Sebnem Ferah Kimle Düet Yapsin

Sıralama
Yorumlar
Oylama Geçmişi
SEÇENEK 9
OYLAMA 17
sebnem ferah kimle düet yapsin Bu liste Yasar T. tarafından 09.07.2014 tarihinde oluşturuldu
  • #01
    Emre Aydın Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 3 kişi 32 puan verdi.
    OY VER

    Mr_Atesh :Ard arda çalan Emre Aydin sarkilari diye bir gerçek var
    ansiyoar :Belki Bir Gün Özlersin.. Emre Aydin
    BurakKucuker1 :Emre aydin - hoscakal
    onurakgulao :mor ve ötesinin pesine emre aydin dinledim , abi ben 4 hap citoles aliyim
    huzunyurdum :bitmez sandigim sey nasil en önce bitti emre aydin bir de benden görsün istedim
    uyzm :Emre Aydin'in ama sen beni unutamazsin dedigi yerde beni nasil unuttugunu hatirlayip vazgeçiyorum bu da benim savunma mekanizmam
    yfksoal2vkt0uu1 :Emre Aydin ne güzel söylemis; Bir insan var, onca insanin varligini unutturan
    rererara_1905 :Emre Aydin'in da dedigi gibi; sen beni ölsen unutamazsin.
    #02
    Model Gurubu Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 2 kişi 22 puan verdi.
    OY VER

    #03
    Sıla Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 3 kişi 21 puan verdi.
    OY VER

    meertvardar :Sen bende Sila'nin yazdigi sarkilarsin, müzigi duydugum gibi dudaklarimdan dökülen.
    oykusucann :sila ne güzel kari degil mi ulan
    paravanarkasnda :Mesela 1 risi Sila hasreti, Bizim Sila cnm, O sarkici he ,
    cagtaylmz :Sila sen ne güzel bi kadinsin yaaa
    snglkeskn_ :Belki bi Sila degildik ama biz de çok oluruna biraktik.
    ebru_firinci :Sila'nin konserine sevgiliyle gitme hayali kurdum. Ama suan Melisle , Sila dinliyoruz ???? Hayaller, hayatlar durumu bu olsa gerek !
    alwaysgoygoy :Öyle yer etmistin kalp otagimda Sila mi gurbet mi adini sen koy adini sen koy https://t.co/98JueCBjKQ
    YunusEmreCATAR :Saatlerce bikmadan usanmadan Sila dinleyebilirim
    YKSLberk01 :Ben yarina yasiyor olmam büyük ihtimal seni seviyorum hayatim canim sila ??
    #04
    Özlem Tekin Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 2 kişi 18 puan verdi.
    OY VER

    meltemtbo27 :Özlem Tekin daglari deldim dinliyorum feminist manifesto mübarek.
    azcikseverim :Özlem Tekin ve ben bunlari hiç haketmedik.. https://t.co/W4ldhPvMPW
    sibel_bb :Ceylan ertem çaliyo,Özlem tekin Yildiz tilbe karisimi saçma sapan bi ruh halim oldu????
    cestmoiphyllis :Gecenin su vakti 78 defa falan Özlem Tekin - Daglari Deldim'i dinledim, bence bana çok bulasmayin.............
    NFERNO6 :özlem tekin bodrum gündogan da mahalle muhtari. nerden aklima geldiyse simdi
    Berky61 :özlem tekin ablamizin daglari deldim sarkisi da efsaneydi buram buram feminizm kokuyordu
    sevecenbirisi :Ben üzülmem sen agla. Dert dinlemem anlat orda burda. Çoktan ayrilmisiz aslinda. -Özlem Tekin
    exhillaro :Bende tam Özlem Tekin gibi daglari delip çölleri asip dünyayi gezecek kadin potansiyeli var ama tek basina kismi sikinti
    Kosanalex :Özlem Tekin senden hoslanmiyorum ama sesin güzel
    #05
    Duman Fotoğraflar Videolar
    Efe G. ekledi, 1 kişi 12 puan verdi.
    OY VER

    kadiogluhnd :yine efkarlisin, icine sanki duman kacmis yine
    MEHMETegeISIK :Biraz kül biraz duman..
    moonlightyz :raki sofrasindan çok itiraf sayfasi duman altinda
    poorfrontman :Biz, simdi hangi dala tutunsak duman çikiyor.
    Mustafa_Ekinci1 :Halimiz darma duman
    Hlyaahi83966727 :Içime çektigim duman mis zararli olan. Kusura bakma.
    SaridoganAydin :14 subata duman alti
    tkenginyilmaz :Aliyle Cenkte bu arada arabada oturuyor. Ben kafayi yiycem yarim saat yol gelmisiz arka koltukta midem bulanmis sigara içcem ya iki duman
    OznurVrgili1903 :Yine daginik yine darma duman...
    #06
    Teoman Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 2 kişi 12 puan verdi.
    OY VER

