SEÇENEK 12
OYLAMA 64
en iyi kiomedyen Bu liste Yasar T. tarafından 19.06.2014 tarihinde oluşturuldu
  • #01
    Kemal Sunal Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 8 kişi 87 puan verdi.
    OY VER

    muhsinkucukhotm :Kemal Sunal Tarik Akan Zeki Müren Zeki Alasya Sezen Aksu Ilhan Irem..V daha b çok sanatçi..Onlarla birlkte büyuyen nesil çok sanslydi.
    SakarSakir01 :-Sen degil kralin gelsin. -Olur, söylerim. (Tokatçi-Kemal Sunal)
    Vergilumit :adliye nazar kiskanc ahmet kaya kemal sunal asli enver mine ibrahim kendirici pelin karahan 1991 2018 allah umit vergil oglan asli envermine
    Vergilumit :galatasaray umit vergil oglan konusuyor ahmet kaya kemal sunal sevdiklerimiz unluler yurumenin gezmenin dedikodunun yapilmasi bile hakkimizd
    Vergilumit :hayirlisi olsun iyi uykular tilkiler bossuru unluler insanlar ahmet kaya kemal sunal deli umit vergil oglan deli allah umit vergil nazar
    cenkpoge :Altin Ayi Kemal Sunal filmlerinin sahnelerini takip etmese Recep Ivedik bey için özel olarak icat edilmis ödül sistemi Mutlu Pazarlar
    Vergilumit :kaya kemal sunal bossuru dunya oglan asli enver mine pelin karahan cunup 31 yakisikli oglan
    Vergilumit :galatasaray umit vergil konusuyor ahmet kaya kemal sunal fb bjk ts por bossuru oglan asli enver mine bossuru kardes kardes sevdiklerimiz
    Vergilumit :yapilmasi bile hakkimizda hayirlisi olsun oglan ahmet kaya kemal sunal bossuru allah melekler adanaspor gs db bjk ts kysrispor 15 temmuz
    #02
    Cem Yılmaz Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 8 kişi 63 puan verdi.
    OY VER

    turelsultanomvj :Son gülen sen olacaksin. Çünkü geç anliyorsun. Cem Yilmaz
    kcsofficia1 :Recep ivedik denen film vizyona girdigi günlerde büyük bir cem yilmaz hayrani olan benden bir flood okuyacaksiniz ama önce kahvalti
    kcsofficia1 :magazin programlarinda gördügüm için yazma geregi hissettim. sahan mi cem yilmaz mi vs diyerekten hiddetlendim ve burada sov yapmak istedim
    tugceozgeozdere :Su an kisa boylu biz kiz yüksek ayakkabi giymedigim için kendimi deniz seviyesinde hissediyorum dedi memleketim her kösesi cem Yilmaz
    UrganMerve :Gisede Cem Yilmaz'i geçmen toplumun geriliginden kaynaklaniyor senin basarindan degil Gökbakar
    Denizay93 :Bak ben hiç yalan konusmam 1 aya kadr cem yilmaz kadr favorim olacak??
    SerapsaygVar7s :cem yilmaz in pasapoort olayi geldi aklima 1yil önce kimse memnun degildi telefonu nasil kullanacagimi ögreten olmadi bu sabah :)))))))
    TalatCoskun33 :#KarsiCinstenRicam#KarsiCinstenRicam Cem yilmaz çok güzel özetlemis???? https://t.co/hxZODiRS7o
    ucanb94 :2005den beri Cem Yilmaz'in her filminden sonra bozmus diyenlerle,Recep Ivedik ne yha diyenlerin kesisimi umarim Zeki Dumurkubuz fanidir.
    #03
    İbrahim Büyükak Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 7 kişi 40 puan verdi.
    OY VER

