Fotojenik Ünlüler.

Sıralama
Yorumlar
Oylama Geçmişi
SEÇENEK 18
OYLAMA 22
fotojenil ünlüler. Bu liste Yasar T. tarafından 14.08.2014 tarihinde oluşturuldu
  • #01
    Kristen Steward Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 3 kişi 36 puan verdi.
    OY VER

    #02
    Leeaton Meester Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 2 kişi 14 puan verdi.
    OY VER

    #03
    Miranda Kerr Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 2 kişi 13 puan verdi.
    OY VER

    dirtytango :Rüyamda miranda kerr e üzgünüm askim dün seni irina shike ile aldattim diyordum
    gokceturut1 :Miranda Kerr o kadar güzelsin ki sana çok sinirliyim suvan.
    nalanurass :Miranda Kerr harbi salak bi kadin Victoria secreti birakip ev hanimi oldu ya yemek yaparak snap atiyo ??
    Goneltooo :Miranda Kerr mercimek çorbasi snapi atmis ben seni niye eklediysem zaten
    nailyildirimm :Komsu dershanenin kizi bize miranda kerr görünüyor
    kvrckklbk :Miranda kerr de ki e yi uzatmak?? vurun beni??
    belitferdi :Yetmis kilo derdim var anne bana Miranda Kerr'i al.
    hilalduven :Biraz kendimi simartiyim diye bi maskeye servet bayildim 30 dk sonunda miranda kerr e dönüsürüm umarim
    mukinaber :Kizlar o maskelere o kadar para veriyorsunuz,sonunda miranda kerr falan olmayinca ne oluyo kriz falan geliyo mu :d
    #04
    Selena Gomez Fotoğraflar Videolar
    Özge A. ekledi, 1 kişi 12 puan verdi.
    OY VER

    outfitscelebs :?? Selena Gomez https://t.co/pEzfhVdkuj
    brangelinafect :instagramin kralicesi selena gomez twitterinda ben
    uxsmiIe :??selena gomez?? https://t.co/zYfIkz0ghA
    dvengs :selena gomez sevenlere selenatör deniyomus baya güçlü bir isim bulmuslar selena gomezi t-1000 serisi ile savasirken düsünüyorum artik
    nadiraashaari :selena gomez ni em hearteyes gila
    SMGupdatesTR :Selena Gomez San Rafael, Kaliforniya'da bir hayrani ile. (22 Kasim) https://t.co/VcIX8ERVOR
    #05
    Keira Knightley Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 1 kişi 10 puan verdi.
    OY VER

    sonofbrucewayne :Ne zaman bir Daisy Ridley röportajina denk gelsem aklima hemen Keira Knightley geliyor, mimikleri ve konusma tarzi o kadar çok benziyor ki.
    yardimciozge :8 mayis 1998, Keira Knightley olarak dogabilirdim, ama dogmadim
    bussraersoy :Alison Sudol bana biraz Keira Knightley'i andiriyo ya vov ikisi de harika
    Liplip__ :basima bir sey gelmeyecekse Keira Knightley'i çekici buluyorum
    nesshmellow :Fistik gibi Keira Knightley'nin bile fotolariyla oynayip orasini sisirip burasini indiriyorlar. YARANAMAZSINIZ.
    gnctrkbjk :Keira knightley nin 50 tane eski kraliyet dönemiyle ilgili filmi var ama hepsi de güzel be.
    cilengerburcu :Ennn begendigim oyuncu Keira Knightley Instagram hesabi açmis ama sadece 12 saat katlanabilmis. Bu kadini simdi daha da çok sevdim.
    #06
    Barbara Palvin Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 1 kişi 10 puan verdi.
    OY VER

    KeremYz :stalk hesabindan takip istegi göndermissiniz hesabin adi doga profil resminde barbara palvin var lol
    paranomy :9 aydir her allahin günü aksatmadan Barbara Palvin e instagramdan mesaj atiyorum dnfkfkkg bu sirada çok yaratici ve siradanliktan uzak oldum
    DenizDC_ :Barbara palvin ile gezip tozup egleniyoduk sonra o güzel rüyadan uyanip gerçege dönmek iyi olmadi ??
    AAguero16 :Barbara Palvin insan midir?
    kalbikirikpanda :Ben bi ara birini stalklamak için fake hesap açmistim profil resminde barbara palvin vardi ve israrla fake degilim diyodum
    huggingroden :merhaba bugünde bensu soral ve barbara palvin stalki yaptim bi de su mandela seysini çözmeye çalistim ama hala ugrasiyom ugf
    BerreGodek :barbara palvin'in yasadigi bu dunyada guzel sifatini baska hic kimseye hic bir seye yakistiramiyorum
    nilbasaksngzr :Fotografinda karsi cins de var diye hemen altina kuzen kardes vs not düsmek? O notu görünce Barbara Palvin'in içi rahatlamistir kardesim.
    DreamCloset198 :Adriana Lima, Barbara Palvin gibi kusursuz güzelligi olanlari begeniyorum. Onlarin karsisina oturulur ve saatlerce izlenebilirler bence.
    #08
    Alessandra Ambrosio Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 2 kişi 8 puan verdi.
    OY VER

