En Güzel Yabanci Kadin Sarkicilar

Sıralama
Yorumlar
Oylama Geçmişi
SEÇENEK 60
OYLAMA 1435
En Güzel Yabanci Kadin Sarkicilar, bu listede siralaniyor. Sen de oy ver, arkadaslarinla paylas, liste istedigin gibi siralansin! Bu liste burcu d. tarafından 15.01.2013 tarihinde oluşturuldu
  • #01
    Taylor Swift Fotoğraflar Videolar
    burcu d. ekledi, 100 kişi 848 puan verdi.
    OY VER

    uAltpaL :Meyra'in Taylor Swift'e benzedigini bi ben mi söylüyorum acaba
    AzizDogdu :Taylor Swift, Apple'a 'Biz sizdem bedava iPhone istiyor muyuz da siz bizden bedava müzik yayini istiyorsunuz', demis. Aferin kiza
    a_genc_ :taylor swift hakli biz sizden bedava iphone istiyor muyuz?
    cagatayb :Taylor Swift'in Apple'a yaptigina feslegen gibi saksiya oturtmak da denir.
    banutaban :Taylor Swift'le sürekli dalga geçildikçe bu kizi daha çok seviyorum. Apple'a da tek basina rest çekip telif ödemeyi kabul ettirmis zaten :)
    aybikeek :Bu nasil bi çakma Taylor Swift ya gözlerim kaniyör http://t.co/mFlJHhS6uD
    ercumentozen :Apple 3 aylik deneme süresi için sanatçilara ödeme yapacagiz dedi. Taylor Swift hala mizmizlanirsa, pis sövücem!!!
    beyzaa4702 :Taylor Swift-Red harika bir sarki... http://t.co/5uziEBbzNr
    calleronn :Bana yüzsüzlügün resmini çizebilir misin Abidin? Taylor Swift http://t.co/whN67JwkNu
    #02
    Selena Gomez Fotoğraflar Videolar
    Damla Ç. ekledi, 103 kişi 848 puan verdi.
    OY VER

    celeb_magnate :Selena Gomez http://t.co/KUO54mbbi6
    DvurechenskiyE :Selena Gomez ?????? http://t.co/Ysy7QSfjcI
    letsuicide :ötede yasa ve selena gomez dinlemeye devam et
    akharaborkin1 :Selena Gomez ???????? http://t.co/L7yoBRjNM9
    1996Kerusov :Selena Gomez ?????? http://t.co/w8JzLDC3QS
    Madkyuzalov4 :Selena Gomez ?????? http://t.co/X4E37b1hWk
    davidnolan110 :Selena Gomez http://t.co/VPiepG97H6
    IWantUToStay :Selena Gomez http://t.co/kIRiVGLVtW
    CemKuyucuoglu :Ne kadar kilo alsada benim gözümde Selena Gomez Selena Gomezdir yani
    #03
    Avril Lavigne Fotoğraflar Videolar
    burcu d. ekledi, 79 kişi 638 puan verdi.
    OY VER

    Officialisimsiz :Eskiden avril lavigne twitleri ile doluydu anasayfalar kldfjg
    DilaraSarkan :Avril Lavigne’nin Adele’den ve Rihanna’dan büyük olmasina ne demeli
    IRLUMUT :offff 4. sinifta avril lavigne'in adini dogru okuyabilen tek kisi bendim hayatimin en güzel dönemleriydi
    tambirASLANN :Avril Lavigne'nin Adele'den ve Rihanna'dan büyük olmasina ne demeli
    IRLUMUT :tarzini begendigim ünlüler; jeff hardy, avril lavigne, beyoncé
    yasinbayrram :Bi ara Avril Lavigne modasi vardi ilkokullu erkeklerin rüyasi, kizlarin özendigi gencecik bir kizdi ne oldu ona
    hulyanurcoskun :Avril lavigne li günlere merhaba ... ????
    sevdenrdmn :Sabah sabah avril lavigne-forgotten`le delirmecelerrr asdfghjkl
    Cceza :hepinizin bir avril lavigne dönemi oldu yalan söylemeyin
    #04
    Miley Cyrus Fotoğraflar Videolar
    burcu d. ekledi, 78 kişi 498 puan verdi.
    OY VER

    13semaMC :Türkiye'ye; Demi Lovato geldi. Justin Bieber geldi Katy Perry geldi. Miley Cyrus bunlar benim fotografimin altina niye hindi yaziyo lan
    SuzanDauber :Demi Lovato: Güçlü kal Selena Gomez: Kendin ol Miley Cyrus: Gülümse Annem: Matematik çalis matematik
    sadakossi :i-D dergisi de iyice bozdu kendini. Bir Taylor Swift haberi, bir Miley Cyrus.. Vice'in kontrolüne geçince saçmaladilar iyice.
    gottamileycyrus :az önce Miley Cyrus makyaj yapma oyunu oynadim soktayimm
    haticiiii :MC denince benim aklima Miley cyrus senin aklina Mustafa ceceli geliyor biz seninle nasil anlasiriz ki?
    ozlemozcan613 :Hata yapmayi biraktiginiz an ögrenmeyi biraktiginiz andir. -Miley Cyrus
    Hazocukkk :la takip ettigim bi kiz var saçlari sari kisa felan ilk resmini gördügümde miley cyrus a benzetmistim burdan ona selamlar aspgdlsadsiaslkds
    filizhyilmaz :Ramazan davulcusu esliginde miley cyrus dinledim allah affetsin
    OhPerfectCyrus_ :'' Miley Cyrus'un tarzi yokki zaten" evet arkdslr lütfen miey cyrusun tarzi hiç yok lütfen... http://t.co/DUega8vCCK
    #05
    Katy Perry Fotoğraflar Videolar
    burcu d. ekledi, 71 kişi 490 puan verdi.
    OY VER