    duygusara :Ibrahim Büyükak'in Ronaldinho'ya kafa tutmasi??
    alacucu :Bugün tv'de Ronaldinho ile Ibrahim Büyükak'i yan yana otururken gördüm, umarim gözüm bozulmustur https://t.co/r08Yjm5G3A
    alacucu :az önce televizyonda Ronaldinho ile Ibrahim Büyükak'i ayni masada gördüm ve gidip televizyonu çöpe attim
    BenceGarip :Lanet gitsin 14 subatta içinden Ibrahim Büyükak çikanlara. Espiri siçicam diye öleceksiniz be!
    Keremmsii :Ibrahim Büyükak'in bir zamanlar oynadigi hardwired filminden bir kare https://t.co/gNmotIcITS
    3AdamMedya :Ibrahim Büyükak || Yeni https://t.co/6BvonpBJFv
    okanbugun :Tek adam! ''3 Adam'' programinin basarili isimlerinden Ibrahim Büyükak, Zorlu'da magazalari dolasip alisveris yapti. https://t.co/NUO4O8K4uG
    3AdamMedya :Ibrahim Büyükak || Yeni https://t.co/o0I7pkKDc4
    ozgbdr :Ibrahim Büyükak kadar yeteneksiz bi kimse bile 5-6 senedir tv den ekmek yiyor??
    #04
    Tolga Çevik Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 7 kişi 40 puan verdi.
    OY VER

    ebruuhh :Elimde ev yapimi tereyag ile Kanyon Avm'nin kapisinda soguga da küfrederek beklerken Tolga Çevik'le karslastim.Çaresizligimi gördü ve güldü.
    sennedemek_ :Tolga Çevik'in çocugu nasi bi komedisyen ortamin içinde oglum. Dayisi Cem Yilmaz babasi maglum??
    tunahankayack :Moralim bozuk olunca Tolga Çevik izliyorum adam her türlü güldürüyo gereksiz bi mutlu ediyo adami
    LoPrecioustone :Tolga çevik program yapsin en çok o adama gülüyorum ya ????
    zeynoliko :Az biraz Tolga Çevik izleyeyim de keyfim gelsin
    KATYGAZM :tolga çevik'i özsemisim ya
    myoreojoseph :Tolga Çevik, sen muhtesem bir detaysin
    Afnur06 :Bence Türkiyenin en iyi komedyeni Tolga çevik dir.moralim bozuk oldugunda açiyorum bir bölümünü sonra ne dert kaliyor ne tasa
    Oner_ozall :3 gündür tolga çevik izliyorum çok iyi bee ????
    #05
    Ata Demirer Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 6 kişi 39 puan verdi.
    OY VER

    manitoculuk :Hastanedeki görevli kiz sürekli "içeggden çaggcaklar siziiii" diyip duruyor. Ata Demirer filminde miyiz lan biz :m
    hasanozanelma :Olanlar Oldu, Ata Demirer'in en iyi filmi olmus. Giden pisman olmaz.
    suskunsusamuru :Bu ayi Ata Demirer'le actik Ferhan Sensoy'la devam edecegiz hadi bakalim sanata tutunmaya devamm :)
    mikoyegit :Bence Ata Demirer hayircilari, Sahan Gökbakar evetçileri temsil ediyor.
    hekimogluibram :En iyisi de Ata Demirer'in son filmi "Olanlar Oldu" için bilet almaya gelen abi, Türkçe dublaj mi diye sordu shshsh
    fundaworldds :Aksam için sinemada film önerisi olan? Ata demirer'in filmine giden var mi?
    AltarCanli :Ata Demirer seni seviyorum nolur daha çok film yap
    utkuucoskun :Ata demirer yapiyor bu isi gercekten
    mgekumru :Hanii büklüm büklüm boynunda hani paramparça ruhunda hani soran gözlerlee kapinda bekleyen dargin anilarin gibiiii.. ?ata demirer
    #06
    Şener Şen Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 5 kişi 35 puan verdi.
    OY VER

