En Çok Sevilen Bira

Sıralama
Yorumlar
Oylama Geçmişi
SEÇENEK 8
OYLAMA 31
Ülkemizde cipsin,çerezin ya da bunaltici sicagin vazgeçilmezidir bira.Ayrica futbol maçlarinin yaninda sudan farki olmuyor.Buna göre en çok içilen bira sizce ne ? Bu liste Merve Ç. tarafından 01.04.2014 tarihinde oluşturuldu
  • #01
    Tuborg Fotoğraflar Videolar
    Merve Ç. ekledi, 5 kişi 42 puan verdi.
    OY VER

    lanbarok :bugün beylerbeyi hamid-i evvel caminin avludaki kapisinin dibinde bos bir tuborg sisesi ve kuzguncuk taraflarinda ölü bir marti gördüm.
    ahmettakn09 :Kirmizi gülün modasi geçti sevgilinize kirmizi tuborg alin :)
    21yyHippisi :Kalbim sevgi, buzdolabim Tuborg dolu.. Bu boktan dünyada daha ne isteyeyim ki!
    mahallederapci :Abiler olmus tuborg,tuborg olmus 6 lira :)
    ebrukadercakir :Kirmizi tuborg icmedigime dua edin https://t.co/6CvJHKSDka
    docentbeyin :Ilk bira içtigimde bi daha agzima sürmem demistim, tüm tuborg halkindan özür dilerim
    simge__ozr :Tuborg bomonti falan varken efes içen insan samimiyetsiz geliyor
    oichisaama :herkese param yok sana altili tuborg bebegim
    Desdenova__ :Tuborg Gold seni seviyorum
    #02
    Miller Fotoğraflar Videolar
    Merve Ç. ekledi, 5 kişi 35 puan verdi.
    OY VER

    Murattiicenadam :Miller devrin "Alkol dokunuyor ama çaktirmiyorum ponçik kadini" idi. Simdi Adina Corona Dedikleri bira almis Millerin tahtini.
    icecracks :Siapa ezra miller? Ezra d wannafeller kenal la haha (haha ??)
    vanonact :"Temel illüzyonlari tükenmis bir dönem bitmis kabul edilebilir." demis Arthur Miller... https://t.co/9XD9GPlxfG
    mebusged :miller almadigim kafama sokiyim
    Gxngofgin :Ezra Miller ptn
    zisanatory :Sumedralden sonra bu tip gözlügün yakistigi tek insan ezra miller https://t.co/aiJDRar8ln
    AytacOnder26 :Henry Miller'in da dedigi gibi; Bitisler kimine göre yeni bir baslangiçtir. Kimine göre sadece son...
    Chaos_faun :susan miller beni hayal kirikligina ugratiyor ikimizin burcunda da evle ilgili sorunlar aile falan diyo ASK NERDE SUSAN ASK NEREDE
    fisildayanadam_ :Velicankizi çok formda ama mengüberte belde geç diyen selim kardesim ah almayin artik bence yazik miller bu kadar kör degil
    #03
    Efes Pilsen Fotoğraflar Videolar
    Merve Ç. ekledi, 5 kişi 34 puan verdi.
    OY VER

    balcierdem :Anadolu Efes, Efes Pilsen.. 15 temmuz sehitler köprüsü, Bogaz Köprüsü.. Yavuz Sultan Selim Köprüsü de 3. köprü olarak söyleniyor..
    GolcekErhan :O dönemler Zeytinburnuspor maçlari ve efes pilsen maçlari disinda semtten pek ayrilmiyoruz! Zaten baska yere gerekde görmüyoruz!
    hakk_dilli :biz sabahlari manzaraya karsi çay-simit yaparz. bunlar fikirtepenin sokaklarinda efes pilsen-kasar peynir yapiyorlar allah sizi alsin????
    MonycaTorr :EFES PILSEN GOL OLEY!
    ogunkaradaggg :"Bogazimda efes pilsen tadi var."
    sempanzer :Alfa birasi: efes pilsen... https://t.co/Uf4gBExyRR
    sempanzer :Soldaki bomonti sagdaki efes pilsen tayfa https://t.co/TMO4WOUevI
    Eylulisgod :Sevdik de ne oldu, efes pilsen zengin oldu
    mahsunguul :sekersiz efes pilsen gibisi yok ya. yillardir bira içiyorum bnun gibisine denk gelmedim. https://t.co/gvxlD0Zz3X
    #04
    Heineken International Fotoğraflar Videolar
    Merve Ç. ekledi, 3 kişi 28 puan verdi.
    OY VER

    #05
    Carlsberg Fotoğraflar Videolar
    Merve Ç. ekledi, 3 kişi 26 puan verdi.
    OY VER

    Mertseckinn :Carlsberg formali Gerard, Williams in genç yetenegi Jenson Button... Eyvallah
    holyblimey :carlsberg ve chickenesh derken aci cekiyorum
    cyanocittaa :Canim Carlsberg çekiyo
    uzunlafnkisasi :Carlsberg çok güzelsin
    ahmetalphates :danimarkalilarin en güzel yani carlsberg herhal
    Benyineyollara :Ya az once bi video actim maymun carlsberg icio yanimda oturan arkadasim da ondan baska bira icmez gülme krizine girdim ahahhaa
    kucukskenderbeu :Çukurambar'da cuma namazi kilip çikista ODTÜ Gida otoparkta 5 Carlsberg içmek ??
    cisem_onar :Su niyetine carlsberg içmek daha mantikli.Su nedir MK
    sxlihklc :carlsberg seni seviyorum ulan
    #06
    Corona (bira) Fotoğraflar Videolar
    Merve Ç. ekledi, 4 kişi 26 puan verdi.
    OY VER

    #07
    Efes Bomonti Fotoğraflar Videolar
    Merve Ç. ekledi, 3 kişi 24 puan verdi.
    OY VER

    #08
    Becks Fotoğraflar Videolar
    Merve Ç. ekledi, 3 kişi 17 puan verdi.
    OY VER

    sunigundem :Cumartesi gecesini Becks birasi ve tortiyya ile geçiriyorum, daha iyi bir eglence düsünemiyorum hikikomori seviliyorsun karsim
    tuleksam :ictigim bira becks anliyon dimi kenks
    SelenKoltaan :Mesela o günden sonra hiç becks içmedim.
    zorbeykaryenic :Dortmund'da fabrika isçisi oldugum için hava aydinlanmadan kalkiyorum. 33cl becks teneke kutu birami alip durakta servis bekleyecegim.
    noodleistheword :Sik gittigim barda daha ben siparis vermeden "her zamankinden mi aysaaanim" deyip lormal düz Becks birayla fistik getiriyorlar.
    mirakafe :Besiktas - Benfica Sampiyonlar Ligi Grup maçlari Bugün, 20:45 de Mira Becks Bahçesinde.. Rez0322 226 37 37 https://t.co/SsvbZsCsuo
    alexizorba46 :Ben kadiköy migrosa becks stoklamaya gidiyom
    BesteBagdatli :Hayaller Becks hayatlar ye?il çay çünkü
    sennanla :Bence Becks için, pisman olmayacaksiniz. Deneyenler begendi bile. ??
    #09

%Senin Seçimlerin

?Kimler Katıldı

!Liste Sahipleri (İlk 5)

  • Merve Ç.

    Merve Ç.

    8 seçenek

?Son Gelişmeler

  • Yükleniyor

:)İlginizi Çekebilecekler

  • Yükleniyor

!Bakmadan Geçmeyin!

Kapat
    Yükleniyor...