Sevmediginiz Huyunuz

Sıralama
Yorumlar
Oylama Geçmişi
SEÇENEK 15
OYLAMA 59
Sevmediginiz Huyunuz için güncel siralamayi asagida bulabilirsin. Oylarinla sen de seçimini yap, arkadaslarinla paylas! Bu liste Ferqiyye C. tarafından 15.03.2014 tarihinde oluşturuldu
  • #01
    Burnumun Dikine Gitmem Fotoğraflar Videolar
    Ferqiyye C. ekledi, 8 kişi 86 puan verdi.
    OY VER

    #02
    Merhametli Olmam Fotoğraflar Videolar
    Ferqiyye C. ekledi, 6 kişi 49 puan verdi.
    OY VER

    #03
    Baskalarina Kendimden Daha Çok Önem Vermem Fotoğraflar Videolar
    Ferqiyye C. ekledi, 6 kişi 46 puan verdi.
    OY VER

    #04
    Bir Insana Çabuk Güvenmem Fotoğraflar Videolar
    Ferqiyye C. ekledi, 6 kişi 44 puan verdi.
    OY VER

    #05
    Agresif Olmam Fotoğraflar Videolar
    Ferqiyye C. ekledi, 5 kişi 30 puan verdi.
    OY VER

    incehamurluu :Eksik bir yönüm fazlasiyla agresif olmam.Ancak beni taniyan kimse ona bagirdigim için bana kizamaz.Onun iyiligi için onu kirdigimi bilir.
    hevale_beyan :Bütün siyasi analizlerimi yemegin pismesini beklerken yapiyorum sanirim bu kadar agresif olmam bundan =>
    ciigdemdeniz :Yaprak sararken tvde rte görmüs büyükbabam kadar agresif olmam? ??
    enapiimya :of bu kadar agresif olmam beni de yoruyo yeter biktim sakin bi insan olmak istiyorum artik
    #06
    Fedakar Olmam Fotoğraflar Videolar
    Ferqiyye C. ekledi, 4 kişi 28 puan verdi.
    OY VER

    supermansky27 :Fazlasiyla fedakar olmam , bunu kullanabileceginiz anlamina gelmiyor.
    #07
    Sakin Olmam Fotoğraflar Videolar
    Ferqiyye C. ekledi, 4 kişi 23 puan verdi.
    OY VER

    cakil227 :Sakinim..sakin olmam lazim ??
    coolwithgomez :Üf sinirliyim hem de çok birisine patlayabilirim sakin olmam lazim yoksa kafami sinirden kapiya vurcam
    serracyrrr :Sakin olmam lazim yoksa yikicam ortaligi
    mrverdemr :Sakin olmam lazim .
    berkaycakar :hayko cepkin'in sakin olmam lazim albümü ne kadar harika bi albümdü ya
    Beste_ferah :Sakin olmam gerektigini bilerek sakin kalamiyorum
    ArsllanBerna :Sakin olmam gerekiyor çünkü hayatimin geri kalanini bi katil olarak geçirmek istemiyorum ??
    semos_semoss :Lâ havle ve lâ kuvvete illâ billâhil aliyyil azîm.. Sakin olmam lazim, sakin olmam lazim, sakin olmam lazim ??
    feysfln :sakin olmam lazim yoksa suan kereme neden nefes aliyosun diye dalicam
    #08
    Bosbogaz Olmam Fotoğraflar Videolar
    Ferqiyye C. ekledi, 4 kişi 22 puan verdi.
    OY VER

    #09
    Atarli Olmam Fotoğraflar Videolar
    Ferqiyye C. ekledi, 4 kişi 21 puan verdi.
    OY VER

    #10
    Yalanci Olmam Fotoğraflar Videolar
    Ferqiyye C. ekledi, 3 kişi 19 puan verdi.
    OY VER

    #11
    Korkak Olmam Fotoğraflar Videolar
    Ferqiyye C. ekledi, 3 kişi 17 puan verdi.
    OY VER

    #12
    Saf Olmam Fotoğraflar Videolar
    Ferqiyye C. ekledi, 4 kişi 13 puan verdi.
    OY VER

    mustafatoksari :Salim sen e sorarmisiniz yarin AB pkk ya dokunmayin ve Güneydogu bölgesini verin derse ne olacak AB nin samimiyet inanarak kadar saf olmam.
    kerimakhan29 :En nefret ettigim sey de bu kadar saf olmam .
    #13
    Burak Yilmazi Sevmem Fotoğraflar Videolar
    Leyla E. ekledi, 2 kişi 13 puan verdi.
    OY VER

    #14
    Akilsiz Olmam Fotoğraflar Videolar
    Ferqiyye C. ekledi, 0 kişi 0 puan verdi.
    OY VER

    #15
    Salak Olmam Fotoğraflar Videolar
    Ferqiyye C. ekledi, 0 kişi 0 puan verdi.
    OY VER

    imstilllonelyy :kendimin en sevmedigim özelligi salak olmam
    #16

%Senin Seçimlerin

?Kimler Katıldı

!Liste Sahipleri (İlk 5)

  • Ferqiyye C.

    Ferqiyye C.

    14 seçenek

  • Leyla E.

    Leyla E.

    1 seçenek

?Son Gelişmeler

  • Yükleniyor

:)İlginizi Çekebilecekler

  • Yükleniyor

!Bakmadan Geçmeyin!

Kapat
    Yükleniyor...