2014 Altin Kelebek Ödülleri'nin En Sik Kadini Kimdi?

Sıralama
Yorumlar
Oylama Geçmişi
SEÇENEK 9
OYLAMA 41
2014 Altin Kelebek Ödülleri'nin En Sik Kadini Kimdi? listesinde 9 oylama yapildi. Siralamayi degistirmek için oy ver, arkadaslarinla paylas. Bu liste Kudret Ü. tarafından 27.06.2014 tarihinde oluşturuldu
  • #01
    Selin Şekerci Fotoğraflar Videolar
    Ebrar K. ekledi, 8 kişi 96 puan verdi.
    OY VER

    iremebrumki :Selin Sekerci gibi güzel hatun yok
    idolsekercii :Çünkü Selin Sekerci??
    goldstarselin :Bir Selin Sekerci Galanin En Güzeli Olabilir Çünkü O Selin Sekerci ??
    sebselkan :Selin Sekerci ile Onur Tuna Dram Ask filminde basrol oynasalar çok muhtesem olmaz miydi? ??
    bik_gungor :Selin Sekerci çok güzel bir detaysin????? https://t.co/IvS6EGA8xy
    sekerciailesi :Sen çok çok güzel birseysin Selin Sekerci..? https://t.co/Mud0u5PAR0
    sekercizey :Habersizce gündeme girebilir çünkü o Selin Sekerci?? https://t.co/BIMJv7fx8U
    sekerciliselin :Bazen habersizce tt olur o çünkü o selin sekerci https://t.co/FZU67usfni
    SelininMorKalbi :Bir Selin Sekerci kolay yetismiyor?? https://t.co/VUiKNwymnA
    #02
    Hande Doğandemir Fotoğraflar Videolar
    Zeynep B. ekledi, 6 kişi 63 puan verdi.
    OY VER

    thehandemiyyy :Wifi gelene kadar foto paylasamiycam asiri hande,Tolga,Simay ve Hande dogandemir paylasmaliyiim??????
    handekeremoo :Hande Dogandemir Alisveris turunda ?? https://t.co/pDnZyGYV52
    #03
    Serenay Sarıkaya Fotoğraflar Videolar
    Kudret Ü. ekledi, 6 kişi 56 puan verdi.
    OY VER

    yigitting :serenay sarikaya'nin tarihteki en güzel ses sahip olmasi?????
    umayaltiokx :serenay sarikaya sen Türkiye'ye gönderilmis bir hediyesin ilysm
    merveecrt :Sinem kobal, serenay sarikaya bi de seyma subasi ayni insan gibi degil mi ya? üçü de asiri itici
    paradiseisurs :Allah herkese ni sansi versin kiz bugün serenay sarikaya ve kerem bursinle yan yana film izledi
    laeilani :Instada 2 tane ünlü takip ediyodum biri serenay sarikaya digeri barbara palvin, dedim bu iste yanlislik var jensen ackles falan takip ettim
    #04
    Esra Erol Fotoğraflar Videolar
    Kudret Ü. ekledi, 6 kişi 51 puan verdi.
    OY VER

    gizemgizli :Yasli hasta amca ve teyzeler potansiyel Esra Erol olma yolunda ilerliyor sabah nöbetten gelinlikle çikmazsam iyi ??
    DFideli :Esra Erol'dan tiksindigimi daha önce de söylemis miydim
    jerdekikokboru :Suan oda arkadaslarimdan biri boyama kitabina resim çiziyo biri esra erol izliyo digeri kiz giydirme oynuyo saka gibi jsjsjjhsbshw
    dilrubaaycan :Sinif sinif degil Esra Erol her an biri birine çay içelim diyecekmis gibi hissediyorum
    iremiero :Esra erol'daki ferdi neden tyler joseph'a benziyo:/
    mert_kocak_ :Hayir Esra Erol da kim ??????
    rmeysc :Instagramda Esra Erol takip eden kizim kime ne zararim dokunmus
    nbastem :Az önce yurt görevlisi Neslihan bana bir daha evlilik, esra erol deme dedi. Icime Ceren kaçti galiba geri iade etmek istiyorum.
    ASargin66 :Esra Erol a tv de gayri Mesru dogan bir çocugun babasini Ariyor. Türk ahlakina uymayan bu yayin aile Bakanliginca durdurulmali. Kiniyoruz.
    #05
    Gülsen Fotoğraflar Videolar
    Kudret Ü. ekledi, 5 kişi 46 puan verdi.
    OY VER

