En Yakisikli Yabanci Ünlüler

Sıralama
Yorumlar
Oylama Geçmişi
SEÇENEK 30
OYLAMA 265
Francisco benim için en yakisikli <3 Ondan ilk siraya koydum. Ama digerlerini siralamadim. Bilginize. Begendiginizi oylayin. Sevdiginiz baska yakusuklu varsa ekleyin. :D Bu liste DL'Basak Su S. tarafından 01.11.2014 tarihinde oluşturuldu
  • #01
    Vini Uehara Fotoğraflar Videolar
    DL'Basak Su S. ekledi, 38 kişi 410 puan verdi.
    OY VER

    #02
    Francisco Lachowski Fotoğraflar Videolar
    DL'Basak Su S. ekledi, 26 kişi 256 puan verdi.
    OY VER

    qesqqn :Francisco Lachowski'nin bebegiyle fotografina bakin..??
    _elifbal :Francisco Lachowski yine baba olmus ya valla bi sey diyemeyecegim artik bu adama
    MerveEv000 :Francisco Lachowski 'nin Kivanç Tatlitug'u takip ettigi bir dünyada yasiyoruz.
    __Zt_ :Francisco lachowski'nin alyansi tipki benim istedigimden düz sade bi de ince ?? eee zevkliyiz
    Ozleemyerlikaya :O degilde cidden saskinlik içerisindeyim . Cocugun görüntüsü Francisco Lachowski ama içinden Recep Ivedik cikti.
    esobeso :"ne kadar totossunuz?" testi: bir erkek model adi söyleyebilir misiniz? a) model derken? b) abi francisco lachowski çok tatli yeaaa
    PersefonDolunay :karizma tip vs nr ararsan onda var Francisco Lachowski bey degil ekselanslari diyeceksiniz.
    yifansziam :francisco lachowski seni yaratan allah benim çevremdekileri neden böyle yaratti cidden merak ediyorum ya
    NurdaanD :Francisco Lachowski'nin fotograflarini alip normal hesap gibi profil olusturmak nedirr? ????
    #03
    Cameron Dallas Fotoğraflar Videolar
    DL'Basak Su S. ekledi, 22 kişi 168 puan verdi.
    OY VER

    Snm_Gltsry :Cameron Dallas - insan degil olamaz yani asiri tatli - fanlarinin sevgisini görünce bende sevmeye basladim - hep Sevil çocuk
    fallingforcamx :SEN CAMERON DALLAS, TAM BIR SANAT ESERISIN https://t.co/9eB65uQNQX
    thekingroden :ülkücü oldugunu dünyaya duyuran cameron dallas'a yok mu bir alkis https://t.co/a9WcDRdR0e
    DerinGilinsky :Cameron Dallas ve Jack and Jack meet and greet goals videolari izledim yaaa çok guzellerrr
    kygology :dükkana gelen bi çocuk cameron dallas'a cameron dallas'tan daha çok benziyodu bende iguanalarin anasi gibiydim mk bugün de agladk
    freepiggyyy :cameron dallas tisörtü ne biri bana açiklayabilir mi AY BIR FENALIK GELDI
    LolaSuleymanova :Basa düsdük tipin var,ama bir Cameron Dallas deyil?sn,bb??
    xlilithanya :Cameron dallas tisörtü ne biri bana açiklayabilir mi AY BI FENALIK GELDI
    _packpage :CAMERON DALLAS PACK ?? Isteyen rt ve like atip dm ye gelebilir. https://t.co/GVvrElxvDu
    #04
    Blu Equis Fotoğraflar Videolar
    DL'Basak Su S. ekledi, 21 kişi 142 puan verdi.
    OY VER

    #05
    Justin Bieber Fotoğraflar Videolar
    DL'Basak Su S. ekledi, 12 kişi 105 puan verdi.
    OY VER

