En Sevilen Içecek

Sıralama
Yorumlar
Oylama Geçmişi
SEÇENEK 14
OYLAMA 110
En Sevilen Içecek listesindeki tüm seçenekler seni bekliyor. Sen de oy ver, siralamani yap. Bu liste Elif Z. tarafından 03.08.2013 tarihinde oluşturuldu
  • #01
    Su Fotoğraflar Videolar
    Elif Z. ekledi, 16 kişi 171 puan verdi.
    OY VER

    handekuday :Su hayatta bi kismetse olur zevkim kaldi onu izlerken de meclis tv izlemisim gibi sinirleniyorum nerden buldunuz ya bu hanzolari?
    mervecansinsfk :Su kisa omrume bu kadar bas agrisi fazla
    ruhykokturk :Mecelle'de bir söz vardir; 'Su-i emsal misal teskil etmez'. Sn Erdogan'in, 'tek adamli' dönemi örnekleyip CHP'yi suçlamasi yanlistir.
    bayangamze :Su an kütüphanedeki herkesin elinde bir usul kitabinin olmasi
    Asosyal_hasta :Hani çok su verince ölürmüs ya çiçekler. Birisini de çok sevince birakip gidiyormus meger ...
    KbraVtectuna :Hâlâ su basimin agrisina bir çare bulamadin doktor!Bedenimi kadavra olarak bagislayacagim dedigim günden beri sanki ölmem için çabaliyorsun??
    Oblgoth :"Incire, zeytine, Sina dagina ve su emîn beldeye yemin ederim ki, biz insani en güzel surette yarattik." (Tin, 1-4) https://t.co/rxqcpEy9Y6
    technicalyx :Erken seçimde garanti 400'ü alir gelirim diye ellerini ovusturdugunu saniyorsaniz RTE'nin yaniliyorsunuz. Korkuyor, su anda blöf yapiyor. >>
    #02
    Coca-Cola Fotoğraflar Videolar
    Elif Z. ekledi, 10 kişi 85 puan verdi.
    OY VER

    hayalpe71061907 :Adam israili protesto etmek için coca-cola yerine pepsi içiyor sanirsin pepsinin sahibi cüppeli ahmet hoca
    demirdil :COLA SEVENLERE DUYURULUR ? "Coca-cola ve pepsi'nin ortalama pH degeri 3.4 Bu asidite disleri ve kemikleri eritmek için yeterlidir.."
    ncerenb :az önce ufak bir an için diet pepsi'yi coca-cola light'tan daha lezzetli buldum.
    sebastian241199 :52. ¿Pepsi o coca-cola
    #03
    Limonata Fotoğraflar Videolar
    Elif Z. ekledi, 11 kişi 79 puan verdi.
    OY VER

    AysenazK :Canim buz gibi eksi eksi limonata istiyor bu havada ne manaaa???
    yavbisussan :limondan nefret ediyorum limonata almislar kusarim
    cakmaios :Ne var yani limonlu su zayiflatiyo deniyo diye limonata içtiysem?
    ladysplath :Bir kupa nescafe, bir sise limonata ve bir tabak yaprak sarmasini ayni anda gömdüm, ölür müyüm? https://t.co/BOBfv8032F
    rumeysakcnr :Peki ya sabahin bu saatinde fena halde el yapimi naneli limonata istemek ??
    esrakaya16 :Demek sabah hasta hasta sisik bir bogazla soguk limonata içiyorum. BU NE CESARETTIR YARABBI
    MrCelebi_ :Hayat limon veriyorsa limonata yap.
    cankaya_b :Limonata ne be. Babanneler içer onu otobüsteyken.
    nadide_NK :Tahammulumu zorlama , daha misket limondan limonata sözün var tutmadigin , bir de uçurtma ... Hani su en kirmizi olanlarindan...
    #04
    Meyve suyu Fotoğraflar Videolar
    Elif Z. ekledi, 9 kişi 58 puan verdi.
    OY VER

