SEÇENEK 12
OYLAMA 99
En Güzel Burç Nedir Sizce ? Bu liste Elif Z. tarafından 04.08.2013 tarihinde oluşturuldu
  • #01
    Balık Fotoğraflar Videolar
    Elif Z. ekledi, 13 kişi 106 puan verdi.
    OY VER

    SaadetFalEvi :BALIK: Kimselere belli etmezsin kalbinin kirildigini. Içinde yasarsin bir çok olayi. Bu seni daha da güçlü bir insan yapiyor.
    umitcosaar :Bulut mu olsam ? Balik mi yoksa ?
    volkitalking :Gidip 5 liraya bi balik ekmek yiyeyim de ekonomiye can vereyim bari :S
    kubracelep58 :Bulut mu olsam,  gemi mi yoksa?  Balik mi olsam,  yosun mu yoksa? ..  Ne o, ne o, ne o. ...
    bellltinkerrr :Canim balik salata ve deniz kenari çekiyor. Ama burayi ?? https://t.co/7KIapDeBwj
    olgun_sker :Üçüde balik gibi https://t.co/ifiW03wY7y
    AsiyeKuruca :Kismet agzina gelir daha iyisi gelir diyen yanilir kaçan balik büyük olur.Hatirlatmak istedim.??????
    Olala95060092 :kirmizi balik göldee kivrila kivrila yüzüyor
    Olala95060092 :Kirmizi balik dinle, sakin yemi yeme. Balikçi seni tutacak sepetine atacak
    #02
    Aslan (astroloji) Fotoğraflar Videolar
    Elif Z. ekledi, 9 kişi 94 puan verdi.
    OY VER

    #03
    Başak Fotoğraflar Videolar
    Elif Z. ekledi, 8 kişi 87 puan verdi.
    OY VER

    sekil82 :Bir basak’a nasil yaklastigin çok önemlidir, kendinize harika bir dost edinmek de, unutulmaz bir düsman edinmek de sizin elinizde.
    SaadetFalEvi :BASAK : Basaklar yaptiklari her seyde asiri olma egilimindedir. Yogun severler, yogun nefret ederler. Orta noktasi yoktur.
    1garipyolcuvar :RT SaadetFalEvi: BASAK : Basaklar yaptiklari her seyde asiri olma egilimindedir. Yogun severler, yogun nefret ederler. Orta noktasi yoktur.
    muhtelifezgiler :Bi Basak olarak ben hariç herseyin mükemmel olmasini isterim evet
    nilayca_1 :RT SaadetFalEvi: BASAK : Basaklar yaptiklari her seyde asiri olma egilimindedir. Yogun severler, yogun nefret ederler. Orta noktasi yoktur.
    ogpjkfg :Basak sehir sular vadisi hayirli cumalar diler. https://t.co/nEx2yFzRda
    BenBasakBurcu :Bir basak rest çekmeyi iyi bilir. Gözü kolay kolay korkmaz. Bu sebepten bir basaga blöf yapmadan iyi düsün!
    #04
    Akrep burcu Fotoğraflar Videolar
    Elif Z. ekledi, 8 kişi 72 puan verdi.
    OY VER

    godefhristokris :Akrep burcu erkegi her zaman 1-0 önde baslar bende onlar benim bas tacim azdirici güzellikteki akrep burcu erkekleri selam olsun sizlere
    KimeNeYazar :Sevgilisi üsüdügünü söyledigi için Romayi yakan Akrep burcu Nero'nun ikizler burcu olan sevgilisine bu jesti tarihin sayfalarina geçmistir.
    Uslusevd :Akrep burcu olmamin bedelini agir ödüyorum.....
    pisjojukk :Akrep burcu olmak zor
    medyumkehanet :13.OCAK.2017.Akrep Burcu Yorumu Medyum Sule Anne...
    akrep_burcuu :Akrep burcu insani bir kez güvendiginde, kendisini karsisindaki insana karsi açar. Güvendigi insani engellemez. Her seyini ona verir.
    aakrepburcuu :•AKREP BURCU SEVERSE:Duygularini içinde yasar fazla belli etmez. Çekingendir.
    Astrolojiderki :BASINA NE GELIYORSA HEP KISKANÇLIGI YÜZÜNDEN GELEN BURÇLAR; BOGA BURCU ? AKREP BURCU ? KOVA BURCU ? BALIK BURCU ?
    Akrepburcusun :Akrep burcu takintilari: Cinsellik en büyük takintisidir. Jöle, sprey kullanmadan duramaz. ruj vazgeçilmezidir
    #05
    İkizler burcu Fotoğraflar Videolar
    Elif Z. ekledi, 10 kişi 66 puan verdi.
    OY VER