    BulutBarisss :Rüyamda aleyna tilki ile sarki söylüyodum sonra ünlü oluyodum justin bieber rakip görüp ayagimi kaydiriyodu oruspu çocugu
    AlmeidaEmateo :Where Are Ü now - Justin Bieber
    hadidkendoII :let me love you sen bir sahesersin ve justin bieber artik sende o bedenini bir klibe soksan
    lordspurpose :Justin bieber insallah senin çocuklarinda kliplerde oynamaz
    bieberrftme :"Ben eve giderken ne yapacagimi bile bilmiyorum, sadece bir sey yapmayacak gibi olacagim." - Justin Bieber sahnede
    bieberrftme :"Instagram seytan için. Cehennemin Instagram oldugunu düsünüyorum.% 90 emin gibiyim." - Justin Bieber
    bieberrftme :"Kim geri Instagrami benim almam gerektigini düsünüyor? "Hayir! Geri Instagrami almak istemiyorum." - Justin Bieber konserden
    bieberisgoal :Justin Bieber sen fetocu musun kalbime darbe yaptin da
    selenascentury :Kendi sarkilarinin kliplerinde oynamamaya iyi alistin allah belani versin justin bieber
    #06
    One Direction Fotoğraflar Videolar
    DL'Basak Su S. ekledi, 12 kişi 80 puan verdi.
    OY VER

    ZSMYART :Haydi bir drama daha çikaralim kalan saglar bizimdir -One Direction
    selenaskit :Umarim seneye one direction gerçekten döner çünkü bir zamanlar directioner olan ben timelineda her 1D gördügümde hüzünleniyorum
    bizzlefect :Birisini hamile birakmak One Direction üyelerinin hayat felsefesi oldu herhalde
    loolurnotmagcon :One direction baba olma savaslari diye film çikaricam
    livingwithsmg :Valla One Direction'in yaptiklarinin yaninda 5SOS'unkiler drama sayilmaz bence halimize sükredelim arkadaslr
    skywardshoshi :Zayn gruptan ayrildi Louis baba oldu One Direction 1 yil ara verdi (2 yil oldu) Liam baba olacak ALLAHIM BEN HIÇ BÖYLE HAYAL ETMEMISTIM
    _Alenay_ :One Direction 2017 kirmizi hali ?????? https://t.co/pIqKd5Vf1w
    Grungekidsharry :YA ARKADASIM BU GUN DEDIKI NIALL ONE DIRECTION GRUBUNDAN AYRILMIS BRNDE OHA CIDDEN MI DEDIM EVET DEDI OHA OHA
    tulnarslndg :8. sinifta resim dosyami one direction çikartmalariyla kaplamistim kolyesini küpesini filan almistim ne günlerdi zaman çabuk geçiyo :((
    #07
    Ben Bowers Fotoğraflar Videolar
    DL'Basak Su S. ekledi, 16 kişi 78 puan verdi.
    OY VER

    #08
    Logan Lerman Fotoğraflar Videolar
    DL'Basak Su S. ekledi, 12 kişi 74 puan verdi.
    OY VER

    lordslovato :Logan Lerman - Tanimiyorum özür dilerim kardesim
    paltun85j :“Atatürk’ün geçmisini arastirdim Türk’ler gerçekten çok sansli.” Logan Lerman
    JSlewis_ :Logan Lerman + Nina Dobrev + Emma Watson = asdfghj https://t.co/KEpR2HUH73
    drcophine :Logan Lerman is so talented i'm shdhfjsjsj
    lucillerolle271 :Ryan Reynolds and Logan Lerman... asdjksdfhkjfglgh ????
    falanfdilan :su an sirf basrol için bi film açtim kesinlikle hiç bir fikrim yok seni seviyorum logan lerman
    #09
    Evadro Soldati Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 12 kişi 59 puan verdi.
    OY VER

    #10
    Sean O'Pry Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 9 kişi 45 puan verdi.
    OY VER

    VarosLordu :sean o'pry gerçekten beyefendi biri sjshs
    #11
    Steven R. McQueen Fotoğraflar Videolar
    DL'Basak Su S. ekledi, 7 kişi 39 puan verdi.
    OY VER

    #12
    Cristiano Ronaldo Fotoğraflar Videolar
    Koray S. ekledi, 4 kişi 38 puan verdi.
    OY VER

    kutaykumru01 :Kardesim Kostas Sloukas &gt; Cristiano Ronaldo aksini iddia eden Göksenin Köksaldir
    hilal_yldrm11 :Cristiano Ronaldo' dan sonra en sevdigim futbolculardan biri Marco Reus ???? https://t.co/BnoUuH5NDf
    iremyayli305 :Mesut Özil ve Cristiano Ronaldo'nun Enrique'nin sarkisini söyledigini izlerken Enrique için gururlaniyorum neden
    kilicazminzl3 :Cristiano ronaldo numara ister biz adres isteriz aslan parçasi. Bizde böyle bir delikanliyiz
    #13
    Justin Timberlake Fotoğraflar Videolar
    Sarp Eren G. ekledi, 4 kişi 35 puan verdi.
    OY VER

