En Sevilen Evcil Hayvanlar

Sıralama
Yorumlar
Oylama Geçmişi
SEÇENEK 22
OYLAMA 410
En Sevilen Evcil Hayvanlar Sizcene.com üyeleri tarafindan bu listede belirleniyor. Oy ver, sen de seçimini yap! Bu liste Şima E. tarafından 15.11.2012 tarihinde oluşturuldu
  • #01
    Köpek Fotoğraflar Videolar
    Şima E. ekledi, 53 kişi 544 puan verdi.
    OY VER

    tholgha :Eve hirsiz girmesin diye bahçeye köpek baglarsin onuda çalarlar. Welcome to TURKIYE
    kamilbaser :Emre belözoglu köpekle köpek olmaz.
    Yusufyksektepe :Geçmisimi çöpe attim artik köpek olanlar karistirsin ;)
    ozanagurbetci :için köpek gibi yanacak ;)
    mimlendik :" Küçük bi sokak köpegi buldum, bunu yikadim falan iyiki de çekmedi zaten kiç kadar köpek " sen bunu dedin ya kahkahanin kiç noktasindayim..
    uAGokTurk :2014 ün kusadasinda köpek sesinden uyuyamamak !
    guzel3737 :Kancik köpek http://t.co/Fz2NNqVzGL
    Basakugurr :Bu saatte gelip elinizi yalayan bi köpek düsünün kiyamam ya:D
    zezehanim :Simdi de köpek havliyor. Bunun hakkinda güzelleme yapamam, aramiz kötü. Bence konusmamiz lazim bu durumu ama umurunda degil itogluitlerin.
    #02
    Kedi Fotoğraflar Videolar
    Şima E. ekledi, 50 kişi 487 puan verdi.
    OY VER

    sar_ferit :seçimlerde atilan iftiradan sonra kedi kilik degistirdi :) http://t.co/GNJs0CDV3q
    MetinAKIN11 :Trafoya giren kedi mi daha tehlikeli, göle giren ördek mi?
    socialbats :Hayvan haklari, barinak, yardim, falan duzenyenler icin zannetmeyinizki babalarinin hayrina yapiyolar. Kedi kopegi bile ticari seviyorlar.
    sinemcansuozer :Trafoya kedi kacti galiba iki gundur bu elentrikkkkkk nirde ? ????
    e_nihalteyze :Bu kediyi iyi ki evlat edinmisim :))) ne zaman agladigimi görse gelip sevkat gösteriyor :))) kedi deyip geçmemeli :))))
    tunali_serkan :0199 nolu mobese itirafi: dilan da kedi vardi. Kaydedemedim. Gezi eylemlerinde yoktu. Hepsini goz altina aldim.
    cceyd :sabahlara kedi kaçmis
    OrduTwit :Egemenin dindar olduguna, Rezanin hayirsever olduguna inanan %43'lük bi kesim var trafoya kedi girdigine mi inanmayacaklar Guldürmeyin beni
    FerhanDiler :Insan sabahin 5 inde kedi tarafindan uyandirilirsa ne yapar?O kediyle bi saat oynar.Sonra da uykusu kaçar.Durum bu...G Ü N A Y D I N
    #03
    Tavşan Fotoğraflar Videolar
    Şima E. ekledi, 41 kişi 302 puan verdi.
    OY VER

