Vazgeçilmez Abur Cuburun Hangisi?

Sıralama
Yorumlar
Oylama Geçmişi
SEÇENEK 18
OYLAMA 189
Vazgeçilmez Abur Cuburun Hangisi? listesindeki tüm seçenekler seni bekliyor. Sen de oy ver, siralamani yap. Bu liste Denizz K. tarafından 26.06.2014 tarihinde oluşturuldu
  • #01
    Çikolata Fotoğraflar Videolar
    Denizz K. ekledi, 22 kişi 215 puan verdi.
    OY VER

    beyza_alt :Cicibebe ? sicak çikolata ?
    NewHallCatiRest :tatlilar sütlaç magnolya güllaç bisküvili pasta saray güzeli çikolata rüyasi seker pare trilece bisküvili tavuk gögsü tahinli kabak
    hazretivodka :sicak çikolata candir
    susbetulcum :Topuklu bot giydim günü kazasiz belasiz atlatirsam bir kisiye benden çikolata
    karenberena :Gönderdigimiz çikolata için onu ben gömdüm ????simdi Çikolata ve seker tüketmiyorum Spor yapiyorum düzenli besleniyorum iyiyim demisti Elçom ??
    uykulu_gozler_ :Disarda kar yagiyor hala tisörtle gezen insanlar var.Damarlarinizda sicak çikolata mi geziyo anasini satiyim.
    n6nject7inaic21 :Çikolata kalp damar hastaliklarini ve felç riskini azaltiyormus. E mutlu da ediyor. Nefes alsa evlenilir bu vicdansizla.
    author_dnt :Bu kendini kötü hissetmeler hep çikolata yiyememekten ??
    wtfpoo :HERYERIM AGRIYO AGLAMAK ISTIYORUM BIDE ÇIKOLATA
    #02
    Cips Kola Fotoğraflar Videolar
    Denizz K. ekledi, 18 kişi 151 puan verdi.
    OY VER

    mrfbzk :Doktor bey çigköfte salgam cips kola yasak diyorsun ne ycem ben
    aykabol :Okul marketleri kadar yakinlarinda da cips kola sekerli vb. gidalarin satisi yasak olmali.Herhangi 1okula gidin çocuklarin eli bunlarla dolu
    nysbsydmiyrm :Hava tam bufeden cips kola cikolata alip eve dönme havasi??
    BhrBaharr :Kis mevsimi polar battaniye altinda elinde cips kola film izlemelik bi mevsim. Hersey var sevgili eksik ve ben onuda gidericem
    ucuccicegi :Otobüste cips kola çekirdek yapan adam da gördüm ya
    ulusoyramazann :Kardesimle düzenli olarak her hafta cips kola yapariz
    davemusmus :Yav cips kola tamam da kilit nedir amq
    walrusbuse :Ilkokulda okul çikisi cips kola alip yiye yiye eve yürüdügümüz senelerde halledilmicek dert yoktu.
    busra_sokutlu :ikinci dönemlerde bile hiç düzelmezdi ama o teselliyi verirdi simdi ise evli ve benim cips kola, okey esim yok
    #03
    Dondurma Fotoğraflar Videolar
    Denizz K. ekledi, 17 kişi 126 puan verdi.
    OY VER

    aysemaydn :Canimin fistikli dondurma çektigi saatler...????
    itsdruglavigne :Allahim ben dersimi aldim tamam yagmurlu havalarda dondurma yemeyecegim artik lütfen iyilestir ölüyorum
    fatma_eftalya :Yemin ediyorum bazi derslerde milkshake ve dondurma servisi yapilmali. Çok sikicilar.
    Memleketim_36 :Meclis kulislerinde konusulana göre Merkel AP'nin TR müzakereleri dondurma kararini onayliyor ve yeni fasillarin açilmamasi taraftari Bild
    DinPsikologu :Avrupa Birligi tiranin Isviçre bankalarinda ki hesaplari dondurma karari almak üzere simdi kürsüden eyyyyy AB der mi sizce...
    dryadgibi :Canim dondurma çekti sizce hala saçma bi yerde satiliyo mudur
    ev7ndz55ux3sg21 :Yemin ediyorum bazi derslerde milkshake ve dondurma servisi yapilmali. Çok sikicilar.
    e5rhtelnkezsre1 :Yemin ediyorum bazi derslerde milkshake ve dondurma servisi yapilmali. Çok sikicilar.
    isvectiviti :Neden her dondurma reklaminda plaj , bikinili kizlar, üstü çiplak erkekler temasi var.ben evde beyaz atletimle dondurma yiyemez miyim?
    #04
    Pasta Fotoğraflar Videolar
    Denizz K. ekledi, 16 kişi 101 puan verdi.
    OY VER

