En Sevilen Yabanci Dizi

Sıralama
Yorumlar
Oylama Geçmişi
SEÇENEK 26
OYLAMA 85
En sevilen yabanci dizileri seçiyoruz. Bu liste Dilsah G. tarafından 15.02.2014 tarihinde oluşturuldu
  • #01
    Hannah Montana Fotoğraflar Videolar
    Dilsah G. ekledi, 10 kişi 96 puan verdi.
    OY VER

    irmonr :yarin ankaraya dönüyorum annem tv izliyo ben de arkasindaki koltukta hannah montana dinleuop annemi izleuerek agliyorum annemmm
    izginurgl :Babamla Hannah Montana izledigimiz zaman daha mutluydum geceliyorduk felan güzeldi
    Hazzamuzz :Hannah montana izliyorum
    moongwalker :keske 2011-2012 yillarina dönsek ya salaktim ama mutluydum yani hannah montana falan izliyorduk hep
    denizuzsoyy :Hannah Montana izliyoruz
    askincann :Siz Hannah Montana'yi izlerdiniz küçükken bense sarkilarini tam tekmil ezberlerdim.Siz Ingilizceden kaldiniz ben geçtim.
    sesligulucukk :Hannah montana izleyesim geldi
    golgehanim :Hannah Montana ile günaydiiiiiin ahhaah
    mygomezlena :Hannah Montana Degil mi bu ? https://t.co/DZWS7SwPWC
    #02
    Waverly Büyücüleri Fotoğraflar Videolar
    Dilsah G. ekledi, 9 kişi 75 puan verdi.
    OY VER

    hayatimyoktur :waverly büyücüleri izliyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm bu saatte
    babeyousuck :Keske o eski disney channel olsa iyi sanslar charlie waverly büyücüleri haydi çalkala falan ne güzel büyüyordukk özledim
    magicorbieber :Justin'in en sevdigi Disney Channel dizisi; Waverly Büyücüleri'dir. https://t.co/kzHEEqvOoX
    #03
    Shake It Up Fotoğraflar Videolar
    Leyla E. ekledi, 7 kişi 53 puan verdi.
    OY VER

    #04
    İyi Şanslar Charlie Fotoğraflar Videolar
    Dilsah G. ekledi, 7 kişi 53 puan verdi.
    OY VER

    seeyda10 :Iyi sanslar Charlie izliyorum su an bi kapa çeneni lütfen
    #05
    The Walking Dead (dizi) Fotoğraflar Videolar
    Dilsah G. ekledi, 5 kişi 49 puan verdi.
    OY VER

    #06
    Teen Wolf Fotoğraflar Videolar
    Dilsah G. ekledi, 6 kişi 45 puan verdi.
    OY VER

    SinemaFestivali :Ben iyiyim. Tabi eger uyku problemlerimi, ürkekligimi, durgunlugumu, olanlardan sonra berbat bir hale gelmemi saymazsak. - Teen Wolf
    atabey_kim :Eger gerçek bir dosta sahipsen, dünyanin geri kalanina ihtiyacin yoktur. Teen Wolf
    navybluegirl6 :Teen wolf ugruna 1 GB internetim gitti kdkjsos
    birceesra65 :Eger gerçek bir dosta sahipsen, dünyanin geri kalanina ihtiyacin yoktur. Teen Wolf
    bahai_bestegul :Eger gerçek bir dosta sahipsen, dünyanin geri kalanina ihtiyacin yoktur. Teen Wolf
    DumanKarsal :"Baskasina asik ve bu acitiyor." (Teen Wolf)
    midnightdobrev :twitter'da fanboy olana teen wolf izlemek de hediye olarak mi geliyor
    bertramshair :teen wolf baslasin artik çok sikildim yeter bu kadar
    ymnsena_ :yengemlere gidim sonra teen wolf izler tivit atarim
    #07
    Sonny`nin Yıldızı Fotoğraflar Videolar
    Gülşen S. ekledi, 3 kişi 30 puan verdi.
    OY VER

