En Sevdiginiz Içecek

Sıralama
Yorumlar
Oylama Geçmişi
SEÇENEK 25
OYLAMA 131
En Sevdiginiz Içecek, bu listede siralaniyor. Sen de oy ver, arkadaslarinla paylas, liste istedigin gibi siralansin! Bu liste Nzm Ç. tarafından 08.09.2013 tarihinde oluşturuldu
  • #01
    Su Fotoğraflar Videolar
    Nzm Ç. ekledi, 14 kişi 147 puan verdi.
    OY VER

    SahilkZ :Insanin su üç seyden baskasina gerçek manada ihtiyaci yoktur.oturacagi ev,ayibini örtecek elbise,ekmek ve su.. Hayirli cumalar..
    kucuksevgibotu :lütfen su içmeyi unutma ??
    msersayar :1 tane nerde napicagini bilen adam girmedi su hayata ya fkjdngjkdfhgjfkd nys bi sigara da buna yakayim
    uralaltaymrc :su tatli serintilige bayiliyorum üsümüsümsü oluyosun çok zevkli hard soguktan hoslanmiyorum yallah rusyaya
    nester0634 :Raki içen öldüde de Su içen ölmedimi ??
    #02
    Ayran Fotoğraflar Videolar
    Nzm Ç. ekledi, 11 kişi 85 puan verdi.
    OY VER

    xiandemiatri :Sarap bardaginda ayran ile tline izliyorum kim daha elit tartismayalim istersen https://t.co/KNoRrTJRBZ
    bersenkal :Karisik + ayran = 10 TL yasanmaz bu dünyada ...??
    mervegulk :Bize iki bira yaninada iki ayran abicim
    mervegulk :Bize iki porsiyon baklava abicim yanina bol tursu bide ayran istiyoruz
    mervegulk :Ben sushi istiyorum yaninada tatli eksi soslu ayran alabilir miyim ?
    pabloescolombia :Kafam rahat ayran bol
    GS_Ozleem :ayran içtik, ayri düstük gülmek istedi, su kara bahtim
    61ElifPervan :Naber lan her çiktigi kizla tarih atip sonuna sonsuz isareti koyan ayran gönüllü zibidiler. Bak yine dellendim, delirttiler beni
    uychar :Sanat eseri gibi bol tuzlu ayran yaptim demin. Içmiyorum bardagi seyrediyorum resmen
    #03
    Kola Fotoğraflar Videolar
    Nzm Ç. ekledi, 9 kişi 66 puan verdi.
    OY VER

    pelinyukseel :NOLUR SEMTTE KOLA ÇEKIRDEK YAPARKEN BESTE SÖYLEDIGIM GÜNLERIMI GERI VERIN
    kalendervis :Fabrika bacalari, cami minareleriyle kol kola yükseliyor yurdun her yaninda; ve biz, din ve fen nasil çatismaz, onu gösteriyoruz, yerseniz.
    _ahmetcelen :kola, sigara, müzik ayrilmaz 4lü
    hkn_1981 :Size bi saka ; dunyanin tam ortasi tveet attigim yer. Karisik tost kola olsa gotururdum simdim ama bu saka degil
    plaguexgod :Kola pasta sigara üçlüsüyle çildirmacalar
    UmrayI :Tek bir sey devlet bahçeli gece uyku uyuyormu acaba dune kadar hirsiz katil dedigi insanlarla kol kola heralde vaad edilen çok büyük bi sey.
    ufukcukuryurt :hani bazen oturup çekirdek kola yapmak istersin ya, iste öyle bir his.
    diprik06 :Ben birgün evlenirsem ki imkansiz ama olurda olursa kendime 2 porsiyon iskender bide devasa kola ismarlicam bu bir basari öyküsüdür diyerek??
    ilgisizz :Geliyoruz gümbür gümbür ???? hep kol kola birgün degil her gün BESIKTAS
    #04
    Fanta Fotoğraflar Videolar
    Nzm Ç. ekledi, 9 kişi 59 puan verdi.
    OY VER

