En Unutulmayan Dizi

Sıralama
Yorumlar
Oylama Geçmişi
SEÇENEK 20
OYLAMA 53
En Unutulmayan Dizi, bu listede siralaniyor. Sen de oy ver, arkadaslarinla paylas, liste istedigin gibi siralansin! Bu liste Leyla E. tarafından 06.03.2014 tarihinde oluşturuldu
  • #01
    Aşk-ı Memnu Fotoğraflar Videolar
    Leyla E. ekledi, 5 kişi 54 puan verdi.
    OY VER

    gizemnsesi :Bi zamanlar persembe sabahi uyandigimizda Lost'un yeni bölümü aksamina da Ask-i Memnu'nun yeni bölümü olurdu. Iste o günler cennetmis..
    tugbaycll :Ask-i Memnu'dan sonra en iyisi Cesur ve Güzel gibi ??Kuzey ve Güneyi de bir köselere atamam tabi
    Lara_zor :Persembeler önceden böyle miydi sabahtan baslardi Ask-i Memnu heyecani ??
    mrvcc_cak :Yüzyilin dehsetül vahset bir dizisi olan Ask-i Memnu daki Firdevs Yöreoglu gibi entrikalar kuruyorum nzsnhshs
    ozdesugorgunn :Yemin ederim sinav baslangiçlarinda Ask-i Memnu Nihal gibi sinifin ortasinda bayginlik geçiriyorum
    HasannOnur :Milletin hayati Ask-i Memnu,benimki Akasya Duragi.
    ffilav :Telefonda bikac saat once ask-i memnu tartisiyoduk simdi lol+yemek
    hazalisthenew :Ay ben rüyamda Ask-i Memnu'yu gördüm galiba ya. Hatta sanirim Nihal bendim. Atesim mi çikti noldu?
    #02
    Kavak Yelleri Fotoğraflar Videolar
    Leyla E. ekledi, 6 kişi 53 puan verdi.
    OY VER

    merveeaydinnn09 :kavak yelleri efe sekli bir ölüme ihtiyacim var. su an öleyim bakayim ne yapacaksiniz arkamdan begenirsem gelirim geri
    ferhatsenellcim :kavak yelleri efe sekli bi ölüme ihtiyacim var su an öleyim bi bakayim ne yapacaksiniz arkamdan begenirsem gelirim geri
    ponciktos :kavak yelleri efe sekli bir ölüme ihtiyacim var. su an öleyim bakayim ne yapacaksiniz arkamdan begenirsem gelirim geri
    vicvic195 :kavak yelleri efe sekli bi ölüme ihtiyacim var su an öleyim bi bakayim ne yapacaksiniz arkamdan begenirsem gelirim geri
    kedimha :kavak yelleri efe sekli bi ölüme ihtiyacim var su an öleyim bi bakayim ne yapacaksiniz arkamdan begenirsem gelirim geri
    serife12362 :Kankamin dügünü için yelpaze gibi genis ve uzun takma kirpiklerden alicam. Alicamki her goz açip kapayisimda bayindirda kavak yelleri essin??
    FurkanYagizefe :''Içimde yilgin rüzgarlarin ayak sesleri , sende daha yeni yeni kavak yelleri ''
    #03
    Öyle Bir Geçer Zaman ki Fotoğraflar Videolar
    Leyla E. ekledi, 4 kişi 33 puan verdi.
    OY VER

    kadiryldz67 :Öyle bir geçer zaman ki
    SezerYozgat :Öyle Bir Geçer Zaman Ki.... Akin Yavuz Agabey ile Saçlarimizin Beyazlamadigi Yillardan... https://t.co/Kn3so8HbLn
    Lima____ :Öyle bir geçer zaman ki dizisini bitirdim. Aski memnuya baslamama ramak kaldi ama kuzey güneye baslicam sanirim.
    Torbac1250 :Pis7li mi ? Öyle bir geçer zaman ki mi ? Pis7 li Ise Begen. ? Öyle bir gecer zaman ki Ise Yorum at ? her ikisi ise begenip yorum
    mucize1980 :Kafam çok karisik ?? "Öyle Bir Geçer Zaman ki ?TBT" https://t.co/SBYnl1GJc6
    howsitgonnaend :vallahi biz öyle bir geçer zaman ki süleymani özledik
    writerMrsTeu :Öyle bir geçer zaman Ki .
    ofisdestek :Öyle bir geçer zaman ki... https://t.co/tegSJwNKm1
    ElkaWilliamss :öyle bir geçer zaman ki
    #04
    Doktorlar Fotoğraflar Videolar
    Leyla E. ekledi, 4 kişi 26 puan verdi.
    OY VER