    ZinarOzmen :Her biraz icen basimiza Justin Timberlake oluyor??
    uyumamlazimamk :Justin Timberlake dinleyenin bende yeri her zaman ayridir :3
    FatmanurKrdag :Matematikli bi kitapta bile seni görüyorum Justin Timberlake ???? lütfen görmeyeyim seni bi yerlerde karsima çikma ???? https://t.co/mIRxRryGiC
    haliilunsal :Galiba hayatimin geriye kalanini Justin Timberlake'in basrolünde oynadigi "Zamana karsi" filminin içinde yasayacagim
    bisarisindeyil :Justin timberlake seni seviyorum ve justin diyince aklima ilk sen geliyorsun bieber degil bu yuzden kendimi de seviyorum
    kimizkirmizi :psikoloji kitabimda justin timberlake var https://t.co/WauJ2I5Ytg
    MadamBurcu :Justin Timberlake'in da dedigi gibi cry me a river yani AGLAT BENI SANA DA BU YAKISIR
    lyltyl :Justin Timberlake'in bi sarkisini açip, "Çocuklugumuzun sarkisi hatirladin mi?" dedi. Dedim "Oglum benim çocuklugum Bagcilar, ne Justin'i?"
    busrakaraca7 :Justin Timberlake sen bu evrendeki en müthis detaysin sana asigim....
    #14
    Marlon Teixeira Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 4 kişi 33 puan verdi.
    OY VER

    #15
    Jamie Dornan Fotoğraflar Videolar
    Sarp Eren G. ekledi, 7 kişi 33 puan verdi.
    OY VER

    jelenasgoId :Jamie Dornan Becer beni Kirbaç Anastasia'dan daha güzelim düsün bence
    fatmacakmk :Jamie Dornan bu Dünyadaki muhtesem bir detay ??
    simgenurerdemx :jamie dornan sen allahin bir lutfusun??
    egemenalgur :Jamie Dornan'in da artik su sinema sektöründen kopmasi lazim. Jest ve mimikleri bu kadar yapmacik bi Johny Depp var bu sektörde
    dornandlovato :Jamie Dornan bey esim olur musunuz
    mileyvoices :Bakin fizik dersini jamie dornan anlatsa fizik proflarini yerin dibine bile sokarim o derece
    mileyvoices :Bi insan nasil bu kadar her haliyle muhtesem olabilir anlamis degilim hayranim sana jamie dornan https://t.co/WWLIo9aDBN
    emjooyolum :En güzel rüyalarimda Jamie dornan var evlenme teklifi falan ediyo
    simsiyahbirkiz :Kizlar simdi bi sigara yakip google görsellere jamie dornan yazin
    #16
    Chace Crawford Fotoğraflar Videolar
    DL'Basak Su S. ekledi, 7 kişi 31 puan verdi.
    OY VER

    #17
    Bernardo Velasco Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 6 kişi 30 puan verdi.
    OY VER

    #18
    Jensen Ackles Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 5 kişi 27 puan verdi.
    OY VER

    laeilani :Instada 2 tane ünlü takip ediyodum biri serenay sarikaya digeri barbara palvin, dedim bu iste yanlislik var jensen ackles falan takip ettim
    meltemcceklglu :Annesi iyi ki Jensen Ackles'i dogurmus ? tesekkürler
    suletrl :Arklar teksasli ibo bana mesaj atmis artik sadece onun fangörlüyüm bay bay jensen ackles
    neymarszete :Jensen Ackles askim kabardi yine yarin spn izlicemm?
    violetpuffle :Jensen Ackles çok yakisikli degil mi? Sesi çok çekici ??
    fififiofiona :Jensen Ackles bu dunya uzerindeki en mukemmel ikinci insan. Birincisi zaten sensin
    Asenawwx :Jensen Ackles en mükemmel bir detaysin
    Protegoo :Jensen Ackles ikizlerinin adini Zeppelin ve Arrow koymus. Tam bir Dean Winchester hareketi degil mi??
    hilalyorulmaz13 :Jensen Ackles'in ikizleri olacakmis,onunla evlenme ihtimalim baya düstü su an pffff
    #19
    Ian Somerhalder Fotoğraflar Videolar
    DL'Basak Su S. ekledi, 5 kişi 25 puan verdi.
    OY VER