    zeynepozmn :tavsan irklarini ezberledigime göre uyuyabilirim iyi geceler.
    srnyaydnylmzz :tavsan daga küsmüs dag kibrine yenik düsmüs. ortada pastoral bir sessizlik??
    gokhn_ylmz :tavsan gibi bayilmak istiyorum =(
    BurakDemir903 :62 den tavsan yapan çocuklardik biz
    tavsanpoposu :Tavsan'dan daha tatli bir hayvan varsa oda sensin sevgilim.
    saturndenkacan :Tavsan çikip çikip gömleklerimi yiyo hayvana engel olamiyorum. Kapiyi da yedi zaten biliyosunuz biraktim yesin; NE YAPAYIM……
    Saadetun :Objektifime Takilanlar... Tencerede pisen yaprak sarmasi nefisti, hele üstüne bir de tavsan kani çay içmek... http://t.co/tJH99sPF02
    ercanefe2334 :Garson: Ne alirdiniz? Kiz: Bana Bolognese soslu Tagliatelle macaroni Erkek: Sen ona bakma. 2 kasarli tost yap bize, 2 de tavsan kani çay ver
    ellasimo :mesela tavsan daga küsüyo, dagin kulagi delik
    #04
    Kuşlar Fotoğraflar Videolar
    Şima E. ekledi, 41 kişi 277 puan verdi.
    OY VER

    OguzhanAztekin :Hayat kisa , kuslar uçuyor
    mavininelkitabi :Hayat kisa, Kuslar uçuyor. Cemal Süreya
    ercetinomer :Kuslar uçuyor lan hayat ne garip
    ddemirhann :Bu prograndan da anladigimiz uzere birsen birdir der ki; kafaniza gore yasayin kimseyi takmayin. Hayat kisa kuslar uçuyor
    ogzAugustus :Kuslar hala sessiz.
    ogzAugustus :Küçük kuslar basladi bülbül uzakta.
    arzukk9 :Kuslarin disleri yoktur. Bu yüzden tohum yiyen kuslar, tohumlarin dis kabugunu agizlariyla kirarlar, hatta iç kabugu da biraz bölerler.
    fatiyvz :Yil 2006 AGD Pendik yaz-etkinlikleri, sabah namazlarina 'Ömer Karaoglu - Kuslar' ile uyanmak.. Unutulmaz.
    denizkalkavan :Sabah ezanindan sonra kuslar öyle güzel ölüyor ki tv iPad laptop ne varsa sesini kisip dinliyorum.
    #05
    Balık Fotoğraflar Videolar
    Şima E. ekledi, 38 kişi 239 puan verdi.
    OY VER

    Ulu_Fsm :6- kamuflaj malzemesi ve olta aldim, aksam gizli gizli balik tutucam. Tayyip sayesinde daha heyecanli bir hayatim oldu.
    #06
    Civciv Fotoğraflar Videolar
    Şima E. ekledi, 37 kişi 235 puan verdi.
    OY VER

    Nejlatik :'Askim erkek adama civciv denir mi yaa ' 'Hea diyoz iste var mi bi mahsuru beyefendi? Isterseniz odun öküz mal da derim yani ' Hih :D <3
    Bilgegunu1 :ceydacim 2 sari, 1 siyah civciv almis.Büyuduklerinde kesip yicez :D
    Coksekilsin :Ya o saçlar ne kezo civciv misin nesin hey allahim ya
    salihakanka :Bir civciv olsaydim kesin beni mora ya da turuncuya boyayip satarlardi.
    MrsAltunbey :Whatsapta yine son smile tabanca resmi ak bizim kizlarin hep civciv falan
    burakkaar7 :ve kimyaciya göre Metallica konserlerinde civciv eziyomus :((((
    harikahatalar :Platin saçli kizlari görünce eve civciv alip beslemek istiyorum.Tavuk olunca da keser yerim diyorum.Hayvanseverlik duygum depresiyor hahaytt
    busranurbatman :Nota bak allam yaa. ") kardesimdeki civciv aski ") http://t.co/i9As4LPxCp
    Eyedexd :Civciv degil o cibi.
    #07
    Ördek Fotoğraflar Videolar
    Şima E. ekledi, 33 kişi 209 puan verdi.
    OY VER