    Argo_Adamm :Tatlim ben senin 7kat astar 1kat boya 2kat pasta cila sürülmüs makyajli suratini DM'de görerek güne baslamak zorunda miyim? Dogallik nerde?
    bakfillerucuyor :dogum günümde kivili pasta istiyorum yetkililere duyurulur;d
    SudeAnllolu :Butun ögretmenlerimin cenaze törenine davetlisiniz DJ esliginde pasta kesicem, maskeli balo düzenlicem!
    berfin_hatice :Sabah Sabah pasta kesmek nedir ??
    1azmutluluk :Hastaneden çiktik Sena'ya pasta almaya gidiyoruz yoklugumuzu anlarlarsa siçtik
    folieadeuxfy :Kahvaltida pasta dilimi yedim nefret ediyorum su an kendimden
    NewHallCatiRest :tatlilar sütlaç magnolya güllaç bisküvili pasta saray güzeli çikolata rüyasi seker pare trilece bisküvili tavuk gögsü tahinli kabak
    SensinBeAtarli :Bir kez daha ayrilmanin acisini, kasvetli havada pasta yaparak aski memnu izleyerek yasiyorum. Tam bir umutsuz ev kadini oldum yine.
    senayugrlu :bilkentte pudra sekeri efekti var köstebek pasta olma yolunda - Atalar böyle pasta yapmayi nerden ögrenmis?
    #05
    Cips Fotoğraflar Videolar
    Denizz K. ekledi, 12 kişi 96 puan verdi.
    OY VER

    fetushinee :acidan alerjimi unutup 2 paket cips bitirdim ve sen bana 1 cm bile
    rikkatmuharrir :Canim MSG'li cips çekince "Bebeklerini düsün Nesibe onlara saglikli genler birakmalisin" diyorum yemiyorum. Sen kim k*peksin smoker?
    Simgeee97 :Gecenin 3'ünde arkamda hayvan gibi baharatli cips yiyen beynine tüküreyim senin ????
    ayseeakin :Bu saatte uyumayp oturmus cips yiyip hayati sorguluyorum??Neyse birazdan ezan okunur bari dua edip namaz kilip uyuyayim da uyumadigima degsn??
    deniz_kbgu :Bu sogukta açma simit cips çikolata almaya gidilmez ama gezmeye gidilir iste ben böyle böyle zayif kaliyorum :)))
    bisimyok :Böyle yazinca canim cips çekti bi de künefe çekiyor canim sicak sicak mis :(
    Ripahri :Kiz yanimda butun ekmek, buyuk paket cips beyaz uzun cikolata ve canga yedi ama zayif kiz seni yolarim
    orjinaladam21 :Melihle yurtda çocuklarin kollarini yataga baglayip agizlarini çorapla kapadigimiz,tekelden cips çaldigim günleri özlüyorum
    MerveTo51796001 :Hasthnedn geldm. Agzm bos durmuyo ne bulursam yiyrm can sikntisindan. Tursu cips cikolata puding kraker migde fesatndn ölcm
    #06
    Kuru yemis Fotoğraflar Videolar
    Denizz K. ekledi, 15 kişi 82 puan verdi.
    OY VER

    #07
    Çekirdek Fotoğraflar Videolar
    Denizz K. ekledi, 12 kişi 64 puan verdi.
    OY VER

    hasmetmeaplari :Orta asyadan anadoluya hiç gelmeyecektik derdin sikintinin içine düstük orta asyada kalsak çekirdek çitleyerek dünyanin gidisatini izliyoduk
    xoxohappinesss :uzun zamandir iki kisinin ana sayfamda atismasini görmüyordum, dur çekirdek alip geliyorum
    AhahaNo_ :Soguk bankta çekirdek bagimliligi
    Sezenaayy :Elimde çekirdek sizi izliyorum ????
    cylnmry :Günün 4 saati düzenli araliklarla yurtdisina uçak bileti bakip sonra hayatima televizyon izleyip çekirdek yiyerek devam ediyorum süper yasam
    Calemityjane :Hazirlikli olun herseye! Çekirdek ailenizden sevdiklerinizden uzak tutun, ülkeyi skim müdürüm afedersin!
    umut_gezici :Iste çekirdek aile dansimiz...
    serkanbulut81 :ABD Adp, Çekirdek PCE, Chicago PMI, Kisisel Gelir-Harcamalar, Konut Avrupa Draghi Konusma, Enflasyon Opec Toplantisi Yurtiçi Dis Ticaret
    hamidenur97 :Mesajlardan sonra hala nasil güluyorlar diye sormussun acaba biz o mesajlari çekirdek kolayla okumus olabilirmiyiz cici kiz ??????
    #08
    Halley Fotoğraflar Videolar
    Denizz K. ekledi, 10 kişi 59 puan verdi.
    OY VER

