En Iyi Kadin Pedi

Sıralama
Yorumlar
Oylama Geçmişi
SEÇENEK 8
OYLAMA 78
Kadinlarin daha rahat olmasi için Bu liste Salih S. tarafından 18.01.2013 tarihinde oluşturuldu
  • #01
    Molped Fotoğraflar Videolar
    Salih S. ekledi, 16 kişi 165 puan verdi.
    OY VER

    ngdrwd :Tam nayino dinleyecegim siteyi açtim sarki baslasin diye bekliyorum molped reklami çalmaya basliyo ya youtube napiyosun
    lazosferli :Dünya tek biz ikimiz ?? (bir o kadar anlamli bir o kadarda molped reklami) ??
    Ozgery :Dünya tek biz ikimiz diye molped reklami?
    guldagsin :molped reklamlari ??
    Ulkr_smh :Molped reklami var kondom reklami niye yok erkekleri böyle otekilestiriyolar fasistler erkekler cinsel obje degildir hebele hubele
    enfksiyonkalem :Molped reklamindaki sarkiya bayilan tek kisi ben olamam
    SaritasDaily :OLUM ABV SU MOLPED REKLAM MÜZIKLERINI HER SEFERINDE ÇOK GÜZEL YAPIYOSUNUZ DILIME DOLANIYOR SESLI SESLI SÖYLÜYORUM
    aliydrm :Yillar önce delikanli kizlar molped kullanirlar derken delikanli olayini ciddiye alan rüzgar erkoçlar harbiden delikanli oldu ????
    DuyguSenol6 :Kendimi en yakin arkadaslarla pedin ayni seviyede olduguna inanan molped gibi hissediyorum
    #02
    Orkid Fotoğraflar Videolar
    Salih S. ekledi, 14 kişi 134 puan verdi.
    OY VER

    ardatoker :Orkid keske prezervatif markasi olsaydi. Muhtesem bi sloganlari olurdu. "Orkid or kid."
    asekorkmaz :Abi bu orkid kotex reklamlari falan bizi niye gazliyo ben hiç anlamiyorum
    efekan_guven :Bu ürünler avrupa markalari bunlari tüketmeyelim lütfen: starbucks, nestle, kinder, pepsi, posta gazatesi, orkid, torku, ören bayan, ajax
    sonfeciteras :Orkid ve kotex arasindaki fark iPhone ve Samsung gibi
    staycollerbone :Black orkid kullaniyorsun takim elbiselisin ve birkaç kez tatli bi göz temasimiz oldu olabilir bence ??
    trawmaticc :Twitirda yayinlanan Baaagzi reklamlarin hedef kitlesi olmali Misal orkid ?? ™
    iholydemz :tam açmisim lmly i kopucam evde '' yeni orkid platinum simdi türkiyede ''
    asrsoydas :Enise benle attigi snap e bunu yazmis orkid reklaminin insanlik üstündeki etkisi https://t.co/6koqgWWDjf
    armesckr :Mesela ajda pe.kan orkid reklaminda oynasa yadirgamam hatta baya konusulur, ama böylesi aldatmayi sevmiyorum kullanmis gibi yapmak no ??
    #03
    Kotex Fotoğraflar Videolar
    Salih S. ekledi, 14 kişi 121 puan verdi.
    OY VER

    KotexTurkiye :Kotex seninle her yerde! Bir bakmissin cebinde! ?? https://t.co/GDJ6On6cl3
    yasamakistemiy :kotex reklaminda çok üzülüyorum. geriye kalan üç yüz bes günümüz harikaymis gibi verimsiz geçirdigimiz altmis günü kazanmaya çalisiyoruz
    SuPompas :Scarlett normal kullanan:Köylü Scarlett uzun kullanan:Premium köylü Kotex uzun kullanan:Görmemis elit(Yari Köylü) Kotex normal kullanan:Elit
    DemirBJK :Kotex'lerin yanina çikolata standi açacak potansiyelim var ama memurlukta harcaniyorum.
    youthstoretr :Hazirliksiz yakalanma! Youth Store Gnçtrkcll magazalarinda Kasim ayi boyunca tekli paket Kotex 1 TL. https://t.co/b2Pbk1lUUs
    asekorkmaz :Abi bu orkid kotex reklamlari falan bizi niye gazliyo ben hiç anlamiyorum
    sonfeciteras :Orkid ve kotex arasindaki fark iPhone ve Samsung gibi
    myprettydemz :alttaki kotex kullaniyor
    demetriaxxsoul :Alttaki kotex kullaniyor
    #04
    Helen Harper Fotoğraflar Videolar
    Zeynep A. ekledi, 9 kişi 59 puan verdi.
    OY VER

    helen_harper :Yok gibi ama var gibi. Pamuksu yüzeyi ve konforlu tutusu ile Helen Harper kus gibi! https://t.co/5WfP0aI9Ru
    #05
    Rozi Fotoğraflar Videolar
    Zeynep A. ekledi, 8 kişi 52 puan verdi.
    OY VER

    pa_ta_tes :Ays?ni kim Rozi el?diki? :/
    #06
    Evy Lady Fotoğraflar Videolar
    Zeynep A. ekledi, 7 kişi 40 puan verdi.
    OY VER

    #07
    Carefree Fotoğraflar Videolar
    Zeynep A. ekledi, 7 kişi 32 puan verdi.
    OY VER

    #08
    Always Fotoğraflar Videolar
    Leyla E. ekledi, 3 kişi 22 puan verdi.
    OY VER

    ulu_tr :"Why does it always rain on me" yani diyor ki semsiyeyi evde birakmasak iyiydi, donuma kadar islandim amq
    OfficialSevde :bir guilty pleasure örnegi olarak aysel ft. arash - always.
    klamoks :Her sey bir yana artik 4 Ocak' i bekliyoruz. It's Always Sunny in Philadelphia geliyor. Dolarlari Paddy' s Irish' e yatiracaz insallaaaaaahh
    umurtas :Hap yorum: NY komedi sahnesini takip ediyorsaniz DON'T THINK TWICE, Lynch & De Palma'ya düskünseniz ALWAYS SHINE sevmeme ihtimaliniz sifir.
    billgeeccee :Izbanda suan Will always love you çalmasi..
    #09

%Senin Seçimlerin

?Kimler Katıldı

!Liste Sahipleri (İlk 5)

  • Zeynep A.

    Zeynep A.

    4 seçenek

  • Salih S.

    Salih S.

    3 seçenek

  • Leyla E.

    Leyla E.

    1 seçenek

?Son Gelişmeler

  • Yükleniyor

:)İlginizi Çekebilecekler

  • Yükleniyor

!Bakmadan Geçmeyin!

Kapat
    Yükleniyor...