    AltinHarfler :Alkol içen alkolik oluyosa, fanta içen fantastik mi oluyo?
    UNIVERSEOFJUNG :al iste exo açip efkar kasiyorum önümde bir litre fanta (hiç sevmem) N'APIYORUM BEN YA?
    UNIVERSEOFJUNG :iliklerime kadar bos hissediyorum ve bu boslugu su an fanta ile (hiç sevmem) kapatmaya çalisiyorum
    UNIVERSEOFJUNG :kafayi buldum sanirim fanta ile (hiç sevmem)
    frtgvnc :Biraz bir kola bagimliligim vardi ama artik yok. Onun yerine fanta içiyorum.
    serkanTeber7 :Çok alkol içen alkolik oluyorsa, çok fanta içen niye fantastik olmuyor ? Kafamda yine deli sorular
    MelisaKl17 :Ulan ön koltuga dogru sari sari akiyor lan utaniyorum valla fanta. Beni indirin otostopla artik bir sekilde giderim kaptaaan
    gitstreet :Minibara baktim haberler kötü, ays ti mi içsem fanta mi :(((((
    komik_cocuq :Ayrilmak Kolaysa Barismak Fanta.
    #05
    Meyve suyu Fotoğraflar Videolar
    Nzm Ç. ekledi, 10 kişi 58 puan verdi.
    OY VER

    mavidoncu :Meyve suyu somuruyom
    Umursamayankiz1 :Ya visneli meyve suyu çok güzel bisi degil mi ya??
    syzygyex :itiraf ediyorum geçen gün markette meyve suyu seçerken aklima cappy canavari geldi ve korkup sunpride aldim
    96_hayriye :Yemek yerken instagram da gezerken bir japon 'dinner time' deyip çilek ve meyve suyu paylasms, benim önümde ise kuru fasulye ve pilav var ????
    gidelimnazan :Cappy meyve suyu canavari hadi bana sigara kamulastir
    duraladam :Gerçek görüntü parçalari deyince içinde gerçek portakal parçaciklari olan meyve suyu reklami yapar gibi oldu, 140 karakter azizligi, pardon
    taxitouranus :Herkese iyi geceler sana cappy meyve suyu kutusundan çikan yaratik
    mayhosv :bugün bedavaya pogaça ve kruvasan yiyip meyve suyu içtim hemde kaprisan günün enayisi layk
    tunahanx_x :Manitanla meyve suyu içmek varken raki neden
    #06
    Çay Fotoğraflar Videolar
    Nzm Ç. ekledi, 9 kişi 46 puan verdi.
    OY VER

    eftalya_ym :Simdi düsünün.Karadenizde bir sahildesinz.Veranda da oturmus kitap okuyorsunuz,bir bardak da çay.Bir yanda asi deniz,diger yanda sevdiginiz.
    diprik06 :Sevgisine postmodernizm katiyormus lan git efendi gibi hamura su kat ne biliyim 2 bardak çay kat hadi 2 sise bira kap...
    mihribandsdln :Saat 05:39. Çay içiyorum.
    etoburisa :"Iki çay söylemistik orda, biri açik."
    mihribandsdln :Çok konusma bebegim. Çay doldur. Hadi bakim.
    mihribandsdln :Bebek Ejderhalar askina ! Ne demek bu saatte çay mi içilir ? Ingiliz miyim ben ?
    AliYldr24522991 :Çay var içersen;ben var seversen.. ikiside isine gelmiyorsa.. zikkimin kökünü iç git bi hayirsiza????????
    isilzeyfeoglu :Uykunun ugramayi unuttugu geceler war,nasil bi sewimsiz,nasil bi geveze..Diyosun ki;en iyisi gün aydinlansin da bi çay içiyim??
    antioksidanH2O :Bi çay içip yallah
    #07
    Limonata Fotoğraflar Videolar
    Nzm Ç. ekledi, 8 kişi 43 puan verdi.
    OY VER