    djvxrhjbduv4g31 :Utanirim sana gel demeye… Ben çagirmasam ama sen yine de gelsen? Teoman
    Balci_Ramazan_ :Bak Teoman demis zaten; "Sevgi anlasmak degildir, nedensiz de sevilir."
    iyxkavjoe48va51 :Utanirim sana gel demeye.. Ben çagirmasam ama sen yine de gelsen… Teoman
    ersanunal1 :Teoman özetlemis: Artik saymiyorum yillari, bana degip geçen hayatlari. Zaten pek de sevmem insanlari.
    xlostndafraidx :Teoman dinlerken kendimi durduramiyorum kb
    kubonurlu :"Zaman nefes almakla gecen gunler degil.Birinin aklinda olmakla ilgili biraz" demis Teoman
    beerisgodx :BIR TEOMAN SARKISINDA SENI ARAMAK DEGIL SENI BULMAK RESMEN YA
    cazist :Bdsm ile tanisma hayali kuruyordu Teoman dinleyerek sevisiyor
    #07
    Zakkum Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 2 kişi 12 puan verdi.
    OY VER

    oznurylmzz :Hiç zakkum agacinin üzüm verdigi ya da balarilarinin kovanlarina,aci balözü biriktirdikleri görülmüs müdür ?
    mrveakca :gideyim azcik zakkum dinleyeyim de sonra kendimi jiletlerim
    Sokaktakii :Zakkum un bütün sarkilari ayni gibi ya anason kokarkeni yeni parça diye kitleseler kimse anlamaz ag
    TrkTarihi1 :1988 Televizyonda 11 Subat'ta kanser tedavisiyle ilgili programi izleyen bir hasta, zakkum yapraklarini kaynatip içince öldü.
    nafi_ulusoy :Zakkum- gökyüzünde yi dinleyince istemsizce o geliyor aklima...üzücü
    nafi_ulusoy :Zakkum dinlerken o geliyor aklima
    turknazike :Ve yine kendimi Zakkum dinlerken buluyorum ??
    nrmmtl :Zakkum - Ahtapotlar https://t.co/BFoY8FueWR
    ebrudoganer :Türkiye'de bi "Zakkum" gerçegi var. Umarim, daha yillarca müziklerini dinleriz.
    #08
    Funda Arar Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 1 kişi 5 puan verdi.
    OY VER

    nuraaysrc :Bu aksamda Funda Arar'dan Yak Gel' diyoruz ??
    ayfony :Funda Arar ki bütün güzel siirleri sarki yapan dillere dolayan
    mrvesmrci61 :Umutlarin ters köse olmasini Funda arar birde bende görsün.
    bedrttinesin :O tez dönüsün geç olunca kendime tahammülü ögrendim, diyor Funda Arar. ????????
    sbp430 :Içimden Funda Arar dinlemek geliyorsa demek
    sezeraltun_96 :Ararsa anam arar !gerisi ödemeli atar; Funda Arar dediler bir ödemeli bile atmadi ????
    gulnuurd :Uzun bir aradan sonra Funda Arar dinliyorum, mutluyum
    gulnuurd :Funda Arar "Bundan sonra adini kirk yilda bir anarim" diyor ama ben senin adini kirk yilda bir bile anmam vasat herif
    SemihDner :Funda Arar seviliyosun ablacim
    #09
    Hande Yener Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 1 kişi 3 puan verdi.
    OY VER

    zwarte_adelaar :Dön bana, Askta dur bana, Giderek daha da dagilir kalbim her yana. Hande YENER
    BARTUYENERR :Ti amo, I love you, Ich liebe dich, SENI SEVIYORUM... ???????? Hande Yener
    lila_missfoster :Sana tam anlamiyla uyacak sarki :Hande Yener den Bu Kafayla??
    handeyenerci :ilgilenmiyorum kimseyle tek ilgilendigim var artik..o da Hande Yener
    alperereen :Naber denince sen içinden Hande Yener sarkisi söyleyen kizsin bi git gözümün önünden allah askina ya
    haloslutss :Naber denince sen içinden Hande Yener sarkisi söyleyen kizsin bi git gözümün önünden allah askina ya
    MasumKaya34 :Bana göre Türk pop müzigini ayakta tutan 4 isim.???? 1.Demet Akalin 2.Hande Yener 3.Gülsen 4.Hadise
    qesqqn :Inanamiyorum hande yener takip etmis????insallah yanlislikla degildir ??????
    dumannaslii :Naber denince sen içinden Hande Yener sarkisi söyleyen kizsin bi git gözümün önünden allah askina ya
    #10

%Senin Seçimlerin

?Kimler Katıldı

!Liste Sahipleri (İlk 5)

  • Yasar T.

    Yasar T.

    8 seçenek

  • Efe G.

    Efe G.

    1 seçenek

?Son Gelişmeler

  • Yükleniyor

:)İlginizi Çekebilecekler

  • Yükleniyor

!Bakmadan Geçmeyin!

Kapat
    Yükleniyor...