    MetinAKIN11 :Trafoya giren kedi mi daha tehlikeli, göle giren ördek mi?
    #08
    Hamster Fotoğraflar Videolar
    Şima E. ekledi, 26 kişi 141 puan verdi.
    OY VER

    aygunguduk :Üniyurt'ta evcil hayvani olmayan bi sen kaldin bi ben her yer tavsan, hamster doldu :(
    10numaraaski :Dortmund 2-0 yapti hmm enes sole babana hamster geliyor diye
    kubraocakan :Çok sey mi istiyorum acaba. sadece 3 tane tavsan, 1 hamster, 1 kedi, 1 köpek, 2 sincap, 4 balik, 2 kus.
    ycuvalcioglu :Bitmez bu hamster aski http://t.co/06a1rjf0cK
    SnyeKarnal :Onu bunu geçinde hamster öldüya la ??????
    SnyeKarnal :Pardon onun adi KEMPAÇIydi ???? hamster degil yani ??
    HDHoygan :asdfghjklñ mi hamster *3* http://t.co/SJJX7YrT3j
    furkanfurkancan :Paprika yaramazlik yapmaya devam ediyor. kafesinden cikip film izlemeye geldi :) hamster dedigin kafesinde durur arkadas. adamdaki lukse bak
    heythisisirem :Gece üstümde bisey en azindan hamster yürüyünce hissedebiliyomusum. Bravo miko bir kaçis hikayen daha basarisizlikla sonuçlandi
    #09
    İguana Fotoğraflar Videolar
    Şima E. ekledi, 17 kişi 102 puan verdi.
    OY VER

    ubeyha :Evde yilan,iguana,kedi,kaplumbaga vardi.
    orselez :Bütün hocalar yasar hoca gbi olsa ben devamszligin noldugunu bile bilmem.Iguana suratli adamlari koyuyonuz ben de alarmi kapatip uyuyom iste
    EmrEseler :Bir iguana konsa badi parmagima
    eceemmerol :Siz siz olun agaçlik alanda çok ileri gitmeyin karsiniza iguana çikar falam
    Ftcn3 :Oha manyak dolu. Kadin evinde piton ve iguana besliyo :O
    emrehanbal :Iguana cevdet http://t.co/UCW6rPp2YS
    Ftcn3 :Hadi iguana bir nebze diyelim evde piton beslemek nedir ya :D kübralara aciyorum çocuk bide sarilara uyuyomus :D
    ceonan :Bugünün sorusu da ablamdan; - Iguana ister misin? + …… - Peki yavru iguana?
    Cerendalkilic7 :Iguana besleyesim var
    #10
    Kaplumbağa Fotoğraflar Videolar
    Şima E. ekledi, 21 kişi 99 puan verdi.
    OY VER

    ezelsena :Apartin interneti sagolsun yine bir kaplumbaga hiziyla yarisiyor...
    FForeverEminemm :Hala neden sorusuna kaplumbaga deden diyorum benden birsey beklemeyin
    sonaysevim :Kaplumbaga hiziyla ilerleyen islerim yüzünden hayatim hep slowmotion
    bhrky35 :"Yavas yavas ölüyoruz." dedi kaplumbaga. "Haklisin" dedi kelebek, "Ne uzun bir gün.".
    #11
    Kutup Ayısı Fotoğraflar Videolar
    Hakan G. ekledi, 17 kişi 83 puan verdi.
    OY VER

    AhmetOrcunCALLI :Vay arkadas islanayim diye yagmura çikiyorum yagmur diniyor ben bu sansla çöle düssem kesin beni bulur kutup ayisi :):):):)
    feneristttt1907 :Kutup ayisi gibisin kisin degilde yazin aklima geliyorsun :D
    AliAnlas :Okadarki çölde kutup ayisi degil dinozorlara çizdircez ne bu bahtsizlik
    _Buusra :KUTUP AYISI ??????
    Maviiiayicik :Kutup ayisi fok yavrusunu yedi diye aglayacam simdi :'(
    Sule_okk :Ne ask acisindan bahsediyosunuz ya 2 yavrusu olan anne kutup ayisi yemek bulamiyo yemeek :((
    pembepolitan :Kutup ayisi bile benden hamarattir.
    icmihraklar :Tv'de Nuh tufani hakkinda sunucudan sok edici soru: "Kutup ayisi gemide nasil yasar ki?"
    beyzodgn :koala olmak istiyorum. yada kutup ayisi. yeter ki tüm gün uyuyup, yemek yiyeyim :dd
    #12
    Aslan Fotoğraflar Videolar
    Hakan G. ekledi, 7 kişi 68 puan verdi.
    OY VER