    13semaMC :Türkiye'ye; Demi Lovato geldi. Justin Bieber geldi Katy Perry geldi. Miley Cyrus bunlar benim fotografimin altina niye hindi yaziyo lan
    TugceHekimhan :Hava tam katy perry nin this is how we do klibindeki twerk yapan dondurmalardan yemelik ??
    AntonetteWalde :"Mutlu oldugunuzda gülümseyin. Mutsuz oldugunuzda da gülümseyin. Her sey düzelecek, sadece gülümseyin." /Katy Perry/
    gulersuheda :Justin bieber ve katy perry dinleyip gerçek halleriyle örtüsmeyen profil fotografi koyan kendine takipçi satin alan?? ergen beni takip etme!!
    daleksavar :10 yasindaki kuzenime Katy Perry'nin Roar sarkisini ezberletiyorum. Inatla "Your gonna hear me roar"u "Yorgana girmiyor" olarak söylüyor.
    BaskaBirHayat :"Çünkü ben senin için aglarken, sen baska birinin gülüsünü izledin." /Katy Perry/
    Turunculugunler :Katy Perry 1.73 müs göz numaram 18 falan oldu herhalde
    dincerfrt :Taylor swift son klibinde katy perry ye gönderme mi yapti?
    ustumegelmeyin :05:48 katy perry dinleyip dans ediyom. yanlis bi seyler var
    #06
    Röya Ayhan Fotoğraflar Videolar
    Seide E. ekledi, 42 kişi 486 puan verdi.
    OY VER

    #07
    Demi Lavato Fotoğraflar Videolar
    Zeynep Yaren D. ekledi, 55 kişi 412 puan verdi.
    OY VER

    golova534 :Demi Lavato 'yu seviyorum :)
    shopcukiziiniz :Demi Lavato Iconlari ? RT+Favla alinizz? http://t.co/rnrP2yMKvL
    ardaztrk19 :Demi lavato niye bukadar tatlisin
    SenanurCeceli :Bi gün Mustafa Ceceli ile canli canli Demi Lavato dinleyecegim aklimin ucundan geçmezdi.
    yigitaysenur3 :Periscope 'da arkada çalan Demi Lavato sarkisinin ismi neydi ???
    Movieslikecheck :Konusurken lavato ya dönüp demi lavato dedim diye dövemezsiniz ayrica benim hiç lavato adinda ark olmadi fake girl anti ...
    kitapkolikalpas :Demi Lavato degil Demi Lavado -amerikali Ingilizce hocam
    #08
    Rihanna Fotoğraflar Videolar
    Eyüp Can S. ekledi, 50 kişi 346 puan verdi.
    OY VER

    MertHerif :Heee eeee eeeeeee heee eeeee. Olmuyo Rihanna gibi olmuyo ??
    kubagca :rihanna karim benzema iliskisi nedir ya.
    aliciakeyss45 :Rihanna nin fotograflarini görünce lez olasim geliyor
    apllusc :Alti üstü bi draje, niye bu kadar abartmislar. 3. adimda içinden rihanna çikacak degil ya. http://t.co/fSQfTHxOaG
    Grimsbey :Birgün Rihanna'yla Papa gidiyormus. Papanin ayagi takilmis Papa "Bu ne?" demis. Rihanna "rampa Papam" demis sonra Rihanna Man Down'i yazmis.
    Grimsbey :Rihanna özetlemis "Dün baska bugün baska, abe sokayim böyle aska"
    GRGNKB :Yabanci Navy: Rihanna konserine gittik. Türk Navy: Survivor'da Diamonds çaldi. :( :(
    uglyftbn :"Yasadiklarinizin fiziksel izleri kaybolabilir, ama duygusal izleri her zaman sizinle kalir." - Rihanna
    srdarvci :Telefon rehberim silindiginden dolayi, Rihanna'nin numarasini mesaj olarak atarsaniz iyi olur. Hadi göreyim sizi.
    #09
    Bella Thorne Fotoğraflar Videolar
    burcu d. ekledi, 57 kişi 337 puan verdi.
    OY VER

    penna_cosby :Bella Thorne 'nin dogum günü partisindeki pastasi
    arzuupir :lan kiza bella thorne dediler sdlsfsdgtpb8ertp3940vtm924wfgorg
    okzainab :BELLA THORNE YAAAAAAAR!!!!
    Ezelesrasayici :"Biri seni sevmiyorsa mutlaka kiskandigi bir özelligin vardir." - Bella Thorne
    MatildeGarin :"Biri seni sevmiyorsa mutlaka kiskandigi bir özelligin vardir." - Bella Thorne
    alexrussorsel :Ben Bella Thorne um araniza girmek için sahte hesap açtim
    alexrussorsel :Aslinda surun Bella Thorne degilim ters Selena Gomez im ahshdndndnd
    ecemilaydadiler :bella thorne o kadar dalga vinelarindan sonra tweet atiyor :d
    Dundensonra :Biri seni sevmiyorsa mutlaka kiskandigi bir özelligin vardir. &Bella Thorne
    #10
    Shakira Fotoğraflar Videolar
    Furkan K. ekledi, 54 kişi 306 puan verdi.
    OY VER

    HazelSessiz :Bu Gece de Pazartesi Gecesi de Seninleyim Shakira .. Hadi biraz Uykumuzu alip Dinlenelim .. Biz bunu hak ettik ..
    KingBossFb :shakira lar kahbedir müge cim
    ilkerayaaz :Shakira'nin Waka Waka nin 32. Saniyesinde Hasan Sas in Brezilya' attigi gol var yasasin Türkiye Türkler Viyana'yi fethediyor
    vinegroon :su yasimdan sonra shakira da dinlemeye basladim. nerde benim death metalci zamanlarim
    ruhumuykusuz :Kapatmam fayda etmedi simdi kiz moduna geçti pique boy pique shakira messinin çocukluk aski
    subtropikal_ :ünlü sarkici shakira'nin da dedigi gibi ; waka waka eehh eehh
    barissirab :Shakira'nin Rabiosa klibindeki kisa siya saçli hali INANILMAZ GÜZEL yav
    MelikeVardar12 :Shakira' ya da anne olmak yaradi be.
    indepenspirit :shakira nasil bi hatundur ya
    #11
    Carly Rae Jepsen Fotoğraflar Videolar
    burcu d. ekledi, 45 kişi 304 puan verdi.
    OY VER

