En Güzel Saç Modeli

Sıralama
Yorumlar
Oylama Geçmişi
SEÇENEK 6
OYLAMA 49
En Güzel Saç Modeli, bu listede siralaniyor. Sen de oy ver, arkadaslarinla paylas, liste istedigin gibi siralansin! Bu liste Ferqiyye C. tarafından 14.02.2014 tarihinde oluşturuldu
  • #01
    Dalgalı Fotoğraflar Videolar
    Ferqiyye C. ekledi, 11 kişi 111 puan verdi.
    OY VER

    ayegl_akar :Sen benim korktugumda sigindigim limandin simdi ise denizler çok derin ve dalgali
    betcvk :Sevmek hemde "dalgali deniz gibi sevmek"
    Briareus14 :Bu gece dalgali saçlarinla boynuma yaptim halat
    nidaakocak :Saçima azicik dalga vericem diye girmedigim sekil kalmiyo saçi dalgali olanlar da daimi düzlestiriyo bu nasil bi kisir döngüdür tannnrim
    yusufsis1988 :vessemai zatil hubuk.. ey semalari kivircik saçlar gibi dalgali denizler haline getirip kivrim kivrim gök kapilarini tefsir eden..
    1missmc :Yeni uyanan tembelin uzun dalgali gecesinin taze sabahi ^^
    AlmiraKaan :Gökyüzü gibi Sonsuz! Dalgali Okyanuslar gibi, Derin 'Özgür' Maviye..?? ??~Günaydinlar~?? . https://t.co/MNXIDUzbuk
    catlovergirl_ :Peçeteyle dalgali saç yöntemini uygulayim dedim kivircik münire döndüm mk dalgali saç benim neyime
    OzanSemih :Gittikçe sana benziyor denizler bir durgun bir dalgali bu ara.
    #02
    Düz Fotoğraflar Videolar
    Ferqiyye C. ekledi, 9 kişi 86 puan verdi.
    OY VER

    kivircikbeyz :Düz yolda yürürken ayagimi burkan biriyim ya nasil benden kötülük beklersiniz
    aisel_ilee :?g?r n?ys? yolunda getmirs? dem?li getdiyi yol düz deyilmis.Pis olmaga bel? d?ym?z ?
    NiluferBel :Bugün ve yarin gençlerle birlikte Görükle'de düz duvara tirmaniyoruz. https://t.co/x7gRYiJLbn
    kadioglubeyz :Ya bi konusup ah etsem en iyi ihtimalle düz yolda vapur çarpacak insanlar sükredecegine hala durumlarinda bana laf sokuyo velet misiniz????
    gerigeldimyine :Fidel Castro tam göbek oyuncusu adi düz ortasaha direkt numarasi da 5 ve ya 8
    yakubakyl :"Bahtiyar Vahapzade" Akil baskaYürek baska Hakkin yolu öz yolumdur Egilmeyen düz yolumdur Hayirla ser sag solumdur Seytan baska,melek baska
    merkuri_d :düz 1 il bundan qabaq ayin bu günü m?n m?zuniyy?t? g?lmisdim ?sg?rlikd?n. aylardan sonra mülki h?yata çixmagin sevincini nec? basa salim.
    banabeniver :seytan düz kontak cinayet çantamda
    LaikStrateji :Düz yazi yazmayi bilmeyen bir nesil geliyor... https://t.co/Vv0RdLUqCO
    #03
    At Kuyrugu Fotoğraflar Videolar
    Ferqiyye C. ekledi, 9 kişi 79 puan verdi.
    OY VER

    fableariana :AT KUYRUGU YAPMIS AMA OLSUNDJ ODULU ALMIS
    ziyagilonitunes :Simay neden IBS ilk bolumdeyim at kuyrugu yaptirmis
    #04
    Örgülü Fotoğraflar Videolar
    Ferqiyye C. ekledi, 7 kişi 52 puan verdi.
    OY VER