    kirazzsever :Fanustaki baligim can çekisiyo suan, tam ters dönecekken kendini düzeltiyo sonra yine yan yatiyo. Bu aksam da 'halley'im için yas tutucam ??
    harikass :Peki diyince halley diyen insanlar keske ölse
    ezlisteningdisc :7. klips ve onlar - halley HI HALLEY! HI HI HALLEY
    obirr4bia :Halley kahvaltisi ????
    Support78247084 :Herkese bi halley oluyo .
    halseysghost :sürekli dogrusunu söylememe ragmen halsey'e sürekli olarak halley diyen annem...
    thecevans :hayatimi sevde'nin halsey'e halley diyen annesi gibi yasamak istiyorum idolüm
    gozdemglr :Babam eve girdi heyecanla gözde al bak sana halley aldm dedi??noldu da halleyle aramda bag kurdu god knows
    ingloriousugur :uzun marlboro nescafe classic ve 3 adet tekil halley. ben sevdalanmisim
    #09
    Waffle Fotoğraflar Videolar
    Denizz K. ekledi, 9 kişi 50 puan verdi.
    OY VER

    yagmurekrenn :Ev arkadasim kavitasyona ayirdigi parayla waffle aldi az önce. Açiklamasi da kavitasyona gidiyor olmasi.
    Rmyssenol :Pancake yapmis olmam yedikten sonra babamin waffle alip gelmesi isyan sebebim ??
    Para_AliAgaoglu :Ekmek yoksa waffle yiyin.
    klavooz :Hayatimda ikinci kez waffle yiyorum ve yine bitiremedim. Nasil yiyorsunuz bunu, seker komasina girdim resmen sjsjsj
    Zeynepuslu93 :Ya enayi gibi televizyon izleyecegim ya da kitap okuyacagim ama canim bebek sahilde yürüyüp waffle yemek istiyor.
    ufuktole :Yav gubbanekkk ler meyve tabagi snap i nedir ya Git waffle snap i veya ne bilim kahve snap i at Ama meyve tabagi atma n'lursunuz ??
    ZehracaSeyyah :Kendi sunumumla hazirladigim waffle ??Bizim kahvaltimiz genelde böyle???? https://t.co/eBQSsLH0Lw
    vedrasu :Waffle olsada yesek
    Cigdemkaya9693 :garson bize bi waffle 8 de çatal
    #10
    Jelibon Fotoğraflar Videolar
    Denizz K. ekledi, 11 kişi 47 puan verdi.
    OY VER

    reelaracroft :Su an aglicam ya jelibon kerim
    aysenurakdmnn :ayicikli jelibon yiyip gumball izliyorum, ben sana ne kadar zarar verebilirim ki
    xberff :Her gün birbirini tekrar ediyor bi farklilik olsun diye bu gece jelibon degil tursu yicem
    rumeysaakoglu :Beni en çok mutlu eden seylerden biri tam jelibon bitti derken son bi tane jelibon kalmasi
    anti_UStA :Ingilizler kizlari sehit edip, cennete gönderdi ... Jelibon Hastasinin iddiasi dikkate alinmali, çiktigi hastaneye geri kapatilmali.
    oqlook :Sabah sabah serviste jelibon yiyen kiz biraz midemi bulandirdin
    emestinaay :Sabah sabah haribo jelibon yemek sevdaya dahil mi
    #11
    Patlamis misir Fotoğraflar Videolar
    Denizz K. ekledi, 10 kişi 46 puan verdi.
    OY VER

    derdurr :Patlamis misir olsaydida filme devam etseydik
    slphia :sacma sapan anilar: annemle dorock'ta oturuyoruz ve garsona onun kizi oldugumu anlatiyor, sonra patlamis misir yiyoruz brutal esliginde
    dirtyalienn :Sinemalarda patlamis misir yemeyi hangi gerizekali buldu acaba
    srfnzn :Çay patlamis misir ve tarih kitabi tum eglencem bu iste bu kadar ????????
    juniorCyaxaress :Olum insan ders calisirken patlamis misir yer mi lan??? Kim koydu bu patlamis misirlari onumu?!?!??!?!???!
    DzAyse :Eski sevgiliye "patlamis misir yiyodumda aklima sen geldin" diye mesaj atmak
    nergisaskinn :Patlamis misir cok yagliydi
    nergisaskinn :Gunun ozeti budur;patlamis misir cok yagliydi,iyi geceler
    nurakar1903 :Tamlayn da patlamis misir paylasan arkadas kanima girdin be gece gece https://t.co/1t12V0rizf
    #12
    Brownie Fotoğraflar Videolar
    Denizz K. ekledi, 7 kişi 44 puan verdi.
    OY VER

