En Sevilen Saç Rengi

Sıralama
Yorumlar
Oylama Geçmişi
SEÇENEK 13
OYLAMA 60
En Sevilen Saç Rengi Sizcene.com üyeleri tarafindan bu listede belirleniyor. Oy ver, sen de seçimini yap! Bu liste Ferqiyye C. tarafından 14.02.2014 tarihinde oluşturuldu
  • #01
    Koyu Kahverengi Saç Fotoğraflar Videolar
    Ferqiyye C. ekledi, 9 kişi 98 puan verdi.
    OY VER

    #02
    Siyah Saç Fotoğraflar Videolar
    Ferqiyye C. ekledi, 9 kişi 84 puan verdi.
    OY VER

    onurcerqueira :siyah saç modasi mi gelmis yakismiyor iste fazla zorlamasaniz:d
    Busraaydogn :Kylie siyah saçlarina geri döndü bi tek bu saç rengiyle güzel bu kiz
    hsc_31 :??? Siyah beyaz sevdalar vardir mesela ______Siyah beyaz sevdik renkli dünyalarda, Korkarak ve utanarak sevdik, siyah saç, beyaz tenni ???
    bluebird6292 :Bu sefer de siyah saç merakim basladi. Evet, ben de inanamiyorum.
    buyurdular :Hadi oncesinde sordum siyah saç?
    Sshilba :Film çekimleri bitince Oh Sehun temsili; Iyiki de boyadi çingene gibi dolaniyordu ortada kas siyah saç sari https://t.co/lVmaVrpO4F
    Big_Island5th :Sehun siyah saç yapmis yine agggh siyah saça karsi bi zaafim var zaten yapma
    hansellexo :HÜBELEBEHÜBÜ SIYAH SAÇ HÜNÜLÜHEBE https://t.co/f0UaEe54Rt
    dogahasturk :bir siyah saç yergisi olarak: jessica rabbit idin buttercup oldun.
    #03
    Sarı Saç Fotoğraflar Videolar
    Ferqiyye C. ekledi, 8 kişi 81 puan verdi.
    OY VER

    fanidunyada_ :Sari saç nasil olur da mavi gözlü bi kiza bu kadar yakismaz inanamiyorum
    mydamyda :Sari saç BAZilarina BÜYÜK geliyor..
    mariofanfonet :Varos varos sari saç kara kas modasi bitti dedik kahverengiye boyanmis kas sari saç versiyonu gelmis??
    Hazal_ilhan :Anneme TV izlerken 'dügünümde'saçimi 'sari'boyaticam dedim,gelmem dedi??Ben de annegg dügün+sari saç ve ben olabilir mi?Dügün?deyip sasirdi
    mokiita_ :Sehun ve sari saç, bir de su kasinin üstüne durusu, bebek yarabbi https://t.co/VOZgVtxRof
    ezgisudurna :Bir gün bende kendimi Kylie Jenner'in çakma sari saçindan dogal saç rengi olan siyah saçina dönmesi gibi özüme dönmek istiyorum????????
    Seymagnay :Çünkü sari saç harikaa
    tuceyasr :Sari saç bi kim kardashiana bide bana yakismiyo ve ikimizde bunu katiyen kabullenmek istemiyoruz congs ?? kimi
    bipolarlarca :Sari saç mavi göz dediklerinde aklima sadece ATAM ve tatlitugun geldigi günlere gitmek istiyoromm
    #04
    Kahverengi Saç Fotoğraflar Videolar
    Ferqiyye C. ekledi, 6 kişi 44 puan verdi.
    OY VER

    hanjooero :taeyeon kahverengi saç thread yapsam mi
    mahmutaakgun :Kizlara bi bronz kahverengi saç bide siyah deri mont kardesim
    mylovesirius :Sadece mükemmel lan sakal ve kahverengi saç ne kadar yakismis https://t.co/1v51laKYWB
    aleynamazing :Siyah kas ve açik kahverengi saç uyumsuzluguna bayiliyorum hem de iq puanim üç haneli oldugu halde
    sevdeeyanan :Keskemmm candan gibi kahverengi saçli kahverengi gözlü olsaydim sari saç mavi göz ne yaaaa :(((
    kedigillerden :tekrar kahverengi saçlarima dönüyorum. yesil saç bana kurbaga gibi hissettirdi. bi de alsancak kordon escinselleri gibi.
    yoongius :KAHVERENGI SAÇ DA OLUR YETER KI KOYU RENK OLSUN https://t.co/Pa6R9QuZkz
    #05
    Kirmizi Saç Fotoğraflar Videolar
    Ferqiyye C. ekledi, 5 kişi 32 puan verdi.
    OY VER

