En Iyi Yabanci Grup

Sıralama
Yorumlar
Oylama Geçmişi
SEÇENEK 17
OYLAMA 1178
En Iyi Yabanci Grup, bu listede siralaniyor. Sen de oy ver, arkadaslarinla paylas, liste istedigin gibi siralansin! Bu liste burcu d. tarafından 11.01.2013 tarihinde oluşturuldu
  • #01
    One Direction Fotoğraflar Videolar
    burcu d. ekledi, 214 kişi 2409 puan verdi.
    OY VER

    bieberftbtsx :One direction diksin diksin diyenler bir ara vardi dnshfkwhdkdke unutmadik
    mavis__kiz :Kizlarin One Direction hastaligini anlayamiyorum
    sunsetsonjade :one direction'in dinledigim ilk sarkisiydi :")
    fuuckniggaa :Daha geçen seneye kadar one direction dinleyen kizlarin 10 senelik rap dinleyicisi gibi davranmalari ayri bi traji komik:d
    itsneluna :one direction'i çok özlemisim
    lostonlarry :Bana göre One Direction'in en yetenekli üyesi Liam
    esmxoz :eski one direction kliplerini izliyorum zayn özleniyosun kardesim.
    #02
    Little Mix Fotoğraflar Videolar
    burcu d. ekledi, 108 kişi 877 puan verdi.
    OY VER

    sunsetsonjade :olsa su an little mix nmss'u single yaptiklari için baya sevinçten tepinirdik hem de machine gun kelly düeti oldugu için söverdik
    tay13delrey :Sonuç olarak dandik bir grup zaten 5H little mix dinleyin
    leighweirds :little mix neden ben disinda herkes söyler misin
    leighweirds :little mix gözüme görünmeyin çok moralim bozuldu
    leighweirds :little mix neden neden neden neden söyle
    okaymaiko :little mix ft. mgk hALA JSKSGDJSGD
    TommoIsMyHoney :gecenin bu vaktinde dilime neden little mix sarkisi dolandi asla dinlemedigim halde bi de??!?!!?!
    swizzleftbutera :servisin radyosunda sia caliyor telefonumda little mix hangisini dinleyecegimi sasiriyorum ya
    liveinthendless :Little mix'in touch klibinin etkisinden cikamiyorum yanliz
    #03
    Maroon 5 Fotoğraflar Videolar
    burcu d. ekledi, 100 kişi 799 puan verdi.
    OY VER

    ahmetyucee :Inanmiyorum, 2648227483 sarkilik spotify listende yildiz tilbeden sonra maroon 5 mi çikiyor? Ne kadar marjinal birisin kardes
    95zynpglr :Maroon 5 ft. Future Cold ?? Saçlara ne yaptin sen öyle yaa
    isin_unlu :Of cigerim çekiliyor, nasil bi' sarkisin Maroon 5 - Secret.
    LadyCNBLUE :Twice - Knock Knock, Maroon 5 ve The Weeknd'den daha fazla izlenme sayisina sahip agagaiagyss ????
    padamdamadam :Bu siteye gelene kadar, Maroon 5'in Misery klibine porno muamelesi yapiyodum
    xjustinishero :Maroon 5 misery sarkisina takmis durumdayim tirrekler
    kimizkirmizi :maroon 5'in animals klibi ama nusret oynuyor
    karadagireem :Maroon 5 in kötü yola düsen evli bir adamin hikayesi adli yeni klibi ????
    nihtakky :Sabahtan beri Maroon 5 Cold u söylüyorum bide söyleyebilsem.
    #04
    Jonas Brothers Fotoğraflar Videolar
    Sena Ç. ekledi, 85 kişi 648 puan verdi.
    OY VER

    selinsanall :jonas brothers batagina düstüm yine L.A Baby dinleyip agliyorum
    wildragonsx :Bugünlerde ölümüne jonas brothers dinliyorum ve izliyorum
    secretofrain :aniden gelen jonas brothers dinleme istegi ve eski sarkilari dinledigim zamanlara olan ozlem
    #05
    Far East Movement Fotoğraflar Videolar
    burcu d. ekledi, 63 kişi 383 puan verdi.
    OY VER