    hmdckr :Aslan ne zamandir aklimda yok gbiydin! Nerden gördüm ben o defteri de kurcaladim yine. Ama son haline baktimda o saç sana olmamis !
    DzerjinskiFelix :Ya yok mu söyle aslan gibi bir hatun günah gecesi yasayalim, bu gecelik ilkelerimizi hiçe sayalim
    simay_bayrak :Ben küçükken Aslan Kral'i çok sevdigim için Galatasarayli oldum sanirim.
    yusfatss :iyi geceler ASLAN parçalari :))
    persian_quotes :To aslan dar hade man hastii antar bekhay inaro begi ???
    ipekozcans :Bir Aslan Kükremesi = Ali'nin Girtlak Sesi
    E_Hancer :ASLAN: Kirici olmak istemez bir Aslan, bu sebepten en cok kendisi kirilir. Insanlar en cok Aslan'i yipratirlar.
    #13
    Sincap Fotoğraflar Videolar
    Rohat O. ekledi, 5 kişi 23 puan verdi.
    OY VER

    borabro :Mini mini bir sincap varmiis, yanimdan ayrilmazmis, aldim onu yanima mutlu mutlu olsun diye :D
    mehtapyayla :Sincap bide irankedisi varmis bunlar çok çakallarmis :D
    chordprogress :bilge sincap kacti gitti, kac saattir gorunmuyor :(
    CerenAltny :Sevgili edinmek bence çok saçma. Bi kere çok masrafli ve bakimi zor. Ayrica ömrü kisa, baglanip üzülüyosun. Sincap beslemek daha mantikli
    kupelihoca :Gencler fatih altayliyi sinirlendirmeyin lan, gunah yeminle sincap gibi oldu bi hallere girdi degisik bi dil konusuyo. Yapmayin lan.
    bolminerallisu :Tik rekorlu salatalik yiyen minik sincap videosu izledim, gülmedim ama çok komikti! Misil misil uyuyan baligi izlerken altima siçmasam iyi!
    Deli_Dervish :Soysuzlar Çetesi'ni izlemissinizdir.Albay Hans Landa ile Fransiz köylünün sohbetinde Albay'in kullandigi sincap ve siçan metaforu mükemmel.
    confusedesus :bugünkü sincap sesimin düzelmesi sürecin en önemli kazanimlarindan !!!
    oblomovlu :kaç yasindasin sen sincap?
    #14
    Kurbağalar Fotoğraflar Videolar
    Burak T. ekledi, 9 kişi 20 puan verdi.
    OY VER

    drnuricaliskan :Çocuklar oyun olsun diye tas atarlar kurbagalara ama kurbagalar gerçekten ölürler. #3#SedatDasileKazaninn
    Snncilgasit1 :Çocuklar oyun olsun diye tas atarlar kurbagalara ama kurbagalar gerçekten ölürler. ##436#SedatDasileKazaninn
    eylan06 :Çocuklar oyun olsun diye tas atarlar kurbagalara ama kurbagalar gerçekten ölürler. ##436#SedatDasileKazaninn
    lastpimp :Çocuklar oyun olsun diye tas atarlar kurbagalara ama kurbagalar gerçekten ölürler. ##436#SedatDasileKazaninn
    1_yeliz :Çocuklar oyun olsun diye tas atarlar kurbagalara ama kurbagalar gerçekten ölürler. ##436#SedatDasileKazaninn
    xschnellkindx :Çocuklar oyun olsun diye tas atarlar kurbagalara ama kurbagalar gerçekten ölürler. ##436#SedatDasileKazaninn
    #15
    Yunus Balığı Fotoğraflar Videolar
    Elif Ö. ekledi, 3 kişi 20 puan verdi.
    OY VER

