En Güzel Aksesuar

Sıralama
Yorumlar
Oylama Geçmişi
SEÇENEK 10
OYLAMA 39
En Güzel Aksesuar Sizcene.com üyeleri tarafindan bu listede belirleniyor. Oy ver, sen de seçimini yap! Bu liste Leyla E. tarafından 12.02.2014 tarihinde oluşturuldu
  • #01
    Bilerzik Fotoğraflar Videolar
    Leyla E. ekledi, 4 kişi 37 puan verdi.
    OY VER

    #02
    Toka Fotoğraflar Videolar
    Leyla E. ekledi, 4 kişi 34 puan verdi.
    OY VER

    UykuOrUyku :Yaayayay toka takmislar Allahiimm çok tatliii ???????????? https://t.co/UZT6hhyZoB
    Shelbycobrax :Tamir ettigi muslugun akittigini gören tesisatçinin giydigi tulumu yikayan karisinin toka bulamayip kalemle topladigi saçlari gibi bir gece.
    brhn77 :Disari çik ve en parlak yildizi görmeye çalis iste o sana hediyem saçlarina toka yaparsin...
    TeoistDuman :14subati kafasina takan maldir çünkü 14 subat toka degil xd
    eylllyldz :Toka kullanmadan topuz yapan kizdan korkacaksin
    eliftuokman :yogun bir sekilde çalisiyorsam eger bunu saçimdaki toka olarak kullanilmis kalemden anlayabilirsiniz
    senaseker2 :Arayinca asla bulunmayan seylerin basinda tel toka, küpe arkasi ve ne zaman bi seye ihtiyacin olursa ara diyen samimiyetsiz arkadaslar gelir
    HafiAhmet :1-TOKA ? 2-MONT ? 3-SAÇ ?
    cemrecann_ :Arayinca asla bulunmayan seylerin basinda tel toka, küpe arkasi ve ne zaman bi seye ihtiyacin olursa ara diyen samimiyetsiz arkadaslar gelir
    #03
    Küpe Fotoğraflar Videolar
    Leyla E. ekledi, 4 kişi 31 puan verdi.
    OY VER

    652d18185e31459 :Mert olanlar ögüt tasa yazilmis olsa bile onu kulagina küpe yapar.
    alkayacetin :Bu antikapitalist müslümanlar nasil bir olusum? Gezide sohbet etme imkani bulmustum gayet cool bi tipi vardi küpe vs. Ne ayak bunlar?
    omerkurtnet :Babam sabah "oglum bu sözler kulagina küpe olsun" deyince, "baba delikanli adam küpe takmaz" diye karsi çiktim... Neyse aksam kimin evi bos?
    Sevketkurucu :Kiralik asklara birakirsin kendini ve unutu verirsin rabbini ama asil ve hakiki ask rabbine olsun.. (Kulagimiza küpe olsun)
    Denizok16 :Küpe takan erkege erkek demem lan been ??????
    5lomtlrxsbrxbi1 :Kumanda: Mikrofon Kraker: Sigara Kiraz: Küpe Bonibon: Intihar hapi Welcome to TÜRKIYE
    cemrecann_ :Arayinca asla bulunmayan seylerin basinda tel toka, küpe arkasi ve ne zaman bi seye ihtiyacin olursa ara diyen samimiyetsiz arkadaslar gelir
    OzkanDiyorKi :Hahhahaa. Kulaginiza küpe olsun ???? https://t.co/YSPzTkqY1S
    fissseqq :Kiremithanede oturupta küpe taktirmak her adanali gencin harci degildir ha ayiQtin
    #04
    Yüzük Fotoğraflar Videolar
    Leyla E. ekledi, 4 kişi 30 puan verdi.
    OY VER

    matmazelimben :Bana yüzük almak istiyorsaniz tektas severim ??
    22TARIK22 :sevgilisine 36 ay taksitle pirlanta Yüzük al Ayril kadin evlensin 1,5 Yasinda çocugu olsun sen taksitleri ödeme devam et ????
    songastronom :Asiri irite oldugum bir çift ayrilmis asiri mutlu oldum neydi o öyle ya 3 günde sevgili olup 1 aya yüzük taktilar yaza evleniyorlardi bir de
    hayalkuramayann :Deniz Kemale yüzük takiyo sndjksjakxjslsbskshaia
    gulsahozgordesl :Ne tek tas yüzük istedim ne çiçek, ne de bi sevgili, ben sadece kalpli balon istedim yani sevgiliyi de istemis olabilirim de ne farkeder :/
    oaaanaber :Bana yüzük almak istiyosaniz tektas severim
    nursemasmsk :Sevgililer gununde takiciya gitmeyin arkadaslar gümüs yüzük uzatiyolar direk.ajsjsksksks
    birderindeniz :Hemde böyle bir günde ?? elaleme tek tas yüzük bana asfalt, bana beton
    elifgkglu01 :Ve bu yüzük çikmayacak
    #05
    Kolye Fotoğraflar Videolar
    Leyla E. ekledi, 4 kişi 23 puan verdi.
    OY VER