    mmertakk :Acim büyük ?? Koca yürekli iphoneum su an yogun bakimda ?? Doktorlar kendinizi kötüye hazirlayin dedi. ??
    aynenc :Doktorlar tiksinmez ki
    Adnan_Hocam :Doktorlar çok degerli insanlar çok hürmet göstermek gerekir.| Adnan OKTAR
    karapatili :doktorlar zenan fobilerim arasinda.
    Turuncsari :Aglarken bir anda kendimi pogaça yaparken buldum. Galiba Doktorlar dizisindeki Zeynep vakasi oldum ????
    irmakdiyebiri :Kadinlarin orgazm olmaktan haberi yok, delirdiler diye doktora gidiyorlar doktorlar masaj yapiyor filan. Simdi olsa vay efendim..
    mssparachute :Doktorlar'daki Zeynep'in, Ömer'in (IlhanMansiz) yanina sokulp hönkürerek agladgi, arka fonda "AglaKalbimAgla" sarkisinn çaldigi sahne gibiym
    ayasophia :Zizek anlatmisti (bana özel degil kitabinda tabi): Tito hastalanmis, ölecek. Doktorlar ömür biçiyor. Etrafindakileri basiyor bir sikinti.
    Ruzgarstn :Doktorlar bile anlamadi hâlimden,öyle bi hâl!! Ben neyin acisini çekiyorum peki?? En iyisi uyumak...
    #05
    Adını Feriha Koydum Fotoğraflar Videolar
    Leyla E. ekledi, 4 kişi 26 puan verdi.
    OY VER

    emreealp :Adini Feriha koydum izliyorum çok heyecanli lan
    _BurcuMiyy_ :Teve2 de adini feriha koydum var.. özlemisimmmm..
    MelisaaGenc :teve2 de adini feriha koydum var lan tabi izlicem ????
    garipsanki :Adini Feriha Koydum izligorum
    beyzayaziyor :Adini feriha koydum izleyerek çok duygulu anlar yasiyorum su an
    haritadavarimx :inanilmaz sekilde adini feriha koydum izleyip agliyorum
    ozalpmevlude :Okul yok is yok oturup adini feriha koydum izliyorum bence çok güzel
    iromiiiii :Dün 6 saat araliksiz Adini Feriha koydum izledikten sonra bugün de izlemeye devam eden oda arkadasim var kurtarin beni AFK kusucam ????
    stayoungx :Bazi seyleri kafamda halledip mantikli düsünebilirim derken arka fonda adini feriha koydum jenerik müzigi çaliyo
    #06
    Yaprak Dökümü Fotoğraflar Videolar
    Leyla E. ekledi, 5 kişi 25 puan verdi.
    OY VER

    calpann_elif :Yaprak dökümü izliyorum.Fahriye'nin mi sokuna girsem Neslihan'in mi yarim saat oldu hala karar veremedim
    ruhancessur :Bütün ögretmen arkadaslarima kutlama içerikli mesajlarimi attigima göre gönül rahatligiyla yaprak dökümü izleyebilirim.
    itsperfectx :shiplerim yaprak dökümü gibi teker teker gidiyor
    kessbekes :Spor yaparken yaprak dökümü ali riza bey felci geçirmek en sevdiyim
    RebeLandRockeR :Kimseyi kirmayayim dökmeyeyim derken bir baktim ki ben yaprak dökümü yasiyorum.
    ofsaytbilenkz :Ülke resmen Yaprak Dökümü evine döndü. Her sey yerle bir ama herkes "Aman tadimiz kaçmasin Ali Riza Bey" kafasinda :/ "Dolar 3.44"
    snn_yrdkl :Kendi düsüncelerimi baskalarindan bekledigimizdendir bu yaprak dökümü
    HandeAkdas :Egemen yanlislikla 5.30da uyanip servisçiyi aramis abi nerdesin diye adam saat daha 5.30 demis egemen yaprak dökümü felçli ali riza
    mehmettyigit :Bugün staja gitmeyince yaprak dökümü ve gelin evinin yeni bölümlerini kaçirmanin üzüntüsünü yasiyorum.
    #07
    Asmalı Konak Fotoğraflar Videolar
    Leyla E. ekledi, 2 kişi 20 puan verdi.
    OY VER