    nurcan_onw :Sportif Alessandra: Brezilyali top model Alessandra Ambrosio, önceki gün Los Angeles'ta spor salonu çikisi objektiflere takildi. Üzerini…
    #09
    Adriana Lima Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 2 kişi 8 puan verdi.
    OY VER

    faladies2 :Hiç adriana lima olmak için çabalayamam,kime begendircem,piç olur giderim ondan çirkinlik tercihim.
    korkuluklarcaps :Heralde kizini adriana lima saniyor . mardin kizini isteme bedeli https://t.co/a4oIIuOJlH
    GalatasaraySago :Sevgili de aradigim özellik helal süt emmis Adriana Lima ... Megan Fox da olur.
    1ortmen :Ne sen brad pit sin ; ne de ben adriana lima ??
    mrt_barutcu :Oooo artik adriana lima'nin screenshot'ini rahatca alamayacagiz???? instastory'de screenshot alininca karsi tarafa bildirim gidecekmis..
    deeemeeett :Adriana Lima degilim ama Adriana Lima Künefe yapabiliyo mu? HAYIR
    sedazgc1 :yamuk siklerine adriana lima ariyolar ya
    Oztwinstr :Ne panik yapiyorsun ufo seni mi alacak yoksa adriana lima yi mi, gigi-bella hadidi mi,irina shayki mi? Yat uyu...
    DreamCloset198 :Adriana Lima, Barbara Palvin gibi kusursuz güzelligi olanlari begeniyorum. Onlarin karsisina oturulur ve saatlerce izlenebilirler bence.
    #10
    Jennifer Lawrence Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 1 kişi 7 puan verdi.
    OY VER

    cinemarecord :Jennifer Lawrence en buyuk korkusunun zika virusu oldugunu soyledi https://t.co/PTqVtme9AH
    CAPAKEK :Jennifer Lawrence ve Chris Pratt'in basrolünde yer aldigi Uzay Yolculari'ndan yeni fragman... https://t.co/Cw2No0RzZw
    sosyetesafiye :Jennifer Lawrence ve Chris Pratt'in basrolünde yer aldigi Uzay Yolculari'ndan yeni fragman... https://t.co/vDEX7bCJxp
    KorhanGungor :Jennifer Lawrence ve Taylor Swift icin medyatik projeler deniyor..kabul edelim guzel projeler..:) KG
    claramensis :Jenna Coleman, Jennifer Lawrence, Cameron Diaz ve Emma Stone ayni karede bir arada olsun dünya yok olur https://t.co/st3oLPjZ9L
    nimetbe :bu jennifer lawrence da amerika'nin özgü namal'i gibi olmus.
    OmerFozcelik :Bella Hadid le Jennifer Lawrence arasinda kaldim sizce hangisi
    anarchydatabase :Silver Linings Playbook filminde Jennifer Lawrence'in oynadigi Tiffany karakterine asigim.
    dgediktas :Bella hadid çok güzel ama Jennifer Lawrence in yan sanayisi gibi... Neden boyle bir tespit yaptim bilmiyorum...
    #11
    Nina agdal Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 1 kişi 6 puan verdi.
    OY VER

    #12
    Taylor Momsen Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 1 kişi 3 puan verdi.
    OY VER

    ekimoolu :Bundan sonra yeni askim Taylor Momsen... 8o
    sevvalgduman :Kizlar makyajinizi nasi tek seferde silebiliyosunuz ya ben silince taylor momsen, panda karisimi bisi oluyorum??????
    drunkingod :oh taylor momsen bi harika bebegim
    #13
    Catherine Zeta-Jones Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 1 kişi 2 puan verdi.
    OY VER