    Mydrugcarly :Bugün tansasa girdigimde bi dergide Carly Rae Jepsen çikartmasi gördüm
    yagmurungulusu :Yanlislikla carly rae jepsen'in tweetini rt'lemistim megersem takip tweetiymis aninda takiplemistibahajjddkksks
    Mydrugcarly :Carly rae jepsen daha öncelerde paul walker in bi sinemasinda oynamis
    danielchow11 :Carly Rae Jepsen ' a dm atmami isteyenler rt. ( takipcilerime) x4
    ardayzb :60 yasim için hayalim Carly Rae Jepsen klibindeki Tom Hanks tatliliginda olabilmek.
    sonfecikadin :tom hanks'in carly rae jepsen'in klibinde oynamasi beni 1 miktar üzüyor
    dogukankk :Carly Rae Jepsen'de 105 Bayhan isigi görüyorum.
    EkinDemetDemi :Carly Rae Jepsen - Tonight I'm Getting Over You klibinde oynayan çocuk çok tas degil mi?
    deadllysting :benim sevdigim Carly Rae Jepsen'a benziyo
    #12
    Alexandra Stan Fotoğraflar Videolar
    Furkan K. ekledi, 43 kişi 300 puan verdi.
    OY VER

    GasteciCocuk35 :Alexandra Stan ile evlendik :D
    erafettinREN :Sanirim kararimi verdim. Alexandra Stan'e asigim :(
    mertrobinson :Alexandra Stan ile evlendik
    turuncuvapur :Biraz önce Alexandra Stan'dan kartpostal geldi, imzali fotografini yollamis, çok mutluyum be
    Ersinkibic :Alexandra Stan ile evlendik.
    lutfiyeekocc :Alexandra stan afyona gelmisti konsere biliyonuz mu? Asdaafsfssgd
    SELIMDUYSAK :Alexandra stan & Inna - We wanna ?? Harika kizlardan harika sarki ??
    inna_ro__ :ALEXANDRA STAN ISTANBUL'DA !! ? ANTALYA'YA GIDECEKK !!
    Grcn_Aydn17 :Bu arada t.A.t.u, Inna, Alexandra Stan dinleme vaktim gelmis. t.A.t.u. - Gomenasai la baslar!
    #13
    Zendaya Fotoğraflar Videolar
    burcu d. ekledi, 55 kişi 265 puan verdi.
    OY VER

    HeadHunchoKi :Zendaya??????
    paiyonce :zendaya????
    tyleahbrown_ :Zendaya is ??????
    MikeAvila85 :Zendaya is fine af.??????
    BandupMac :Zendaya ????????
    JizzyJrake :Zendaya ??
    yrnmalachi :zendaya is ??
    loxsincere :Zendaya >>>
    aliciasalas109 :zendaya y bella http://t.co/Vsq24WObkz
    #14
    Inna Fotoğraflar Videolar
    Furkan K. ekledi, 41 kişi 238 puan verdi.
    OY VER

    #15
    Bridgit Mendler Fotoğraflar Videolar
    Ayşe Nur K. ekledi, 38 kişi 238 puan verdi.
    OY VER

    ayseegulsahan :Bridgit Mendler - Shane Harper çifti ya valla ikisini de seviyom ??
    PIRASACLI :bridgit mendler blonde akustik sarkisi mutus ??
    kizilcann :Yarinki Bridgit Mendler için yapacagim tag'e hepinizin katilmasini istiyorum.. Saat 14.00 da baslayacak.. RT yaparak duyuralim herkese :)
    beroo0173 :Bridgit Mendler /David Beckham /Galatasaray Asktirr / hayatsinizz :))
    helinnsu :bridgit mendler kelimesini bridget mender diye yazanlar var büyüksün Rabbim
    mystarDemo :Bridgit Mendler çok tatli kadin ??
    knrlp1 :Bridgit Mendler ile nisanlandik
    anonimplayer :Bu tatil döneminde de pitbull, kesha, avril lavigne, rihanna, bridgit mendler gibi ünlü isimler Denizli'de olacak.
    #16
    Britney Spears Fotoğraflar Videolar
    Damla Ç. ekledi, 40 kişi 227 puan verdi.
    OY VER

    FCB_melike :Ben diyom Britney Spears bu diyo Pinhani Allah seni davul etsin yaa
    cevabimhephazir :Kuzenim Britney Spears kasetleri falan alirdi ergenlik heyecaniyla, ben de her gece Duvardaki Resmin sarkisiyla ona kültür soku yasatirdim
    Alicannaslann :Britney Spears'in Perfume sarkisinin 25 milyon izlenmesi canimi, serçe parmagimi koltuk ayaklarina vurmaktan daha çok yakiyor :(
    themusicofnow :Britney Spears single yarismamiza katilan herkese tesekkür ederiz! Kazanan kisi: Semih Hakki'yi tebrik ediyoruz! http://t.co/YCeaMH5bL6
    kingkidrauhl3 :Britney Spears ve Iggy Azalea yaptigi pretty girls klibi çok komik sirf gülmek için açiyorum sdsadsds
    revdmrg :Ayri ayri efsoo olup bir araya gelince nasi bu kadar kezo olunur tiplemesine ornek; britney spears iggy azalea ?
    kivilaasko :britney spears adamdir
    hsyngkmnn :Britney Spears köpeklerine 25 bin dolar harcamis. Gerisini siz düsünün artik.
    adamimelviss :Siz simdi bana Britney Spears'in siçtigini mi söylüyorsunuz? Hassiktir lan o kadin siçamaz. yani tuvalette o pozisyonu alip hayir o hayir...
    #17
    Martina Stoessel Fotoğraflar Videolar
    Hilal P. ekledi, 22 kişi 188 puan verdi.
    OY VER

    shopcukizlar :Martina Stoessel iconlari RT&FAV yaparak alabilirsiniz. http://t.co/zYkUL4j6fn
    #18
    Jennifer Lopez Fotoğraflar Videolar
    Furkan K. ekledi, 34 kişi 176 puan verdi.
    OY VER

    mry_miray :Rüyada Jennifer Lopez görmek Bknz. Rüyada Jennifer Lopez ile sahne almak Did you mean Rüyada Jennifer Lopezle MyLoveDontCostAThing söylemek
    sahbazugur :Jennifer Lopez'in eski sarkilarindan bi tanesi
    kstewdemikaty :Babam jennifer lopez seviyooo oooo tas gibi hatunn dedi anamin yaninda ooo
    Yellow_54 :Hiç biriniz bir jennifer lopez degilsiniz kizlar
    RabiaOzkyaa :-Sen kimsin? +Ayna da Jennifer Lopez, fotograf makinesinde kibariye.
    asilbirkediyim :benim en sevdigim klip jennifer lopez'in papi klibi ya :D
    aysucannn :Burdan "Jennifer Lopez gocadi artik kizim ya." diyen babama bol slm. http://t.co/MNSaRQmGLt
    AniilKaradag :Jennifer Lopez ile evlendik
    aleyzcan :Jennifer Lopez'in aint it funny sarkisini sevdigim için Mariah'yi aldattigimi düsünüyorum??
    #19
    Roza Zergerli Fotoğraflar Videolar
    Kamal B. ekledi, 17 kişi 168 puan verdi.
    OY VER