    sln_ea :A2 de tüm eski dizileri koymus ama en efso dizi asmali konak yok tam saf ??
    Heypindo :çalismam gereken yiginla derslerim varken 4 gündür asmali konak izliyorum biri beni durdursun
    thereyhankaraca :Asmali konak
    sevgihosafi :asmali konak izliyorum
    dasabysm :Cidden keske asmali konak gibi bi ailem olsaydi, bütün gün yer sofrasinda yemek yeseydik ipek tuzcuoglu börek yapsaydi
    poketopusu :Efsane basim agriyor. Asmali konak Dicle gibi basima yazma baglayip duvar dibinde agit yakicam simdi.
    odysssseuss :yesilçay hanimefendi ikinci baharda çok güzeldi ya asmali konak dediler de aklima geldi
    ZP_ZS :a2'de her pazartesi 20'de Elveda Rumeli varmis çok severim??Ayrica Asmali Konak, Ezel, Sila, Aliye...bütün eski atv dizileri..
    Cakalkarlito :Sirf Kivanç ve tuba var diye klise asmali konak tarzi dizi izleyecegime vatanim sensin izliyorum.
    #08
    Asi Fotoğraflar Videolar
    Leyla E. ekledi, 2 kişi 17 puan verdi.
    OY VER

    CamiiiDeniss :Ni da hablar asi??
    nasibimce :Ey rabbim bize rahmetin ile muamele eyle, bizi affet, bizi kabir azabindan, sana asi bir ömür yasamaktan muhafaza eyle, Amin Amin Amin
    fatmaozturkrp9r :Az önce bisküviyi buradan açiniz yazan yerden degil de diger ucundan açtim,yine kural tanimaz asi ruhum üzerimde.
    esraerkusss :25 gündür izinsiz fullü çalisiyordum. 1 gün izin yaptim fücutum yine izin istiyor. Ah terbiye edilemez asi benligim ah..
    acinakoncuyy :Bakma ;,, Agir basLi ,,,, Dik KafaLi ,,,, Asi SözLü OLduguma SoL Yanimda Hep Garip Bir çocuk AgLar Benim...
    disikurtkatun :Bakma ;,, Agir basLi ,,,, Dik KafaLi ,,,, Asi SözLü OLduguma SoL Yanimda Hep Garip Bir çocuk AgLar Benim...
    CanDanaci1903 :O asi ruh içimizde hep vardi anlatabiliyo muyum ?? https://t.co/uyOD7rY6mT
    andruyros :O asi https://t.co/k61gFkauv9
    Deborafierro2 :O asi https://t.co/nb2DhZ120M
    #09
    Gönülçelen Fotoğraflar Videolar
    Leyla E. ekledi, 2 kişi 17 puan verdi.
    OY VER

    UfacikPeygamber :Gönülçelen gönülçelen
    GzdeGngr14 :Yordun beni gönülçelen
    beyza_tekeoglu :Az önce teomanin gönülçelen sarkisini söylerken gönülçelen yerine börülceler dedim, durum vahim :(
    TGunaydn :Radyoda gönülçelen ??
    kayratopaloglu :yordun beni gönülçelen ??
    _bilmemkinemsin :iste bende napim beklerkn kulakligimi takmis bir yandan spagetti makarna yaparken "gönülçelen gönülçelen "i dinliyom bu makarna muazzam bisi
    PouluGamze :Yordun beni gönülçelen
    madamchels :Hem yara bandim hem yaram yordun beni gönülçelen ahjajs
    Mervenurhanim :Ayni anda utanmadan, hem kirici hem kirilgan yordun beni gönülçelen
    #10
    Dudaktan Kalbe Fotoğraflar Videolar
    Leyla E. ekledi, 3 kişi 13 puan verdi.
    OY VER

    busracapknn :Ah içimdeki türkü dudaktan kalbe düser. ??
    OnurCaymaz :Ne kadar uzun zaman sonra yeniden Resat Nuri Bey'i okuyorum, Dudaktan Kalbe'yi. Nasil iyi geldi, hamama gidip paklanmisim gibi.
    ceylanincelii :Ah içimdeki türkü , dudaktan kalbe düser.
    sevdammetolu :"Gelisim bastan ayagi, içten disa, dudaktan kalbe" Deniz gelisim psikolojisi çalisiyo yanlis olmasin skdkdf
    irem_kpr :En sevdigim ama ne yazik ki kaybettigim Dudaktan Kalbe Albümüm geldi aklima...
    hakanbascan :Bu gece dudaktan kalbe izlerken uyuyakalicam. Üstümü örtersiniz
    atc_mlk :Dudaktan kalbe degil, kalpten dudaklara dökülmeli ask...
    erosunerotizmi :Dudaktan kalbe https://t.co/L6QQxQIu9F
    baallsamet :Ah içimde ki türkü dudaktan kalbe düser
    #11
    Hanımın Çiftliği Fotoğraflar Videolar
    Leyla E. ekledi, 1 kişi 12 puan verdi.
    OY VER