    poyrazmert1990 :Sevgiler günü kutlayanlar birbirine haç kolye hediye etsin hiç olmazsa adetlerine uyduklari dine tabi olsun münafikliktan kurtulsun
    batughanerdemm :Aliexpress'den sevgililer günü için kolye almistim kizdan ayrildik, sevgililer günü geldi, kolye hala kargoda...
    faredensatilik :Pembe ve mavi kar tanesi kolye ?? Fiyat bilgisi için dm?? https://t.co/DGEOGgXwsW
    oomeraydiin :kolye için sagol boynumdan hiç çikarmayacagim https://t.co/HTLrY1lpUS
    gkilic29 :Sevgililer gününüz kutlu olsun arkadaslar cicek alin yuzuk alin kolye alin yemek yiyin uzerine fotograf cekip atin bizi merakta birakmayin
    ysfrz7 :Yemin ederim ortalik ayicik kokuyor; gümüs kolye, saat kokuyor.
    muratjpg :Yemin ederim ortalik ayicik kokuyor; gümüs kolye, saat kokuyor.
    melisa_akbulak :Bi kolye ile kaldirilacak kiz çokk ?????? https://t.co/mCuAAwv5nk
    emrearslan1967 :Yemin ederim ortalik ayicik kokuyor; gümüs kolye, saat kokuyor.
    #06
    Bileklik Fotoğraflar Videolar
    Leyla E. ekledi, 4 kişi 23 puan verdi.
    OY VER

    Mus_b1905 :Sezon basinda uyardik sizi.. Boykot edin her turlu diye.. Gs store'dan kombinesine, formasina, sponsoruna..Siz ne yaptiniz? Bileklik aldiniz
    iremdilki :Bi cift var resmen hayalimdeki hayati yasiyo. Adam karisina pandoradan bileklik almis. Ins bir gun ben de bu ciftle evlenirim ksbdkdl
    ozaydinfx :Sevgilim yok, bu güzel günde bana sik bir bileklik hediye edebilirsiniz sayin üyeler :):))):):)
    MMY_TV :1. Sinifta 7 yasindayken bir ders görüyorduk el isi dersi gibi kolye maket bileklik vs yapiyorduk bir gün herkes kedi yapacakti...
    _P4RS :14 Subat'in kazandirdigi tek sey Kizilay limon pazarda sevgililer günü indiriminden kendime aldigim bileklik.Sevgilimiz yok ama mal degiliz.
    Muhamme44489125 :Simdi gidip kendime bileklik alacagim
    Jantiqa :Eskiden metro da bi tane bileklik bulmustum çok güzeldi.
    snazliozer :emreye ay tasindan bileklik yaptirdim kaybetti iste bu da böyle bir sevgili??
    #07
    Yakalik Fotoğraflar Videolar
    Leyla E. ekledi, 4 kişi 17 puan verdi.
    OY VER

    #08
    Gerdanlik Fotoğraflar Videolar
    Leyla E. ekledi, 3 kişi 14 puan verdi.
    OY VER

    #09
    Kol saati Fotoğraflar Videolar
    Leyla E. ekledi, 4 kişi 13 puan verdi.
    OY VER

    sanligulcin :Arkadaslar lütfen evinizin tapusunu ve maas bordronuzu da snap atin. Kol saati ve direksiyon çekmek yetmiyor artik
    aytun_ayaz :Saatin kaç olduguna telefondan bakilir. Kol saati benim için bilekliktir.
    dermanulken :"Kol saati islevsiz kaldi, kör adamin bileginde." - Rüzgârla Yoldas, Abbas Kiarostami
    xribren :telefonsuz 2.gün kol saati kullanmadigim için zaman algimi kaybettim
    Talebefaruk :rejim geberen askerlerinin ailelerine verilen hediyeler: kol saati bisküvi, keçi... bir çogu 98 $ dahi etmiyo ?????????? https://t.co/CK94QL9saR
    adkbsli :Sevgililer günü göstergeleri; Jelibon kutusu Ayicik Çiçek Parfüm Kol saati Sasirma pozlari Bu arada S.A. ben Fesat ????
    yasin_asm :Sevgilisi olmayan erkeklerin kol saati almalarini tavsiye ediyorum..
    szpabtbtbletty1 :Saatin kaç olduguna telefondan bakilir. Kol saati benim için bilekliktir.
    IKisMeYou :Neyse ben gideyim bi tane kol saati alayim sorarlarsa olmayan sevgilim aldi derim
    #10
    Gözlük Fotoğraflar Videolar
    Leyla E. ekledi, 4 kişi 9 puan verdi.
    OY VER

    naddemune :Saka maka sugaya gözlük fena yakisiyor
    fanfaremarie :cuma günü gözlük almaya gidicez
    SelinPir6 :Gözlük takmak çok güzel görmek istemedigin biri varsa çikariyorsun
    chalcydony1970 :At gözlük lü derdi Allah rahmet eylesin babam bu CeHaletPartisine Yoksa nasil bu zamanda halen kemalin dediklerine inanir bir akil sahibi
    Cankartall1903 :Siz hala gözlük takip sticker yapistirin. Vizyon budur dostum tribün hayattir.. https://t.co/pD9JeWh4BS
    beyazkarebodur :herif burnunun ucunu göremiyo git gözlük al öyle ise girebilirsin diyorum idare edin diyo öldürüvercem o olacak ??????
    TozanAyse :Pinterestte gezmekten saçi daginik toplamis retro gözlük takmis kizlara özendim yav ??
    Oguzhanmtn :17 yillik gözlük ve lens kariyerime bugün itibariyle nokta koydum ????
    brave_draco :Ben sari gözlük istiyorum annem sari bez diyor ya, bakin bu da fasizm
    #11

%Senin Seçimlerin

?Kimler Katıldı

!Liste Sahipleri (İlk 5)

  • Leyla E.

    Leyla E.

    10 seçenek

?Son Gelişmeler

  • Yükleniyor

:)İlginizi Çekebilecekler

  • Yükleniyor

!Bakmadan Geçmeyin!

Kapat
    Yükleniyor...