    kardelenkrgl :Tam da taksimde yürüyüp ara kafede naneli limonata içerek etrafi izleme havasi ama ben ygs denemesi çözecegim
    Lanina1907 :Mimiyle etkinlige diye çikip kafede limonata içmek hdjsklq
    enes_sakut :Kavanozda limonata icilmeyen ortamlari severim rahatiz?? https://t.co/X9SS9fV7hm
    Aybukerdogann :Taksime isinlanmak istiyorum 3 islak yaninda 2 limonata istiyorum
    colcem58 :"Limonata" filminin adi neden "Limonata?" Sabahtan beri ara ara bunu düsünürken kendimi buluyorum.
    goncatrn :Limonata tarifimi kaybettim oturup aglicam simdi o kadar üzüldüm. Of.
    berffakdeniz :hiyardan tursu oldu, limondan limonata oldu, kabaktan tatli oldu ama senden bi halt olmadi yaziklar olsun ????
    AyseOcakoglu :Hayat sana limon veriyorsa sende limonata yap ??
    cmsngr35 :Buz gibi nane yaprakli limonata olsa ne giderdi simdi be...
    #08
    Sıcak çikolata Fotoğraflar Videolar
    Nzm Ç. ekledi, 8 kişi 40 puan verdi.
    OY VER

    albaypel :sicak çikolata yapip, tim burton filmi açicam. tim burton askiyla uyandim. neye niye, neye kifsmet
    baris2321 :Çikolatali süt diye aldigim bi kilo içecegin sicak çikolata çikmasi...
    ayliinkocamann :sicak çikolata diye aldim soguk içiyorum hayirli taymlar??
    ayliinkocamann :millet elma erik yerken dis tellerini kirar ben sicak çikolata içerken kiriyodum of sinirlendim ldkfksqörg8rwnggdnwr9
    xthesunlight :sicak çikolata askina
    laikhuzunkusu :aztek krali moktezuma çikolatanin aski yarattigina inaniyormus bu yüzden her gün 50 bardak sicak çikolata içip sarhos oluyormus
    Okumus_dry :Millet süt banyosu yapar ben onla sicak çikolata içiyorum
    SerenSaylkan :Içkili mekana gidip sicak çikolata içmek????????
    dygrsl :Eski kahkülsüz ve sicak çikolata rengi kisa saçlarimin oldugu dönemdeki resimlerimi gördüm ve suan o halime dönmek istiyorum
    #09
    Elma suyu Fotoğraflar Videolar
    Nzm Ç. ekledi, 6 kişi 31 puan verdi.
    OY VER

    hardradee :Elma suyu al dedigimde gerçekten elma suyu almaman gerekiyordu.
    suhedaux :elma suyu ve frambuaz suyu sizi seviyorum
    AsFurkann :Anlastik, barda çalisicam ama anneme ne diyecegim meçhul. Kesin ne is yapiyorum diye merak edip gelir. Neyse sek elma suyu veririm.
    beeratilgaz :ben sarap marap bilmem dunya guzeli ben visne suyu nar suyu elma suyu bilirim
    kalmaz92 :elma suyu için elma suyu iyidir
    70milyonda1 :kati meyve sikacagi 1000? elma kg 3? (1 kg elmadan çikan su 300 gr) __________________ + zarar= 1003? *1 lt hazir ve sagliksiz elma suyu 3?
    sokaktakimi10 :Bugün de sokakta buldugum bos viski sisesine elma suyu koyup instagram da fotografini paylastim yine zenginlikde ve gösteriste level aldim
    littlethedipper :Kardesimle elma suyu koyup kadehleri tokusturduk efsane bisey dmhsndvfctjdhtrht
    stc76a :Yesil elma suyu içmeyin
    #10
    Ice Tea Fotoğraflar Videolar
    Nzm Ç. ekledi, 5 kişi 28 puan verdi.
    OY VER

    Alkan_Ka :Garsondan ice tea istedigimde bana "ice tea yok fusetea var" cumlesini kurdugunda FUSE TEA ZATEN ICE TEA diye haykirmak istiyorum ama iste..
    emretrkn1 :Kafelerde ice tea semtte gta vicecity
    #11
    Gazoz Fotoğraflar Videolar
    Nzm Ç. ekledi, 7 kişi 27 puan verdi.
    OY VER