    cerenisy :Canini seven ikizler burcu erkekleri benden uzak dursun, aha bu kadar söylüyorum.????
    cakallherif :Ben bi bogayim ama ikizler burcu tatliligi diye bisey de var abi çok iyi geçiniyom bu kitapsizlarla lan
    OzgeYigitbasi :Bugun ikizler burcu hangi gezegenin gicikligi altinda acaba???!!!
    ilkcat :Olum bak ikizler burcu benden uzak dursun hayatima giren bütün ikizler burcu insanlar beni negatif etkiledi ikizler burcu pismanliktir
    Ebrununbu :Gelmis ikizler burcu nasildir biraz tüyo versene diyo ikizlerden kötüsü bipolar zaten krdsm
    mentalhotlines :bu adam gerçek bir ikizler burcu delirmesi yasadi cidden ya https://t.co/zwQLIJ9e7T
    melisinnbu :Gelmis ikizler burcu nasildir biraz tüyo versene diyo ikizlerden kötüsü bipolar zaten krdsm
    hl_ky :Yine ikizler burcu yine ben ??
    #06
    Kova burcu Fotoğraflar Videolar
    Elif Z. ekledi, 8 kişi 58 puan verdi.
    OY VER

    melihgibibiri :Her türlü dizi film animasyonda agliyorum. Tesekkürler kova burcu telekkürler merkür https://t.co/uQNGm9BYSN
    sengibi__ :Kova burcu herif mçöwsskdosj
    ikranurkum :Kova burcu terk edilince sarsilmaz normal hayatina devam eder hatta sizle arkadas bile kalabilir nikah sahidiniz bile olabilir ne diyebiliri
    KimeNeYazar :Kova burcu cinnet potansiyeli en fazla olan burçtur çok sevimsiz huyu suyu belli olmayan degisik tiplerdir vefasizdir uzak durun Kovadan.
    61Ahmet11 :Kova burcu hojdir güzaldir
    medyumkehanet :13.OCAK.2017.Kova Burcu Yorumu Medyum Sule Anne...
    gizemlibayan_ :KOVA BURCU Kimsenin göze alamayacagi fedakarliklari yapacak kadar cesurdur ve bir o kadar da asil.
    Astrolojiderki :BASINA NE GELIYORSA HEP KISKANÇLIGI YÜZÜNDEN GELEN BURÇLAR; BOGA BURCU ? AKREP BURCU ? KOVA BURCU ? BALIK BURCU ?
    Nagikho :Kova burcu karteli kurmak istiyorum.
    #07
    Yengeç Fotoğraflar Videolar
    Elif Z. ekledi, 6 kişi 48 puan verdi.
    OY VER

    kismetgoruyorum :Yalnizliktan korkan burçlar; ? Ikizler ? Yay ? Yengeç
    13burctahmin :YENGEÇ; 1-Alip canina katmak istedigi birisi var. 2-Her gülümseyisi mutlu oldugu anlamina gelmez 3-Her kese güvenemez(yedigi kaziklara göre)
    SaadetFalEvi :YENGEÇ : Kirilganligini belli etmemeye çalisir Yengeç. Ama pek beceremez.. Onlar içini disinda yasar bunu anlarsiniz zaten.
    kaderhckrmoglu :Yasadiklarini, bana yengeç sepetinde oldugum hissini veriyor ?
    Astrolojiderki :ISIK HIZINDA SOGUMA ÖZELLIGINE SAHIP OLAN BURÇLAR; IKIZLER BURCU ? YENGEÇ BURCU ? BASAK BURCU ? TERAZI BURCU ?
    #08
    Yay burcu Fotoğraflar Videolar
    Elif Z. ekledi, 8 kişi 47 puan verdi.
    OY VER

    fiskosdakos :YAY BURCU ERKEKLERINE ÖLÜÜÜUM!!!!! ALLAAAAH COK YUKSELDIM TUTAMIYORUM KENDIMI SUAN
    fiskosdakos :Yay burcu astroloji takviminden ciksin diye imza kampanyasi mi baslatsam..himmmm...MANTIKLI...
    fiskosdakos :Ama bakin ciddi soyluyorum. Bi dusunun sizi zamaninda uzen erkekleri. Eminim yay burcu hepsi. Olmasada yukseleni falan yaydir aga sasmaz bu
    Olmuyorabi :Ya romantiklikten nefret edip nasil bu kadar duygusal takilabiliyorum anlamiyorum yay burcu seni seviyorum da bazen cok dengesizlestiriyosun
    Burclarnediyorr :Yay Burcu ? Kelime oyunlariyla bir Yayin isi olmaz.Ve kelime oyunlariyla üste çikmaya çalisanlari fena bozar!
    birsehirci :Ülkemizde en fazla dogum Agustos'ta, en az dogum Aralik'taymis. Sorunu çözdüm: aslan burcu egosu fazlaligi, yay burcu nesesi eksikligi :)
    siirolsakya :üffff aslan ve yay burcu ne kadar uyumlu dimi (BEN YAYIM)
    Astrolojiderki :BASINA NE GELIYORSA HEP IYI NIYETINDEN GELEN BURÇLAR; KOÇ BURCU ? ASLAN BURCU ? YAY BURCU ? OGLAK BURCU ?
    yaayburcuu :Yay burcu isyankar degildir hayata simsiki baglanmayi çok iyi bilir !
    #09
    Terazi burcu Fotoğraflar Videolar
    Elif Z. ekledi, 8 kişi 47 puan verdi.
    OY VER