    roxannunesz :Cancundan kalma bi foto aleynanin yunus baligi sevdasi git gide büyüyor sanirim yakinda eve bitane almak zorunda ... http://t.co/NE4VD4dgQd
    JulioDuar54 :Cancundan kalma bi foto aleynanin yunus baligi sevdasi git gide büyüyor sanirim yakinda eve bitane almak zorunda ... http://t.co/9NaY9Goq6T
    leomarmlejo :Cancundan kalma bi foto aleynanin yunus baligi sevdasi git gide büyüyor sanirim yakinda eve bitane almak zorunda ... http://t.co/u1xUWWg4Ee
    VictorLagunes54 :Cancundan kalma bi foto aleynanin yunus baligi sevdasi git gide büyüyor sanirim yakinda eve bitane almak zorunda ... http://t.co/KQXHVYf4ur
    SntiDiaz :Cancundan kalma bi foto aleynanin yunus baligi sevdasi git gide büyüyor sanirim yakinda eve bitane almak zorunda ... http://t.co/tDHHBMKTqA
    AlfonsoGmz_ :Cancundan kalma bi foto aleynanin yunus baligi sevdasi git gide büyüyor sanirim yakinda eve bitane almak zorunda ... http://t.co/Zhy3Tw1QtU
    fadimekuc :Sürekli yunus baligi gibi üzülürken bile gülüyorum kimse üzüldügümü anlamiyo allahim ben napicam bana yardim et :(
    zencimadam :eger isminiz Yunus ise yunus baligi temali fotograflarla anilmaniz oldukça mümkündür, Demetime sevgiler..
    ebrubaburrr :Büyükçe bir yunus baligi günde 2 ton yiyecek tükettiyor.
    #16
    Kuala Fotoğraflar Videolar
    Feyza M. ekledi, 4 kişi 20 puan verdi.
    OY VER

    loplopculer :Kuala Lumpur'daki Kampachi Restaurant çok basarili, lakin sushiler biraz pahali! Set menü söyleyin rahat edin http://t.co/eekQexOiJV
    NlyKrc1905 :Arkadaslarima göre hiperaktif bir manyagim, anneme göre kiçini kaldirmayan kuala."
    MJDBBieb :Kuala asdghsjsa ya aerjsksgiysk
    waitforbemelody :honki çomki kuala
    BERFiniz :Honki Kuala Ponki Kuala Çomki Koala
    strongreckless :Karanlik gecelerde sensin yineaklimda Korkuyorlar sevgimden öyle bagliyiz sana Kiskaniyorlar seni vazgeçmem sendenasla Sensin yalniz KUALA
    ipoeagk :Dünyaya gelirken aslinda kuala bedenne girmesi gereken ruhum yanlislikla insan bedenine girms olmali.Olmussa da sasirmam konu bensem normal.
    senatkc :Ben = kuala, yatagim = agaç Böyle samimi bi iliskimiz var kopamiyoruz
    BAYANBACAKK :Suan tam 1 sürüsü tarafindan dislanmis kuala yavrusuyum.
    #17
    Bukalemun Fotoğraflar Videolar
    Feyza M. ekledi, 2 kişi 18 puan verdi.
    OY VER