    RehaAlver :Deniz kenarinda içilen gazoz kadar güzelsin. Daha ne isterim ki?
    knksussanamal :Ayilana gazoz bayilana limon
    mg_dimtis :Zaten gazoz kupasinda ne isimiz var.
    rehaduman :Dere boyu, köpek öldüren, uludag gazoz, sarapçi dayilarin muhabbeti, iseyerek büyüttügümüz çam agacimiz. Hüzün listesi benim için...
    zaferonler_ :Beynimizin yükünü hafifletmek istiyorsak, zorunluluklarin disinda ise yaramaz, kötü ve gazoz agaci türü insanlari yok saymak iyi bir yoldur.
    bekta_edanur :Gazoz olma efsane ol WhatsApp
    saim2023RTE :GAZOZ OLMA EFSANE OL ???? https://t.co/4cxrNzLAgw
    haziransabahii :Iftarlik gazoz süper film ????
    taluyadigar :Efsaneydin gazoz olmussun WhatsApp ??
    #12
    Kahve Fotoğraflar Videolar
    Nzm Ç. ekledi, 5 kişi 23 puan verdi.
    OY VER

    ayselsiri :bekledim seni saatlerce. çay bitti kahve bitti sigara paketi bitti ben bittim ama sen bitmedin.
    bolun_azad :Bir fincandaki kahve gibidir hayat. Bazen tatli bazen degildir. Önemli olan kahvenin tadi degil zaten, onu kiminle içtiginizdir. B.Dylan
    serdarzaman_ :off bi sütlü kahve yapmisimm yok böyle birsey kahve kahve degil sanki bok çuvali amina koyim. bu arada mustafa borcunu ver lan
    MelisIsldak :Her seyden biraz kalir, diyordu hayat... Kavanozda biraz kahve, kutuda bir kaç sigara, insanda biraz aci
    Salvayda :Suanki istedigim tek sey bir bardak kahve
    dedemraad :yarin saat 2de biri odama kahve biraksin ve kalk lan öküz desin.
    rahatsizvalls :günaydin biri bana kahve firlatabilir mi?
    psychologic_ig :Kiza yürüme seklim suydu "cikista beraber sigara icelim mi" ise yaradi ama jdbsjbs millet bi kahve icelim der ben sigaraya cagiriyorum
    OguzAugustus :Ilk kahve.
    #13
    Akmina Meyveli Soda Fotoğraflar Videolar
    Nzm Ç. ekledi, 4 kişi 16 puan verdi.
    OY VER

    #14
    Süt Fotoğraflar Videolar
    Nzm Ç. ekledi, 4 kişi 15 puan verdi.
    OY VER

    abartmaq :Çikolatali süt sevmeyen insanlari anlamiyorum
    tarakc_can :Evet tüm arkadaslarim latte isterken garsondan balli süt istegimdeki o sessizlik ????
    begumbaci :Evettttttt yine bir süt, gaz ve uyku zamanini yemis bulunmaktayim. Simdilik bana iyi geceler. 10 dk. Uyusam kar ????????
    demiralay_sahin :Ev arkadasim telefonda eski sevgilisiyle 1 saat 47 dakikadir tartisiyor ben de muzlu süt içerek dinliyorum
    RabiaMkyn :Süt varken kahvaltida çay içmek=ferrarin varken otobüse binmek
    taxicihan :anahtarim yok baska bi evde kaliyorum süt içer misin dediler sizce süt müdür?
    ayselsiri :En az benimki kadar annemin de ahi tutar sana. Burnumdan getirdigin süt, onun sonuçta
    elifemine012 :2.5 litrelik çikolatali süt çiksin artik yeter biktim küçücük kutudan içmekten 2 firt çekiyosun bitiyo
    AegeanVoyager :Süt kaynatip sahlep yaptim kendime çok fena gömdüm Cenab-i Hak olmayanlara da nasib etsin ins
    #15
    Portakal suyu Fotoğraflar Videolar
    Denizz K. ekledi, 3 kişi 15 puan verdi.
    OY VER

