SEÇENEK 9
OYLAMA 18
hangi oyuncu Bu liste Yasar T. tarafından 01.07.2014 tarihinde oluşturuldu
  • #01
    Haluk Piyes Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 3 kişi 27 puan verdi.
    OY VER

    begocaann :Haluk Piyes ne zaman yaslanicak acaba
    #02
    Kerem bursin Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 3 kişi 26 puan verdi.
    OY VER

    MuratGuley :Ülkenin spor durumu içler acisi ya Kerem Tunçeri basketbolu birakmis arama motoruna Kerem yazinca Kerem Bursin çikiyor .s.s.s
    kubracabukk :Bugun serenay sarikaya ve kerem bursin ciftini zorluda gordugumuzu normal yanlarindan gecip gittigimizi söylememe bilmem gerek var mi
    #03
    Çağatay Ulusoy Fotoğraflar Videolar
    Denizz K. ekledi, 2 kişi 18 puan verdi.
    OY VER

    milonnda :Çagatay Ulusoy https://t.co/7X0K9kVpy9
    milonnda :Çagatay Ulusoy https://t.co/5YwZ8sgQWg
    #04
    Kıvanç Tatlıtuğ Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 2 kişi 17 puan verdi.
    OY VER

    kafageveze :Kivanç Tatlitug röportajlarini izleyince adamin içinde Kuzey Tekinoglu'nun yasadigina inaniyorum. "Beyler..."
    marjinalkezban :Kivanç tatlitug niye turuncu?
    sametcansezer :Su siralar garipsedigim diger bir durum ise Kivanç Tatlitug'un Tuba Büyüküstün ile basrolü paylasmasi..
    damlakarataas :Bi çagatay ulusoy bi kivanç tatlitug ego yapsa anlarim da o ego sana iki beden büyük degil mi ya
    karabatak31 :Eyvah!Kivanç Tatlitug'un oynadigi dizide,Mehmet Güreli'den "Kimse Bilmez" çaliyor.Mahvolduk beyler bittik biz,patlar gider bu sarki da.
    rumeysa_ankara :Cesur ve Güzel setinde gergin anlar: Kivanç Tatlitug ile Tuba Büyüküstün’ün basrolünü paylastiklari ‘Cesur ve Güzel’in çekimleri Kuruçesme…
    yassoaydemir :Her sarisin renkli gözlü Kivanç Tatlitug a benzemiyor siz olayi tamamen yanlis anlamissiniz ?
    Don__Kisot :kivanç tatlitug'un annesi gelinimi üzmüsüm diye açiklama yapmis. Artik olaydan sonra kivanç annesini arayip ne kadar saydirdiysa.
    iamsevinc :Kivanç Tatlitug yalniz degilsin! ???? (mevlüt tezel/sabah) https://t.co/qLxabDTkd6
    #05
    Ali Yörenç Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 1 kişi 12 puan verdi.
    OY VER

    #06
    Murat Yıldırım Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 2 kişi 10 puan verdi.
    OY VER

    #07
    Kivanç Kasabali Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 2 kişi 10 puan verdi.
    OY VER

    #08
    Kadir Doğulu Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 2 kişi 9 puan verdi.
    OY VER

    94_Rasmia :Boy: Kerem Bursin:1.79 Kadir Dogulu 1.78 Bugra Gülsoy: 1.75 Tolga Saritas:1.80 Diger oyuncular çok yakisiklilar basarililar falan filan+
    sedasena_ :Yalvariyorum kadir dogulu bir daha sarki söylemesin lütfen ????
    eceesginyurt :Normalde asla yakisikli bulunmayan Kadir Dogulu'nun Bana Sevmeyi Anlat dizisinde dünyanin en karizmatik erkegi olmasi sorunsali
    taatta_sakhata :Kadir Dogulu https://t.co/oWfIB81EMu
    xiremtetik :Kemal Dogulu sakallarini kesmis, Kadir Dogulu sandim. Yav ben de diyorum bunlar kardes niye benzemiyolar? Benziyolarmis.
    #10

%Senin Seçimlerin

?Kimler Katıldı

!Liste Sahipleri (İlk 5)

  • Yasar T.

    Yasar T.

    8 seçenek

  • Denizz K.

    Denizz K.

    1 seçenek

?Son Gelişmeler

  • Yükleniyor

:)İlginizi Çekebilecekler

  • Yükleniyor

!Bakmadan Geçmeyin!

Kapat
    Yükleniyor...