    sermmest :Benide üzdüler bende sokagina girip brownie istense yedim yani
    sermmest :Sokagina girip brownie istense yediren dünya degil misin?
    yenisekme :ortadan kendimi cropladim, kadraji büyütsen sagimdaki adam brownie yiyor solumda kiz cigara sariyor yukarda bulldog tabelasi
    yagmurasila :Yilliga visneli brownie tarifi yazmak
    apocdr :Weedli brownie kalmis olmali ama ise yaradigini düsünmüyorum. :( ya depresyon ilaçlarini reçetesiz satin ya da legalize marijuana.
    Kutinyoo :Brownie yaptim beni alacak hatun kesin maç izliyordur
    mirays_view :Eti Brownie Intense bu dünyada bebeklerden sonra gelen en muhtesem sey!
    akrepliboga :Zihin gücümü kullanarak Kültür Tas Firindan iki dilim brownie getirebilir miyim diye düsünmeye basladim... Ne haldeyim siz düsünün
    apocdr :Iki brownie'yle kedi gibi oldum valla. tawusi melek rzi olsun yapandan.
    #13
    Çubuk Kraker Fotoğraflar Videolar
    Denizz K. ekledi, 7 kişi 39 puan verdi.
    OY VER

    Hatice_ordu8 :Bu dünyaya çubuk kraker olarak gelsem daha az kirilirdim
    Sehbenderzade :Aksam yemegi menüsü: pop kek, çubuk kraker, cips, meyve suyu ve Muratti. Kusura bakmayin ama Sinop'ta imkânlar ancak bu kadarina elveriyor.
    cizerbey32 :Güzel kizlar dinlenme tesisindeki pismaniye gibi olurken digerleri çubuk kraker gibi.
    hasfucktir :Çubuk kraker ice tea kola soktuk odaya ak sjsjsj
    doldurbirader :Acilen 8 paket filan çubuk kraker yemem lazim yoksa depresyona giricem
    kuzeyyserkann :çay ve çubuk kraker
    _selenipek :Bu saatte canim çubuk kraker istedi. Nasil vizyonsuz bir istektir bu allahim neden böyleyim.......
    _oldblack :Çubuk kraker
    YasirSenad06 :Dünyaya çubuk kraker olarak gelsem daha az kirilirdim..
    #14
    Soslu Mısır Fotoğraflar Videolar
    Denizz K. ekledi, 8 kişi 38 puan verdi.
    OY VER

    onurahcioglu :Soslu misir seviliyosun karsim...
    sinemtufekcii :Bu saatte soslu misir yiyerek iktisat çalisiyorum, insallah aldigim kalolilere degersin iktisat
    ozlemalbarrr :Sinavlarima iki gün var ben oturdum barbekü soslu misir yiyom çay içiyom bu neyin rahatligi acaba ?????
    arzuoozcan34 :Açliktan soslu misir yiyorum??
    ekaerva :soslu misir bile alicam öyle zenginlik didndomdodjdks
    ekaerva :cips de almisim sicak çikolata da mesela nalaka meyveli yogurtta almisim soslu misir da mantiksiz bunlar örnekleriydi
    1je73b :etraf bir sürü soslu misir kokan insan dolu, sosunu sikeyim bir de filtre koyuyor
    hayalperestapla :Bence soslu misir çok güzel
    masummadam :En sevdigi yiyecekler tuzlu fistik ve soslu misir olan baska bir kedi var mi bu dünyada?
    #15
    Eti Puf Fotoğraflar Videolar
    Denizz K. ekledi, 6 kişi 23 puan verdi.
    OY VER