    #20
    Leyd Gaga Fotoğraflar Videolar
    Ata K. ekledi, 23 kişi 143 puan verdi.
    OY VER

    kudi_dz :Leyd gaga beni takip etsin ben niye takip edeyim onu manyakmiyim. Not: bu lafim twitter e
    #21
    Kristen Stewart Fotoğraflar Videolar
    Özgül Y. ekledi, 23 kişi 142 puan verdi.
    OY VER

    UmitSungur :" Still Alice - Unutma Beni " / Julianne Moore, Alec Baldwin, Kristen Stewart.. En iyi kadin oyuncu oscari, 2 yonetmen, trajik iyi hikaye..
    logico87 :Still Alice - Unutma Beni Julianne Moore, Alec Baldwin, Kristen Stewart Duygulandirdi tabi. 10 üzerinden 8 http://t.co/QMsXDS0HL7
    miyyovv :Emma watson mu desem kristen stewart mi desem bilemedim http://t.co/Di8CpHZM9s
    Gaforizma :"Neredesin, nasilsin, neler yapiyorsun bilmiyorum ama ara sira seni rüyamda görüyorum." - Kristen Stewart
    AsudeGkhb :"Neredesin, nasilsin, neler yapiyorsun bilmiyorum ama ara sira seni rüyamda görüyorum." - Kristen Stewart
    Callmemaybeezgi :Neredesin, nasilsin, neler yapiyorsun bilmiyorum ama ara sira seni rüyamda görüyorum. - Kristen Stewart
    GkhnOzdamur :"Neredesin, nasilsin, neler yapiyorsun bilmiyorum ama ara sira seni rüyamda görüyorum." - Kristen Stewart
    CilginProfil :"Nerdesin, nasilsin, neler yapiyorsun bilmiyorum ama ara sira seni rüyamda görüyorum." Kristen Stewart
    klise_sever :"Nerdesin, nasilsin, neler yapiyorsun bilmiyorum ama ara sira seni rüyamda görüyorum." Kristen Stewart
    #22
    Debby Ryan Fotoğraflar Videolar
    Burak V. ekledi, 30 kişi 142 puan verdi.
    OY VER

    feorgeandgred :Lindsey lee wells e debby ryan diyenleri görüyorum
    huggerniam :debby ryan müthis degil mi ya
    gozde766 :Demek debby ryan sevgilisiyle hiç tatli olmayan bi foto atmis hm.
    arquitectuo :debby ryan & joshua dun = aglama sebebi
    azizeveda :debby ryan'in yüzü bana çok sevimli geliyor ya
    merveguImez :Twitteri ilk açtigim zamanlar debby ryan'i takip edip iki hafta boyunca sabirla bekleyip onun da beni takip etmesini beklemistim
    ttanertas :Debby ryan ile nisanlandik
    huggerniam :Debby ryan bomba kari
    MyLifeCalum :debbie oruspu olmus ya debby ryan degil atlamayin sakin öyle
    #23
    Beyonce – Honeybee Fotoğraflar Videolar
    Damla Y. ekledi, 22 kişi 142 puan verdi.
    OY VER

    #24
    Perrie Edwars Fotoğraflar Videolar
    burcu d. ekledi, 23 kişi 133 puan verdi.
    OY VER

    sinemstyles26 :Sevdiklerinin yaninda sigara içmeyi sevmem diyen Zayn Malik , agzinda sigara ile nisanlisi Perrie Edwars'la el ele görüntülendi.
    #25
    Aygun Kazimova Fotoğraflar Videolar
    Hüseyn M. ekledi, 11 kişi 123 puan verdi.
    OY VER

    #26
    Christina Aguilera Fotoğraflar Videolar
    Damla Y. ekledi, 22 kişi 121 puan verdi.
    OY VER

    freyrfrode :christina aguilera nasil bi azimle o kadar kilo verdiyse tapilasi kadin
    akaysuin :christina aguilera'nin cima eylerken paranoid android dinlemesi bile bu olaydan daha mantikli.
    alpaysena :Son günlerde hayatimin arka fonunda christina aguilera - hurt çaliyor yemin ediyorum
    wotdifokizbranc :Christina Aguilera dediginiz banu alkan abartmayin.
    wastedyouthbae :Christina Aguilera'nin sesi kötü mü? ÇARPILIRSIN VALLA
    tugce_hande :Rüyamda ben Christina Aguilera Britney Spears bi yarismada gruptuk-_-
    inalgil :Christina aguilera olmak istiyorum your body klibindeki gibi erkekleri oldurmek istiyorum
    Sngokcee :Rüyalarimda sürekli Christina Aguilera 'Say something' çaliyor.Bana ne oluyor??
    ffaydinn :Evladiniz olsa deli dehset seveceginiz iki isim: 1.christina aguilera 2.merve aydin(survive) bu konuda çok netim
    #27
    Demi Lavoto Fotoğraflar Videolar
    Zeynep Ç. ekledi, 16 kişi 88 puan verdi.
    OY VER

    #28
    Martina Stoessel Fotoğraflar Videolar
    Dilara A. ekledi, 12 kişi 88 puan verdi.
    OY VER

    shopcujonatic :Martina Stoessel icons.? RT+FAV yaparak aliniz.? http://t.co/msO4MSoVvE
    shopcujonatic :Martina Stoessel pack.? RT+FAV yaparak aliniz.? http://t.co/wwCywXrmvB
    shopcukizlar :Martina Stoessel iconlari RT&FAV yaparak alabilirsiniz. http://t.co/zYkUL4j6fn
    #29
    Kesha Fotoğraflar Videolar
    Zeynep Yaren D. ekledi, 19 kişi 87 puan verdi.
    OY VER