    sltnclb :Dogal ev yapimi portakal suyu 1 portakal 1 limon Yaz kis yapabilirsiniz Yapilisi söyle https://t.co/3H3zgravQ3
    dolunayrengi :arka arkaya gazoz sicak çikolata 1 litre su ve portakal suyu içtim umarim ölmem
    edatrkn6 :Annem al iç de beynin çalissin diyerek bana portakal suyu sikmis
    TugCtkk :Ask her sabah balli taze portakal suyu sikan babam degilse ben de bir sey bilmiyorum
    black__andblack :Bu saatler en müthis saatlerim programimi tamamlayip portakal suyu esliginde tayma akiyorum
    ecemteksin :Olaylarin üstesinden portakal suyu içerek geliyorum sikilinca portakal sikiyorum cunku iQ um 2
    GizemOdabasi :Suan bu tweeti attigim an aklima geldi, ertesi sabah portakal suyu icmistim ama hepiniz bunun anlamini bilmezsiniz
    ersincnn :Az önce bir bardak portakal suyu için tam bir torba portakal siktim ve bir saniyede içtim ne kadar anlamsiz bir eylemdi.
    haticeucerr :Portakal suyu dökerek basladigim hikayeyi portakal suyu içerek sonlandirdim
    #16
    Enerji İçeceği Fotoğraflar Videolar
    Nzm Ç. ekledi, 3 kişi 14 puan verdi.
    OY VER

    GramGida :FG Enerji Içecegi https://t.co/Iqv6qsdOSp
    #17
    Şalgam suyu Fotoğraflar Videolar
    Nzm Ç. ekledi, 2 kişi 11 puan verdi.
    OY VER

    altunnf :annem cappy sisesine salgam suyu doldurmus cappy canavari çiksa daha iyiydi https://t.co/0J6Hu4FGOs
    sakinegulers :Olum çok degisik kafalar yasiyorum ya. Bi yandan salgam suyu içip bi yandan kitap okuyorum ve acayip keyifli ya... bardak bardak içiyorum ????
    ozcelik_ht :Bi yandan salgam suyu içip bi yandan beyaz milka çikolata yemek arada Kabballah okumak ve uykuya sonuna kadar direnmek gibi özellikleri var.
    legozaragorn :Canim salgam suyu çekti
    _oboz_ :Starbuck'sa gidip salgam suyu isteyecek kadar gicik bir ruh halindeydim bugün. ??
    yesilinasktonu :Süt kardesim eve gelirken aradi bir sey lazim mi diye peki ben ne istedim "salgam suyu"
    yesilinasktonu :Benimle evlenecek adamin günde 1 litreye yakin salgam suyu tükettigim gerçegiyle yüzlesmesi lazim
    MortMadame :Salgam suyu aseriyorum bardak bardak içiyorum acaba zarari varmi xhhdjd aman kimin umrunda jzsjjdjs
    eccemcemm :Adana'dan salgam suyu getiren arkadas gibi arkadas
    #18
    Didi Fotoğraflar Videolar
    Kudret Ü. ekledi, 2 kişi 10 puan verdi.
    OY VER

    fgedik1903 :Su anda didi reklamindaki kadin gibi gülüyorum
    sutkuzusuu :Didiyer Drogbali Cimbomdan Terse evrim gerceklesiyor. No Didi No Party
    merttyilmaz :Abi sizce de bu didi reklaminda ceza hala dididididiididiidididi soguk çayim didi demiyo mu yoksa bana mi öyle geliyo..
    kosesev :Didi reklarimdan daha siktirboktan reklam yok sanirim
    dream_blue_nisa :dayicigim abiler bana kaba didi??????????
    midnightblue_z1 :Mutsuzlugumu didi ve çikolatayla bastirmaya çalisiyorum
    lubabeyim :Geçen anneme dedim ki anne sana hiç benzemiyorum! Acaba evlatlik miyim? Hee didi bana????
    lilafjei :Gofti moshkel manam didi raftam, Alan behtare, havaset jame?
    BoshBabli :Day-391 Didi i miss you. Tum kya mujhse baat nehi kar sakti ho didi?
    #19
    Yedigün Fotoğraflar Videolar
    Denizz K. ekledi, 3 kişi 10 puan verdi.
    OY VER