    findukss :Ya bayat eti puf mu olur ?????? https://t.co/aOEkCvMhgE
    scribealiquid :askim ya eti puf karamelli senden daha güzel :(
    subtropikal_ :bugün kendimi eti puf gibi hissediyorum.
    xumpxerdenzeri :çocuk dövmenin cezasi nedir büfenin camini eti puf alacagini sanip kiran bir çocugu geçen gün dövdüm
    SeyyarSerotonin :Sigaram yok,içkim yok,gece hayatim yok. Hindistan cevizli eti puf gibi oglanim. Pehlivan gibiyim. Içimde sigara içilmedi,jelatinim üstümde.
    donvitoVEVO :Karamel dolgulu eti puf ile limonlu popkek e zam gelmesinde sikmisim dolari
    PerryMyParadise :Eda depresyonda oldugu için bir sürü eti puf aldim knsjxnekjxks
    DemokratikBahoz :Bu soruya dogru cevap veren 3 kisiye eti puf alacam ?? https://t.co/YUqdynDrDY
    ozlemogen :Eti puf, çay, çekirdek yalniz gecelerimin en büyük sir ortaklari ????
    #16
    Pretzel Fotoğraflar Videolar
    Denizz K. ekledi, 5 kişi 21 puan verdi.
    OY VER

    bernshka :karnimi sadece pretzel ile doyurmayi özledim
    sehlem_ :Sonuç olarak bi pretzel yedi diye kimsenin yüzü sismez kimse de kabarcik çikmaz.Aynen dügünde de chiali pasta.
    iqahhisham :Dilemma...pretzel or donut https://t.co/l4tTE6YoGX
    moiseslms2 :Pretzel dogs bih!
    #17
    Poğaça Fotoğraflar Videolar
    Büşra A. ekledi, 2 kişi 10 puan verdi.
    OY VER

    Adsizyan :Pogaça muhtesem bir kelime. Cahil Türkleri eleyebiliyorsun bu kelimeyle. Konya'da poça yazan gördüm. Pohaça gördüm ama birisi bohça yazmisti
    Artemisias :Hiç üsenmedim bu saatte kalkip limonlu kek ve patatesli pogaça yaptim. Sevgilileri tarafindan aç birakilan yakisikli beyler eklesin.
    furkanpisgin :Kitaplari paylasip yorumlarim amaciyla açtigim instagram hesabimda az önce pogaça tarifine baktim. Bu nasil evrimdir böyle ya rab.
    _ecco0x :Annemle gecenin köründe pogaça yemeyi severis
    ozgecaputlu1907 :Tamam buzlukta yiyecek saklarsin da saklamak için pogaça yapmaya gerek yoktu be annem. Resmen geçimlik ekonomiden pazar ekonomisine geçis.
    aslidaisy5 :Sabah patates kizartmasini aksam patlamis misir ve mikro dalgada pogaça yaktim ?
    pinargokceoglu :Bu saatte peynirli pogaça yapiyorum ?? hamarat miyim neyim ??
    ustunellalara :Su saatte canimin zeytinli pogaça çekmesi ???
    deniistypii :kizin suratina baknca american horror story izlemis gibi oluyom puh susamli pogaça tipli seni
    #18
    Bisküvi Fotoğraflar Videolar
    Büşra A. ekledi, 2 kişi 10 puan verdi.
    OY VER

    selcancil :thlolhota bisküvi banarken yakalandim ?? https://t.co/99H5lxmudU
    deginiler :Çocukken Ay Dede diye bir bisküvi vardi. Ben onun ambalajindaki Ay Dede'yi Tanri zannettim bir süre. Sonra giderek çikti hayatimdan.
    buserbes :Arkadaslarima bisküvi yerken bile snap atiyorum nasil snap puanimi yukselttim 1 ayda tartismayalim
    psikozpanda :Sevmezse sevmesin bende gider çaya bisküvi banarim
    Berusyy :Canim sikildi oturdum çaya bisküvi banip yiyorum iste aranilan üniversite hayati ??
    onur_bu :Sicak çikolatayla yulafli bisküvi yiyorum. Beygire bagladim... https://t.co/smWhzAmDSh
    AcemYILMAZ :Bak ben bisküvi sevmem ama bi paket yedim gelmeyin üstüme
    lustralseyahat :Yaklasik 30 saat reflü yüzünden kivrandim ve sonunda acilarim dindi. Kendimi süte batirilmis bisküvi gibi hissediyorum. ??
    berkgun :Bisküvi ve süt? Birazda masaya çikmaya çalisan kedi?
    #19

%Senin Seçimlerin

?Kimler Katıldı

!Liste Sahipleri (İlk 5)

  • Denizz K.

    Denizz K.

    16 seçenek

  • Büşra A.

    Büşra A.

    2 seçenek

?Son Gelişmeler

  • Yükleniyor

:)İlginizi Çekebilecekler

  • Yükleniyor

!Bakmadan Geçmeyin!

Kapat
    Yükleniyor...