    #20
    Bill Skarsgård Fotoğraflar Videolar
    DL'Basak Su S. ekledi, 4 kişi 23 puan verdi.
    OY VER

    #21
    David Beckham Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 5 kişi 21 puan verdi.
    OY VER

    ttugceacikbas :David beckham'dan sonra dövmesi mükemmel olup tasiyabilen tek adam Baris Arduç
    SizinHaberiniz :+ Yilmaz'in motosikletinden Tom Cruise, Bradley Cooper, Angelina Jolie, David Beckham ve Pink de kullaniyor.
    YunusBilen :Kuaföre David Beckham olma hayaliyle girip Hakki Bulut olup çiktigimiz bi güne daha merhaba ?
    dogal_cirkin :Engin Altan Düzyatan instagram hikayesinde mesaji engellemis David Beckham bile mesaji engellememis sen kim oluyon ya
    gamze_cky :Oha David Beckham'in poposu çok güzelmis yeni fark ettim slflasgslf
    tugceaksev :Çocuk David Beckham'in Bafra subesi resmen yav yicem
    tribiannigil :En sevdigim ingiliz david beckham mi jude law mi karar veremedigimden uyuyamiyorum.
    Mrvebzkurt :David Beckham efsane degil mi ya ??
    sametguuler :evet sen bi topsun bende david beckham
    #22
    Adam Lavigne Fotoğraflar Videolar
    Elroy P. ekledi, 3 kişi 19 puan verdi.
    OY VER

    #23
    Noah Mills Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 4 kişi 18 puan verdi.
    OY VER

    yagmurtas :Bu hayattan beklentim: Noah mills
    #24
    Hayden Christensen Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 7 kişi 15 puan verdi.
    OY VER

    skeletonluisa :hayden christensen ?? https://t.co/9lhNh6tWE3
    akatsukink :all hail hayden christensen
    snowanakin :hayden christensen hayden christ hayden ch hayden jesus hayden daddy fuck me up
    cokkonusuyonus :Hayden Christensen yine aklima geldin vermiceksen ugrastirma
    sithrowan :7. Hayden Christensen https://t.co/1ePfbZmHB8
    melissabxnoist :Hayden Christensen https://t.co/EuteyL9043
    hesjarpad :Hayden Christensen ?? https://t.co/kI5Lbs103B
    polxrizedmgc :45. Hayden Christensen https://t.co/rOQbyZMOMa
    stdiaslut :hayden christensen april 19 , 1981 https://t.co/gXJlJZFhpY
    #25
    Adam Seen Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 2 kişi 12 puan verdi.
    OY VER

    #26
    Fabio Mancini Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 5 kişi 11 puan verdi.
    OY VER

    #27
    Alex Pettyfer Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 2 kişi 11 puan verdi.
    OY VER

    IfIHadAFriend :Alex Pettyfer. lsdfjsfhksdhkjfhjkdfkashfdj
    #28
    Lachlan Buchana Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 2 kişi 9 puan verdi.
    OY VER

    #29
    Hanry Cavill Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 1 kişi 6 puan verdi.
    OY VER

    #30
    David Gandy Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 1 kişi 3 puan verdi.
    OY VER

    #31

%Senin Seçimlerin

?Kimler Katıldı

!Liste Sahipleri (İlk 5)

  • Yasar T.

    Yasar T.

    14 seçenek

  • DL'Basak Su S.

    DL'Basak Su S.

    12 seçenek

  • Sarp Eren G.

    Sarp Eren G.

    2 seçenek

  • Koray S.

    Koray S.

    1 seçenek

  • Elroy P.

    Elroy P.

    1 seçenek

?Son Gelişmeler

  • Yükleniyor

:)İlginizi Çekebilecekler

  • Yükleniyor

!Bakmadan Geçmeyin!

Kapat
    Yükleniyor...