    K_Ikromov :Kesha diplomni qachon yuvamiz endi?
    losethings :Kesha'nin horlamasini duymaktan uyuyamadigim gerçegi.???
    MsTally :Kesha...um..
    selinimsiberk :Demi Jessie Kesha Pitbull Eminem Rihanna Selena Maroon5 Bunlari dinliyorum yabanci olarak cok güzel sesleri ya
    katshamipa28 :Kesha or Katya?
    ddlovato_red :Katy perry ariana grande justin bieber kesha taylor swift in en sevdigimiz sarkilarini yazan adam cool for thr summer i yazdi diyorum sizeee
    onurcemcagdas :Kesha ve Gaga ne zaman yeni album cikarticak acaba?
    smerve123 :Demi 'nin yeni sarkisi kesha nin sarki tipine benziyo
    nazhanakmanjb :Disarda kesha çaliyo
    #30
    Andrea Fotoğraflar Videolar
    Furkan K. ekledi, 12 kişi 84 puan verdi.
    OY VER

    trfenerizm :Bizi Nani kesmedi, Galatasaray'dan Andrea Bilo'yu mu alsak.
    sporgundemi01 :New York City ile anlasmaya varan Andrea Pirlo, instagram hesabindan veda mesaji yayinladi http://t.co/dFQNmKdlMj
    LigRadyo :MLS takimlarindan New York City FC'ye transfer olmasi beklenen Andrea Pirlo, Juventus'a Instagram'dan tesekkür etti. http://t.co/beNhFHlnvd
    KrmSvm :Andrea Pirlo'nun Genis Aile dizisinde oynadigini biliyor muydunuz ? http://t.co/DcWuGaNfrP
    futboliks :Andrea Pirlo, Cuma günü New York City ile görüsecek.
    SporSpikeri :Andrea Pirlo, Cuma günü New York City ile görüsecek.
    FutbolOnlineTR :Andrea Pirlo, Cuma günü New York City ile görüsecek.
    SporSunucusu :Andrea Pirlo, Cuma günü New York City ile görüsecek.
    SporFiX :Andrea Pirlo, Cuma günü New York City ile görüsecek.
    #31
    Hadise Fotoğraflar Videolar
    Ogulcan Z. ekledi, 13 kişi 75 puan verdi.
    OY VER

    SametSimsekkk :Biz degil gençler Hadise nin klibindeki erkek sansli .
    bibitmedinizz :bu gunun guzelligine bi Hadise - Yaz Gunu gider ????
    zehraderinn :Hadise'nin yaz günü sarkisinin klibindeki saçlari der susarim.
    1220Siyah :Hadise yaz günündeki adam erimis karamelli dondurma gibi
    ilkerazir :Yine klasik ay basi sendromu. Trip atmak için yasanan bi hadise!
    ervaaturaan :Aramaya hadise show must go on yazdim hakaret edenleri favliyorum bu da benim sinir atma seklim akcowmcokdkxkvksmcovslvlpsmclzkcl
    laikbey :Dedigim hadise gerçeklesiyor.
    ervaaturaan :Hadise (sanatçi(!)), söyledigi her sarkiyi berbat edebilme özelligine sahip
    siloosy :Dün bülent ersoydu bugünde Hadise mi bi bitmedi su virüs
    #32
    Katy Perry Fotoğraflar Videolar
    Zeynep Ç. ekledi, 11 kişi 60 puan verdi.
    OY VER

    aQJP5ffIpP :"Mutlu oldugunuzda gülümseyin. Mutsuz oldugunuzda da gülümseyin; Her sey düzelecek, sadece gülümseyin." - Katy Perry
    erdemtatar :Cali turnesindeki efsane Katy Perry ve 2011'deki olaganüstü turnesinde gördügüm Rihanna'yi saymiyorum bile :))
    itzjiye :ablamiz Katy Perry diyor valla ben demiyorum http://t.co/EnamO6fIgN
    cupcakekralice :Demi Lovato, Beyonce, Katy Perry, Kristen Stewart ve Halsey ile tek ortak noktamiz XX kromozomumuz.
    AcklesKingdom :Katy Perry ve Rihanna'yi karistiran bi yegenim var
    selammosyo :"Çünkü ben senin için aglarken, sen baska birinin gülüsünü izledin." Katy Perry
    itzkatycat :tv açikti Katy Perry dediler kafami bi çevirisim var allam kalbime iniyodu kariya katye benzetiyolar dediler offfffffffff tvyi camdan atçam
    sensindeli1903 :gulsenin klibi ben: ana... bang bang'a benziyo ya la arkadasi: evet dimi.. sokagi renkler filan diger arkadasi: saci ayni katy perry
    xdarkhopes :Katy Perry'nin burnu ne kadar güzel yav öyle. -bet
    #33
    Martina Violetta Fotoğraflar Videolar
    Hilal D. ekledi, 7 kişi 58 puan verdi.
    OY VER

    #34
    Ashley Benson Fotoğraflar Videolar
    Sude A. ekledi, 8 kişi 52 puan verdi.
    OY VER

    SemaDilaurentis :ashley benson'in oynadigi film beni takip etti lan
    riskiemir :Ne Scarlett Johansson ne Emma Watson, su Dünya'da en güzel Ashley Benson.
    BrfnErgvn :Ya siz profilinize ashley benson koymayin allah için
    MissKatyCat98 :ashley benson periscopeda allah tipini mincirdigim
    LivingForAdkins :ashley benson suan periscope'da gegirdi ahahahahhahahahaha??
    PGKarenStarr ://power girle yine ünlü problemiyle geldim... Ashley benson mi yapsam baska mi? :/
    belieberasya66 :Ashley Benson Cameron Dallas ve Rihanna'nin snapleri çok güzel oluyo
    Ekiinistgencoo :ashley benson çok güzel kari yav
    gunsevigizli :Ashley Benson neden kaslarini öyle yapmis en begendigim kadin boka çevirmis kendini ya
    #35
    Selena Maria Gomez Fotoğraflar Videolar
    Melis Buse N. ekledi, 5 kişi 45 puan verdi.
    OY VER

    #36
    Miranda Cosgrove Fotoğraflar Videolar
    Zeynep Yaren D. ekledi, 8 kişi 43 puan verdi.
    OY VER

    logico87 :The Intruders - Davetsiz Misafirler Miranda Cosgrove, Donal Logue, Austin Butler Güzel, izlenir. 10 üzerinden 7 http://t.co/eFQXQuAJ62
    FandomsAyudaa :Spam a Miranda Cosgrove -Yeni
    #37
    Little Mix Jade Fotoğraflar Videolar
    Mervee A. ekledi, 9 kişi 42 puan verdi.
    OY VER