    HomarHan :250 mil bira5 tl=iki litre meyve suyu Raki70,80=kola 4tl Cigara nargile10-20=aburcubur6,7 tl Bende bu hesap olduktan sonra kötü yola düsemem
    bay_mat :Evde ekmek, süt, reçel ve meyve suyu var.Ilk açacagin sey ne olur? Zil çalma kismina kadar her sey normal.
    binlerceozur :Ordan bakinca seftalili meyve suyu içecek kadar ilik mi görünüyorum
    esrayoral :Yoldakilere arkadan gelenlere çagri yapiyorum. Süt, meyve suyu ve bisküi bulundurun arabalarda. Çocuklara vermek için. Lütfen..
    Bikereismiguzel :Capy pulpy midir nedir tanecikli meyve suyu demisler dünyanin en kötü meyve suyu bence.
    aslandoukn :Meyve suyu içenlerle raki içenlerin meydan savasi içmeye birsey bulamayan halk içinmis.tabi içersen
    SevcanSmyrna :Midem kötü simit aldim ise giderken meyve suyu almadm.büfeci gördü ve kuru kuru gitmez diyip çay verdi,insanlik ölmemis yasadim..
    BurcuErkol :Ulan ben sia dinleyip votka içiyodum ne ara deryag ulug dinleyip meyve suyu içmeye basladim ??
    BarfBoron :Kendini zengin hissetmek için sabah bir bardak meyve suyu içtim su an acimdan ölecegim.
    #05
    Fanta Fotoğraflar Videolar
    Elif Z. ekledi, 9 kişi 55 puan verdi.
    OY VER

    serdalgenc :eger kirani ödeyebiliyor ve fanta içebiliyorsan basarilisin demektir... gerisi teferruat Robert Bosh
    yagizeratalay :Otobüste dayi fanta istedi sonra gizlice nescafe alip fantayla karistirdi likir likir içiyor hayretle izliyorum
    Erhan04789012 :Sinav bana kolaydi ona fanta
    Xaltann :Bu tirklerin fanta niyetine cikardiklari Yedigun varya bildigin sari lezo hatta lezo bile daha guzel mk
    eldaraliyev123 :Dadinin iyr?nc olmagina baxmayaraq lobya supu il? Fanta içir?m. So excited.
    IremAygunduz :Evet kahvenin üstüne fanta onun üstüne çay içtiysem bisküvinin yaninda da tursu yediysem nolmus yani
    Eniyikafalar :Alkol içen alkolik oluyosa, fanta içen fantastik mi oluyo?
    beetulunall :Dünkü sinav kolaydi bugünki fanta ????Bekir??
    aysunkocoglu :ayni hastalik için milyon tane doktora gidince hepsi baska sey söylüyor sonra beyin yerine fanta oluyor insanda
    #06
    Yedigün Fotoğraflar Videolar
    Elif Z. ekledi, 8 kişi 53 puan verdi.
    OY VER

    fenasacmalarim :Belgrad Ormani'nda is buldum Büfede yedigün verecegim
    alim_karadag :Ne Cola ne fanta atarsa sadece yedigün :)
    EmrecanKeskiner :Ne cola ne fanta atarsa yedigün uleeeen
    orhan_karaturna :Ben yedigün içiyorum sen 15gün iç sksbslanajam
    gokhaN_Life :Ne Kola Ne Fanta Safak Atarsa Sadece $ YEDIGÜN ( 7 ) Antalya ?? https://t.co/iIVrCOOac2
    KorayErgani :NE FANTA NE KOLA ATARSA YEDIGÜN ;D asdfgh
    ruhasstasii :"yedigün içinde öleceksin" deseler, "ben 2,5 litrelik siseye sigmam." diyerek onlara gülerim
    Smnci3689 :Ne fanta ne Cola sadece ve sadece yedigün ??????????
    #07
    Süt Fotoğraflar Videolar
    Elif Z. ekledi, 8 kişi 45 puan verdi.
    OY VER