    #06
    Yeşil Mavi Saç Fotoğraflar Videolar
    Ferqiyye C. ekledi, 4 kişi 29 puan verdi.
    OY VER

    #07
    Mor Saç Fotoğraflar Videolar
    Ferqiyye C. ekledi, 4 kişi 19 puan verdi.
    OY VER

    sevval_usta_16 :Jimin..sari saç....Jungkook..mor saç....ben..öldüm
    gozdeeasci :Psikolojim alt üst saçima mor saç taktim. Defol git ders çalis diyor bana yaa ????
    illlegaladam :Mor saç heh
    BengisuBas1 :Kiz saçina mor saç takmis 3 saattir onu gostercem diye fotograf çekiniyo te Allahim ya ??
    lebisko10 :Mor saç evlen benle
    #08
    Mavi Saç Fotoğraflar Videolar
    Ferqiyye C. ekledi, 4 kişi 12 puan verdi.
    OY VER

    Ogihanedan :Sonunda mavi saç Alexa ??????
    sedefinemm :Mavi saç ???? https://t.co/4nFPB49IpM
    yatayeksen :kullanilmamis mavi saç boyasi var 7? ye aldim 20? ye satarim
    ilginsonmezarts :Bir ergenin kafasini 1 numaraya vurdurup maviye boyamasi ve olgun-deneyimli-birikimli bir kadinin kazinmis mavi saç tercihi, benzemez.
    cennetmrveylmaz :bolunun bitki örtüsü mavi saç renk körü olacagiz
    kanatlifill :Annem "Saçlarin çok güzel olmus öyle duydum fotografini at bakayim." diyor. Mavi saç için ama, annem, annem diyor. Pardon, hocam?
    nurefsankadriye :bu Mavi saç modasi ne zaman bitecek ortalikta Avatar gibi dolaniyorlar
    blackdaysblack :Mavi saçin zararlari ; sadece saç degil yastik ve kulaklarda mavilesiyo
    jeonksia :Demek piercing'e laf ettin hemen 50 tane yaptirayim demek mavi saç çok saçma dur burun killarimi da boyayayim o zaman
    #09
    Beyaz Saç Fotoğraflar Videolar
    Ferqiyye C. ekledi, 2 kişi 11 puan verdi.
    OY VER

    loui_sky :"Beyaz saçlari yolmayin. Zira o beyaz saç, Kiyâmet günü müslümanin nûrudur." [Ebû Dâvûd, Tereccül 17; Tirmizî, Edeb 56; Nesâî, Zînet 13]
    salihguness :2016 nin bana kazandirdiklari: 3 adet beyaz saç teli
    kafkaneki :Farkinda olmadan yine beyaz saçli çocugu seçmisim kaderim mi bu benim ama su var ki gerçek hayatta beyaz saç 35den asagi yok= sugar daddy??
    GunebirMehmet :Hayatimdaki stres sakallarimi yolmama neden oluyor. Ama kattigi seyler de var hakkini yememek lazim, birkaç tutam beyaz saç gibi...
    sosyologlan :Beyaz saç çekici olabilir nasil biri olduguna bagli
    yumusak_ge :Elveda beyaz saç...
    Gulsum_gls :Su an uyumadigim her saniye=yarinki bulusmaya geç kalma=gonca tribi=en az 3 beyaz saç teli+yüzdeki kirisik oraninda artis risk budur
    RelaxRutin :Çapraz masamda Ege üni ögretim üyelerinden biri var. Adini vermek istemiyorum( uzun, beyaz saç ve sakalli) onla lafliyoz falan arada...
    FeodalBey :Kellige çare bulunduguna göre sira beyaz saç genini bulmakta .
    #10
    Gri Saç Fotoğraflar Videolar
    Ferqiyye C. ekledi, 3 kişi 11 puan verdi.
    OY VER