    #38
    Beyonce Fotoğraflar Videolar
    Can Z. ekledi, 4 kişi 40 puan verdi.
    OY VER

    lastworrld :birine laf sokarken arka planda beyonce flawless çalsin istiyorum allahim nolur bu dilegimi gerçeklestir yoksa telefondan kendim açarim xd
    aysucalayan :oha bianca lawson ile beyonce kardesmis
    ohcoolgomez :beyonce severim ya müthis sesi ya gerçek diva
    dreaambluee :Beyonce ne güzel kadin be
    lanassunshine :bütün beyonce listesini dinledim
    SaglamKelimeler :Hadise = Bimde satilan Beyonce Hande Yener = Eksik dogmus Lady Gaga Erdem Kinay = Çakma David Guetta Atiye = Malzemesi eksik Katy Perry
    kurnaz_tugba :Kendini Beyonce sanan kizlarimizin acinasi egolu paylasimlari ???? http://t.co/bZJneyexsx
    vx_xxi :• Beyonce Sad Asf
    beyoncetinha :Beyonce so bebe pepsi
    #39
    Victoria Fotoğraflar Videolar
    Zeynep Yaren D. ekledi, 9 kişi 40 puan verdi.
    OY VER

    Emrekoksl68 :Ya sen armutsun armut o ne yav victoria's secret mankenleri gibi poz vermeler falan... http://t.co/Dt6crwJVvK"
    patatesvesen :Victoria secretin her defilesini izlemisim suan bi fark ettim allah affetsin
    izmirlibiri :Ya ben victoria's secret, la senza, calzedonia falan kullaniyorum benim attigim tivitle sizin attiginiz tivit nasil bir olabilir ki?
    BoruYlnc :Asla pisman olmayin! Eger sonucu iyiyse, mükemmel. Sonucu kötüyse, bu bir tecrübedir. - Victoria Holt
    DehenAlesia :Ana sayfam Victoria Secret vitrini gibi ?? hanginiz RT'liyosunuz olum bunlari ??????
    #40
    Lodovico Comello Fotoğraflar Videolar
    Doğancan Y. ekledi, 7 kişi 37 puan verdi.
    OY VER

    #41
    Alyson Michalka Fotoğraflar Videolar
    burcu d. ekledi, 8 kişi 36 puan verdi.
    OY VER

    #42
    Nil Karaibrahimgil Fotoğraflar Videolar
    Leyla E. ekledi, 7 kişi 36 puan verdi.
    OY VER

    niyeboyleaq :Nil karaibrahimgil neden bu kadar mutlu ? Sahsen benim öyle bi soyadim olsa oturur aglardim
    arla_single :Annemin sevmedigi gazete yazarlari 1-Ajda Pekkan 2-Nil Karaibrahimgil 3-Ömür Gedik 4-Iclal Aydin :))
    balzamicsirke :Nil Karaibrahimgil gerçeginin ardindan bi de Eva Green gerçegi var...
    EzgiSvm :Nil Karaibrahimgil nasil 38 yasinda ya
    gulldurguldurr :Nil Karaibrahimgil sarkilarini iliskinin ilk bir ayinda, Halil Sezai ise iliskinin son bir ayinda yaziyor sanirim.
    natulcienn :Nil karaibrahimgil dileyerek deli deli dans ediyorum. Bu nasil mutluluk ya reppim
    odabasog :Çalismak ne acayip sey ya, bütün özgürlügüm yok oldu gitti.Kocaya varan Nil Karaibrahimgil oldum
    SevilKeskiinn :Nil Karaibrahimgil - Kanatlarim Var Ruhumda
    Evrem_trk :Dagin basinda oldugumdan mütevellit merkeze giden son arabayida kaçirdim. Sirt çantam?? ve ben???? ?? nil karaibrahimgil???? mode on
    #43
    Ariana Grande Fotoğraflar Videolar
    TC Lara S. ekledi, 6 kişi 35 puan verdi.
    OY VER

    erayrapper :Benim Ariana Grande gördümü biliyomusunuz
    sensindeli1903 :demet akalinin klibi arkadasi: omg ne kadar cocuksu ben: ariana grande taklidi diger arkadasi: evet demii break free ben: hahh aynen
    surrealistlady :ariana grande'nin kliplerini izlerken çocuk pornosu izliyo gibi hissediyorum ya
    SimalOzkalay :Ariana Grande kadar tatli biri daha yok.
    tincancan15 :Acaba Ariana Grande My Everything albümünün kapaginda neden 4 numara büyük ayakkabiyla poz vermis?
    RessyDyah :Ariana Grande *dududuu~
    OnurBayar7 :Sabah sabah ofiste ariana grande açanlar size de günaydin
    Ahmetkosarrr :Ariana Grande'yi yerim.
    duygubenimmy :Hatunlar süüper ?? Duygu Yetis. Hande Erçel. Ariana Grande. Serenay Aktas. Özge Gürel. Selin Sekerçi.
    #44
    The Saturdays Fotoğraflar Videolar
    Zeynep Yaren D. ekledi, 5 kişi 31 puan verdi.
    OY VER

    DarkSky97 :The Saturdays ve Little Mix en iyi girlbandler tabii ki
    MyAmazingDreams :The Saturdays den nefret edip Little Mix'i sevmek neyin kafasi
    DarkSky97 :Salak salak kisiler popüler olurken The Saturdays'i kimsenin bilmemesi o kadar üzücü ki.
    DarkSky97 :The Saturdays ve Little Mix disindaki girlbandler tirt
    DarkSky97 :Hala "The Saturdays kim?" diyen var mi Allah askina
    justcalumine :BENCE en iyi kiz grubu Fifth Harmony ve The Saturdays
    DarkSky97 :Sonuna kadar The Saturdays
    justcalumine :bir kere daha eger The Saturdays'e laf eden bir mixer görürsem cidden kibar olmayacagim onu biliyorum
    justcalumine :üzgünüz The Saturdays'in reklamini yapacak bir Zayn yok
    #45
    Pixie Lott Fotoğraflar Videolar
    burcu d. ekledi, 8 kişi 29 puan verdi.
    OY VER

    06sjh28 :Seohyun un jack cover ini dinlemesini söyleyen fanin tweetini rt lemis Pixie Lott OMG.?(Cümleye bak asdfgjk)
    06sjh28 :Baktik ki SM den hayir yok fanlar olarak el attik asdfghj. Pixie Lott a Jack in videosunu öneren fan ne mutludur simdi :]
    #46
    Little Mix Fotoğraflar Videolar
    Mervee A. ekledi, 9 kişi 28 puan verdi.
    OY VER