    #08
    How I Met Your Mother Fotoğraflar Videolar
    Dilsah G. ekledi, 3 kişi 29 puan verdi.
    OY VER

    ahsenzarali :How i met your mother bitti ve ben böyle biticegini hiç düsünmedim. Keske sonu böyle olmasaydi...
    cakiraleyna7 :Bir çilginlik yapip sabaha kadar how i met your mother izleyecegim. Bagimlilik yapti. Birakamiyorummmm. Barney sen muhtesem bir detaysin
    fgzdkarakus :Evett bir milyonuncu kez How i met your Mother izliyorum ??
    kennybunnyy :how i met your mother'i bitirdim finalden verim alamadim aski memnu final izlicem mecbur
    ebrucnt :Ay neden bu metafor bu kadar duygusal oldu, how i met your mother izlerken düsünmüstüm
    #09
    The Vampire Diaries Fotoğraflar Videolar
    Dilsah G. ekledi, 5 kişi 27 puan verdi.
    OY VER

    aniluzzengn :Kimsenin sana ne yapacagini söylemesine izin verme. The Vampire Diaries
    dlnpkr :+Seni sonsuza dek sevecegim. -Sonsuzluk çok uzun bi zaman degil mi? +Az bile. The Vampire Diaries https://t.co/7saNHl8E4d
    3oudleayhomyu01 :Seninle konusurken yaktigim kalorilere bile degmezsin. The Vampire Diaries
    burcuOzturkx_ :Seninle konusurken yaktigim kalorilere bile degmezsin. The Vampire Diaries
    hoorayhopes :The Vampire Diaries veya The Originals izleyesiö geliyor bu hafta hep offff
    BeldaBalabey :Çünkü bazen devam etmemi saglayan tek sey umut. The Vampire Diaries
    aliccanuzun :+Seni sonsuza dek sevecegim. -Sonsuzluk çok uzun bi zaman degil mi? +Az bile. The Vampire Diaries https://t.co/LDWm7zvkRD
    tsvedd2z36vi541 :Seninle konusurken yaktigim kalorilere bile degmezsin. The Vampire Diaries
    tugbakizilgeci :The Vampire Diaries final yapiyomus hangi sezonda kaldigimi bile hatirlamiyorum ????
    #10
    Problem Çocuk Fotoğraflar Videolar
    Ecenaz G. ekledi, 3 kişi 27 puan verdi.
    OY VER

    #11
    2 Broke Girls Fotoğraflar Videolar
    Dilsah G. ekledi, 3 kişi 24 puan verdi.
    OY VER

    morehoranlife :bugün 2 broke girls izleyemedim cry
    mamaradish :Sikintidan 2 Broke Girls'ün 6 sezonunu da bitirdim yatakta ölücem
    ozdensaka :Bir sahane komedi daha ???? 2 Broke girls = Top comedy
    wineshowers :her 2 broke girls izledigimde diyetimi bozup cupcake almam istiyorum ama iradeliyim
    aborjinss :Yarin ise baslicam ama sabahtan beri 2 broke girls izliyorum
    ilcinsenturk :2 Broke Girls begenmeyen sümügünü yesin sümügünü. Gülmeyen yallah Atv'ye
    simaythefab :2 broke girls bitmedigi sürece ders çalisamayacagim rte bitir su diziyi ders çalismam lazim
    CemilCaca :gülememezlikten az önce 2 broke girls izledim. daha beter gülememez oldum.
    wineshowers :neyse ben azicik 2 broke girls izliyim :d
    #12
    Korkunç Bir Flim 4 Fotoğraflar Videolar
    Ecenaz G. ekledi, 3 kişi 22 puan verdi.
    OY VER

    #13
    Bakicim Bir Vampir Fotoğraflar Videolar
    Nisa Ç. ekledi, 2 kişi 15 puan verdi.
    OY VER

