Burak Vs Selçuk Hangisi Daha Basarili???

Sıralama
Yorumlar
Oylama Geçmişi
SEÇENEK 6
OYLAMA 16
Burak Vs Selçuk Hangisi Daha Basarili??? Sizcene.com üyeleri tarafindan bu listede belirleniyor. Oy ver, sen de seçimini yap! Bu liste Ferqiyye C. tarafından 20.03.2014 tarihinde oluşturuldu
  • #01
    Burak Yılmaz Fotoğraflar Videolar
    Ferqiyye C. ekledi, 5 kişi 60 puan verdi.
    OY VER

    keepcalmfella :Yasin güzel kardesim Burak Yilmaz'a mi özeniyorsun? Neden kontrol ettigin top 8 metre açiliyor ayagindan?
    JurnalSpor :Cüneyt ile baslayan uygulamadan mutlu olan Burak Yilmaz Türkiye'ye dönme karari aldi.
    november_pasali :Emek hirsizlari listesine Arif Erdem, Burak Yilmaz'dan sonra Yasin Öztekin'de eklendi. Bunlarin fitratinda sahtekarlik var yapcak bisey yok.
    1907Coskun :Cüneyt ile baslayan uygulamadan mutlu olan Burak Yilmaz Türkiye'ye dönme karari aldi.
    galatasarayfor :Teknik adam dedigin Engin Baytar, Selçuk Inan, Burak Yilmaz, Dany gibi oyunculardan verim alip sampiyon olur. Bu oyunculari futbola küstürdü
    MelihMO :Dört seneye Survivor adasinda Burak Yilmaz'in düsüslerini falan izleriz. At fava bekle.
    FuruncuPelin :Ben gol kaçiran Burak Yilmaz'i,sahada savasan Elmanderi ,üç kisilik oynayan Drogbayi özledim
    AnL_GS7 :Burak Yilmaz zerre sevdigm adam degil hatta gittiginde çok sevinmistm hala seviniyorm ama onu bile zorla yolladinz.Aynisini Podi'ye yapiyrlr
    azranur_karakas :ISIN EN ACI YANI PROFILIMDE BURAK YILMAZ VAR.. RESSMEN DRAM ABI https://t.co/Vr07CCPlMh
    #02
    Selçuk İnan Fotoğraflar Videolar
    Ferqiyye C. ekledi, 5 kişi 52 puan verdi.
    OY VER

    linoge83 :selçuk inan beni düsünüyor su an. https://t.co/DL0F6y1aC4
    mbretwess :Selçuk Inan matmazeller gibi top oynuyo dhdjdiejejrjj
    barisssyildiz :Selçuk Inan bu takimdan uzaklastirilmadigi surece huzur bulamayiz. Hamit gitti diye sevinirken onun Selçuk versiyonu geldi.
    TFFSuperLig :Maçin en çok kosan (km) 6 futbolcusu. 12.31 Ceyhun Gülselam 11.86 Tanase 11.42 Gaman 11.34 Latovlevici 11.19 Ilhan Depe 11.08 Selçuk Inan
    TFFSuperLig :Galatasaray'in en çok mesafe kat eden (km) ilk 5 futbolcusu. 11.08 Selçuk Inan 10.59 Nigel de Jong 10.28 Bruma 10.08 Josue 9.88 Ahmet Çalik
    gmaktas2428 :Hep yaziyoruz ! Bugün Selçuk Inan , Sabri sarioglu , Semih Kaya satisa konulsa , Türkiye'de bir tek Anadolu klüpleri talip olur
    BanuAydin16 :Bence birkaç güzel pozisyon izleyelim de düzelelim. Selçuk Inan'in asisti harika Yasin'in kontrolünü de çok begendim.
    hikmetserdas :Canli izledim, vefa felan okey de cidden Selçuk Inan bitmis..
    alikafatutar :Takim'in El Freni Selçuk Inan'dir.
    #03
    Selçuk İnan - Burak Yılmaz Fotoğraflar Videolar
    Ferqiyye C. ekledi, 4 kişi 32 puan verdi.
    OY VER