    ZaynJMySunshine :Zayn'in gruptan ayrilmasiyla ilgili Little Mix kadar bizim çocuklar konusmadi.
    ZaynJMySunshine :Zavalli Little Mix'i kimse bana sevdiremez, onlar sadece üne muhtaçlar sadece zavallilar aciyorum.
    sheerioopshii :Ya çocuklar bile Zayn hakkinda dogru düzgün konusmazken Little Mix'e ne oluyor?
    zeynep5offical :Little mix Zaynsiz birhic. Abi cocuk onlarin reklam kaynagi.
    differentdnax :Little mix'in gündeme gelmeleri için 1D'ye ihtiyaci yok tatlim en fazla kazanan 2. kiz grubular , vevo sertifikalari var , rekor kirdilar .
    hazza_muz :Kusura bakmayin ama little mix kadar beynisiz bi grup yok. Hepsinden igreniyorum
    shmptperfectt :Little Mix'in yeni tarzi cidden mükemmel olmus, begendim
    Pizza4Jennifer :Little Mix'in 3. albümü HIT HIT HIT olacak buraya yaziyorum
    brfndogan1 :Ya su Little Mix'tekilerin hepsi barbie bebeklere benziyolar :D
    #47
    Cher Lloyd Fotoğraflar Videolar
    Kadir Can T. ekledi, 4 kişi 27 puan verdi.
    OY VER

    seymagrande :cher Lloyd ve charli xcx'i çok seviyorum lan çok farkli bi sempatim var onlara karsi yerim
    HakunaMadafaka_ :Cher Lloyd'un mimiklerine nikah kiyicam.
    LloydAdmir :Sakin olun ve Cher Lloyd ask. http://t.co/SpRPSYlnGs
    Wolfcu_girl :Cher Lloyd'un sarkilari çok güzel lan
    isthathate :tashanin oynatma listesinde cher lloyd var:)
    #48
    Jennette McCurdy Fotoğraflar Videolar
    Zeynep Yaren D. ekledi, 6 kişi 27 puan verdi.
    OY VER

    mccurdywarp :jflkadfjkldsjflkdsajfl;asdjf Happy Birthday Jennette McCurdy
    mccurdywarp :dlfasdlfjakl;sdfjl;kafjkl;asdfjasd Happy Birthday Jennette McCurdy
    mccurdywarp :kfjaskfjakldsfjklasdfj Happy Birthday Jennette McCurdy
    mccurdywarp :ljf;lasjf;lkasjf;asdfj;asdfj;ladsjfkl;adsfjf;da Happy Birthday Jennette McCurdy
    mccurdywarp :asfjasdfjal;sdfj;asdfj;adsf Happy Birthday Jennette McCurdy
    mccurdywarp :fasdjflasdf;klasdfjklasdfjlkasdfjlk;asdf Happy Birthday Jennette McCurdy
    mccurdywarp :aljfas;jflasdfjlkasdfjlkasdjfasf Happy Birthday Jennette McCurdy
    mccurdywarp :,jlkfkldsjf;kldsjf;asdjf;asdjfadsjfksafj Happy Birthday Jennette McCurdy
    sgleo9 :Jdhsjfjskfkdkfkdljfdk Happy Birthday Jennette McCurdy
    #49
    Britney & Kevin: Chaotic (albüm) Fotoğraflar Videolar
    Emine R. ekledi, 5 kişi 22 puan verdi.
    OY VER

    #50
    Simone Simons Fotoğraflar Videolar
    Özge Y. ekledi, 2 kişi 17 puan verdi.
    OY VER

    XperiarrrRock :Görmedigim, dokunamadigim, varligini kanitlayamadigim bi seye tapcak olsam o sey ya Simone Simons olurdu yada Scarlett Johansson.
    MetalTillDeathh :Simone Simons'dan peydahladigimiz çocuk http://t.co/oC2c1A9dzT
    tuna_salman :simone simons ile floor janseni bir arada dinlemek, ronaldo ile messiyi ayni takimda oynatmak gibi bir sey olurdu
    tavasapigiller :Kadinlar ikiye ayrilir. -Simone simons ve digerleri. http://t.co/msClwtAPQw
    Minemosyne__ :Ates saçli kadinlarin en basi Simone Simons.
    Lynyrd_Skynyrdd :Katra Solopuro yengeniz olur artik. Bu sefer Simone Simons gibi degil. Bu sefer kesin :D
    cerentheirish :dünyanin en güzel kadini simone simons.tartismaya kapalidir.mensinlarla gelmeyiniz.
    #51
    Kylie Minogue Fotoğraflar Videolar
    Yücel O. ekledi, 2 kişi 17 puan verdi.
    OY VER

    beetlewine :kylie minogue olmasaydi minyon tipten nefret edebilirdim.
    beetlewine :annem kylie minogue senden uzun duruyo dedi 3 cm kisa oysa ki o.O
    01Szler :Kylie Minogue en sevdigim kadin sarkicidir bu arada, Madonna'yi Kylie Minogue hayranligimdan dolyi hiç sevmem mesela :)
    IrmakEceSener :kylie minogue bile yaslanmis benim genç kalmaya inancim kalmadi http://t.co/vktWvETGkT
    nerdebuadamyahu :"San Andreas" 1. sinif film olmayi zorlayan 2. sinif bir film Zoru basardigi nokta Kylie Minogue'yu 1 dakikalik anlamsiz bi role ikna etmesi
    antikgergedan :Kylie Minogue 47 yasindaymis.Nice 47lere Kylie.Seni çok seviyorum.
    filmmaker_9 :Bir de, ne kadar Kylie Minogue'a benziyor dedigim kadin, Kylie Minogue'mus!
    dccinar :Yine rüyamda mutlu çiftlerin yuvasini yikan Lale Belkis'tim;ayrica tuvalette agliyodum ve teselliye Kylie Minogue geliyordu.
    MyAmazingDreams :Kylie Minogue sen ne harika kadinsin öyle yaa resmen her geçen yil asik oluyorum sana
    #52
    Hayley Williams Fotoğraflar Videolar
    Özge Y. ekledi, 3 kişi 17 puan verdi.
    OY VER