    #14
    Supernatural Fotoğraflar Videolar
    Dilsah G. ekledi, 2 kişi 14 puan verdi.
    OY VER

    AlpSabrialp07 :Supernatural izleme zamani ??
    sezengulkhrmn :supernatural den supernatural bir bölüm daha
    _oguzyilmaz :Quentin Tarantino tarzinda çekilen Supernatural bölümü mü? Gerçekten tadindan yenmez olmus
    melissadmrts :Supernatural da annem benden daha deli
    deniizjk :suan ihtiyacim olan seyler listesi 1)asiri yumusak mor renkli battaniye 2)273738 tane cikolata 3)yavru kopek 4)supernatural 4-12.sezon dvdsi
    AFjordstorm :Supernatural Tarantino bölümü yapmis, yönetmeni de Gabriel. I Love it https://t.co/EcpAeIAzmC
    duvartozu :"Ne zamandan beri hayat istediklerini yapmak oldu?" Supernatural
    snapcath27 :"Kalbinin kirik olmasi kimsenin umrunda olmaz." - Supernatural
    AFjordstorm :12 senedir bu diziyi bu yüzden izliyoruz. Son bölümü en iyi bölümler içine yazarim. Çok eglenceliydi bu haftaki Supernatural.
    #15
    Pretty Little Liars Fotoğraflar Videolar
    Dilsah G. ekledi, 4 kişi 14 puan verdi.
    OY VER

    cenkrpbldk :Eger gelirsen hâlâ bir sansimiz var demektir.Pretty Little Liars
    recepgwydmrCc :Hayatimin çogunuhissettiklerimi hissetmemeye çalisarak geçirdim.Pretty Little Liars
    FilmHerif :Gidiyorsun çünkü öylece yürüyüp gitmek, kalip istediklerin için savasmaktan daha kolay. Pretty Little Liars https://t.co/WChOqDk7og
    dlnpkr :Gidiyorsun çünkü öylece yürüyüp gitmek, kalip istediklerin için savasmaktan daha kolay. Pretty Little Liars https://t.co/LUsNRMvILb
    CigdemSezer9 :??????Gidiyorsun çünkü öylece yürüyüp gitmek, kalip istediklerin için savasmaktan daha kolay. Pretty Little Liars
    tarcinkokusuuu :Su aralar en çok merak ettigim seylerden biri pretty little liars finali ??
    icimdecigliklar :2015 te anonimlerle konu ya pretty little liars ya büsra ve burak akxjjfjajdja çildiriyorum mükemmel
    zafera7cavus :Eger gelirsen hâlâ bir sansimiz var demektir.Pretty Little Liars
    yarenkoca07 :son 2 haftadir kampuste minyatur bir pretty little liars yasiyorum aradigim bir A. var lakin kendisi A.'da falan olabilir suan hayirlisi
    #16
    Baby Daddy Fotoğraflar Videolar
    Dilsah G. ekledi, 1 kişi 10 puan verdi.
    OY VER

    AshKissedMe :Baby Daddy bitmek üzere, bitmesin :(((
    abeIstargirI :Okayfnnddnndkfjd baby daddy
    neofreudiann :Sadece iki bölüm baby daddy izleyebildim çok verimsiz bir gündü
    #17
    Blue Mountain State Fotoğraflar Videolar
    Dilsah G. ekledi, 2 kişi 9 puan verdi.
    OY VER

    ok_anan_tar :Blue Mountain State'i yeni bitirdim ygsyi siktir edip Amerikada kolej futbol takiminda oyun kurucu oyniycam
    ridvanaymak :Sonra atilla belgeseli izliycem, daha sonra blue mountain state izlerim gunu boyle kapatirim heralde:D
    #18
    The Big Bang Theory Fotoğraflar Videolar
    Dilsah G. ekledi, 2 kişi 9 puan verdi.
    OY VER