    #04
    Her Ikisi Fotoğraflar Videolar
    Ferqiyye C. ekledi, 2 kişi 14 puan verdi.
    OY VER

    #05
    Hiçbiri Fotoğraflar Videolar
    Ferqiyye C. ekledi, 0 kişi 0 puan verdi.
    OY VER

    furkansamed :Hasa bazilari Allah’a merhamet dersi vermeye kalkiyor Oysa onlarin hiçbiri bilmezken,onlara o acima ve merhamet duygularini veren Allah'tir
    yol_gezen :O kadar yoruldumki bu fikirlerden su hayattan valla söyle koysam kafayi uyusam bi sekilde ve uyaninca olmasa bunlarn hiçbiri ne güzel olurdu
    OMukul :Ya Hamza Hamzaoglunun verdigi maddi zarari hiçbiri vermedi bize hala millet onu istiyor mantik disi
    sefabati :hiçbiri bi Hilmicem degil ??
    minaabdullahc81 :Benim hayatim, benim seçimlerim, benim sorunlarim, benim hatalarim ve benim yasanmisliklarim. Özetle, hiçbiri sizi ilgilendirmez
    ezelikoo :Dönemin kalantorleri meleler tayfasi ehmedo onlar hiçbiri ortada yok
    melissa_cil :Çok solcu tanidim ama; hiçbiri senin kadar devrim yapmadi solumda.
    melikenkfc :Gözler nagiyi ariyo hep,busene hiçbiri naginin yanina bileyaklasamaz.Nagim sen efsaneydinya.busene sen olsan bunlar kiskançliktançatlardi??????
    emreacarkan4 :Bu hafta fenerbahçe basaksehir maçi olmasaydi bunlarin hiçbiri olmzdi. Maç öncesi hersey belirlenmis zaten. Neyi tartisiyosunuz ki bu kadar
    #06
    Hiçbiri Fotoğraflar Videolar
    Uykucu ekledi, 0 kişi 0 puan verdi.
    OY VER

    nisankelebegi :Kötülük birçok maske giyebilir. Hiçbiri iyilik maskesi kadar tehlikeli degildir.
    SmskSmr :Çok fazla susuyorum. Fazlasiyla da dinliyorum, Ve bunu sadece insan olduklari için yapiyorum. Hiçbiri gerçekten umurumda degil.
    sargin2679 :Bilirmisin.. "Kurdugum cümlelere bile sigmiyorsun artik, hiçbiri sana olan özlemimi anatmaya yetmiyor..."
    izoixx :Sarkilarda hep ayni hepsinde bi yasanmislik var aldatilmislik terkedilmislik hiçbiri beni anlatmiyo püf
    DenizKl16295535 :Herseyin bittigi yerde baslayan sehre, bazen güzel seylerde gelirdi ama hiçbiri uzun süre kalmazdi. -Vizyontele Tuuba
    never_mind47 :Bizde hep seni seviyorum diyenlere rastladik ama hiçbiri de sevmiyomus...
    alterzan :Ahmet Kaya'nin getiremedigi barisa biz uzanamayiz bile. Bu rüyalarin hiçbiri gerçek degil arkadaslar.
    ak_aytac :Agliyordum. O gidenler, Sen iyi bir insansin diyordu. Ve hiçbiri de aslinda; iyi insan sevmiyordu. Cemal Süreya
    pluielockser :"Çok nankör gördüm, hiçbiri kedi degildi"
    #07

%Senin Seçimlerin

?Kimler Katıldı

!Liste Sahipleri (İlk 5)

  • Ferqiyye C.

    Ferqiyye C.

    5 seçenek

  • Uykucu

    Uykucu

    1 seçenek

?Son Gelişmeler

  • Yükleniyor

:)İlginizi Çekebilecekler

  • Yükleniyor

!Bakmadan Geçmeyin!

Kapat
    Yükleniyor...