    DogrucudavutGer :Ismail televizyoncunun bukalemun gibi oldugunu kanitlayanlara en iyi örneklerden birisin. .
    BYarcn :Ruh halim ; bukalemun alicam rengine karar veremedim.
    olmazsaolmaazz :Aslin bukalemun olmasa keske
    3418_azrail_341 :bukalemun dün kedi arenadaydi ama küdürmüs köpek gibiydi
    ruyadogan95 :Ruh halim ; Bukalemun alcam da, rengine karar veremedim.
    Kbra08944034 :Ruh halim: bukalemun alcam da rengine karar veremedim .sSS
    UgurYildirimMf :Günaydin bukalemun suratlilar
    Kbra08944034 :Ruh haLim bukalemun alicam rengine karar veremedim .ss.s.s :)) qasadasasa
    hemengelicem :Bukalemun bile bizim ülkemiz kadar renk degistiremez.
    #18
    Selen Soyder Fotoğraflar Videolar
    Orçun P. ekledi, 2 kişi 18 puan verdi.
    OY VER

    SeleNefeSoyder_ :Mükemmel olman için Selen Soyder olman lazim. Selen Soyder olman için de mükemmel olman lazim. Yani her türlü kaybediyorsun :D ?
    selenciyiz32 :SELEN SOYDER ~ TOLGAHAN SAYISMAN http://t.co/AEbzL7ki6x
    selingld :Selen Soyder yeni http://t.co/Xar0mIJDwY
    selingld :Selen Soyder yeniii http://t.co/J08KTTcWaI
    selingld :Selen Soyder yeniii. Yerim çok tatli harika http://t.co/SuUFWc7ua4
    AyseSelenTolga :TOLGAHAN SAYISMAN SELEN SOYDER....sizi coooooooooook seviyorum.... http://t.co/ReGY8gieVN
    selennmelek :Selen soyder ????
    frambuazzzzzz :Selencilerin Allah Selen Soyder gibi bi kadini sevmeleriyle belalarini vermis zaten daha fazla üzerlerine gitmeyelim bence.
    #19
    Sivrisinek Fotoğraflar Videolar
    Hakan G. ekledi, 2 kişi 9 puan verdi.
    OY VER

    moonQueenn :Gece gece sivrisinek ile imtihanim :/ http://t.co/lkoVv1jMYW
    askilacivert :sinek yakcak kadar manyadigim dogru bu mevsimde 1 santim büyüklügünde sivrisinek mi olur ?
    EnesAliAcar :anlayana sivrisinek saz anlamayana davul zurna az...
    mmervem_m :Allah'im sen yarattin da sivrisinek ne ya!:(
    kbra_bzgn :sanada iyi geceler basimin dibinde viiiiizzz viiiizz diye dolanan sivrisinek sanada :D
    M_H_Demir :Erzurum da bu soguk hava da sivrisinek nedir abi ya...
    kvnckrgz :Abi mevsimler fln hikaye ilk sivrisinek isirdigi gun yaz gelmistir. Benim takvimim sivrisinek takvimi.
    AliMAMAK2 :Gözün iffeti, göz kapaklarindadir. Bedenin iffeti, tesettürdedir- Anlayana sivrisinek saz anlamayana davul zurna az
    incyigit :Herhangi bir sivrisinek yuzunden kufurlu twit atmama kararimdan vazgecmicem
    #20
    Domuz Fotoğraflar Videolar
    Elif Ö. ekledi, 1 kişi 5 puan verdi.
    OY VER

    FerahBegm :Domuz gribi ol insallah ;)
    Ayakli_Gaste :Olmadi kapisina domuz yagi süreriz.
    VonJhering :istanbul'a gidince felix'i "kardesim gel iki lafin belini kiralim" diye kandirip domuz bagiile baglamak suretiyle öldürecegim.
    _yarenali :Bu dize farkinda olmadan kendini bi askin pesine kaptirmis olanlara gelsin DOMUZ GRIBI OL INSALLAH.
    aydoganatakan :Sarki sözü atarsin anlarim da "Domuz gribi ol insallah" nedir abi ya
    UmuttErdogan :Abi buraya domuz iniyo nu?
    SeksFabregas :Burgera girip 9 tane triple whopperi domuz gibi gömmek istiyorum
    krmzirujlusokak :Krdsm yahudiler dunyayi yonetseydi ilk once domuz eti yasaklanirdi sen sus
    ElifTekbas :Arkadaslar bir sey soracam nasil domuz gibi uyuyabiliyorsunuz arkadaslar?
    #21
    Kirpi Fotoğraflar Videolar
    Elif Ö. ekledi, 1 kişi 2 puan verdi.
    OY VER

