En Güzel Sari-turuncu; Meyve Veya Sebzeler

Sıralama
Yorumlar
Oylama Geçmişi
SEÇENEK 11
OYLAMA 46
Sagligimiz açisindan gün içinde illaki sebze veya meyve tüketmeliyiz.Bunlarin bir kisminida sari ve turuncu sebze ve meyve grubu olusturuyor.Peki sizce en sevileni ne ? Bu liste Merve Ç. tarafından 09.04.2014 tarihinde oluşturuldu
  • #01
    Mısır Fotoğraflar Videolar
    Merve Ç. ekledi, 7 kişi 71 puan verdi.
    OY VER

    josessemprun :Canin haslanmis misir çektigi saatlere girmis bulunuyoruz.
    GizemBaydi :En çok da mesela misir patlatmak istediginde veya canin börek pisirmek isteyip de yapabilecegin bi mutfaginin olmamasi koyuyo.Evet bu saatte
    josessemprun :Haslanmis misirli tiviti haslanmis misir görseliyle atmayi unuttum. Simdi bir adet islevsiz haslanmis misir görselim var.
    Stavr0gin_ :Nasir'in veya Kutub'un Misir'ini seven kardesim, sana da Misir'a da karsiyiz biz...
    slappBitchez :miSiR tAvaDa sEqEr kAfaDa pAtlaR bRem ;)
    asabidondurma :ABD Eyaleti Kansas'ta misir, arpa ve bugday tarlalarinin uydudan görüntüsü. https://t.co/y4hxrfIeCR
    kronikdeliniz :Mum isiginda misir gevregi yiyelem me
    gorunenoki :Misir Firavunu ile Hitit Krali arasinda imzalanmis tarihteki ilk yazili antlasma olan Kades Antlasmasi'nin levhasi. https://t.co/WOGwEEs3qP
    theklavye_ :Misir'da bir pizzacinin balkonundaki manzarasi.. https://t.co/AlvPH9RQ89
    #02
    Şeftali Fotoğraflar Videolar
    Merve Ç. ekledi, 6 kişi 53 puan verdi.
    OY VER

    ekiinilhan :Hocanin bana bir tane elma türü söyleyin demesine arkadasim seftali diye bagirdi iste mebin yarattigi eser
    f606f6d4ca984bb :Canim böyle seftali tonlarinda allik çekiyor ya
    rusqoo :Kavurmanin hemen ardindan süt misiri cips ve seftali nektari ile ne kadar çöplük bi mideye sahip oldugumu siz anlayin
    kiklopsx :Seftali/ takip etmiyorum ama yoonmin sipliyosun<3
    plushbaek :[SEFTALI] knk hatirlamiuom ama army olup bni takip etmissin o yzdn muck, hatirlamyom
    _kyungsoul :SEFTALI VE KREMA TATLIDAN DA TATLI IMH
    mahoniMGWV :Düser Gardasim Düser, Gökten Yarma Seftali Düsse, Bize Gara Patlican Düser... ????????
    samobisus :su an hitü kütüphaneye ice tea seftali getirene 50 tl veririm https://t.co/ix8pKquHPc
    princezhang_ :Tanrim... Fotograf bastan sona seftali tonlari... ?????? https://t.co/BXMtzXDvUc
    #03
    Kavun Fotoğraflar Videolar
    Merve Ç. ekledi, 6 kişi 41 puan verdi.
    OY VER

    elbar0708 :Kelek büyünce kavun mu oluyomus ???? Lütfen bana yanlis oldugunu söyleyin, yeni ögreniyorum beegn ??????????
    BeyzaONER22 :Her kavun yedigimde bi parça alir ve ben kavun sevmiyom ya derim
    nunovakeiro :büyük kavun kkkkkkk
    cilgintosbik :Hobilerim arasinda kendime "Bugün seni karpuz dururken kavun sevecek kadar vizyonsuz yaratmayan Allah için ne yaptin?" demek vardir.
    SevilmisMahbube :Arkadaslar Kavun Gibidir. Neden mi? Bir Tane Iyisini Bulmak Için Yüzlercesini Yoklarsiniz da Ondan...
    ezgiozk7 :Band of horses dinlerken her sey kavun gibi kokuyo
    cyrusexwithme :33-) karpuz ve kavun
    BadePekcan :Uyyun uyyun kavun karpuz yata yata büyürmüs
    xlf24 :sinha bir de kabak hikayesi yazmak lazim. Zaten kavun karpuz dedigin de hep kabak.
    #04
    Kayısı Fotoğraflar Videolar
    Merve Ç. ekledi, 4 kişi 31 puan verdi.
    OY VER