    DrTayyip :Abi hanimin çiftligi o. okulu nerde diyom tam adres ne diyo ulan hanimin çiftligi be giris belgesinde bile bu yaziyo h.ç'nden ne bekliyon
    iremcuruk :Adanaya olan özlemimden hayatimi hanimin çiftligi izleyerek sürdürüyorum artik..
    #12
    Binbir Gece Fotoğraflar Videolar
    Leyla E. ekledi, 2 kişi 12 puan verdi.
    OY VER

    Argoo34 :Bu bokun adida binbir gece öyküleri
    kurtnyan50 :Binbir gece masali sinesine Mihmandir Gülüsüyle mest eder naz usareli bir yar Suyun ask iksiriyle kucaklastigi andir Gülüsüyle mest eder
    cansuyesil_ :Binbir gece ali kemal karakterini neden unuttunuz, ben sevgilime bile ali kemal diyorum
    Uzokavun :Binbir gece masallari okumakta guzel sey
    ASToniki :Arka fonda binbir gece jenerik müzigi çaliyormusçasina
    creepasfuck :Bu arada geçen günlerde eski patronumun bana düsük bütçeli Binbir Gece çekme teklifi... https://t.co/WALpnqYy7E
    YuceTolgahan :Batililar için dogu Araplardan ve Farslardan ibarettir.Bir yere kadar onlari sempatik görürler.Binbir Gece Masallari ve Prince of Persia'dir
    kucukavukat :Binbir Gece ve Muhtesem Yüzyil'i da hep bu motivasyonla izledik
    DemetAltinyelek :Bir Avrupa masali, bir binbir gece masali oluverdi. Ne güzel de bir gecede Orta Dogululastik. Artik umudumuz Allattin'in Sihirli Lambasi.
    #13
    Aci Hayat Fotoğraflar Videolar
    Leyla E. ekledi, 2 kişi 12 puan verdi.
    OY VER

    slumdogpoor :Ben evimi filmcilere kiraya veriyorum, rahat ediyorum, aci hayat çekildi geçen sene.
    #14
    Selvi Boylum Al Yazmalım Fotoğraflar Videolar
    Yusuf R. ekledi, 1 kişi 10 puan verdi.
    OY VER

    Eylul_merve107 :Selvi Boylum Al Yazmalim'daki Asya'nin, yanaginin pembelesmesinde kaldi askin saf hali o da zaten filmdi.
    kumsalozcann :selvi boylum al yazmalim'daki asya'nin, yanaginin pembelesmesinde kaldi askin saf hali o da zaten filmdi
    aybuke1907 :Selvi boylum al yazmalim = Kivircik saçlim iri gözlüm dksijddlldsskssl
    dilaylianlatim :Arka arkaya Canim Kardesim ve Hayat Güzeldir izlemisim, yetmemis Selvi Boylum Al Yazmalim final sahnesi açmisim Youtune'dan gibiyim.
    geceyiseveriz :Selvi boylum al yazmalim izliyorum eheheh
    kendinegelkanka :Selvi boylum al yazmalim kadinim asyam
    hsahin06 :"Cengiz Aytmatov" deyince nedense aklima "Selvi Boylum Al Yazmalim" geliyor. Güzel ve zarif insan
    dolunayhane :"Eger biri sever, öbürü sevmezse bu da hayat degil bence" C.Aytmatov-Selvi Boylum Al Yazmalim
    dolunayhane :"Öyle saniyorum ki daglar beni anladi(...)Ve böyle anlarda bulutlari çigneyerek yürüyordum" C.Aytmatov-Selvi Boylum Al Yazmalim
    #15
    Ezo Gelin Fotoğraflar Videolar
    Leyla E. ekledi, 1 kişi 10 puan verdi.
    OY VER

    lonely_deer_ :ezo gelin, gelin buketini atinca çorba kazaninin içine düsmüs diye rivayet edilir
    kevsertasuclu :Günaydin ezo gelin çorbasi isteyerek uyandim ??
    sancakfm :Suan Yayinda: Kazanci Bedih - Ezo Gelin... Bursa da türküler, 88.3 Sancak Fm de dinlenir.
    ArslanAhmettt :Kafa güzel çorbacida ezo gelin içerken bi anda çorbaya kitlenip SENI GELINLIKLE DÜSÜNMEK...
    bursakebapevi :Vitamin Deposu Ezo Gelin ile Içiniz Isinsin! https://t.co/Wmb6RWFRVK
    buskashi :Ezo gelin çorbasina damatlik yapiyorum.
    DnzcnDmrcn :Hayatta yapabildigim en güzel çorba hazir Ezo Gelin çorbasi ??????
    cesarovski_ :yaaa bide gönderme yapiyo ezo gelin ya vizyonsuz çomar
    cay1lira :Bol sarimsakli ezo gelin çorbasi içtim gel bi öpim
    #16
    Küçük Kadinlar Fotoğraflar Videolar
    Leyla E. ekledi, 4 kişi 10 puan verdi.
    OY VER