    e_k_0154 :36 Osmanli padisahi arasindan sadece birisin terazi burcu olmasi terazi burçlarinin zor bulunacagina kanittir. ??
    kubraaannur :Terazi burcu çok tatlis degil mi yaa ??
    ikranurkum :Terazi burcu terk edilince baska seylerle mesgul olup düsünmemeye çalisir alisverise falan verir kendini sonra unutur zaten hava grubu
    KimeNeYazar :Terazi burcu olur olmaz yerlerde patavatsizca konusmaya bayilarlar dengesiz ruhsuz cansin gaddar vicdansiz insanlardir uzak durun uzak durun
    KimeNeYazar :Tir söfförü olup evine ekmek getirmek için çalisan Terazi burcu Vehbi abiyi aldatan karisinin Koç burcu oldugunu biliyor muydunuz?
    acelyaozdenn :Arkadaslarimin yarisindan fazlasi terazi burcu. Yerim onlarin dengesizliklerini, malliklarini ababahga??
    medyumkehanet :13.OCAK.2017.Terazi Burcu Yorumu Medyum Sule Anne...
    elfyesilalioglu :Terazi burcu kizlari olarak toplanip tum dunyayi sacma dusunceler yiginina cevirip paranoyak yapabiliriz.Ne diyosunuz,var misiniz? Ben yokum
    Burclarnediyorr :Terazi Burcu ? Bazen uzun olur bir Terazinin gidisi hatta bazen dönüsü bile olmaz!Çünkü bir Terazi ota boka kirilip gitmez kolay kolay!
    #10
    Oğlak burcu Fotoğraflar Videolar
    Elif Z. ekledi, 7 kişi 45 puan verdi.
    OY VER

    somediee :Oglak burcu biriyle konusurken aklinizi basiniza devsirin, yani benimle konusurken
    ikranurkum :Oglak burcu terk edilince kin tutar karsidaki ölse gitse anca rahatlar ama disari yansitmaz sivilce falan çikarir strestenjdjdjjsjsj
    KimeNeYazar :Oglak burcu insanlari vefasiz insanlardir gamsizlardir vicdansizlardir hatta onlar insan bile degildir olabildigince uzak durun oglaktan.
    medyumkehanet :13.OCAK.2017.Oglak Burcu Yorumu Medyum Sule Anne…
    safakheval :Oglak burcu ve yükselen akrep olmasi kadar acimasiz bir sey olmamasi https://t.co/4M2E8PC2gX
    gradeofblack :Oglak burcu yorumu bana uymasa da favlarim çünkü oglak yani
    otaniedgar21 :oglak burcu kizlari neyse de oglak burcu erkekleri cekilcek insanlar degil ya...
    #11
    Boğa burcu Fotoğraflar Videolar
    Elif Z. ekledi, 8 kişi 44 puan verdi.
    OY VER

    ebruozdemrrr :ilk günden bozulan diyet... yemeklere asla karsi koyamiyorum boga burcu olmak beni çok yoruyor
    BogaBurcusun :BOGA: Boga burcu asla arkadan is çevirmez, dedikodu yapmaz.
    seyranavcibasi :Boga burcu erkegi der kusarim
    KimeNeYazar :Boga burcu saf ayagina yatip magdur edebiyatini çok iyi oynuyor isine gelirse selam sabah isine gelmezse babasini bile tanimaz uzak durun.
    EzgiKrklu :Bir Boga burcu olarak yay akrep aslan ve terazi burçlarindan hep nefret etmisimdir ??
    Beetlejuzz :Boga burcu erkegi tam evlenilecek adamdir kizlar bunu yazin kenara. Kendimden biliyorum..
    medyumkehanet :13.OCAK.2017..Boga Burcu Yorumu Medyum Sule Anne...
    BogaBurcusun :BOGA: Boga burcu sevdigi insanlar için her seyi yapabilir, gerekirse dünyayi karsisina alir.
    BogaBurcusun :BOGA: Boga burcu sahiplenilmekten çok hoslanir.
    #12
    Koç (astroloji) Fotoğraflar Videolar
    Elif Z. ekledi, 6 kişi 40 puan verdi.
    OY VER

    #13

%Senin Seçimlerin

?Kimler Katıldı

!Liste Sahipleri (İlk 5)

  • Elif Z.

    Elif Z.

    12 seçenek

?Son Gelişmeler

  • Yükleniyor

:)İlginizi Çekebilecekler

  • Yükleniyor

!Bakmadan Geçmeyin!

Kapat
    Yükleniyor...