    demiutiful :hayley williams'in sesi mükemmel be
    itscutehemmings :Hayley Williams müthis degil mi
    utandimsuan :Hayley williams kadar güzel olsam yeter ondan uzunum zaten fkskfkv
    ifancypmore :hayley williams hayley william hayley willia hayley willi hayley will hayley wil hayley wi hayley w hayley hayle hayl hay ha h alf
    CuzImmaFreak :Bad Blood'un klibi çok iyi ya. Hayley Williams bile var ^^
    yareencakir :hayley williams lütfen bir kez daha kas kalemi kullanma
    #53
    Ellie Goulding Fotoğraflar Videolar
    Nisa S. ekledi, 1 kişi 10 puan verdi.
    OY VER

    catwangrande :ellie goulding'in sesi çok huzur verici lan
    CTosun :Uzuuunca bir aradan sonra yeni Vine geliyorr :) Ellie Goulding feat. Malkoçoglu - Hayvan gibi like you do :))
    _ktog :Bugün o kadar sikildim ki oturmaktan artik ellie goulding'in ami gibi hissetmeye basladim.
    hazza_boobear_1 :ellie goulding ne kadar muhtesem
    DeryaOzell :Bugün benim için günün sarkisi Ellie goulding.. ''Love me like you do''
    itsdilaras :Ellie Goulding'in Take Me To Church cover'i kulaklarimi kanatti
    TamBirSlytherin :Bence en iyi koalisyon Calvin Harris ve Ellie Goulding :Dd
    iremkacann :Ariana Grande ve Iggy Azalea ikilisi nasil itici iki insandir. Ellie Goulding'i de koy al sana sinir krizi.
    catwangrande :taylor fizigi ariana sesi lana del rey coollugu selena seksiligi ellie goulding büyüsü VAZGEÇILMEZIM.
    #54
    Fergie Fotoğraflar Videolar
    Aykut A. ekledi, 0 kişi 0 puan verdi.
    OY VER

    brkkara :Efsanelerden biri de 2006-2007 fergie
    irm_karaa :bu saatler fergie
    Caner_isb :United'i en çok United'in çocuklari üzer :( (Fergie'nin akrabasi olabilir, müthis benziyor) http://t.co/Zurl7ukJVF
    ElifAyk2 :Bono'un Fergie'yi öptügü gibi
    edaisklarr :FERGIE ozetlemis ay vone çeynç oww Glamorous fasti fasti
    #55
    Amy Lee Fotoğraflar Videolar
    Aykut A. ekledi, 0 kişi 0 puan verdi.
    OY VER

    56268d0fbfeb4a6 :Adamin birine sordum "Amy Lee nasil bir bayan?"verdigi cevaba bakin "siradan"oha ona siradan diyorsan ben neyim . O zaman beni hiç görme
    tubayesim14 :"Zamanin silemedigi çok sey var." /Amy Lee/
    CCryol :''Zamanin silemedigi çok sey var.'' Amy Lee
    Queentanika :"Zamanin silemedigi çok sey var." /Amy Lee/
    AngelIsNotMe :"Zamanin silemedigi çok sey var." /Amy Lee/
    ahmetisgudboy :Amy lee nin sesi müko degilmi ya
    bidahaicersem :Dünyada truth kelimesini en iyi telaffuz eden Amy Lee di herhalde. sirf orayi dinlemek icin 10 senelik parcayi aciyom.
    esra5611 :"Zamanin silemedigi çok sey var." /Amy Lee/
    maviseven1deli :Amy Lee' deki ses kimde var beee
    #56
    Hillary Duff Fotoğraflar Videolar
    Aykut A. ekledi, 0 kişi 0 puan verdi.
    OY VER

    xZuzuug :Hillary Duff'in Sparks sarkisi çok güzel be
    #57
    Kelly Klarkson Fotoğraflar Videolar
    Aykut A. ekledi, 0 kişi 0 puan verdi.
    OY VER

    #58
    Vanessa Hudgens Fotoğraflar Videolar
    Aykut A. ekledi, 0 kişi 0 puan verdi.
    OY VER

    BeyzaaDogann :Allahim bana Vanessa Hudgens sansi ver
    themagazinenew :Vanessa Hudgens ve Austin Butler Uzun Zaman Sonra Birlikte Görüntülendi! http://t.co/onJVGohtdo
    hastyclifford :vanessa and miley yazdim vanessa hudgens çikti agladim
    #59
    Lana Del Rey Fotoğraflar Videolar
    Aykut A. ekledi, 0 kişi 0 puan verdi.
    OY VER

    GodListento505_ :Bir gün itunes fest gidip am, lana del rey konserlerini belese aradan çikaricam lana del rey konserini izlemeye gelen mileyi yakalarsam oh
    ashwless :Lana Del Rey'in çikicak olan yeni albümü 2015 yilinda beklenenler arasinda 1. seçilmis 2.de Demi olmus
    MyParkJiminie :Lana Del Rey nasil güzel bi kadindir ya resmen idolüm^^
    sseymaduman :Esra Erol'n, Lana Del Rey'e benzetildigi bi dünyada yasamak istemiyorum.
    tilbeguun :Nasil yani önceki tivikimi lana del rey fanlari bile mi favlamadi
    emrsrkya18 :Sabah sabah kim lana del rey açarkii
    hatice075767 :Lana Del Rey'in dedigi gibi; kim bu gözlerindeki yabanci.
    lindaesque :Lana Del Rey' i andiriyorsun diyorlar ???? http://t.co/mE9Yj9w14Q
    DemirtaBulut :Üzgünüm monica lana del rey tahtina oturdu. :-)
    #60
    Jennifer Paige Fotoğraflar Videolar
    Aykut A. ekledi, 0 kişi 0 puan verdi.
    OY VER

    rdxtp :Uhauh Jennifer paige'in crush'in sözleri çikarip yerine Part of Me koymak da gelmis geçmis en efso gender swapping olmus.
    #61

%Senin Seçimlerin

?Kimler Katıldı

!Liste Sahipleri (İlk 5)

  • burcu d.

    burcu d.

    10 seçenek

  • Aykut A.

    Aykut A.

    7 seçenek

  • Zeynep Yaren D.

    Zeynep Yaren D.

    6 seçenek

  • Furkan K.

    Furkan K.

    5 seçenek

  • Özge Y.

    Özge Y.

    2 seçenek

?Son Gelişmeler

  • Yükleniyor

:)İlginizi Çekebilecekler

  • Yükleniyor

!Bakmadan Geçmeyin!

Kapat
    Yükleniyor...