    T_unca :Kendimi The Big Bang Theory'deki Bernadette karakteri gibi hissediyorum. Ufak tefek, dobra, huysuz, atarli ve kimseye eyvallahi yok.
    le_funex :The Big Bang Theory izlerken sessiz kahkahalara boguluyorum gece gece inanilmaz komik bi dizi ya keske daha önceden baslasaymisim :D:D:D
    emvarna :Inanmiyorum yaaa neredeyse 10 yil olmus The Big Bang Theory çikali ve ben 14 yasinda baslamistim izlemeye su an duygulandim birazcik :')
    bvlnmvgc8ouhj21 :Yalniz yerim, yalniz uyurum, yalniz aglarim falan.. The Big Bang Theory
    7ibzmyas6ns7gd1 :Yalniz yerim, yalniz uyurum, yalniz aglarim falan.. The Big Bang Theory
    emr_efatma :Yalniz yerim, yalniz uyurum, yalniz aglarim falan.. The Big Bang Theory
    baturgan_dilan :Yalniz yerim, yalniz uyurum, yalniz aglarim falan.. The Big Bang Theory
    BegenilenLaflar :"+Yaslanip yalniz basina öleceksin. -Uyardigin için tesekkürler." (The Big Bang Theory)
    gulnurkahramann :Keske hepiniz kafamin içinde olabilseniz. Acayip geyik dönüyor. The Big Bang Theory, (5/22).
    #19
    Merlin Fotoğraflar Videolar
    Dilsah G. ekledi, 1 kişi 8 puan verdi.
    OY VER

    pekdusunur :Selma, Izmit depremzedelerine yardim ederken magaraya düsünyor Kanuni'nin kiliciniyla Merlin’in büyü kitabini bulup kahraman oluyor falan
    canleercyas :Bazilari seni öyle bir sasirtir kidegiserek mi o hâle geldiklerini yoksa aslinda hep mi öyle olduklarini asla anlayamazsin.Merlin
    abdurahmanou :Merlin Monro kimi s?viyy?aiz insan olmuyub, qancig g?zm?diyi dövl?t adami qalmiyib, el? ölümü d? g?z?y?nliyinin ucbatinnan olub
    __burcuburcu :Merlin, Dexter ve Sherlock un jenerik müziklerine bayiliyorum canim dizilerim.
    erikli_semanur :4 sene sonra yeniden Merlin??
    #20
    Doctor Who Fotoğraflar Videolar
    Dilsah G. ekledi, 2 kişi 6 puan verdi.
    OY VER

    alwaysafangirll :2 tane izledim simdi de bi bölüm Doctor Who izlicem :):):):))):))
    GomezKuyin :Asiri doz Doctor Who aldim iyi degilim beynim yandi ne efsane sezon finali yapacak be yarin izlerim ins
    havlicann :Bence Olivia Doctor Who'ya transfer olsun paralel evrenler arasinda dolasip Rose'u bulsun hayat bayram olsun.
    tardisgillerden :doctor who bardagimi paylastigim insani seviyorumdur
    mkeremkaraali :Doctor Who'daki en iyi diyalogun iki insan arasinda degil de insan beyni kullanan bi robot ile nefretten olusan bi tank sürücüsü arasinda
    GomezKuyin :Neyse gideyim de Doctor Who izleyeyim
    ArkadakiBayan :Doctor Who'nun ilk iki sezonunu bitirip hala duygulanmayan varsa tas kalplidir net.
    arslxan :Tilda'nin Doctor Who haberlerini görünce midem kalkiyor insallah gelmez
    starrytardis :Iconu doctor who yapmadigim için içim aciyor muhtemelen degistiririm hemen
    #21
    Sherlock Fotoğraflar Videolar
    Dilsah G. ekledi, 2 kişi 5 puan verdi.
    OY VER