    ProMeteUs34 :Gazoz ne lan dedim. Kola gibi Yedigün gibi bir sey dedi bir yudum icirtti bana.
    OgrenciSozu1 :Ben Yedigün içiyorum sen Onbesgün iç. ??
    BetulCogalms :3 günde 3 litre yedigün içtim dolabimda olmasi bile mutluluk la dkskkss
    ramazan_dd :...Ne fanta ne coca cola ne pepsi .....Sadece yedigün??????????????
    emrahaydin52 :Ne kola ne de fanta,sadece yedigün kaldi besiktasa koymaya
    BetulCogalms :Yine 1 litrelik yedigün gömüyorum sksksk burgera aramasam parayi almaya gelmeyeceklerdi ndksjsks
    arimbalimcicegi :BiR ANNE ÖLDÜRÜL MÜßTÜ NAßI YEDiGÜN SOKAKTA BEKLETiLDi BiZ SAHiP CIKMADIK SiSTEM GÜCLENDi
    #20
    Şerbet Fotoğraflar Videolar
    Nzm Ç. ekledi, 3 kişi 6 puan verdi.
    OY VER

    TahaSahinPics :Imaretin bitisigindeki cephe üzerinde yer alan sebil, genis saçakli örtüsüyle kubbeli bir yapidir. Buradan ramazanda serbet dagitililirmis.
    adimialmissin :Nabza göre serbet falan filan on lafin dokuzu yalan
    faintwhiff :bundan sonra nabza göre serbet
    eylulyasmndkbs :Nabza göre serbet bitti içerse raki var
    TuranidGuy :Yârin yanagindan tatli serbet olur muymus?
    gk7live :Sabra göre serbet :)
    dicidic :nabza göre serbet bitti, içerseniz tursu suyu var bundan sonra.??
    delihayyam :18. diger bindigimiz arabada da söför chpli diye. abi chp söyle iyi, bir atatürkçüyüz fln adami gazliyordu.volkan nabza göre serbet yapiyor
    coldplay1745 :Nabza göre serbet bitti. Içerseniz raki var....
    #21
    Cappuccino Fotoğraflar Videolar
    Denizz K. ekledi, 3 kişi 6 puan verdi.
    OY VER

    muptezelzengel :Viskisi vodkasi cappuccino tayfasi
    AkinTacettin :Viskisi votkasi cappuccino tayfaaasiii
    StarbucksTR :Cappuccino ve Latte arasindaki fark ?? https://t.co/j4TVQRIvee
    Baahadir7 :Cappuccino tayfasi https://t.co/v5vj1suwDW
    EBCakiroglu :Babannem hazir cappuccino almis, 4 gündür bana cappuccino yapmak istiyor her firsatta soruyor taktik verin djdjjdjhahdj
    melissaersari :Saygan'da mocha, cappuccino, espresso akimi baslattim mutluyum huzurluyum ??
    LeninBey :Ya özgür vatan ya ölüm diyen gençleri Bana bir cappuccino diyenlere tercih ettiniz
    ezgipapiteuse :Cappuccino yapiyorum içer misiniz
    ezha_ars :O diilde suanda nakhla cappuccino çokk iyi olurdu ya
    #22
    Kefir Fotoğraflar Videolar
    Nzm Ç. ekledi, 1 kişi 5 puan verdi.
    OY VER

    havvabozan :Starbucks 'a giden'ler' ugruna, kefir içen'leri' harcadiniz. Verin oradan bir Frappuccino ?? https://t.co/GbZBwYs9LA
    c61sbaa :Bu çekemeyen hazimsizlik sorunu yasayan insanlara kefir öneriyorum BIM de 5 lira ??????
    erhangi_biri :öglen 6 yumurta avokado yogurt kefir aksam da böyle.. bugünlük böyle evde olsam daha düzgün seyler
    raielectro :kefir seni sevemedim
    hopecases :bugun sadece salata ve iki muz yisyip kefir içtim.sonsuza kadar yasayacak hissedioorr......
    PeriyimKiBen :Arkadaslar kefir için. Bagisiklik için, bagirsak, mide, kemikler için ve daha bi sürüsü. En son ne zaman grip oldugumu hatirlamiyorum.
    PeriyimKiBen :Evde yapilan, marketlerdekiler kadar igrenç degil. Zeytin aromali ayran diye tanimliyorum ben tadini. Kefir için kefiiiirrrr.
    gmzvrdr :Tek hayalim eve gittigim zaman içecegim kefir olmamaliydi. Ben neden serseri degilim?
    kosdilberkos :Tez stresiyle nasil basa çikiyorum. Buyurunuz; sirke kur.. yogurt, ghee, kefir yap.. lakto fermente tursu kur.Bir de pancar kvass tamamdir????
    #23
    Salep Fotoğraflar Videolar
    Nzm Ç. ekledi, 1 kişi 3 puan verdi.
    OY VER