    merduem :sener sen o ellerle ne meme yogurur ha
    xxayasxx :Biz de Sener Sen severiz ama aklimiza ilk Haluk Bilginer geliyor
    beratbulut :"Ask Filmlerinin Unutulmaz Yönetmeni" ne kadar da güzel filmmis. Sener Sen+Yavuz Turgul islerini sevenlerden izlemeyen kalmasin.
    piadelpialii :80 LERDE FALAN ÇIPLAK VATANDAS DIYE BI FILM DÖNMÜSTÜ NE KADAR GÜLMÜSTÜM YA SENER SEN HAKIKATEN BÜYÜK ÜSTAD SAYGIYL
    marcossredd :ne agasi beyler sener sen filmi mi çekiyoruz?
    onlylowee :Sinemada yer yoktu herkes Recep Ivedik izlemeye gelmis Kemal Sunal , Sener Sen Cem Yilmaz lardan sonra Sahan ....
    _onurorhan :ama bu gözler neleri gördü, bu kulaklar neleri duydu... insanin sener sen'in o meshur repligindeki gibi "hiç, normal." diyesi geliyor...
    aoourgs7tpkrli1 :Bir serçeye avucumdan su vermekti tek hayalim, suyu da tükettim avucumu da kirlettim... Sener Sen
    erhanheptas :Ne yazik ki !!!! En namuslu sözler, en namussuz insanlarin dilinde. Sener Sen
    #07
    Ali Atay Fotoğraflar Videolar
    TC Eren B. ekledi, 4 kişi 33 puan verdi.
    OY VER

    volkansariz :ali atay kisisinin Eddie Vedder havalariyla "yohluuggundaaaa" diye bögürmesine yalnizca ben mi ifrit oluyom yaa.
    nurcannc61 :Sahile inip Ali Atay dinlemek için harika bi gün ama ben deneme çözcem, zalimsin hayat
    utopyavesaire :OT'un mart sayisinin kapaginda Ahmet Kaya, içinde Haluk Levent, Ali Atay varmis. Böyle bir mükemmelliyet olamaz.
    CmR_1990 :??? Ali Atay // Ot Dergi Mart Sayisindaki yazisinin bi kismi (Alintidir!)?????? https://t.co/MW6tqmUNmz
    alarahrmnky :Ali Atay dinlerken her seferinde aklima Ensarin gelmesi ??????
    nilgunerd :Oyuncu olsam Reha Erdem ile, yönetmen olsam Ali Atay ile çalismak isterdim.
    xneobirnegatif :istem disi su saatlerde Sezen Aksu,Ali Atay ve Müslüm Gürses'den baskasini dinleyesim gelmiyor yav
    bnsagz11 :Hüzünlendiriyorsun Ali Atay!
    oaeeik :03:03 ali atay-yoklugunda.
    #08
    Atalay Demirci Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 7 kişi 30 puan verdi.
    OY VER

    hakanzzers :. H.Sükür Saim Orhan-Salih Amel-Enes Kanter Fuat Avni-Adil Öksüz Atalay Demirci
    incredibleoglu :Atalay Demirci'nin hala içerde oldugu aklima geldi keyiflendim
    tanerserdar61 :Atalay Demirci 3 aydir tutuklu, tek suçu Enes Kanter'le DM'den yazismak. https://t.co/B4VM5HSjrk
    vivatun :stand up dünyasinda nefret listeme üçüncü siradan dahil oldun. 1-louis c.k. 2- atalay demirci 3- anthony jeselnik
    #09
    Eser Yenenler Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 5 kişi 25 puan verdi.
    OY VER

    EatInnocentMeat :Emine'yi Belçim Bilgin'e benzetmisler ve üzülmüs. Canim beni Haktan ve Eser Yenenler'e benzettiklerinde neredeydin?
    afidan89 :Eser Yenenler ?? ? https://t.co/gercZPqAMi
    ebru_kocamann :Eser yenenler keske Benim olsan be
    #10
    Şahan Gökbakar Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 3 kişi 20 puan verdi.
    OY VER