    diyet_kulubu :- Ara ögünde tüketebileceginiz gidalari (kuruyemis, kuru incir kayisi vb.) önceden çekmecenizde hazir edin.
    clickclickk :Sessiz atin çiftesi... Bundan iyisi Sam'da kayisi...
    matrixfx54200 :napoli berabere samda kayisi hahahahahhaah
    MSpaydi :Yumurtayi kayisi kivaminda severim
    birgaripbusra :kayisi çayi getirin bana
    aysegulbky1 :Kayisi çayi esliginde hala ödev yapiyorum gözyaslarimi buraya birakip ödevime geri dönüyorum arkadaslar
    egekaracehennem :bugün tükettigim besinler (uygulanis biçimiyle beraber) sabah zyagina ekmek banmak öglen kayisi yumurta aksam bir kap zebze çorbasi
    Haskologlu :Malatya, Kayisi Pazari https://t.co/gJmO1JLXBo
    aycja :Beynim yandi gün kurusu kayisi yerine GÜN KARISI dedim agliyorum
    #05
    Limon Fotoğraflar Videolar
    Merve Ç. ekledi, 4 kişi 29 puan verdi.
    OY VER

    Sena23Nur :Ne kadar da becerikliyim bi nane limon kaynatamadim?? https://t.co/9GypOvRjHT
    ercndnlr :Yalçin deyince akliniza ne geliyor benim sirasiyla limon,gazoz ve subay tirasi
    Salihzekiciraci :Gin Fanta Limon Visne Bas Agrisina Birebir
    _aslzngin :Bu dünya soguk. Rüzgar geneIde ters yöne eser. Limon agaçlari kurur. Bahaneler hep hazir. Güzel günler çabuk geçer.
    turkoglumemo :Limon kadar güzel birsey yok
    Sarilakmi :Ama misket limon kremali hosbes yiyorum allah kahri bela ya
    evirlan :Burun: limon, mese, bal, elma Damak: karanfil, tarçin, vanilya Yuttuktan sonra: Hafif acimtrak bir elma ve tarçin Tam bir kis viskisi.
    harlemdilencisi :Gecenin bi yarisi acili salgam içip,tursu yiyip,limon yemek ne alaka kötüyüm ben bu aralar
    qutb_al_deen :Benim bildigim Ögretmen limon satar; var olan potansiyeli limon sikar gibi sikmaz ..
    #06
    Portakal Fotoğraflar Videolar
    Merve Ç. ekledi, 4 kişi 28 puan verdi.
    OY VER

    nuroruc_ :Anasinifi ögretmenim Zeynep Portakal hanimefendinin de ögretmenler güng kutlu olsun. Afiyettedir insallah.
    Demedidersin :Hayatim boyunca yaptigim tüm seçimler sonucu bu portakal suyunu içiyorum, çorba yapsana cnm komsum onu içiyim
    demetgnay :Marketten portakal sanip greyfurt almisim. Hayattaki seçimlerimin hep yanlis oldugunu ispatlayan iyi bi örnek bence.
    alaturkavakit :gülüverse her yerde portakal çiçegi açacakti, ben yoktum güldügünü görmedim ama agladigini bilirim. *bagdat, '91. https://t.co/sPWIqH6AzW
    okkaliptos :Vegan oldugum yillarda evde portakal suyu içer ineklere söverdim
    sgltc_hlya :Ya simdi bu king küçük portakal mi yoksa mandalina çesidi mi ne bu soyup yemegi biraktim bunu düsünüyorum bakisiyoruz öyle
    mervekarliogluu :taze sikilmis adi altindaki portakal ya da nar sularinin , suyla seyreltilmesi beni sinirlendiriyor......
    karahandd :F.Portakal gibi olacak ama, ben bütün ögretmenlerin gününü kutlayamiyorum, bu meslegi layikiyla yapanlarin günü kutlu olsun??
    Surubumsu :Gece iki buçukta Bach dinleyip portakal yemek. Hayatimdaki elitlik ve varosluk düzeyi tam olarak bu iste absbdh
    #07
    Mango Fotoğraflar Videolar
    Merve Ç. ekledi, 5 kişi 25 puan verdi.
    OY VER

    AyrBusra :Maasini yeni almis kizin serrinden korksun gratis mango zara watson
    keedaa34 :Yahu suraya mango outlet neden koydunuz resmen çöp ay kusucam
    Blaclik :Dayim ta Ankara'dan geldi ama burda yokmus gibi sirf seviyorum diye aysti mango almis ulan?
    canberkayy :Olm bu kiz sinemada sevgilisiyle yiyisiyodu hangi ara h&m zara mango moduna girdi
    dilektorsyuz :umarim mango black friday indirimine girer o kazagi almam sart oldu
    enginnergunn :Iki gündür ananas mango falan yiyorum tropik yasiyorum????
    3819_imran :harika yaa DEVLET onayli etkisi kanitlanmis zayiflama ürünü african mango orjinali türkiyeye gelmis sonunda. sükür yaa bu üründen
    OzdinBusra :mango bu sene bütün ayakkabilarini muhtesem yapmis ya. kafayi yiyorum
    8364_col :Mükemmel yaa DEVLET onayli etkisi kanitlanmis zayiflama ürünü african mango orjinali türkiyeye gelmis sonunda. sükür yaa bu ürün
    #08
    Mandalina Fotoğraflar Videolar
    Leyla E. ekledi, 2 kişi 22 puan verdi.
    OY VER