    BrooklynnBabyx :salep yaparsin ve evde tarçin yoktur ...
    iremozkirisci :LinkinPark'in yeni albümü çikti çok mutluyum herkese benden espresso salep
    zlemyaki :Yalniz ve mutsuzsaniz hemen mutfaga gidin ve bol tarçinli bir salep yapin uyumanizi kolaylastirir ??
    alptiginztekin :Burnumda salep kokulari mide les atiyor
    abdulahayr :Yanima gelene salep ve sigara ikramim var https://t.co/PMNE0TVpSb
    piremsema :Evde salep olmadigi için süte tarçin atip kendimi kandiriyorum baya basariliyim bu konuda zaten
    meliha141bieber :Bi 3 saat önce salep içtim içim bulaniyor gidip kussam iyi ederim. By
    __romeo25 :Raki yok salep var içersen??
    1cakmamuhendis :Sinem 19 yasinda ve hayatinda ilk defa salep içiyormus. Yok artik.. RT pls..
    #24
    Boza Fotoğraflar Videolar
    Nzm Ç. ekledi, 1 kişi 2 puan verdi.
    OY VER

    Mrs__fifi :Murat boza nolmus meraklar icerisindeyim??
    1lacivertgok :Fatih'te yasamayi da seviyorum artik mesela gecenin bir yarisi canin boza çekince iki dk gidip gelebiliyorsum Vefa'ya kadar
    halabihastayim :MURAT BOZA YAKTIM YA BANA CVP CERSIN ACIL
    halabihastayim :suan murat boza trip atiorm iyi günler
    halabihastayim :MURAT BOZA TRIP ATTIM HADI EYV https://t.co/CPVTIvqoU0
    caglatmr :Aksam vakti insanin sokagindan boza satan birisinin geçmesi ne güzel seymis! Maziye döndüm bir an, tekrar çocuk oldum...
    sedefGS_1905 :Murat boza tweet atmayanlar olarak çok az kaldik...
    etcfalanfilan :1 bardak boza icinde 700 kusur kalori var 1 bardak icince 1 gunluk kaloriyi karsiliyosun resmen abooov ????
    bugraceyhn :Boza olsa da icsek
    #25
    Ihlamur Fotoğraflar Videolar
    Kudret Ü. ekledi, 0 kişi 0 puan verdi.
    OY VER

    kristalsabah :Iyi geceler ihlamur kokulu
    SerapSanl :Kendi kendimin ortasinda kaliyorum Nazim bey, bu da bir hastaliktir, içimdeki soguk alginliginin ihlamur bardagina karismis hâli diyebilirim
    sibelsaylik :Gecenin bi vakti hastayim diye camimin önüne kadar gelip ihlamur getiren adam...
    banatrockide :Cemal Süreyya diyor ki Bende tarçin sende ihlamur kokusu. Yürürüz baskentin sokaklarinda
    dozrn22 :Abi ihlamur ve nane limonu nasil içebiliyorsunuz
    OnerEda :ihlamur da olabilir. bilemedim simdi
    HandeAkdas :Bi tweet görmüstüm yatmadan ihlamur çayi içerseniz daha çabuk uyursunuz diye 2 bardak içtim ama hala uyuyamadim??
    uzatmanoluur :bu saatte papatya ihlamur kayisi çayi yaptim BITKI ÇAYLARINDAN MEDET UMUYORUM
    yusuf312977394 :Kimse bilmez Donmus ihlamur dallarinda üsüttüm özlemimi! Isitacak sen varken içimde Sensizlik; bastan asagi densizlik... Nazim Hikmet
    #26

%Senin Seçimlerin

?Kimler Katıldı

!Liste Sahipleri (İlk 5)

  • Nzm Ç.

    Nzm Ç.

    20 seçenek

  • Denizz K.

    Denizz K.

    3 seçenek

  • Kudret Ü.

    Kudret Ü.

    2 seçenek

?Son Gelişmeler

  • Yükleniyor

:)İlginizi Çekebilecekler

  • Yükleniyor

!Bakmadan Geçmeyin!

Kapat
    Yükleniyor...