    imcalmgirlbitch :SÜT ALMAYA GIDIYOM
    imcalmgirlbitch :2 PAKET SÜT ALDIM HAYVAN GIBI NESQUIK YICEM
    tekkayaece :Seven sevdigine çikolatali süt alsin
    HAVVAKALSAN :Zenginin yedigi süt ile sütlaç..Fakirin yedigi bulgur ile bulamaç.. Sabah oldumu oda aç , oda aç.. .:(
    seydaademiir17 :Çok içiyosun (süt) https://t.co/I1nlQynx8h
    imcalmgirlbitch :ÇIKOLATALI SÜT ????
    SuleAytulum :Artik bende süt banyosu yapmak istiyorum
    pinaringoo :Minik bi araba gördüm, 'büyüyünce tir olacagim' yaziyor arkasinda, süt iç iki gözümün çiçegi ??
    BedriyeArif :kalbim kirilinca kendi kendime bunu unutma diyorum ama hep unutuyorum yeter artik intikam istiyorum ama tek yapabildigim nesquikli süt içmek
    #08
    Coca-Cola Zero Fotoğraflar Videolar
    Elif Z. ekledi, 7 kişi 37 puan verdi.
    OY VER

    #09
    Milkshake Fotoğraflar Videolar
    Elif Ö. ekledi, 7 kişi 34 puan verdi.
    OY VER

    KudayAkc :Yemin ediyorum bazi derslerde milkshake ve dondurma servisi yapilmali. Çok sikicilar.
    ucede :2-3 ayda bir ne tacizdir ne degildiri tartisiyoruz abi menemen kavgasi gibi belli ki sonuca varamayacaz ne uzatiyoruz gelin milkshake içelim
    suheepgulen :Beyler neden çilekli milkshake içiyorsunuz ? Beyler kendinize gelin beyler.
    tfk663htg0eutv1 :Yemin ediyorum bazi derslerde milkshake ve dondurma servisi yapilmali. Çok sikicilar.
    EminenurBirlik :Mevsimden dolayi milkshake olmamasida sadece erbaada geçerli glb
    yinebirgece :Nutella Waffle Çigköfte Supangle Pringles Milkshake IceTea Çikolata Jelibon Dondurma Ketçapli Cips Coca Cola. ISTE BUNLAR HEP MUTLULUK
    dishatecool :Milkshake yapinda demlenelim
    besokbaranjfmu :Yemin ediyorum bazi derslerde milkshake ve dondurma servisi yapilmali. Çok sikicilar.
    suzmepeynir :Patates kizartmasiyla milkshake'i beraber yiyen insanlar varmis ve azimsanacak kadar az da degiller. Dünya igrenç bi yer
    #10
    Maden suyu Fotoğraflar Videolar
    Elif Z. ekledi, 8 kişi 30 puan verdi.
    OY VER

    Burakgny222 :Herkese su sana maden suyu anca hazmedersin günaydin ??
    HesapGizemli :Maden suyu açarken hayvana baglamak adli çalismam https://t.co/i3rJqMhCRC
    asena_naz_tamer :Maden suyu sade olunca olmuyo abi bak çilekli karpuzlusuna off
    ohsorrygirls :beypazari bana maden suyu gönderir misin
    femiral93 :Az önce tezgahta duran maden suyu sisesine"pssst pssst" diye seslendim Allah affetsin. Maviskoyla oynamaktan devreleri yaktimsa demek??
    Lebornay :Maden suyu ve kitap ikilisi
    Lebornay :Maden suyu da sizin dilinizde cool bence
    aysenurraricann :Daha arkasi varsa oraya dizseydiniz. Allahtan maden suyu seviyoz. Bi saniye yetiscem ins.. https://t.co/wxrxV9MWv3
    dirim_mevt :Aksam da eve gidince, ben aliyom bunu yoguruyom bildigin güresiyom, 1-2 firt maden suyu verip gazini da aliyom yine uyumuyo yine uyumuyo.
    #11
    Pepsi Fotoğraflar Videolar
    Leyla E. ekledi, 4 kişi 30 puan verdi.
    OY VER