    Agresifimben :5467888 kilo derdim var anne bana mandalina al ??
    darknsswillrise :bi mandalina yiyem bari
    Taelike_ :Çakliti mandalina çakliti vings https://t.co/nbed1sG1KK
    gelsanamuhtacim :mandalina severim
    ivy_eren :Mandalina yiyecegim canim çekti.
    suheylaliyi :Biraz daha mandalina.
    ivy_eren :Mutfaga mandalina yemeye girdim mandalina yedim ama sonrasinda yarim ekmek de yedim nutellayla :(
    okay_bengu :Kalorifer peteginde kuruyup kalan mandalina gibiyim kokusu gitmis zamani geçmis
    zeynnepde :tek elimle mandalina soymak beni cok zorladi
    #09
    Greyfurt Fotoğraflar Videolar
    Merve Ç. ekledi, 3 kişi 13 puan verdi.
    OY VER

    xetyiyencicekk :Greyfurt yemedigim gün mutlu uyuyamam
    mrvee_kya :Ne zaman greyfurt seviyorum desem, sevmeyenler sanki ben greyfurtmusum gibi bana bakip "iyy" diyor. Sanirim dünya üzerinde bir ben seviyorum
    kivrinho :Bi greyfurt almisim mis https://t.co/dAS0mmFP4Q
    ndidemyldz :Greyfurt yiyorum bu meyveyi neden yedigimi bilmiyorum tadinin nasil oldugu da bazi bilinmezlikler içeriyor
    sefika_28 :Sanirim butun kis boyunca greyfurt icicem
    BernaMaths :Greyfurt yicem ama riske girmek istemiyorum bi taraftan da
    palmiilepalmiye :"Greyfurt kimdir?" soruma cevabi olan kisiyle arkadas, dogru cevap verebilen kisiyle de kanka olabilirim. Kafa yapisindaki benzerlik önemli.
    demetgnay :Marketten portakal sanip greyfurt almisim. Hayattaki seçimlerimin hep yanlis oldugunu ispatlayan iyi bi örnek bence.
    MarabaBenOlga :Balli greyfurt seni seviyorum çabuk beni öp.
    #10
    Havuç Fotoğraflar Videolar
    Merve Ç. ekledi, 3 kişi 12 puan verdi.
    OY VER

    mavihuydurbend_ :Hücre biyolojisi çalismak yerine bugs bunny ile havuç yemek de vardi ama bize de bu düstü..naparsin mukadderat????
    dionysoslu :Halukla havuç salonda top oynarlar ve ortalik karisir
    Nkalmaoglu :Arsenal ve Manchester a iy0 oynadim havuç suyumu yudumluyorum.
    mertoymak :5 havuç dilimi 115 lira onu gectim 3 lokum 270 mii.. Serpistirr Nusrettt https://t.co/Z9YOX6vNpC
    Saleyev :Sonra bu saatte haslanmis havuç kemiriyosun??
    kudstanbul :Zeynep Merve size havuç getirdim; https://t.co/6MnMrZSI4u
    bibercekirdegi :Brokoli, havuç, zeytinyagi, limon??
    busraklcaslan :Agzim turuncu olasiya kadar havuç yiyecegim.
    mervelidedeoglu :-Ne yazik ki her tavsan havuç sevmez ve yemez sayin psikolog . Ama dilerseniz size bunu ögretebilirim ???? https://t.co/dM8vYhvB8v
    #11
    Balkabagi Fotoğraflar Videolar
    Merve Ç. ekledi, 2 kişi 3 puan verdi.
    OY VER

    boklubaba :benim cocugum olsa ona cok iyi bakarim cok super bi insan seklinde yetistirirdm tahinli balkabagi puresiyle beslerdim minik iblisimi
    rrumulu :Dunya uzerinde balkabagi satilmayan tek memleket Trabzon mu? Kabak tatlisi yemeden bu seneyi bitirirsem kendimi picaklarim ????
    minnakaslan :Balkabagi, su kabagi ve bilimum kabak cesidini seven insan da ne biliim gitsin saman fln yesin.
    rrumulu :Trabzon Cevahir'de balkabagi var. Kesin bilgi yayalim rt
    ysmnZKN :Bundan sonra en sevdigim corbalardan biri; balkabagi corbasi ????
    #12

%Senin Seçimlerin

?Kimler Katıldı

!Liste Sahipleri (İlk 5)

  • Merve Ç.

    Merve Ç.

    10 seçenek

  • Leyla E.

    Leyla E.

    1 seçenek

?Son Gelişmeler

  • Yükleniyor

:)İlginizi Çekebilecekler

  • Yükleniyor

!Bakmadan Geçmeyin!

Kapat
    Yükleniyor...