    aBurcubur_ :Ve en sevdigim gün ? sherlock + yatak+kuruyemis+kola https://t.co/I0QEY8bwke
    ucusankalpler :SHERLOCK GIBI BILICEM SENI SÜLOOO
    aslansezercik :Bir elimde Sherlock Holmes'in kitabi, digerin çig köfte. Marjinalligi kes.
    evetolaynedir :Vazgeçtim gidip bi bölüm sherlock izlicem
    Hatun18587395 :Çok Kiskanç bir kadin, Sherlock Holmes kadar arastirmaci, Angry Birds kadar öfkeli, testere kadar psikopat olabilir..Net!!!
    cansetunlu :sherlock holmes ve j*hn watson'dan sonra gelen en mükemmel ikili https://t.co/YlbHoEY4Xg
    hilmiholmes :Arka sokaklari izleyelim malûm Sherlock yok
    avukatimistiyrm :ben özledim galiba sherlock'u
    duygubie :Bugün o gün arkadaslar bugün benim için çekirdek çitlayip Sherlock izleyip uyuyana kadar oyun oynama günü.??????
    #22
    Spartaküs Fotoğraflar Videolar
    Dilsah G. ekledi, 1 kişi 4 puan verdi.
    OY VER

    ozankisa :Sparteküs olunmaz da spartaküs dogulur! spartaküs olmayanlar laylaylaylaylay...
    lalalaralal :"Spartaküs olmayi göze alamayanlar potansiyel brütüs oluyor."
    elifvesra :dünyanin bütün kizilderilileri yenilir, spartaküs kaybeder, sadri alisik her filminde aglardi..
    konalowsky :Geym of turons,spartaküs,pirisin birek,viking,seymilis,di valking did bunlardan herhangi birini izlediysen geçmis olsun beyinsizsiniz
    kendimeaitt :-Spartaküs 'ölümden korkuyor musun' ? -Dogmaktan korktugum kadar degil..
    umuda_yolculuq :Unutmayin ki mesih çaginin degil Uzay çagini gerillasiyiz Ne Spartaküs bizim gibi yasadi Ne che bizim gibi savasti https://t.co/FQeeCwtnbU
    smgerk :"Böyle olmasini istemezdim ama hep olurdu.Spartaküs kaybebeder, gün sararir,kuslar döner. Sadri Alisik denen hergele her filminde aglardi "
    pamuktrls :Kurtar bizi Spartaküs! Hepimiz telefonun kölesi olduk.
    xezal_ceylan :"Simdi onlara nefes alan herkesin esit oldugunu ögretecegiz!" Spartaküs Bir gün mutlaka! https://t.co/zH8hoUR64B
    #23
    Game of Thrones Fotoğraflar Videolar
    Dilsah G. ekledi, 1 kişi 3 puan verdi.
    OY VER

    pnargkc :game of thrones izlemeye basladim. birini kirmamak için.
    ozgurkaltuntas :NTVSpor'da cayir cayir Game of Thrones spoilerlari verildi az önce
    durdurunlan :Game of Thrones'un yeni sezonu Nisan'da baslamayacakmis?? https://t.co/kVCs2oQBQF
    dedeozlm :Su çirkin cumada birkaç bölüm game of thrones izleyeyim de gaza geleyim bari
    IngaDecola :Firat game of thrones tan soguttu..
    nediyonolom :Game of thrones , Prison break yeni sezonlarini beklemekle geçiyor ömrüm
    damonisdarling :Game of thrones baslasada izlesek
    Mrtbbcn1 :Ya abi game of thrones diye bi dizi yapmislar mükemmel yaaaa
    metinka_ra :Yilin en güzel zamanlari geliyor. Yesil erik ve game of thrones ayni anda. Tüm dertlere elveda
    #24
    My Mad Fat Diary Fotoğraflar Videolar
    Dilsah G. ekledi, 1 kişi 2 puan verdi.
    OY VER