    kkampuppyjong :Listede kalarak da olunmuyor deseydi, far east movement ile biz de para versek düet yapariz da falan diyin bence eksik kalmis tüh
    myoujousoo :Far East Movement gibi dünyaca popüler bir grup ile nasil düet yapti. Kore ile degil ULUSLARARASI takiliyor farkinda misiniz acaba :'D
    KRALBANGTAN :Ben freal luv dinledim, kari güzel söylüyor Allah için. Hem ben Far east movement severim :)
    #06
    LMFAO Fotoğraflar Videolar
    Engin Berkay U. ekledi, 53 kişi 358 puan verdi.
    OY VER

    baletopuzuu :Lmfao nasil okunuyo ya ben okumuyom
    burakbirakya :abla LMFAO klip çekiminden dönüyor galiba :d https://t.co/bFQOTxQK2A
    alihankzklglu :KFC tavuk pilav menü çikarmis antakya usulü tavuk döner de asin bari lmfao
    aIvarezz :?? Isim Soyisim ?? yarrama bak babasina gösterse niye tirpan koydun oralara der lol lmfao wtf ayfkm
    d42k42 :Leylek masum fazla bakma artik yeter ooo Lmfao
    sluchammuzyki :Burasi boyle guzel bir thread olmus he ben bunu devam ettiririm lmfao
    machucartier :LMFAO SONY DROPPED MARIAH SAFASDFDSGFSDGSDFG
    izmir_yerlisi :Youtube'a bak sen karisik müzik dinliyorum hangi ara LMFAO'ya geldim haberim yok.
    Skyrimmmmm :Gece en iyi LMFAO çildirtiz sizi... ??
    #07
    The Wanted Fotoğraflar Videolar
    burcu d. ekledi, 58 kişi 333 puan verdi.
    OY VER

    layhuniverse :önceden the wanted fanlariyla kavga ederdim ama onlarin bile seviyesi sizden yüksekti üzüldüm halinize
    ayemmissy :The wanted yeni albüm çikarsin allasen yenilere ihtiyacim var
    ayemmissy :The wanted çok güzelsin
    jiminnieswings :The Wanted - Warzone dinledigim nadir gecelerden birindeyiz, acaba hangi dert tuttu da böyle oldum..
    jiminnieswings :IM5 ve The Wanted'i harcamis bir Amerika..
    #08
    The Black Eyed Peas Fotoğraflar Videolar
    Engin Berkay U. ekledi, 47 kişi 281 puan verdi.
    OY VER

    loversontherain :Bir The Black Eyed Peas grubunu özledim bide seni
    #09
    Linkin Park Fotoğraflar Videolar
    Ece Ç. ekledi, 31 kişi 180 puan verdi.
    OY VER

    sen__and__ben :Bugün tam da linkin park havasindayim????
    erketumer :Linkin Park-Heavy olmus
    fyop3hcc7xyhhy1 :Ve ben; bir seyleri özledigimi hissetmiyor olmak isterdim. Linkin Park
    nafiyeclk :Siz hiç komsunuzun dus sarkilariyla güne basladiniz mi? Linkin Park'tan papercut ile the catalyst dinlettim, igrenç sarkilari sustu.
    dogukangner1 :Ulan Linkin Park New Divide dinlerken random karisik çalma zimbirtisi yüzünden Neset Ertas Yalan Dünya çaldi Spotify napiyorsun abisi ?
    ozgunyaltir :Belki bi Linkin Park degildin ama sen de çok bozdun
    erden_nebioglu :Ve ben; bir seyleri özledigimi hissetmiyor olmak isterdim. Linkin Park
    BurakkAta :Linkin park sarkilari esliginde knight online oynamayi özledimm ak
    npdbjokxolnczc1 :Ve ben; bir seyleri özledigimi hissetmiyor olmak isterdim. Linkin Park
    #10
    Girlicious Fotoğraflar Videolar
    burcu d. ekledi, 39 kişi 164 puan verdi.
    OY VER