    gulcsimsek :Donarak ölmek üzere olan iki kirpi gibiyiz. http://t.co/poM54ZQ5mU
    TezcanTezsam :Kapima kirpi dadandi nasil kurtulurum çaresini bilen var mi? http://t.co/zxNedYwuis
    gozlugumnerde :Kirpi gibisin cocuk, her tarafin diken. Kim elini uzatsa, delik desik. Ustelik sen de kan icindesin.
    IBuzgan :Politik ve ideolojik analizler yapmak için twittir'a girdigimde korkumdan, kaplumbaga'nin psikolojisi ve kirpi'nin zirhina bürünüyorum.:))
    gunayrose :Misirci kirpi gibi..Kiskanirsin sende esini biliyorum. paylasmaktan hoslanmazsin beni kimseyle her anlamda.bende seni balim..
    BaranSamverdi :Ada gelmis kirpi ..
    zekianil :Edirne de beni ilk karsilayan yavru bi kirpi oldu çok mesudum http://t.co/3zFGatd4Xo
    EazyE218 :önden baktinmi geyik arkadan baktinmi höyük yandan baktinmi kayik gibi Durusu simsir gibi yumulusu kirpi gibi sagilisi alaim sema gibi ahaha
    HakanTaskirann :kirpi gibiyiz kirpi, hem sevilmek istiyoruz hem de sevene batiyoruz
    #22
    Miley Cyrus Fotoğraflar Videolar
    Elif Ö. ekledi, 1 kişi 1 puan verdi.
    OY VER

    sekeroliver :"Senden nefret eden herkes bil ki senden eksiktir ve senin sahip olduklarini kiskaniyordur." -Miley Cyrus
    laydaSurz :Miley Cyrus seversin MC yazarsin,Demi Lovato seversin DL yazarsin Austin Mahone seversin ama sadece sevmekle kalirsin
    senasuxx :Miley Cyrus : Eger yeterince güçlü degilseniz , basinizda ki insanlar sizi olmanizi istedikleri kisi yaparlar.
    allabout20k :miley cyrus dinleyen seven sayan begenen hoslanan güzel gören sikmek isteyen kliplerini izleyen herkesin taaaaaaaaa ebesinin amina koyim
    Akmel4ever :Miley Cyrus konserine gidiyorum.. Hadi konserden sonra annemlere fotograflari nasil gostercem soyleyin bakalim..
    Bayan_usengeccc :Telefonumun ekraninda Ezgi'yle sapittigimiz Miley Cyrus style fotografi görmeyi seviyorum sebegiz!
    smokeisliife :Miley Cyrus'un saçlari>>>>>>
    ESMERNZP :her zaman turkce sarki olmaz fazla turkce kafa yorar birazda anlamadigim dilden dinliceksin yabanci mesela exo,b.a.p,miley cyrus vs.
    DenizerEryilmaz :Zac efron, Miley cyrus, justin bieber, one direction ve türevleri.. Bunlar sanirim yeni jenerasyonun en igrenc ve sacma sapan ekolleri..
    #23

%Senin Seçimlerin

?Kimler Katıldı

!Liste Sahipleri (İlk 5)

  • Şima E.

    Şima E.

    10 seçenek

  • Elif Ö.

    Elif Ö.

    4 seçenek

  • Hakan G.

    Hakan G.

    3 seçenek

  • Feyza M.

    Feyza M.

    2 seçenek

  • Rohat O.

    Rohat O.

    1 seçenek

?Son Gelişmeler

  • Yükleniyor

:)İlginizi Çekebilecekler

  • Yükleniyor

!Bakmadan Geçmeyin!

Kapat
    Yükleniyor...