Survivor 2014 Ünlüler - Gönüllüler'de Hangi Takimi Tutuyorsunuz ?

Sıralama
Yorumlar
Oylama Geçmişi
SEÇENEK 3
OYLAMA 54
Ünlüler mi ? Gönüllüler mi ? Bu liste Hüseyin H. tarafından 01.03.2014 tarihinde oluşturuldu
  • #01
    Ünlüler Fotoğraflar Videolar
    Hüseyin H. ekledi, 26 kişi 293 puan verdi.
    OY VER

    kirazz81tr :Ulan ünlüler öldükten 1-2saat içinde bütün Türkiye ölüm haberini ögreniyo ben ölsem bizimkiler 1-2 hafta içinde anca fark eder
    2016survivor :BOMBA! Ismail filiz ve özgün survivor 2016'da ünlüler takiminda karsimizda olacak!
    sertepkihande :En Sevdigim Ünlüler Hande Dogandemir Burcu Biricik Burcu Terzioglu Serenay Aktas Hazal Kaya Asli Enver Pelin Akil (not:siralama yok)
    SampiyonAnil :Ünlüler dokunulmazligi kaybederse ANIL YAZ 1890'a gönder ANIL YAZ 1890'a gönder
    LyshiaBlack :ünlüler habersiz fotograflara nasil katlaniyo bunlari gördükten sonra 3 saat tumblr meme'i olup olmadigimi sorguladim http://t.co/PZQbDDde93
    ouzhan1227 :1 yil sonra Survivor -Ünlüler -Suriyeliler
    seninleyizhakan :Ünlüler Hakan Serenay Gönüllüler Turabi Hilmicem sms atalim hangisi kolye alirsa öbürüne taktigi güzel
    MeroHakoSero :Bu hafta dokunulmazligi Ünlüler alirsa çok güzel olur eger alamazsa dokunulmazligi ya Hakomya Sero alsin bizde ona göre bolca sms atalim..??
    MaCekoLiK :Aglanacak haline gülen ünlüler var ;)
    #02
    Gönüllüler Fotoğraflar Videolar
    Hüseyin H. ekledi, 21 kişi 121 puan verdi.
    OY VER

    nazl_ad :NiceSenelere MuratCeylan allstar da murat ve yigit olsaydi gönüllüler siler süpürürdü walla turbo hilmi murat yigit bunlar fena yikardi
    pnrsrkc961 :Takimdaki kiz fazlaligi var erkeklerdede gönüllüler fazla ilk dok kaybinda kizlar tehlikede o yüzden ilk smste MERVE'mizi 1.yapiyoruz..:-)
    suriyegercekh :Jisr Al Shughour hastanesinin 1.5 kilometre güney yolunu tutan Suriye Askerleri ve gönüllüler. http://t.co/0vOxsHhvjw
    Senemkilic78 :Milliyetçi Hareket Partisi Kütahyali Gönüllüler Platformu'nun düzenlemis oldugu"MHP Iktidara Yürüyor" etkinligindeyiz http://t.co/zHojuoUBDC
    TugbaPeh :Gönüllüler takimini ise adlariyla sadece niye onlarin soyadlari yokmu???
    TugbaPeh :Survivorda hepsi ünlü aslinda gönüllüler bile?!?
    seninleyizhakan :Ünlüler Hakan Serenay Gönüllüler Turabi Hilmicem sms atalim hangisi kolye alirsa öbürüne taktigi güzel
    #03
    Farketmez Fotoğraflar Videolar
    Hüseyin H. ekledi, 7 kişi 58 puan verdi.
    OY VER

    betultas_ :Farketmez yasamam sen mesut ol yeter dertler bana gönül vermis ben ask sarhosuyum. Sarki söylüyorum duyuyor musunuz?
    DndrDnz :FARKETMEZ...
    bilenfrk :FARKETMEZ...
    KumralHatun14 :Bi on yil uyumak istiyorum. On bes de olur benim için farketmez.
    selikelif :Büyüklügü veya küçüklügü farketmez hepimiz içimizde bir 'ego' nun varligiyla yasiyoruz ki ondan bu kendimizi hakli görme çabamiz.
    aleynaulusunuz :engelli bi tanidiginiz veya akrabaniz var mi? erkek yada kiz farketmez sadece merak ettim
    ruminsa :Saat 3 4 5 bana hiç farketmez.
    yesilbirkiz :Yarin öleceksin deseler farketmez derim sanirim
    ceren_akinci :Saat 3-4-5 bana hiç farketmez ... ??
    #04

%Senin Seçimlerin

?Kimler Katıldı

!Liste Sahipleri (İlk 5)

  • Hüseyin H.

    Hüseyin H.

    3 seçenek

?Son Gelişmeler

  • Yükleniyor

:)İlginizi Çekebilecekler

  • Yükleniyor

!Bakmadan Geçmeyin!

Kapat
    Yükleniyor...