Unutursan Fisilda Filminin En Iyi Oyuncusu.

Sıralama
Yorumlar
Oylama Geçmişi
SEÇENEK 5
OYLAMA 12
unutursam fisilda filminin en iyi oyuncusu. Bu liste Yasar T. tarafından 05.11.2014 tarihinde oluşturuldu
  • #01
    Hümeyra Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 3 kişi 34 puan verdi.
    OY VER

    1Adetikizablasi :Ya iste öyle Hümeyra iyi ki var falan
    1Adetikizablasi :Bi keresinde Hümeyra iyi ki var yani
    1Adetikizablasi :Ya Hümeyra iyi ki dogmussun iste fazla saapamiycam odunlugum üzerimde yine
    cekubalim06 :hocam yanlis biliyorsunuz, sessiz gemiyi hümeyra okuyor. yahya kemal diye bi sarkici yok
    kulpluubardak :hümeyra ilk twitime kadar favladi tsk
    anticilek :Hümeyra - Kördügüm dinleyip huzur katsayimi fulluyorum.
    rumeysabtmnts :Ben o yasta en fazla "anne Hümeyra beni tekmeledi" diyebiliyordum akcigerimin varligindan bile habersizdim
    merdonline :...Desem tabii kaçiniz bilecek orada Hümeyra'nin attigi çigligi.
    binnurbyrktr :bu hafta hümeyra yanima gelecek sevgilimiz olsa bu kadar özlem olmaz
    #02
    Farah Zeynep Abdullah Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 3 kişi 28 puan verdi.
    OY VER

    forthezaynie :Farah zeynep abdullah çok güzel
    onlinecihan :Farah Zeynep Abdullah seni seviyorum beni bul
    #03
    Işıl Yücesoy Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 2 kişi 20 puan verdi.
    OY VER

    Muzik212Pop :Benim için yilin kadin sanatçisi Isil Yücesoy'dur. Kizini evlendirdi, çok güzel bir albüm hazirladi, reytinglerde zirveye oynayan dizisi var
    arnylmz :ABV! Instada Isil Yücesoy Sema Hanim'in ünlü oldugunu zannettigi sahneyi paylasmis. Üstüne bide "Kaçsam Birakip" dinleyince, konusamicam ????
    #04
    Mehmet Günsür Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 2 kişi 14 puan verdi.
    OY VER

    GreatPeliin :Mehmet günsür daha iyi bir gelecek için yalvaririm sakal birak
    buskrkya :Mehmet Günsür coollugu
    olabilirmikii :Mehmet Günsür sizce de oreo kirtintili bol çikolata soslu vanilyali dondurmayi andirmiyor mu?
    Halimeasal35 :Bi Mehmet Günsür degil ama dolar da çok can yakti
    uykuzuspanda :Linç edilmiceksem bise söylicem mehmet günsür brad pitt den çok daha....... ??
    cikilatalikahve :Tamam çok banel olabilir ama bende degeri yüksek bu filmin hatri var o yüzden bi de mehmet günsür??????
    raziyyeee :Uzun saçin bile yakistigi iki adam 1- Çelik 2- Mehmet Günsür
    sonundayim :11 yasindayken Mehmet Günsür'e ASIKTIM.. skandal
    Merve_Sirac :gerçi benim için o dizinin basrolleri mehmet günsür ve tülin özen'di??
    #05
    Kerem bursin Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 2 kişi 12 puan verdi.
    OY VER

    6dakika45saniye :Kerem Bursin'in set istekleri..Fahriye'nin bi meyveli yogurdu bir ay konusulmustu ulan tarafli magazin basinii... https://t.co/Mncw3CLgLH
    arjen_polat :Kerem bursin ?? https://t.co/4766YNzMew
    asejanaksy :Bu sene Türk dizileri izlemeye basladim ve ciddi ciddi sevdiklerim var. Tam liste: 1-Bu sehir arkandan gelecek (Kerem Bursin oynuyo?? ??)
    _aslzngin :Sarisin erkeklerin iticiligine karsin Kerem Bursin'in cazibesi...
    xxladyx_ :kerem bursin sizce de çok yakisikli degil mi
    serd__R :Kerem Bursin'i cebimden çikartirim??
    berkgulen_ :Ülkenin mizah anlayisina boyut atlatan Cem Yilmaz'in Madam Taussaud da mumyasi yok ama Kerem Bursin'in var. Bursin ne yapti? Güzel mi güldü?
    #06

%Senin Seçimlerin

?Kimler Katıldı

!Liste Sahipleri (İlk 5)

  • Yasar T.

    Yasar T.

    5 seçenek

?Son Gelişmeler

  • Yükleniyor

:)İlginizi Çekebilecekler

  • Yükleniyor

!Bakmadan Geçmeyin!

Kapat
    Yükleniyor...