    #14
    Beyonce Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 1 kişi 1 puan verdi.
    OY VER

    celrana :Beyonce insan midir?
    cansutrkkn :put a ring on it'ten sonra beyonce'den istek parça olarak put a caution, fragile! sign on it talep ediyorum. https://t.co/3I2YJ7io3X
    annahassq :beyonce beyonce ah shakira shakira
    pnnnr :beyonce söyleyisi sarki nakarati kötu biraz worth it fifth harmony..sonraki kisim
    daisygeldi :Fazlasiyla abarttiginiz gereksiz seyler: 1. Izmir 2. Raki 3. Iskender 4. Beyonce 5. Spotify
    SKUUKZKYi :Mengidolakan beyonce
    RIDOLLEGA :beyonce'nin de dedigi gibi, all the single ladies yani bekar anneler s
    aybikdik :Yagmurda Beyonce karda Beyonce çölde Beyonce dusta Beyonce i luv u Beyonce
    fkseozy :23. Mengidolakan beyonce
    #15
    Nicole Kidman Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 1 kişi 1 puan verdi.
    OY VER

    sinoretti :Evde virginia woolf u nicole kidman in oynadigi sahane filmi birakip kina gecesine gidiyorum hayati uçlarda yasadigim dogru??
    deryaing :bugün 4. kez nicole kidman ve jimmy fallon flörtü izliyordum, hemen kalbimi akrepler yedi
    fergonomik :Hava yine Nicole Kidman havasi..Günesli isil isil ama buz gibi
    ersinkirbas :Grace Kelly mi yoksa onu canlandiran Nicole Kidman mi daha güzel bilemedim https://t.co/6HnaiJCF0t
    UzakDusler :The Hours Woolf'un hayatini konu alan bir film, filmde Wolf'u Nicole Kidman canlandiriyor.
    LadyMcFerris :Istanbul hava durumunu bildiriyorum: The Others/ Nicole Kidman??
    oblomv :neyse bi robbie williams ile nicole kidman düeti dinleyeyim de en azindan güzel insanlar göreyim bir süre
    oblomv :kafayi bulup bulup nicole kidman'in suratina kitlenmek isterdim
    nordkraft_ :Nicole Kidman hakikaten çok güzel bir kadin. Kendisiyle aksam yemegi yemek istiyorum
    #16
    Rihanna Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 0 kişi 0 puan verdi.
    OY VER

    a_tasarim_abc :"Dogaçlama takil. Planlar asla ise yaramaz." Rihanna
    do9us :irmaginin akisina ölüürüm Rihanna,ölüürüm Rihanna,ölüürüm Rihanna hey hehey heyhey https://t.co/HnTxmjyl3W
    SademAb_ :Rihanna in Abu Dhabi yesterday ?????????? https://t.co/lWinDlemIU
    nisakaya60 :Bugün okula gitmedim ya noldu rihanna falan geldi mi ??
    farahmigo :Rihanna in Abu Dhabi ??
    Besiktask68 :Rihanna'nin da dedigi gibi semsiye
    bayanhemsire35 :Su Rihanna'nin sarkilarina ölüyorum abi . Terapi gibi löv
    Tunceel :Birader rihanna hatunun dibidir, aksine iddaa eden vurduruyodur
    AdoringRihanna :Rihanna in Abu Dhabi. https://t.co/KYAjZxHYnm
    #17
    Hally Bery Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 0 kişi 0 puan verdi.
    OY VER

    #18
    Jennifer Lopez Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 0 kişi 0 puan verdi.
    OY VER

    sosyetesafiye :Yeni trend ayna selfiesi Jennifer Lopez'in ayna selfisini 1,5 milyon kisi begendi... https://t.co/kevWXp0adU
    tamamensiyah :Jennifer Lopez sen mükemmel bir detaysin.
    vildancck_ :Jennifer lopez 'ben senin anan degilim' demisti.??
    nasineysin :yani basimda adam jennifer lopez dinleyerek patladi çildiriyorum bu nasil bir tarz jdhwiwkwçskeuwk
    B4sunborn :Kendini jennifer lopez papi klibinde sananlara ne demeli?
    b41k41 :annen degilim diyen jennifer lopez kaynana düsmani çikti gelinlere duyrulur
    brindaraslan :Bulundugum ortamda Jennifer Lopez kiskanildi evet kiskanildi
    MutluEbruli :Annem :Jennifer Lopez ismini rahat söylüyoruz, niye ingilizce konusamiyoruz ? demekle nokta atisi yapti.??????
    selenaygtn :Sanalda Jennifer Lopez gerçekte üst kattaki hatçe teyze ??
    #19

%Senin Seçimlerin

?Kimler Katıldı

!Liste Sahipleri (İlk 5)

  • Yasar T.

    Yasar T.

    17 seçenek

  • Özge A.

    Özge A.

    1 seçenek

?Son Gelişmeler

  • Yükleniyor

:)İlginizi Çekebilecekler

  • Yükleniyor

!Bakmadan Geçmeyin!

Kapat
    Yükleniyor...