    #17
    Arka Sıradakiler Fotoğraflar Videolar
    Leyla E. ekledi, 2 kişi 9 puan verdi.
    OY VER

    soulless_grill :Bi kanalda arka siradakiler varmis ??????
    OkanFe :Arka Siradakiler izlemeyen nesil yetisiyo lanet olsun
    rihannaxgal :lezbos bana arka siradakiler izledin mi dedi iyy dedim ama su an kiralik ask izliyorum :(
    niallhoranoffiq :Arka siradakiler çok güzel ya???
    yusufzk1903 :3-3 olduktan sonra yaptiklarimi hatirlamiyorum.En son sabit kalabildigimde sag,sol,arka siradakiler felan bana sarilmis,kenetlenmistik. ??
    FatmaKELE6 :Yanimdaki kiz ikide bir telefonuyla oynadi, arka siradakiler telefonla konusuyorlar, ikide bir bildirim sesi geliyo,rezillik bidaha tövbe.
    bsafakoytak :tam 17 dakikadir Arka Siradakiler izliyorumahdhahdhah
    ridvanasrin :Bir ara baya Arka Siradakiler seyrediyordum. Noldu lan o Ibo ya
    morumtrakkk :Bi ara arka siradakiler vardi dönemin en iyi gençlik dizisiydi ne izlerdim be gece gece nerden aklima geldi onu da bilmiyorm ama hahsjjaaxn
    #18
    Lale Devri Fotoğraflar Videolar
    Leyla E. ekledi, 2 kişi 7 puan verdi.
    OY VER

    jinda_hevi :Bu aralar herkes kendini dev ayna da görüyor sanirim. Pencereyi açin artik burasi türkiye lale devri bitti....
    Twltter96150992 :Lale devri çooookkktaan bitti. Aslinda duraklamada bittide siz anlamak istemiyorsunuz hala
    mutevaggil :1. Haçli seferleri ya da bagdat istilasi 2. babür imparatorlugunun müferreh dönemi (cihangir) 3. lale devri 4. 20yy avrupasi (Bence)
    cananyilmazz :Yeni Türkiye'de sü'LALE devri.
    niliahin :Lale devri bitiyor galiba
    omerfclk :Demokrasi ve özgürlük diye bagiranlar,Türkiyede alistiklari düzenin bozulmasini bir türlü hazmedemiyorlar.Ama artik lale devri bitti.
    antonavoyl :Keske Lale Devri'nde yasamis, orta sinif, müsrif bir Osmanli kadini olsaydim.
    ttttlllgg :Hep birlikte mi söylüyoruz ? Tamam " lale devri çocuklariyiz biz.... yada sarlatanlinlik devri çocuklariyiz biz. .. yada madur devri çocu"
    MetehanMet :dolar 3.46 iken ülkenin her yerini duble yol yapsan ne olacak suan bildigin çakma lale devri yasiyoruz devlete sorsan durum gayet iyi
    #19
    Aşka Sürgün Fotoğraflar Videolar
    Leyla E. ekledi, 1 kişi 2 puan verdi.
    OY VER

    imerve12 :Beni aska sürgün etme.
    #20
    Yer Gök Aşk Fotoğraflar Videolar
    Leyla E. ekledi, 0 kişi 0 puan verdi.
    OY VER

    helenlogan16731 :Google Türkiye'de bu hafta yükselen aramalar: youtube giris, kbs, obis, okulistik, acunn, vbs, yer gök ask...
    Eda2071 :Yer gök Ask..
    ergozendyt :kiralik ask ,ask yeniden ,inadina ask,ask laftan anlamaz yer gök ask, ask zamani,acil ask araniyor bu nedir merak ediyorum ..?
    #21

%Senin Seçimlerin

?Kimler Katıldı

!Liste Sahipleri (İlk 5)

  • Leyla E.

    Leyla E.

    19 seçenek

  • Yusuf R.

    Yusuf R.

    1 seçenek

?Son Gelişmeler

  • Yükleniyor

:)İlginizi Çekebilecekler

  • Yükleniyor

!Bakmadan Geçmeyin!

Kapat
    Yükleniyor...