    DemitriThelwell :bu-bu-bu-bu-bubble like Pepsi Co.
    TalleyRosaline :Coca-Cola o PEPSI - Pepsi!
    ayzkudayoffi :Fairy 1000 bulasik yikiyor, selaleden pepsi akiyor, çocuk annesinin karninda sarelle yiyo ama biz mutlu olmak isteyince hersey imkansiz ya.
    Slasher_Morris :Dün gece beni isiran sinegi önce öldürdüm sonra da üstüne Pepsi döktüm..Ve kulagina egilip usulca dedim ki 'Pepsi yasatir seni'::)))
    armhgvtzcpdp2k1 :Fairy 1000 bulasik yikiyor, selaleden pepsi akiyor, çocuk annesinin karninda sarelle yiyo ama biz mutlu olmak isteyince hersey imkansiz ya.
    Janoslut_r :Rip pepsi ??????
    mavvi345 :2-) ++ pepsi varmi diye sordu olmadigini ögrenince bu esnaflarda yerli malina hiç sahip çikmiyor diye eseflendi. ????
    gizemlax :Pepsi sifresi yollayin canim arkadaslarim
    gizemlax :yav disaridaysaniz bi bakkaldan pepsi alin için aaa pepsi yasatir sizi hadi
    #12
    Link Fotoğraflar Videolar
    Elif Z. ekledi, 6 kişi 30 puan verdi.
    OY VER

    oktayelipek :Opera Neon'da Extesion'a basinca gittigi link "chrome://extensions/" https://t.co/sT1SmIZ2VU
    yusturk :please de PNSÜT LINK ISGSY PSDTC takip edeyim.
    KursatCNSZ :En sevdigim soru " Link var mi ? "
    _nuryildiz :kayincom makyajimi seslendiriyor link bioda
    #13
    Didi Fotoğraflar Videolar
    Elif Z. ekledi, 5 kişi 25 puan verdi.
    OY VER

    evetocyber :Bilemediniz... Cevap su Yillar önce 77 yasindaki sofi muzaffer amca Essege çarpip ölmüs... Cevap bu Iramazan abim didi...
    themoonnxx :Aleyna ve burcuyla didi sayesinde kafayi bulduk
    uykucu_kartal :Dünyanin en ponçik ve en tatli Kartasiçesi didi
    barisutlu :MILLI IÇKIMIZ DIDI
    rosekl718 :didi bu aralar bi hayli moralsiz su album de 3güne kalmaz gelir bence diye düsünüyorum çabuk olsa iyi olur
    aslancimboommm :Ne didi onu didi bunu didi hep didi.. Rahmetli dedemde böyleydi son zamanlarda ne dedigini ne yaptigini bilmezdi????iyiye isaret bu??????
    ahmetTicaret :Saf- kalp ol kimseye tutma sakin kalbinde kin, Fahr-i Alem didi sigmaz kin ile bir yerde din...!! HAYIRLI CUMALAR
    mrbbenE :kahvaltiyi didi ile yapan çilgin rizeliler yakinda tüm sinemalarda... https://t.co/Ro459JT5ID
    HetmanOmeri :Bakan Çelik Merkez Bankasi eli kolu bagli degil ama ayaklari baglidir didi
    #14
    Çis Fotoğraflar Videolar
    Elif Ö. ekledi, 2 kişi 17 puan verdi.
    OY VER

    #15

%Senin Seçimlerin

?Kimler Katıldı

!Liste Sahipleri (İlk 5)

  • Elif Z.

    Elif Z.

    11 seçenek

  • Elif Ö.

    Elif Ö.

    2 seçenek

  • Leyla E.

    Leyla E.

    1 seçenek

?Son Gelişmeler

  • Yükleniyor

:)İlginizi Çekebilecekler

  • Yükleniyor

!Bakmadan Geçmeyin!

Kapat
    Yükleniyor...