    buckdich4me :ülkemizde my mad fat diary'den sonra skam deliligi yasaniyor dizi yayinlanmamasina ragmen djhfkdhfj
    sellyhotline :My mad fat diary izliyim bari finn askimi özledim ay tipini yedigim
    aliveforgrande :Arkadaslar uyanin piyasaya bir daha My Mad Fat Diary gibi bi dizi gelmicek
    kayipkahraman :Tekrar Merlin izlemek istiyorum tekrar My Mad Fat Diary izlemek istiyorum tekrar Friends izlemek istiyorum
    sellyhotline :My mad fat diary dizisini bitirdim cidden mükemmel bir diziydi
    sellyhotline :My mad fat diary dizisindeki finn çok yakisikli ve tatli
    Karparsi :My mad fat diary izliyorsun kester arkasini bi dönüyo voldemort
    #25
    Dexter Fotoğraflar Videolar
    Dilsah G. ekledi, 0 kişi 0 puan verdi.
    OY VER

    abdullahkurttt0 :Insanlari takmamayi ögrenebilirsen daha mutlu olursun. Dexter
    hlklia11ei17a71 :Insanlari takmamayi ögrenebilirsen daha mutlu olursun. Dexter
    x3kluxddlta1n01 :Insanlari takmamayi ögrenebilirsen daha mutlu olursun. Dexter
    so2gmxv2jm8fhz1 :Insanlari takmamayi ögrenebilirsen daha mutlu olursun. Dexter
    BillyyHo :Dexter özlendin
    0gy2esniepnehp1 :Insanlari takmamayi ögrenebilirsen daha mutlu olursun. Dexter
    __burcuburcu :Merlin, Dexter ve Sherlock un jenerik müziklerine bayiliyorum canim dizilerim.
    proximahaber :MICHAEL C.HALL, GQ TÜRKIYE TARAFINDAN "YILIN ADAMI" SEÇILDIKanseri atlatan, üstlendigi bebek suratli seri katil Dexter rolüyle kan [1/2]
    Tugaygulerrr :Okuldan kaçip dexter izledigim günleri çok özledim
    #26
    Breaking Bad Fotoğraflar Videolar
    Dilsah G. ekledi, 0 kişi 0 puan verdi.
    OY VER

    caglacalimm :Breaking Bad'e niye bu kadar geç basladim diye kahroldum
    SebnemmArsln :Ya breaking bad izleyen anne mi olur ya çildirtcak bu kadin beni??
    SenaKaya17 :kismetse olur mu izlesem breaking bad mi izlesem sorunsali kdkkdkdjdj
    batuhankabalak :Breaking Bad'in tek cümlelik özeti: Hank, tuvalete gitmeseydi bunlarin hiçbiri olmayacakti.
    dr_3001 :Breaking Bad'teki avukat Saul Goodman'in hayatini anlatan Better Call Saul güzel dizi??tavsiye ederim??
    3deyende :Breaking Bad'? baxannan sonra özün? avtomatik sual verirs?n ki s?n simdiyedek nerdeydin
    dizi_capss :''Onu kurtarabilirdim ama yapmadim.'' (Breaking Bad) https://t.co/VjzoJOayR2
    zarasasylum :Abim breaking bad izliyo rüyamda artik dizinin giris müzigini duyuyorum yildim
    justmesunsett :aylar sonra tekrardan breaking bad izliyorum
    #27

%Senin Seçimlerin

?Kimler Katıldı

!Liste Sahipleri (İlk 5)

  • Dilsah G.

    Dilsah G.

    21 seçenek

  • Ecenaz G.

    Ecenaz G.

    2 seçenek

  • Gülşen S.

    Gülşen S.

    1 seçenek

  • Leyla E.

    Leyla E.

    1 seçenek

  • Nisa Ç.

    Nisa Ç.

    1 seçenek

?Son Gelişmeler

  • Yükleniyor

:)İlginizi Çekebilecekler

  • Yükleniyor

!Bakmadan Geçmeyin!

Kapat
    Yükleniyor...