    darkisthebestt :ayy biktim su sinavdan yeter ben gri saç istiyorum
    yorgun1903 :Bu erkeklerde gri saç Moda'si ne ayak onu çözemedim...millet delirdi iyice..yada ben olaya Fransiz kaldim bayagi...
    SinanBayazt :Bu sene gri saç moda sanirim. Güzel degisik duruyor babamin eve alacagini bilsem bende boyatirim ??
    ebruinci35 :Saçlarimi griye boyatmamam için bana bir neden söyleyin! (aniden gelen gri saç aski?)
    primedmalik :gri saç gri saç gri saç gri saç gri saç gri saç gri saç gri saç gri saç gri saç gri saç gri saç gri saç gri saç gri saç gri saç gri saç g
    r_elifaydin :herkes babanne gibi dolaniyormus gri saç modasi bitsinmis SANA NEEE SANA NE
    Gulsumsebnem :Simdide gri saç mi beyler
    senanur_kok :Bende gri saç istiyom https://t.co/IMFwxTmvpX
    gune_merve :Yakin zamanda beni gri saç ile görebilirsiniz.Tesekkürler
    #11
    Sarı Kırmızı Saç Fotoğraflar Videolar
    Ferqiyye C. ekledi, 2 kişi 9 puan verdi.
    OY VER

    #12
    Pembe Saç Fotoğraflar Videolar
    Ferqiyye C. ekledi, 3 kişi 7 puan verdi.
    OY VER

    fyaokaga :ve ve ve kahveye dönüs yapiyorum elveda pembe saç....
    SezenEzhel :Jin'in pembe saç boyasiyla J-Hope'un da saçini boyamislar
    tophanhyejin :Kahve ceket pembe saç çok güzel olmussun yegeninin dayisi ??
    bburakkurt :Bir insana pembe saç mavi göz bu kadar mi yakisir
    ornitorinkperry :Pembe saç ne mana
    Woogyusoo1 :Hayir yani pembe saç sevimli göstermeli sen neden seksi görünüyosun ama ayip degil mi? https://t.co/pCU7UcvW0B
    OykuToksoz :Pembe saç teli benim
    bombaldiko :Bu sefer pembe saç kurutma makinesi aldim. Nasil olsa bozulacak, degisiklik olsun
    nilots_ :Sabahin köründe pembe saç askiyla solugu kuaförde aldim ??içime Aysel Gürel kaçmis ??
    #13
    Yeşil Saç Fotoğraflar Videolar
    Ferqiyye C. ekledi, 1 kişi 4 puan verdi.
    OY VER

    BSelvi1206 :bigbang cb haberi, gd yesil saç,küçük prens jinwoo haberi,askla yemek yüyrn hoon??????bugün bütün güzellikler bir arada??????
    bangtangirl95 :Saçlar degisince birden hoseok ve yesil saç gözümün önüne geldi NEDEN KI
    MesgulMechul :Boyasi akmis yesil saç (özünde maviymis) görmekten yildim kalitesiz saç tellerinizi de alin gidin
    revengerydel :suanda o kadar karizmayim ki gözlerim sis ve altlari kirmizi, çevresi ve kaslarim da yesil saç boyasina bulanmis boynumdaki yesil çizikler
    kedigillerden :tekrar kahverengi saçlarima dönüyorum. yesil saç bana kurbaga gibi hissettirdi. bi de alsancak kordon escinselleri gibi.
    vestenformane :eva greene yesil saç çok yakisir zümrüt yesil tarzi
    #14

%Senin Seçimlerin

?Kimler Katıldı

!Liste Sahipleri (İlk 5)

  • Ferqiyye C.

    Ferqiyye C.

    13 seçenek

?Son Gelişmeler

  • Yükleniyor

:)İlginizi Çekebilecekler

  • Yükleniyor

!Bakmadan Geçmeyin!

Kapat
    Yükleniyor...