    seyholizm :sen bir türlü tebessüm etmezdin anlardim , sen bir gülsen gülmedin ki ben keyfimden aglardim
    Tersim_peace :sen konustugun zaman "susun lan" isareti yaparak tribünlere kosan adamim. bi de gülsen var ya memlekete üçlü çektiririm allah canimi alsin.
    CengizHTN :Sen konustugun zaman "Susun lan" isareti yaparak tribüne kosan adamim.. Bi' de gülsen var ya; Memlekete üçlü çektiririm Allah canimi alsin..
    1odunadam :Sen bana bir gülsen bütün manisaya üçlü çektiririm ulen ??
    verbicigarette :Bir gülsen yeter bana gece çöktü.
    rabiaykt :Yüregin Böylesine Güzelken, Bana Siir Düsmez. Bilirim Azicik Gülsen Gafil Avlanir, Tövbelerimden Cayarim...
    RamazanGlsen3 :Dünyâ'da garanti olucu tek sey, ÖLÜM. Ramazan Gülsen TÜRKçe Sâi'ri https://t.co/1fjMs4AdwX
    RamazanGlsen3 :DONMASIN YÂR Türkçe Gülleri Ramazan Gülsen siirleri sayfasinda https://t.co/yvxRRWHehT
    GunaydinYilmaz :Yüregin böylesine güzelken bana siir düsmez. Bilirim azicik gülsen gafil avlanir, tövbelerimden cayarim
    #06
    Eda Ece Fotoğraflar Videolar
    Nata N. ekledi, 3 kişi 25 puan verdi.
    OY VER

    EdaRenk_ :Eda Ece ttsine son 1 saat ?
    EzgiRatu :Eda ece yiden semih uç tt pandiskom kafayi yiceem randommmmmmm HayatFelsefesi SemihÖztürk
    alyaalmila123 :Oha bunlar ne güzel olmus.. Kesin bir dizide de görmek isterim.. Eda Ece ve Bugra Gülsoy ?Ben https://t.co/WHn9ZgWrc6
    MayaaDert :Ekranda oynamasina tahammül edemedigim 5 kadin oyuncu var serenay sarikaya eda ece gizem karaca bensu soral ve hande dogandemir ??????
    vastcities :eda ece ve bugra gülsoy çok yakismis hewkwkwkhshs
    #07
    Nefise Karatay Fotoğraflar Videolar
    Kudret Ü. ekledi, 3 kişi 24 puan verdi.
    OY VER

    KurtKonseyi :5. Daha sonra Kurtlar Vadisi oyuncularinin oynadigi, Necati Sasmaz ve Nefise Karatay'in basrolünde oldugu bir reklam serisine baslandi.
    mitralkapak :Bir zamanlar NTV'de kültür ve sanat programi sunan Nefise Karatay Beyaz Tv de magazin sunmaya baslamis.
    #08
    Sibel Can Fotoğraflar Videolar
    Kudret Ü. ekledi, 3 kişi 18 puan verdi.
    OY VER

    sevalonat23 :O ses türkiye özet; Acun; adam donmus karisi atlet Gökhan:zaaaaaaa Hadise; ahahahhahahahha:D Murat: huhaaaaaaaagggg Sibel can: ihihihhihiihi
    aleeisalee :+ Kaç yasindasin? - Yilbasi gecesi Sibel Can'i dansöz olarak TV'de seyrettim
    byzazorba :su yapmacik iki yüzlü insanlari bas taci yapiyosunuz ya hani arkada sibel can alkislarr alkislarr çaliyorr.
    aycaa_han :kasap et derdinde sibel can
    BetulSaygili06 :Sanki suan evimin banyosunda sibel can sarki söylüyomus gibi bi huzursuzluk çöktü.
    gulayerbasss :Sibel Can çikip "bu devirde kimse sah degil padisah degil" sarkisini söylese görev yeri degisir. çok hassas bi dönemdeyiz.
    veyvemilaketu :agladigimda ben, resmen sibel can beni benden daha iyi temsil ediyor ya https://t.co/H31WSSVasK
    gokceinstein :Sibel can kendini seksi falan mi zannediyor acaba?
    Recpkels :Oturdum düsündüm bir agac altinda melekler agliyordu sagimda solum da sen kolay seçtin zor zamaninda.. ???? — Sibel Can dinliyor
    #09
    Ekin Türkmen Fotoğraflar Videolar
    Tugçe Y. ekledi, 1 kişi 12 puan verdi.
    OY VER

    cogzor :bugün yine ekin Türkmen <3
    GlcihanDeniz :Ben Ekin Türkmen'le Belçim Bilgin'i yillarca ayni kadin sanmisim ????
    #10

%Senin Seçimlerin

?Kimler Katıldı

!Liste Sahipleri (İlk 5)

  • Kudret Ü.

    Kudret Ü.

    5 seçenek

  • Ebrar K.

    Ebrar K.

    1 seçenek

  • Zeynep B.

    Zeynep B.

    1 seçenek

  • Tugçe Y.

    Tugçe Y.

    1 seçenek

  • Nata N.

    Nata N.

    1 seçenek

?Son Gelişmeler

  • Yükleniyor

:)İlginizi Çekebilecekler

  • Yükleniyor

!Bakmadan Geçmeyin!

Kapat
    Yükleniyor...