    #11
    Metallica Fotoğraflar Videolar
    Mert Ö. ekledi, 27 kişi 149 puan verdi.
    OY VER

    gorkemugurluu :metallica'nin da dedigi gibi behind the door should i open it for you yani kapina köleyim desen inanir miyim
    Ergvnil :Peki simdi bi metallica sekli yapmiyim mi canim kendime..
    Belaokumalan :Hos bi gece oluyo suan yagmur karanlik metallica mayistim ilk defa dinliyom bunlari güzelmis
    tardisftcapaldi :kan verirken içimden metallica söylicem ve logan'in yarin çikacagini düsünücem ki pek fazla aci hissetmeyeyim
    tardisftcapaldi :kan vermek hiç acitmadi lan metallica söylemeye gerek bile kalmadi
    magnetobane :inanamiyorum ne kadwr asi olduguma yaa metallica da koyayim playlistime bari. fazla asilikten zarar gelmz
    ToramanCc :S.Ü rock metal toplulugu Megadeth mi Metallica mi diye kavga edip dagilmis Konya da yasadigim net en muazzam olay hshxjdjdhdjdjdj
    goddessofshitt :Bugünü Metallica ile bitirecegim sanirim. Mazi geçiyor gözümün önünden bir film seridi gibi...
    symscovington :Koç'ta Metallica izleri https://t.co/AIlhUl95sg
    #12
    One Republic Fotoğraflar Videolar
    Murat Ilker I. ekledi, 16 kişi 99 puan verdi.
    OY VER

    BerfinKarabulak :Bi' yesil çay ve One Republic'in yeni sarkisi ile günü güzellestirdim (:
    legendrewx :one republic - secret kesfedilmeyi bekliyor
    #13
    The Beatles Fotoğraflar Videolar
    İlayda T. ekledi, 15 kişi 94 puan verdi.
    OY VER

    bernaaasahiin :The Beatles, kayip gençligim, zaman makinesi yapmama kim yardim eder? Toz olalim bu zamandan!
    cooperovic :The Beatles söylese begenirsiniz ama Fatih Koparan söyleyince burun kivirin.
    Rinceqpm01 :Havanin güzelligi the Beatles dinleyip kirlarda kosmali
    cerenOzturk14 :Sabahlari bir karavanda uyaniyoruz the beatles "yesteyday" çaliyor kus civiltilari
    agent01000111 :The Beatles isimli grubun "Norveç odunu" isimli parçayi dinliyorum, odun kismi beni anlatiyor.
    ErgunCaglaa :Yeri gelir Azer Bülbül'de dinlerim yeri gelir The Beatles'da dinlerim. Karakterimi dinledigim müzikle ölçemezsin.
    karkalaki :-Saddam'in heykelinin yikilmasi -Goa'da Batili gençlerce kurulan komünler -Ucuz çay vs. Ucuz bira -The Beatles'in Hindistan ziyereti
    melojelo98 :"The Beatles" grubunun ismiyle david rockefellerin böceklere olan ilgisiyle baglantisi olmadigini söyleyin.
    turbonomad :the beatles severleri anlayamiyorum.
    #14
    Slipknot Fotoğraflar Videolar
    Cansu K. ekledi, 16 kişi 71 puan verdi.
    OY VER

    kypcocukk :Metal müzik yapacagim bir kaç insan bulsam ortaligi sikip geçecegime inaniyorum. Marlyn Manson, Hayko Cepkin, Slipknot girtlagi var bende
    MadelynDwight :Slipknot ergen grubuymus ne tarafa haykirayim
    kara_sevdad :Gidisine umudun ölümü deniliyor... -slipknot
    OsmanKurakk :Biraz Slipknot dinleyim de kendime geleyim
    ev3rland :kaç sene slipknot slayer dinledim bir kere tsörtünü alip giymedim adamlara vocalist sorsan bilmez ama tsörtünü giyer iiiiiiiyh, iyyyyh
    Maviliiiiim :Slipknot istanbula gelmis mal gibi bakiyorlar ben utandim
    9shott :Slipknot dinleyip kafayi yiyim
    tearsofsin :Akdeniz Üniversitesi Rock Toplulugu da sanki Slipknot'i getiriyorlar gibi afis yapmis, sunum diye yazsaniza afise https://t.co/Xy2S0Fbext
    mrtsenyurek :üzerimde slipknot t shirti olabilir ama seni dinlemekten vazgeçemiyorum https://t.co/ncSkRaUTvC
    #15
    Guns N' Roses Fotoğraflar Videolar
    Damla Y. ekledi, 8 kişi 45 puan verdi.
    OY VER

