari geri alamamamizdan belli TCyi haçli yönetiyor uzaktan
    Kcalb_en :E-eti!!! \\\\\
    #04
    Migros Fotoğraflar Videolar
    Osman D. ekledi, 27 kişi 226 puan verdi.
    OY VER

    birbavul :hani marketlerde tanitim icin stand oluyo basinda biri duruyo denemek ister misiniz diyo MIGROS bi arkadasimiSIRF BASORTULU DIYE ise almamis
    busdenzyuceturk :Gezmeyi en çok sevdigim market migros herhâlde ??
    arzuttaskin :1 hafta önce isim ve param var diye rahat harcama yaparken, az önce Migros'da 1 kavanoz koska tahine param yettigi icin agliyorum sevinçten+
    summerjam_ali :migros'da fatura istedigim kasiyerin sizin adiniza mi olacak sorusuna "Yok gölgelerin gücü adina" demistim - bunalima girip isten ayrilmis??
    JeramainSayko :Ekonomik kriz var ama Zara, Lcwaikiki, Migros, Mango hafta sonu adim atacak yer yok resmen talan ediyor millet. Aga bir bize mi kriz var ?
    mukemmelbiinsan :Tuvaletteyim, sirketin ortasindan "Sibel Hanim Migros'a gidiyorum, bisey istiyonuz mu" diye bagiriyo. Megafon al o.ç. herkes duyamadi çünkü.
    #05
    Opet Fotoğraflar Videolar
    Bi'renk ekledi, 28 kişi 200 puan verdi.
    OY VER

    RenpazRenault :OPET HBF DOT 3 YÜKSEK PERFORMANSLI HIDROLIK FREN SIVISI 500 ML.
    UcheveHogh :Normal golü yok bu böcegin, kiziltoprak opet'te topla bulussa kaleye vuran kocaman yürekli minik adam
    esi_mi_dobar7 :o ne sine idemo opet
    ankara_cevirme :Istanbul yolu Batikent Carrefour'a gelmeden önce ki Opet istasyonunda çok büyük bir kaza oldu yaralilar var
    BsrTrfAnk :Istanbul yolu - A. City gelmeden Opet Benzinligi önü Akköprü yönünde yaralanmali trafik kazasi!
    #06
    Avea Fotoğraflar Videolar
    Selahattin S. ekledi, 19 kişi 129 puan verdi.
    OY VER

    fimmelfection :turkcell ve avea'dan pek memnun kalmadim bakalim ne olacak
    zumre9 :avea birde heryerde çekim gücü iyi diyorsunuz 3gündür Sorun yasiyorum sizin o çekim yüzünüzden sebeke yok be
    burcuudurak :Avea tarafindan kaziklanmis bulunmaktayim
    TakakAyni :- kanka hattin ne? + iphone 6 - onu demiyorum kardesim hattin ne? + 3000 tl - turkcell vodafone avea? + amerikadan geldi
    BRAHMASLAN :Göktürk-1 ulkeden dünya gerçekleri daha iyi çeker insallah birde Telekom avea
    tuba_nurrrr :Suan internet çekmiyo 1 dk sonra servis yok yazicak ardindan hat gelicek sonra net gelicek çünkü Avea tam bir eziyet hep bunu yasiyorum
    b25mrsgsueg2rn1 :- kanka hattin ne? + iphone 6 - onu demiyorum kardesim hattin ne? + 3000 tl - turkcell vodafone avea? + amerikadan geldi
    Ozercill :Paketin bitti diye neden haber vermiyosun kahpe avea gitti 10 lira bosuna ??????
    tg1j4gvauybnrj1 :- kanka hattin ne? + iphone 6 - onu demiyorum kardesim hattin ne? + 3000 tl - turkcell vodafone avea? + amerikadan geldi
    #07
    Pamukkale Turizm Fotoğraflar Videolar
    Ayhan E. ekledi, 16 kişi 128 puan verdi.
    OY VER

    Edaa1905_ :Pamukkale turizm'in en güzel yani ?? https://t.co/SyahddgWFQ
    saracc__ :Kardesim büyüyünce pamukkale turizm soförü olcakmis.Içinde ne yasiyor bilmiyorum.
    bik_gungor :Pamukkale turizm dogum günümü kutladi. Kesin bilet aliyim diye???? Bütün dünya ögrendi????
    Kalkoc1907 :Pamukkale turizm müdavimleri listesine adini altin harflerle yazdirmak
    saynurbutuner :Pamukkale Turizm özlendin kardesim...
    ipkdmir :Twitterdeki yeni best kankim PAMUKKALE TURIZM arkadaslar adfghjkkl
    adilensen :Pamukkale turizm Zonguldak'ta 6. Yilimiz kutlu olsun reklam panosu yapmis. Yav Zonguldak'ta 60 yil olsa nolur neyi kutluyoz?
    YaseminEkz1905 :Arkamdaki kizlar Pamukkale turizm çok rahat güzel diye övgü yagdiriyolar memleketim ????
    svvlerb :Hayatimin en güzel otobüs yolculugunu yapiyorum tesekkürler pamukkale turizm??
    #08
    Vodafone Fotoğraflar Videolar
    Selahattin S. ekledi, 17 kişi 115 puan verdi.
    OY VER

    YusufSaryldz1 :Dinamo Kiev insallah bir daha Vodafone Arena'da karsilasiriz.
    ndmtdnz :3 haftadir Vodafone Yanimda uygulamasindan hediyemi almayi unutuyorum ?? Simdi bunun için depresyona girip gelcem bay ????
    canylnc :Intikam vakti geldi düstük yine yollara hep beraber gidelim vodafone arenaya
    karacamerve17 :Bu vodafone yanimdadan da Allah razi olsun bir gün geçerli 1 gb internet vermis ye ye bitmiyo ????
    ramo_alt :Kievde hem vize olmamasi hemde ucuz biletlerin olmasindan dolayi araya yeni türeyen Vodafone seyircileri girince böyle olaylar normal
    hyrdlmr :gecenin bu saatinde vodafone beni neden ariyorsun
    tg1j4gvauybnrj1 :- kanka hattin ne? + iphone 6 - onu demiyorum kardesim hattin ne? + 3000 tl - turkcell vodafone avea? + amerikadan geldi
    umtdeveci :Abi bu vodafone kafayi yemis hiç biyere girmiyorum nerdeyse aylik 8gb internetten ayin 6.ci günü 4gb kalmis saka mi?!
    atavratreyiz :ha Vodafone Arena ha gülüsü
    #09
    Groupm Türkiye Fotoğraflar Videolar
    Melisa A. ekledi, 7 kişi 43 puan verdi.
    OY VER

    #10

%Senin Seçimlerin

?Kimler Katıldı

!Liste Sahipleri (İlk 5)

  • Bi'renk

    Bi'renk

    3 seçenek

  • Selahattin S.

    Selahattin S.

    2 seçenek

  • Ozan E.

    Ozan E.

    1 seçenek

  • Ayhan E.

    Ayhan E.

    1 seçenek

  • Osman D.

    Osman D.

    1 seçenek

?Son Gelişmeler

  • Yükleniyor

:)İlginizi Çekebilecekler

  • Yükleniyor

!Bakmadan Geçmeyin!

Kapat
    Yükleniyor...