    TolgaYildizY :Bugün Recep Ivedik 5'e gittim. Sahan Gökbakar'a ne kadar tesekkür etsek azdir. Hem bol kahkahali hem de Türkiyeyi güzel anlatmis.
    tasalpv :Tesekkürler Sahan Gökbakar :)
    nurcan_onw :Sinema salonlarinda yer kalmadi: Sahan Gökbakar'in yeni filmi 'Recep Ivedik 5', önceki gün vizyona girdi. Yogun talep nedeniyle sinema…
    PscodL :Sahan Gökbakar Recep Ivedik 5 e ilgiden dolayi tesekkur etmis herkese. Ulan yine vurdun paranin gözüne tabi tesekkur edecen
    Cerenhals :Aliyle magazin iziliyoruz, "sahan gökbakar evlenmis mi yaa?" dedi. Gelde bunla magazin izle :(
    nilayaksoy_ :Allah kimseye Sahan Gökbakar iticiligi vermesin.
    Zeyhanker52 :Sahan Gökbakar adamsin ?????? dirkere güzel laf soktun tebrikler???? hankerciler adina tebrik ediyorum seni
    rumeysa_ankara :Recep Ivedik 5 için flas karar: Komedyen Sahan Gökbakar, sinema salonlari ve sosyal medyadaki ekibiyle 'Recep Ivedik 5'i izinsiz…
    MarilyninYegeni :Sahan Gökbakar'in filmlerine verdiginiz parayi bir yetime, ihtiyaç sahibi birilerine verseniz iki kat fazla sevap kazanirsiniz.
    #11
    Ilyas Salman Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 3 kişi 16 puan verdi.
    OY VER

    #12
    Okan Bayülgen Fotoğraflar Videolar
    Yasar T. ekledi, 1 kişi 6 puan verdi.
    OY VER

    tipsizinteki :aniden gelen okan bayülgen özlemi??? nerede bu adam???
    humatatldil :Müjde Ar, Okan Bayülgen,Kadir Inanir, Özkan Ugur ayni filmde ve böyle muhtesem bisey olamaz. Komser Sekspir ?? kanald açin izleyin tam su an
    furkantarakci :Komser Sekspir oyuncu kadrosu All Stars resmen.. Okan Bayülgen, Kadir Inanir, Özkan Ugur, Müjde Ar, Gazanfer Özcan...
    yunusertas293 :Çizgi filmlerde Essekleri seslendiren Okan bayülgen'e izin verinde Dirilis'de tapinakçilarin köpegini seslendirsin...
    phipps_kearney :okan bayülgen'i magazinde karalamaya çalismalari çok komik adam gerektigi cevabi verir bence::d
    clkhuseyin :Edepsizlik sözlerle ilgili degildir, tavirlarla ilgilidir. kelimeleri serbest birakmak gerekir. - Okan Bayülgen
    tuzruhun :Yasimi sormayan bi okan Bayülgen kalmisti dadasina girerken onuda bizzat kendi tamamladi tesekkürler minyongen.
    alimunyum :okan bayülgen bi programda Mazhar Alansona 'mazhar abi sen yine böle möh möh mü konuscaksin diyip program bitene kadar konusturmamisti adami
    DenizBaskin41 :Bu seneki All Star'in belki de tek güzel yani Kevin Hart'in ortalarda olmamasi . Okan Bayülgen'den bile daha itici bir adam olmak zor is :))
    #13

%Senin Seçimlerin

?Kimler Katıldı

!Liste Sahipleri (İlk 5)

  • Yasar T.

    Yasar T.

    11 seçenek

  • TC Eren B.

    TC Eren B.

    1 seçenek

?Son Gelişmeler

  • Yükleniyor

:)İlginizi Çekebilecekler

  • Yükleniyor

!Bakmadan Geçmeyin!

Kapat
    Yükleniyor...