    ebrcoban :saçlarim örgülü gezmek ne de hosuma gider oldu son zamanda ?? isiltili kahveler?ben ????
    eyp_aygun :Dirilis dizisinde, Ertugrul han vur sazi ruhumuz temizlensin diyor. Haram ile ruh mu temizlenir, insaf,busezon saçi örgülü,kimi anlatiyorlar
    fnoocl :Yasemin'in sabah dörtlü örgülü saçiyla attigi fotograftan beri iyi degilim galeride kenarda çiktikça hayati tekrar sorguluyorum
    Elifersoy2 :Otobüste saçimi örgülü mörgülü ense topuz yaptim ya , ben bu iste ustayim arkadas
    klkurdu :Simdi ögretmen olan eski ögrencim aradi. Sizin 2 örgülü saçinizi ve kirmizi spor ayakkabinizi unutamiyorum çok farkli gelmistiniz dedi.
    vitamaestrale :örgülü saçlarinla sen muhtesem bir detaysin. galiba tutuklaniyorum agalar
    sevgisezeneken :Su ara hayatta en çok istedigim sey Afro örgülü saç.
    MERYEMkaragz :espriyle anlatiyordu halbuki:) Reha Erdem 'in kaç para kaç filminde saçlari uzun örgülü hatta...'kredi karti kullaniyormusunuz' selim
    eyp_aygun :# haksizmiyim Bir dizide Ertugrul Han in saçi örgülü. Tarihte saçi örgülü bir bey, han var miydi? Bu dizi Osmanli yi hakkiyla anlatiyor mu?
    #05
    Kıvırcık Fotoğraflar Videolar
    Ferqiyye C. ekledi, 6 kişi 51 puan verdi.
    OY VER

    kitkatyxx :Yolda saçlari kivircik biri gördügümde benim saçlarim daha kivircik ve güzel diye düsünüp saçimi düzlestiriyorum
    catlovergirl_ :Peçeteyle dalgali saç yöntemini uygulayim dedim kivircik münire döndüm mk dalgali saç benim neyime
    slymngunduz :"Uzak Asya'dan çekik gözlerimiz Küba'dan kivircik sakallarimizla savasmasak" Ismet Özel
    xumpxerdenzeri :Ben daha henüz cehap lilerin bir tane adam gibi adamin vefatina üzüldügünü görmedim. en yakin örnekler. kivircik ali.-halil inalcik hoca
    saturnheidisi :Ah be kivircik nasil da üzdüler seni https://t.co/phbm5Q6Klj
    betulaayy :Benim saçimin föne alerjisi var düzlestirdigim den 2 dkka sonra yine kivircik oluyo ????
    deathroddixie :Kahküllerim kivircik haliyle asilik yapiyor. Kocam olsaydi bosardi allahtan yok
    suphinoza :küba'dan kivircik sakallarimizla savasmasak güm güm vurur mu kömürün kalbi kozlu'da ke san'da, kandehar'da ümügüne basilir mi vahsetin. i.ö.
    HOLYBASTIXFOB1D :Patrick ve Pete'i çizdm çok tatli oldular abW bide boyicam onlarig simdi sira Andrew ve Joseph'imde off Joseph yirim senin o kivircik saçini
    #06
    Topuz Fotoğraflar Videolar
    Ferqiyye C. ekledi, 7 kişi 46 puan verdi.
    OY VER

    nezih_ :saçim diyince topuz diyorum hemen; kadina en çok o yakisir..
    BatuUygunogl :- ERKEKLER TOPUZ YAPIYO , KIZLAR SAÇINI KAZITIYO HEPSI SASIRMIS LAN BUNLARIIN :)
    daughterofdea :Bizim mahallenin kizlari markete giderken bile makyaj yapiyor, kot giyiyor ben gayet topuz saçli puantiyeli pijama falan.
    ffnuryasar :Dus sonrasi saçlarimi topuz yapmistim açtim ve su an kabarik, çoook kabarik kafami kaybettim ve böyle çok güzel, iyi geceler ??
    beniseviin :Lise arkadasim Halit Topuz dün Suriye'de sehit düsmüs. Çok iyi bir arkadas ve insandi çok üzüldüm ya :(
    senaguneyli :Hatun kalemi almis topuz saç yapiyor. Ben daha kalemle güzel yazi yazmayi beceremiyorum sen kalkmis saçi güzellestiriyorsun helal olsun.
    dastok8000 :Firat Kalkan'i operasyonun da sehit düsen kardesimiz Sehit Astsubay Kidemli Çavus Halit TOPUZ Vatan sana minnettar https://t.co/HC1wIi1YIE
    #07

%Senin Seçimlerin

?Kimler Katıldı

!Liste Sahipleri (İlk 5)

  • Ferqiyye C.

    Ferqiyye C.

    6 seçenek

?Son Gelişmeler

  • Yükleniyor

:)İlginizi Çekebilecekler

  • Yükleniyor

!Bakmadan Geçmeyin!

Kapat
    Yükleniyor...