    HiddeatH :Guns N' Roses Dubayide konser veriyor lan. SebayiDü :(
    hazan_dilan :TRT Müzik'te Jon Bon Jovi, Guns N' Roses falan çaliyor. Programin adi resmen duygularimi anlatiyor "Rüya Gibi" ??
    canavarbaran :Guns N' Roses'in adi küçük yazilmis. Düsünün artik konserin epikligini https://t.co/vxbxtnOUGe
    yeniulkucuccc :Ulan önceden Guns N' Roses dinlerken simdi Osman Öztunç - Bir Elimde 14lü Bir Elimde Güller Var dinliyorum. Ey Ocak sen nelere kadirsin...
    alaskasdaughter :Guns N' Roses'in gelmis geçmis en iyi sarkisi kesinlikle Since I don't have you sarkisidir ??
    yunusemrebulut_ :Hotel California ile açtigimiz günü Guns N' Roses'dan Paradise City ile kapatiyoruz. 'Take me down to the paradise city' :)
    aslikiraz_ :Neyse yarin gideyim de Guns N' Roses t shirtü alayim yeni rakçi sayilirim :d
    burcaks6k :kids react to guns n' roses'i izledim benim çocugum anne baba demeden önce gnr diyecek
    MetalTillDeathh :Guns N' Roses, Avustralya ve Yeni Zelanda turunda toplamda 353.000 bilet satti. (8 konser) https://t.co/2kziRYw8gK
    #16
    Nickelback Fotoğraflar Videolar
    Ipek G. ekledi, 14 kişi 43 puan verdi.
    OY VER

    Baalzebuub :I hate Nickelback diye bagirasim geliyor ama dinliyom be kaaardes kdnaksnxjdn
    TarihteOlsa :01.03.1973-Ryan Peake, Kanadali müzisyen, Nickelback üyesi dogdu
    #17
    Depeche Mode Fotoğraflar Videolar
    Zeynep Sezen E. ekledi, 2 kişi 16 puan verdi.
    OY VER

    ensafalini :depeche mode mu dinlesem ayas güzeli mi
    orcundkmn :Depeche Mode sevenler camiasi bu tivitin altinda toplaniyor
    emrekosesy :Depeche Mode yeni albüm çikarmis
    meralcaliskans :Baba cengizci olunca aksama kadar depeche mode de "Farketmez Artik" ????...
    Melikan0 :Of DM i diabetes mellitus degil de depeche mode gibi algilayip heyecanlar yasiyorum sürekli
    ezgcdm :Pearl jam konserine gitmeden olmicem ya! Bi de depeche mode.. bi de bi de diye herkesi sayarmisim..
    Melikan0 :Debenhamsta depeche mode çaldi tüm birikimimi oraya harcamaliyim artik feda olsun sjdkdkd
    kadirtaskiran :Depeche Mode'un yeni albümü youtube'a sizmis. Içten içe Depeche Mode olmamasini umuyorum ama maalesef ta kendisi.
    stxanger :Depeche Mode - Spirit Albümü Akiyor Akiyor
    #18

%Senin Seçimlerin

?Kimler Katıldı

!Liste Sahipleri (İlk 5)

  • burcu d.

    burcu d.

    6 seçenek

  • Engin Berkay U.

    Engin Berkay U.

    2 seçenek

  • Damla Y.

    Damla Y.

    1 seçenek

  • Ipek G.

    Ipek G.

    1 seçenek

  • Murat Ilker I.

    Murat Ilker I.

    1 seçenek

?Son Gelişmeler

  • Yükleniyor

:)İlginizi Çekebilecekler

  • Yükleniyor

!Bakmadan Geçmeyin!

Kapat
    Yükleniyor...